kk, vergeet ik die regel te lezen. Ik net toen ik het las van de kaarten met gierende fietsbanden naar de sigaarboer. Heb ik kaartjes voor 410, ken ik voor 15 euro goedkoper op 409 dus ook 410 staanquote:Op woensdag 8 november 2006 15:23 schreef Jasza het volgende:
[..]
409 slecht zicht
Wat een jostis hehe.
Agh, je bent er iig bijquote:Op woensdag 8 november 2006 15:47 schreef kalinho het volgende:
[..]
kk, vergeet ik die regel te lezen. Ik net toen ik het las van de kaarten met gierende fietsbanden naar de sigaarboer. Heb ik kaartjes voor 410, ken ik voor 15 euro goedkoper op 409 dus ook 410 staan![]()
Het is echt te debiel voor woordenquote:Op woensdag 8 november 2006 15:47 schreef kalinho het volgende:
[..]
kk, vergeet ik die regel te lezen. Ik net toen ik het las van de kaarten met gierende fietsbanden naar de sigaarboer. Heb ik kaartjes voor 410, ken ik voor 15 euro goedkoper op 409 dus ook 410 staan![]()
Hoe bevalt die andere ex-spits/tribluneklant van ons?quote:
Degelijke 2-0 weer. Ajax spaart een aantal spelers voor zondag en speelt de wedstrijd op 80% uit.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:58 schreef Messenga het volgende:
Wat wordt het donderdag, heren?
Is het ook zo'n smurf?quote:Op woensdag 8 november 2006 15:57 schreef koningdavid het volgende:
Er stond trouwens wel een leuk interview met Sneijder in de nieuwe Sportweek. Zijn 15-jarige broertje Rodney voetbalt in de B-tjes van Ajax en schijnt ook een groot talent te zijn.![]()
3-1quote:Op woensdag 8 november 2006 15:58 schreef Messenga het volgende:
Saaie wedstrijd. 2-0. Niet geblesseerd raken is het belangrijkste.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:58 schreef Messenga het volgende:
goed, hij maakte de belangrijkste goal in kerkradequote:Op woensdag 8 november 2006 15:58 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hoe bevalt die andere ex-spits/tribluneklant van ons?![]()
Koud! En saaiquote:Op woensdag 8 november 2006 15:59 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Degelijke 2-0 weer. Ajax spaart een aantal spelers voor zondag en speelt de wedstrijd op 80% uit.
Miteaquote:Ajax wellicht zonder Gabri in bekerwedstrijd
Uitgegeven: 8 november 2006 14:55
Laatst gewijzigd: 8 november 2006 15:34
AMSTERDAM - Trainer Henk ten Cate van Ajax weet nog niet of hij donderdagavond tijdens de thuiswedstrijd in het nationale bekertoernooi tegen ADO Den Haag een beroep op Gabri doet. De Spanjaard heeft last van zijn nek.
Ten Cate wil met het oog op de thuiswedstrijd van komende zondag tegen PSV geen risico met de middenvelder nemen. John Heitinga mist de bekerwedstrijd omdat hij geschorst is.
Nicolea Mitea behoort wel weer tot de selectie. De Roemeen is fit en wordt door Ten Cate beloond voor zijn goede prestaties op de training en in het tweede elftal.
Ook Ajax' tegenstander staat zondag voor een belangrijke wedstrijd. ADO Den Haag gaat dan op bezoek bij Sparta. Bij een nederlaag is de ploeg van trainer Frans Adelaar de nieuwe hekkensluiter van de eredivisie.
Koud en saai dus tijd om te kijken voor de TVquote:Op woensdag 8 november 2006 16:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Koud! En saai
[..]
Mitea
Hopelijk staat het snel 2, 3-0. Kan ie affluiten en kunnen we naar huis
Ik niet. Ik sla een keertje over. Er komen dit seizoen nog genoeg belangrijke wedstrijden aan en het geld groeit me niet op mijn rug helaas.quote:Op woensdag 8 november 2006 16:06 schreef Erwtensoep het volgende:
Wie gaan er allemaal morgen?
Nee, hij schijnt wel redelijk normale lengte hebben. Hij speelt trouwens op dezeflde positie als Wesley, linkshalf dus. Ook speelt hij voor Oranje onder 15.quote:
Zo'n 15000 man hoorde ik.quote:Op woensdag 8 november 2006 16:14 schreef Riro het volgende:
Volgens mij zit er morgen maar 6.000 man ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |