http://livescores.co.uk/match.jsp?match=595189quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:10 schreef Ludacriss het volgende:
Heeft iemand de opstellingen van Liverpool - Arsenal?
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:17 schreef Public_NME het volgende:
Mooi dat dat jochie met die spierziekte voorop mocht lopen bij Gerrard!
Moet je straks voor de gein bij MOTD eens kijken naar het mannetje dekken bij de 2-0 van Forest. Ik denk dat het je zelfs moeite kost om zulke fouten te vinden als je een heel seizoen naar de 6e klasse amateurvoetbal in NL gaat kijken.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:48 schreef DutchGooner het volgende:
En vandaag is het gelijk weer duidelijk geworden waarom Charlton er keihard uit gaat vliegen dit seizoen, wat een zootje, respect voor de manager die dat zootje aan het voetballen krijgt.
Dat was erg, drie man compleet vrij voor de keeper in het vijfmetergebied.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:39 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Moet je straks voor de gein bij MOTD eens kijken naar het mannetje dekken bij de 2-0 van Forest. Ik denk dat het je zelfs moeite kost om zulke fouten te vinden als je een heel seizoen naar de 6e klasse amateurvoetbal in NL gaat kijken.
Macclesfield toch ook zoiets?quote:Op zondag 7 januari 2007 12:29 schreef zjroentje het volgende:
Charlton was idd echt rubbish.
Veel lege tribunes vond ik. Swansea met ruim 5000 man in Sheffield.![]()
En zeker 5 verdedigers van Charlton die dat "vanop gepaste afstand aan het observeren waren". "Eens kijken of onze keeper in vorm is en geluk heeft vandaag" of zo....quote:Op zondag 7 januari 2007 00:44 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dat was erg, drie man compleet vrij voor de keeper in het vijfmetergebied.![]()
Poor as alwaysquote:Op zondag 7 januari 2007 18:13 schreef fanneke het volgende:
Cardiff-sperz, 10 minuten na rust nog 0-0
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |