In de programmering van Fox voor volgende week hier staat geen OC gepland hoor. Weer een herhaling van Bones na de nieuwe Bones, maar die zouden ze eventueel nog kunnen aanpassen...quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:02 schreef NAF_NAF het volgende:
Wat ik net lees in een column van Ask Ausiello:
[..]Episode 4 — which, if all goes well, will air next Wednesday — ranks among the best O.C.'s ever.
Ik ben benieuwd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Klopt, 'wonderfully corky'quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:58 schreef PieterBas het volgende:
Net 403 gezien..
Zei Dr Roberts nou dat ie een baan had aangeboden gekregen bij Seattle Grace Hospital oftewel het ziekenhuis van Grey's Anatomy
Ik denk dat die niet terug komt.quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:55 schreef Chen het volgende:
Komt Jimmy Cooper eigelijk nog is terug na de dood van Marissa, beetje raar als die er geen eens bij is terwijl ze dochter dood gaat?
Hmm, zal je net zien dat hij weer terug komt.quote:Op zaterdag 11 november 2006 01:00 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik denk dat die niet terug komt.
Momenteel heeft hij weinig meer te zoeken in New Port. De enige reden dat hij daar was omdat Marissa daar was. Zal misschien wel op de begravenis geweest zijn ofzo maar nu is er gewoon niet echt een verhaallijn voor hem.
Wow, ik scrolde effe snel voorbij en dacht hmm plaatje van Kaitlin in nieuwe ep?!!quote:Op zaterdag 11 november 2006 01:51 schreef Ogala het volgende:
*sniff* ah the good old days!
[afbeelding]
Ze is niet getrouwd met Roberts?quote:Op zaterdag 11 november 2006 01:56 schreef NAF_NAF het volgende:
[..]
Hmm, zal je net zien dat hij weer terug komt.
Julie is weer single, dus mss dat ze weer een naam kan adden.
Julie Cooper-Nichol-almost Cooper-Roberts-...... <- ruimte voor Cooper.
[..]
Wow, ik scrolde effe snel voorbij en dacht hmm plaatje van Kaitlin in nieuwe ep?!!
agreequote:Op zaterdag 11 november 2006 12:05 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik had het trouwens wel heel cliché gevonden als ze een hele dramamatische begravenis hadden laten zien. Ik vind het wel goed zo. Afsluiten met het feit dat ze dood gaat en verder als iedereen er een tijd later nog kapot van is.
Ah klopt. Ik was ff kwijt of daar nou een begravenis van was.quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:53 schreef Miguel het volgende:
agree^2
Ben juist erg blij dat ze het zo hebben gedaan, zo'n hele verhaallijn rond een begrafenis hadden we al wel gehad met Nichol, daar zat ik dan ook echt niet nog een keer op te wachten
Yikes!quote:Op zaterdag 11 november 2006 12:05 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ze is niet getrouwd met Roberts?
Wordt meer een soort van Cooper-Nickol-almost Cooper-Almost Roberts
Ik had het trouwens wel heel cliché gevonden als ze een hele dramamatische begravenis hadden laten zien. Ik vind het wel goed zo. Afsluiten met het feit dat ze dood gaat en verder als iedereen er een tijd later nog kapot van is.
Ik ben het echt helemaal met je eens, 3 was echt veel beter dan 1. Lijkt erop dat het weer de goeie kant uitgaat al moet het nu natuurlijk niet allemaal ONE BIG HAPPY FAMILY worden anders is het ook zo gay..quote:Op zondag 12 november 2006 01:11 schreef Hopey het volgende:
-
Ik vond ook aflevering 3 al weer heel wat beter, meer 't oude OC. Er moeten natuurlijk wel gewoon probs blijven, anders wordt het saaiquote:Op zondag 12 november 2006 09:45 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ik ben het echt helemaal met je eens, 3 was echt veel beter dan 1. Lijkt erop dat het weer de goeie kant uitgaat al moet het nu natuurlijk niet allemaal ONE BIG HAPPY FAMILY worden anders is het ook zo gay..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |