abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43424990
Was weer een leuke ep! Ik ben benieuwd naar de volgende!
In Hen, tot Hen en door Hen is alle muziek. Queen...
  vrijdag 10 november 2006 @ 14:17:43 #77
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_43426320
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 13:02 schreef NAF_NAF het volgende:
Wat ik net lees in een column van Ask Ausiello:
[..]Episode 4 — which, if all goes well, will air next Wednesday — ranks among the best O.C.'s ever.

Ik ben benieuwd!
In de programmering van Fox voor volgende week hier staat geen OC gepland hoor. Weer een herhaling van Bones na de nieuwe Bones, maar die zouden ze eventueel nog kunnen aanpassen...

[ Bericht 9% gewijzigd door Miguel op 10-11-2006 17:40:26 (quote gefixed) ]
pi_43429285
ik ben ook benieuwd naar de volgende, ik ga de serie niet laten vallen na 3 seizoenen gekeken te hebben!
hier staat hij er gewoon tussen hoor!!

Next US TV Airing:
Thur. Nov. 16 9:00 PM Fox The Metamorphosis
  vrijdag 10 november 2006 @ 17:39:38 #79
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_43432416
Ja ja, wel op donderdag natuurlijk, maar niet op woensdag zoals Ausiello ons wil doen geloven!
pi_43432937
Net 403 gezien.. Aangezien een kleine discussie was over het gebruik van spoilers.. zal ik het maar ff tussen spoiler tags zetten
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
  vrijdag 10 november 2006 @ 18:15:58 #81
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_43433338
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 17:58 schreef PieterBas het volgende:
Net 403 gezien..

Zei Dr Roberts nou dat ie een baan had aangeboden gekregen bij Seattle Grace Hospital oftewel het ziekenhuis van Grey's Anatomy
Klopt, 'wonderfully corky'
Zie je wel vaker, verwijzingen naar andere tv-shows, maar dan meestal wel van het eigen netwerk, maar nu eens niet (The OC is van FOX en GA van ABC)
Als de aflevering in noord-amerika is uitgezonden mag er vrijuit over gesproken worden in de USA-topics
pi_43437209
Is dat ook weer duidelijk
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
  vrijdag 10 november 2006 @ 21:23:48 #83
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_43439157
Net nummertje 3 gezien en wel een leuke aflevering.
Leuk om te zien dat iedereen er nu een beetje voor uit begint te komen dat ze het nog niet verwerkt hebben.

Jammer van Julie en doc. Roberts. Ik had gehoopt dat het nog wel goed zou komen maar ben bang van niet. Hij gaat waarschijnlijk Seatle en zei ook nog dat hij het rustig aan ging doen met de "Step Monster". Blijkbaar komen die dus weer bij elkaar ofzo
Zou het wel een beetje jammer vinden.

Kaitlin vind ik trouwens nog echt niet een leuk karakter. Btje negatief figuur en trekt zich nergens wat van aan. ik vind het een beetje irritant.
Wel grappig wat ze tegen Taylor zei "You are such a freak..... totally cool!"

Als Taylor zo de hele tijd door gaat dan vind ik haar echt irritant aan het worden. Ik hoop dat ze een beetje normaler gaat doen. Ze heeft een te grote rol om zo'n karakter te hebben. (Vind ik)

Wel weer beetje nep dat Ryan Volchock een knal voor zijn smoel geeft, hem bijna dood maar door krijgt dat hij beter kan leven dan dood kan zijn omdat het een grotere straf is en ineens is alles ook weer goed. Maar ja, maar eens kijken hoe het de komende afleveringen gaat lopen. Ik ben benieuwd naar de volgende. Ook door wat NAF_NAF quote....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 10 november 2006 @ 21:59:26 #84
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_43440210
Ik vond vooral aflevering 3 echt supergoed
Kreeg zowaar weer een beetje het oude O.C.-gevoel, zeker toen Julie op de stoep bij de Cohens stond

Wanneer is de volgende aflevering nou eigenlijk? Over 2 weken?
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_43441011
Volgende week toch gewoon.. ze zijn net begonnen.
pi_43443325
Komt Jimmy Cooper eigelijk nog is terug na de dood van Marissa, beetje raar als die er geen eens bij is terwijl ze dochter dood gaat?
[14.gif]
  zaterdag 11 november 2006 @ 01:00:26 #87
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_43444882
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 23:55 schreef Chen het volgende:
Komt Jimmy Cooper eigelijk nog is terug na de dood van Marissa, beetje raar als die er geen eens bij is terwijl ze dochter dood gaat?
Ik denk dat die niet terug komt.
Momenteel heeft hij weinig meer te zoeken in New Port. De enige reden dat hij daar was omdat Marissa daar was. Zal misschien wel op de begravenis geweest zijn ofzo maar nu is er gewoon niet echt een verhaallijn voor hem.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_43445596
*sniff* ah the good old days!

pi_43445662
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 01:00 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik denk dat die niet terug komt.
Momenteel heeft hij weinig meer te zoeken in New Port. De enige reden dat hij daar was omdat Marissa daar was. Zal misschien wel op de begravenis geweest zijn ofzo maar nu is er gewoon niet echt een verhaallijn voor hem.
Hmm, zal je net zien dat hij weer terug komt.
Julie is weer single, dus mss dat ze weer een naam kan adden.
Julie Cooper-Nichol-almost Cooper-Roberts-...... <- ruimte voor Cooper.
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 01:51 schreef Ogala het volgende:
*sniff* ah the good old days!

[afbeelding]
Wow, ik scrolde effe snel voorbij en dacht hmm plaatje van Kaitlin in nieuwe ep?!!
Ik ben een meisje!
pi_43447145
ik vind het wel lomp dat ze helemaal nix hebben laten zien van de begrafenis van marissa.. lijkt me toch een aardig belangrijk gebeuren in de hele serie.. DAT zet de serie juist op zn kop en zorgt ervoor dat er 1 van de hoofdfiguren uit de serie verdwijnt....
  zaterdag 11 november 2006 @ 12:05:04 #91
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_43449560
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 01:56 schreef NAF_NAF het volgende:

[..]

Hmm, zal je net zien dat hij weer terug komt.
Julie is weer single, dus mss dat ze weer een naam kan adden.
Julie Cooper-Nichol-almost Cooper-Roberts-...... <- ruimte voor Cooper.
[..]

Wow, ik scrolde effe snel voorbij en dacht hmm plaatje van Kaitlin in nieuwe ep?!!
Ze is niet getrouwd met Roberts?
Wordt meer een soort van Cooper-Nickol-almost Cooper-Almost Roberts

Ik had het trouwens wel heel cliché gevonden als ze een hele dramamatische begravenis hadden laten zien. Ik vind het wel goed zo. Afsluiten met het feit dat ze dood gaat en verder als iedereen er een tijd later nog kapot van is.
pi_43449738
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 12:05 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik had het trouwens wel heel cliché gevonden als ze een hele dramamatische begravenis hadden laten zien. Ik vind het wel goed zo. Afsluiten met het feit dat ze dood gaat en verder als iedereen er een tijd later nog kapot van is.
agree
  zaterdag 11 november 2006 @ 14:53:10 #93
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_43453065
agree^2
Ben juist erg blij dat ze het zo hebben gedaan, zo'n hele verhaallijn rond een begrafenis hadden we al wel gehad met Nichol, daar zat ik dan ook echt niet nog een keer op te wachten
  zaterdag 11 november 2006 @ 18:07:46 #94
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_43457730
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 14:53 schreef Miguel het volgende:
agree^2
Ben juist erg blij dat ze het zo hebben gedaan, zo'n hele verhaallijn rond een begrafenis hadden we al wel gehad met Nichol, daar zat ik dan ook echt niet nog een keer op te wachten
Ah klopt. Ik was ff kwijt of daar nou een begravenis van was.
Maar tuurlijk wel een begravenis.

Idd 2 keer zou gewoon te veel zijn
pi_43462499
Ep. 2 en 3 waren wel leuk, vooral het einde van 3 met Ryan en Julie was wel mooi. Dat stukje dat Ryan die deur doorbeukt maar dat die kamer toch leeg is deed me wel ernstig aan Prison Break denken . Verder ja, dat met Steve-O vond ik ook niet echt grappig en dan die tattoo . Je wist trouwens wel meteen dat Ryan Volchok toch niet ging vermoorden .
pi_43466099
tering is het weer begonnen??

dat word ff kijken

[edit]
zo ep1 en 2 binnen..
alleen kwam ik er achter dat van season 3 nog een paar eps mis, daarom nooit verder gekeken.
die zijn nu ook compleet..
dat word mrg dus eerst season 3 nog kijken (als nuchter blijf :/)

mja word wel minder, me ex keek the oc altijd, en toen heb ik ooit het einde van season 3 gezien
[/edit]

[ Bericht 33% gewijzigd door Nick-GizMo op 12-11-2006 00:11:05 ]
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  zondag 12 november 2006 @ 01:11:17 #97
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_43467679
Haha net ep 2 en 3 gekeken. Vond ep 1 nogal teleurstellend als seasons opener. Maar 2 en 3 vond ik leuk. Weer een beetje op oude niveau, zelfs zonder marissa die ik toch maar irritant vond maar toch bij de serie hoorde.

Wel is het altijd bij het begin van een season iedereen van slag is en het gezin dan gebroken is en dan 2 a 3 ep is alles weer koek en ei.. Dat is nu best wel voorspelbaar geworden eigenlijk.

Ik vind Taylor echt leuk En helemaal niet irritant. Ze heeft dat geekyness die ik zo grappig vind. Nee ik ben blij dat zij een regular is, ze add een beetje humor en luchtigheid nog in de laatste paar afleveringen bij alle characters die zo depressief zijn. Als ze allemaal depri waren, dan kan ik net zo goed een drama kijken.
Maar ik begrijp het niet, waar is die korean boyfriend van haar gebleven uit seizoen 3?

Alleen zo jammer van Summer, vind het zo jammer dat ze helemaal overhoop is en dan juist de andere kant uitgaat van shallow naar threehugger.. dat is wel weer over the top.
Al met al blijf ik gewoon lekker kijken

OC till the end!
Seen it all done it all, can't remember most of it
pi_43468642
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 12:05 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ze is niet getrouwd met Roberts?
Wordt meer een soort van Cooper-Nickol-almost Cooper-Almost Roberts

Yikes!
Ik was weer te snel in het oordelen he
Well, Julie Cooper-Nichol-almost Cooper-Almost Roberts, is ook een waardige titel.

And yeah, ben ook wel blij dat die begravenis is geskipt.
Ik bedoel na zo lang en dan weer bij begrafenis beginnen, was echt drama geweest.
Volgens mij wordt het nu weer als back in the old days kind of fun.
Ik ben een meisje!
  zondag 12 november 2006 @ 09:45:44 #99
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_43470224
quote:
Op zondag 12 november 2006 01:11 schreef Hopey het volgende:
-
Ik ben het echt helemaal met je eens, 3 was echt veel beter dan 1. Lijkt erop dat het weer de goeie kant uitgaat al moet het nu natuurlijk niet allemaal ONE BIG HAPPY FAMILY worden anders is het ook zo gay..
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_43486467
quote:
Op zondag 12 november 2006 09:45 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Ik ben het echt helemaal met je eens, 3 was echt veel beter dan 1. Lijkt erop dat het weer de goeie kant uitgaat al moet het nu natuurlijk niet allemaal ONE BIG HAPPY FAMILY worden anders is het ook zo gay..
Ik vond ook aflevering 3 al weer heel wat beter, meer 't oude OC. Er moeten natuurlijk wel gewoon probs blijven, anders wordt het saai .
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')