Dit vond ik eik een hele goede postquote:Op woensdag 8 november 2006 14:07 schreef Pinball het volgende:
Hopelijk krijgen we dan de teamlead terug die tijdens BB5 goed bezig was in de COS, dan is het wat mij betreft dubbel winst.
Groot gelijk als je het zo voeltquote:Op woensdag 8 november 2006 11:18 schreef teamlead het volgende:
Dat dus
verzoek is achter al ingediend bij de FA's. Nog even geduld en ik ben niet meer blauw
Daar zijn natuurlijk een aantal redenen voor, maar het is vooral een druppel-emmer-verhaal. Gisteren was voor mij de druppel. Net als elk ander kom ik op Fok voor mijn lol en voor wat ontspanning en dat zat er nu gewoon niet meer in. Helaas
Vooral Manu, die valse nicht!quote:
Eeeh volgens mij heb ik TL nooit persoonlijk aangevallen itt andere usersquote:
Wat hij zegt.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:07 schreef Pinball het volgende:
Hopelijk krijgen we dan de teamlead terug die tijdens BB5 goed bezig was in de COS, dan is het wat mij betreft dubbel winst.
Die mensen die achter hem zeiden te staan en hem dan toch van die venijnige steken onder water gaven vond ik ook wel wat lullig iddquote:Op woensdag 8 november 2006 18:27 schreef Gert het volgende:
Ik kan het me helemaal voorstellen TL, dat je gestopt bent.
Je deed het zeker niet altijd goed, vingerpuntengevoel was niet optimaal, maar je kon óók geen goed meer doén. Wat mij betreft ging het al een tijd lang over de rand, qua jou treiteren en zeuren om het zeuren.
Anyway, het was simpelweg kansloos, om rond jou als mod nog een normale sfeer terug te krijgen. Goede beslissing dus.![]()
IK heb ook vaak gezegd achter hem te staan, sterker hoongelach en de kiss-ass opmerkingen waren niet van de lucht (speciale dank aan de altijd hypocriete moralist Gert) . Jammer dat mijn eerste echt gemeende inhoudelijke kut verschil van mening met TL ooit nu net op de vooravond van zijn afscheid gebeurt want nu krijg je idd van die opportunistische postings zoals die van jou, klein gevederd zuigertje!quote:Op woensdag 8 november 2006 19:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die mensen die achter hem zeiden te staan en hem dan toch van die venijnige steken onder water gaven vond ik ook wel wat lullig idd![]()
Luciano = Basje!quote:
Mijn ouders hebben me idd voorgehouden dat je gekke mensen gewoon lekker moet laten ouwehoeren omdat ze anders misschien wel gevaarlijk worden of eindigen met een kaasschaaf in een hoekje!quote:Op woensdag 8 november 2006 20:27 schreef luciano het volgende:
De man voor wie je ouders je altijd gewaarschuwd hebben !![]()
Waarde vriend, ik had het niet over jou want op het laatst was jij het niet meer met hem eens, ik had het over mensen zoals gert, die wel tot het bittere eind achter hem bleef staan, maar dan dus af en toe die venijnige steken onderwater gaf.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
IK heb ook vaak gezegd achter hem te staan, sterker hoongelach en de kiss-ass opmerkingen waren niet van de lucht (speciale dank aan de altijd hypocriete moralist Gert) . Jammer dat mijn eerste echt gemeende inhoudelijke kut verschil van mening met TL ooit nu net op de vooravond van zijn afscheid gebeurt want nu krijg je idd van die opportunistische postings zoals die van jou, klein gevederd zuigertje!
Ik hoop dat TL nog wel op de meet komt, want ik wil toch nog graag een biertje drinken met m'n 2e favoriete dwerg ( Yvonne dat kleine blonde propje is met afstand nummer 1, maar dat komt omdat ik zsm administrator wil worden en een foto van mijn lul sturen me niet geholpen heeft, sterker het werd als bedreiging ervaren)
Ik hoop dat TL zijn plezier in het forum weer terugvind, zoals hij dat m.i. het meeste had tijdens bb5! Niemand verdient het om de favo bezigheid in zijn vrije tijd te zien vergallen door wat zuigertjes.
Proost pik!
Ok, een begrijpelijke misvatting mijnerzijds in deze dus, waarvoor mijn excuses, waarde medegebruiker!quote:Op woensdag 8 november 2006 20:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waarde vriend, ik had het niet over jou want op het laatst was jij het niet meer met hem eens, ik had het over mensen zoals gert die wel tot het bettere eind achter hem bleef staan, maar dan dus af en toe die venijnige steken onderwater gaf.
Dat is gewoon een serieus bedoelde observatie en een reactie op de post van Gert en totaal niet oppertunistisch of zuigerig bedoeld![]()
Ik heb nooit echt een klik met TL gehad, ook niet toen hij nog geen mod was, maar ik ben hier niet om dat nu even handenwrijvend te komen inwrijven
Ik ben net zoveel zuiger als jij in deze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |