abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43364795
TL, je sig spreekt boekdelen. Je kunt het alleen doen op de manier die je zelf het beste vindt. Bedankt voor het modden en ik zie je graag in de SC.
Een éénlingweg voert door mijn land
  Admin woensdag 8 november 2006 @ 17:38:53 #42
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_43364855
quote:
Op woensdag 8 november 2006 14:07 schreef Pinball het volgende:
Hopelijk krijgen we dan de teamlead terug die tijdens BB5 goed bezig was in de COS, dan is het wat mij betreft dubbel winst.
Dit vond ik eik een hele goede post

Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_43365057
Joh, die 3 weekjes kunnen er toch ook nog wel bij?
  Moderator woensdag 8 november 2006 @ 18:27:23 #44
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_43366608
Ik kan het me helemaal voorstellen TL, dat je gestopt bent.
Je deed het zeker niet altijd goed, vingerpuntengevoel was niet optimaal, maar je kon óók geen goed meer doén. Wat mij betreft ging het al een tijd lang over de rand, qua jou treiteren en zeuren om het zeuren.
Anyway, het was simpelweg kansloos, om rond jou als mod nog een normale sfeer terug te krijgen. Goede beslissing dus.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  Trouwste user 2022 woensdag 8 november 2006 @ 18:46:34 #45
7889 tong80
Spleenheup
pi_43367286
Wie waren de treiteraars ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_43367316
quote:
Op woensdag 8 november 2006 11:18 schreef teamlead het volgende:
Dat dus

verzoek is achter al ingediend bij de FA's. Nog even geduld en ik ben niet meer blauw

Daar zijn natuurlijk een aantal redenen voor, maar het is vooral een druppel-emmer-verhaal. Gisteren was voor mij de druppel. Net als elk ander kom ik op Fok voor mijn lol en voor wat ontspanning en dat zat er nu gewoon niet meer in. Helaas
Groot gelijk als je het zo voelt
* Bluezz is ook al uitgeweken naar iets anders om BB te volgen trouwens

Tnx voor je modden!
  Moderator woensdag 8 november 2006 @ 19:10:51 #47
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_43368262
quote:
Op woensdag 8 november 2006 18:46 schreef tong80 het volgende:
Wie waren de treiteraars ?

Vooral Manu, die valse nicht!
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  † In Memoriam † woensdag 8 november 2006 @ 19:12:38 #48
135486 Manu82
How you doin'?
pi_43368342
quote:
Op woensdag 8 november 2006 19:10 schreef Gert het volgende:

[..]

Vooral Manu, die valse nicht!
Eeeh volgens mij heb ik TL nooit persoonlijk aangevallen itt andere users
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_43368425
Tnx voor het modden TL! Jammer dat het zo gelopen is. Dikke handdruk van mij en tot ziens in de sc.
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
  woensdag 8 november 2006 @ 19:43:38 #50
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_43369587
quote:
Op woensdag 8 november 2006 14:07 schreef Pinball het volgende:
Hopelijk krijgen we dan de teamlead terug die tijdens BB5 goed bezig was in de COS, dan is het wat mij betreft dubbel winst.
Wat hij zegt.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_43369825
quote:
Op woensdag 8 november 2006 18:27 schreef Gert het volgende:
Ik kan het me helemaal voorstellen TL, dat je gestopt bent.
Je deed het zeker niet altijd goed, vingerpuntengevoel was niet optimaal, maar je kon óók geen goed meer doén. Wat mij betreft ging het al een tijd lang over de rand, qua jou treiteren en zeuren om het zeuren.
Anyway, het was simpelweg kansloos, om rond jou als mod nog een normale sfeer terug te krijgen. Goede beslissing dus.
Die mensen die achter hem zeiden te staan en hem dan toch van die venijnige steken onder water gaven vond ik ook wel wat lullig idd
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  woensdag 8 november 2006 @ 20:20:19 #52
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_43371000
quote:
Op woensdag 8 november 2006 19:49 schreef PC eend het volgende:

[..]

Die mensen die achter hem zeiden te staan en hem dan toch van die venijnige steken onder water gaven vond ik ook wel wat lullig idd
IK heb ook vaak gezegd achter hem te staan, sterker hoongelach en de kiss-ass opmerkingen waren niet van de lucht (speciale dank aan de altijd hypocriete moralist Gert) . Jammer dat mijn eerste echt gemeende inhoudelijke kut verschil van mening met TL ooit nu net op de vooravond van zijn afscheid gebeurt want nu krijg je idd van die opportunistische postings zoals die van jou, klein gevederd zuigertje!

Ik hoop dat TL nog wel op de meet komt, want ik wil toch nog graag een biertje drinken met m'n 2e favoriete dwerg ( Yvonne dat kleine blonde propje is met afstand nummer 1, maar dat komt omdat ik zsm administrator wil worden en een foto van mijn lul sturen me niet geholpen heeft, sterker het werd als bedreiging ervaren )

Ik hoop dat TL zijn plezier in het forum weer terugvind, zoals hij dat m.i. het meeste had tijdens bb5! Niemand verdient het om de favo bezigheid in zijn vrije tijd te zien vergallen door wat zuigertjes.

Proost pik!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  woensdag 8 november 2006 @ 20:21:05 #53
691 luciano
ondertitelloos
pi_43371027
Ik wil mijn bestaan op FOK wel aan ZIJN lot verbinden hoor ( vast wel weer een gek iemand die daarvoor een waardeloos nutteloos polletje voor aanmaakt )

Als ALLE users aangeven dat MIJN pogingen om zijn MODERATIEwerkzaamheden te ondermijnen ( als poster was hij altijd een aanwinst vroeger inderdaad , en waarschijnlijk in real-life ook een goeie goser ) onterecht zijn , en TL terug willen , dan vraag ik een vrijwillige permban aan ....... een echte , geen 48-uurs-geintjes_ban ........

( ik kan niet wachten op de poll nu waarin 1 user zijn stem uitbrengt tegen mij , en voor TL , en daarna gelijkde poll sluit om te zeggen , DAG LUUS !!!!!! )
  Trouwste user 2022 woensdag 8 november 2006 @ 20:25:32 #54
7889 tong80
Spleenheup
pi_43371200
Wie ben jij

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 8 november 2006 @ 20:27:48 #55
691 luciano
ondertitelloos
pi_43371299
De man voor wie je ouders je altijd gewaarschuwd hebben !
  woensdag 8 november 2006 @ 20:28:18 #56
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_43371333
quote:
Op woensdag 8 november 2006 20:25 schreef tong80 het volgende:
Wie ben jij

Luciano = Basje!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  woensdag 8 november 2006 @ 20:29:22 #57
691 luciano
ondertitelloos
pi_43371383
quote:
Op woensdag 8 november 2006 20:28 schreef versabommie het volgende:

[..]

Luciano = Basje!
NOU ga ik ECHT voor mod , ik MOD en ZAL zo'n hamertje_tik_delete_edit_knop krijgen !
  woensdag 8 november 2006 @ 20:30:41 #58
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_43371452
quote:
Op woensdag 8 november 2006 20:27 schreef luciano het volgende:
De man voor wie je ouders je altijd gewaarschuwd hebben !
Mijn ouders hebben me idd voorgehouden dat je gekke mensen gewoon lekker moet laten ouwehoeren omdat ze anders misschien wel gevaarlijk worden of eindigen met een kaasschaaf in een hoekje!

of je bent die potloodventer!
pi_43371723
quote:
Op woensdag 8 november 2006 20:20 schreef versabommie het volgende:

[..]

IK heb ook vaak gezegd achter hem te staan, sterker hoongelach en de kiss-ass opmerkingen waren niet van de lucht (speciale dank aan de altijd hypocriete moralist Gert) . Jammer dat mijn eerste echt gemeende inhoudelijke kut verschil van mening met TL ooit nu net op de vooravond van zijn afscheid gebeurt want nu krijg je idd van die opportunistische postings zoals die van jou, klein gevederd zuigertje!

Ik hoop dat TL nog wel op de meet komt, want ik wil toch nog graag een biertje drinken met m'n 2e favoriete dwerg ( Yvonne dat kleine blonde propje is met afstand nummer 1, maar dat komt omdat ik zsm administrator wil worden en een foto van mijn lul sturen me niet geholpen heeft, sterker het werd als bedreiging ervaren )

Ik hoop dat TL zijn plezier in het forum weer terugvind, zoals hij dat m.i. het meeste had tijdens bb5! Niemand verdient het om de favo bezigheid in zijn vrije tijd te zien vergallen door wat zuigertjes.

Proost pik!
Waarde vriend, ik had het niet over jou want op het laatst was jij het niet meer met hem eens, ik had het over mensen zoals gert, die wel tot het bittere eind achter hem bleef staan, maar dan dus af en toe die venijnige steken onderwater gaf.
Dat is gewoon een serieus bedoelde observatie en een reactie op de post van Gert en totaal niet oppertunistisch of zuigerig bedoeld

Ik heb nooit echt een klik met TL gehad, ook niet toen hij nog geen mod was, maar ik ben hier niet om dat nu even handenwrijvend te komen inwrijven

Ik ben net zoveel zuiger als jij in deze

[ Bericht 0% gewijzigd door PC eend op 08-11-2006 20:44:16 ]
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  woensdag 8 november 2006 @ 20:40:51 #60
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_43371930
quote:
Op woensdag 8 november 2006 20:36 schreef PC eend het volgende:

[..]

Waarde vriend, ik had het niet over jou want op het laatst was jij het niet meer met hem eens, ik had het over mensen zoals gert die wel tot het bettere eind achter hem bleef staan, maar dan dus af en toe die venijnige steken onderwater gaf.
Dat is gewoon een serieus bedoelde observatie en een reactie op de post van Gert en totaal niet oppertunistisch of zuigerig bedoeld

Ik heb nooit echt een klik met TL gehad, ook niet toen hij nog geen mod was, maar ik ben hier niet om dat nu even handenwrijvend te komen inwrijven

Ik ben net zoveel zuiger als jij in deze
Ok, een begrijpelijke misvatting mijnerzijds in deze dus, waarvoor mijn excuses, waarde medegebruiker!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')