1) steekt hand in EIGEN boezem ja
2) Ik heb bewust op TL gespeeld , ja , maar vond dat terecht , omdat ik mij eveneens op de man gespeeld voelde
3) men had idd veel eerder moeten ingrijpen in MEERDERE gevallen , maar daar versta ik OOK onder , het DISfunctioneren van welke mod dan ook ..... spreek mekaar hier eens op aan achter de schermen i.p.v. blindelings elkaar te steunern , IEDEREEN maakt fouten , dat hebben de mods ook al toegegeven , hulde daarvoor , maar VERANDER dan ook zaken die niet goed gaan , bespreek het met elkaar , voer strategische veranderingen door met zijn allen , maar ga niet zeggen dat je 1 lijn trekt op het forum , en achter de schermen elkaar blijven bekritiseren . Nu zeg ik niet dat dat gebeurd is , maar als ik lees dat de mods OOK de hand in eigen boezem steken , dan HAD dat achter de schermen bekritiseren van elkaar MOETEN gebeuren...... controleer ook ELKAARS gedrag , i.p.v. alleen de users te reguleren . Je hoeft daar naar ons toe natuurlijk geen verslag over te doen , mar DOE iets achter de schermen , en als je er dan met z'n 3en niet goed uitkomt , neem dan de ZELFREGULERENDE beslising om ZELF de knoop door te hakken , i.p.v. om dat nu door een aantal zeikerds /zuigers te laten doen , waaronder ondergetekende ja , heb ik al meerdere malen toegegeven , en geen spijt van .
Wedereom , in real-life een wereldgoser hoop ik mee te maken op de meet , ( als ik als bloedhond , volgens flugeltje nog mag komen
![]()
) , maar als mod DOOR DIVERSE OMSTANDIGHEDEN gefaald als mod voor mij helaas . ik kan me niet eens herinneren hoe onze relatie was VOOR het mod zijn , maar ik hoop / ga ervan uit dat het nu goed komt ,
Ik ben alleen een zuiger als ik mij aangevallen voel , en ga dan tot het randje ja ( misschien herinneren jullie mijn diverse malen genoemde
www.zuigen_tot_op_het_randje_cursus.nl/fok/bb , welke een hint had moeten zijn ........ ) , maar kan mij niet herinneren dat ik dit vanaf het begin heb gedaan , dat is pas gegroeid toen ik mij ZELF aangevallen voelde ,
en dat voelde ik alleen maar bij TL , niet bij Flugel of Day tot nu toe , dus die hebben ook geen last van mij gehad denk ik . De keren dat ik door hen tot de orde ben geroepen , was puur en alleen door wat ik met TL had , en niet jegens / door hen , en dat gebeurde dan ook op een voor mij acceptabele manier , en niet door slechts iets blindelings te editten / deleten / een huilie smiley te plaatsen / of een booskijk smiley te plaatsen. Zij brachten het nu eenmall anders , en beter vond ik , en dan toon ik ook meer respect .
En dit bedoel ik nu als voorbeeld met het elkaar reguleren en bekritiseren ACHTER de schermen . Spreek elkaar eens aan onder het mom van .... probeer het eens zo , misschien werkt dat bij Luciano WEL . IK PRAAT NU ALLEEN VOOR MIJN GEVAL , anderen hebben waarschijnlijk een hele andere gebruiksaanwijzing dan ik , maar PRAAT erover achter de schermen , i.p.v. het botte_bijl_principe ....... 1 voorbeeld .... een heftige discussie tussen TL en mij ..... hij gebruikt ZIJN gebruikelijke kneus etc , mag van mij , moet kunnen , maar als IK dan 1 x TL afkort als TeamLUL , en ik krijg een ban .......... dan zie ik dat puur als machtsmisbruik , en maak je het alleen maar erger .
Nogmaals , ik steek de hand misschien als eerste zo ver in eigen boezem dat ik bij mijn anus uitkom , maar ik durf ook MIJN fouten / gebreken toe te geven , als ik het tenminste zo mag noemen , eigenlijk zie ik het meer als een kat_in_het+_nauw_maakt_rare_sprongen_reactie , of een zelfverdedigings / overlevingsmechanisme .
Ik hoop op een betere verstandhouding van TL vanaf nu , en voel mij quasi VERPLICHT om naar de meet te komen om misschien het hoofdstuk af te kunnen sluiten , maar liever zou ik nog een meet hebben met een hand ( het lebberen laat ik over aan die eeuwige oversexte Versapuber , en een paar biertjes ( ik BOB wel die dag ) , wat gelach , een etentje , enz enz .
bedankt voor je bijdrage i.i.g. TL , hoe ontevreden ik ook was over je , je had i.i.g. de ballen ervoor , Ik zou het niet willen , wel KUNNEN misschien , maar ik zou TE streng zijn vrees ik , ik denk dat ik een typetje NJ ben als ik zo lees , en als ik het aantal bans van NJ zie .........
Het ga je goed , en hopelijk tot in real-life allen . ( mocht er 1 bezwaar hebben tegen mijn komst van de mods bedoel ik dan , dan hoor ik dat gaarne per email of andere achter de schermen methode , want dan trek ik mij op een discrete manier terug uit de meet , metv een reden welke zal VERHULLEN WELKE mod mij niet wil , dat heet respect , en dat heb ik wel degelijk in mij , miots het wederzijds is ....... )
Met welgemeende groetjes , Luciano
En nee voor alle relschoppers / zuigers , ik ga NIET nog zo'n lap tekst typen . 1malig en uitgebreider dan ooit nu , en lees het allemaal maar eens een paar keer goed door ........ en volg mijn voorbeeld voor sommigen hier onder ons ......... wink wink ........