Waarom zegt u u? (denk hier een smiley met een glimlach)quote:Op donderdag 9 november 2006 14:31 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Waar heeft u al die tijd gezeten![]()
Kan oprecht zeggen dat ik al uw postings heb gelezenen daar is absoluut niets mis mee
![]()
Ik heb zojuist mijn eerste smileys weten in te voegen!quote:Op donderdag 9 november 2006 14:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zullen we Disana voor die laatste weken onder onze koesterende vleugels nemen en ervoor zorgen dat ze mee gaat posten?
Kutserie vind ik te ver gaan, lieve Day, maar met de rest van je betoog ....Eensch !quote:Op donderdag 9 november 2006 14:36 schreef Day het volgende:
[..]
En weet je wat me opvalt? Die zeikerds/zuigers ziet je niet of nauwelijk in COS, die volgen heel die kut-serie niet! Die vinden het gewoon geweldig om de mods te stangen. En daar is het wat mij betreft misgegaan met deze BB-reeks!
quote:Op donderdag 9 november 2006 14:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb zojuist mijn eerste smileys weten in te voegen!![]()
Dank je wel. Ik heb zometeen geen tijd meer om te schrijven, maar ik denk dat ik me voorneem bij een volgende editie van BB actief mee te doen. Dat nam ik me dus ook voor toen ik me vorig jaar inschreef, maar nu hoop ik dat er naar aanleiding van vooral het vertrek van een mod echt een grote bezem van stal wordt gehaald.quote:Op donderdag 9 november 2006 14:43 schreef flugeltje het volgende:
Disana? Speciaal voor jou=> Hoe post ik mee in BB?
absoluut waar! Al moet ik zeggen dat ik het met de sfeer over het algemeen ook wel vind meevallen.Het is niet alleen maar kommer en kwel. Ik ben ook een (relatieve) newbie en ik heb me steeds welkom gevoeld en ik ben enorm geholpen door iedereen. Vorig jaar geleerd hoe te cappen, hoe te plaatsen,hoe het forum werkt en allemaal danzij de users alhier.quote:Op donderdag 9 november 2006 14:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Overigens vind ik het wel goed dat er nu ook eens zaken open en bloot gezegd worden, zoals gezegd hoop ik op een leuke sfeer voor de laatste weken, misschien dat dit topic het breekpunt kan worden in die optiek
Je begrijpt wat ik bedoel, dat zijn de emotiesquote:Op donderdag 9 november 2006 14:45 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Kutserie vind ik te ver gaan, lieve Day, maar met de rest van je betoog ....Eensch !![]()
Eindelijk, een tijdgenoot!quote:Op donderdag 9 november 2006 14:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom zegt u u? (denk hier een smiley met een glimlach)
Ik mag dan wel ouder (51) zijn dan het gemiddelde FOK publiek, maar dat ik met plezier BB volg als een soort sport zegt toch wel dat je voor sommige nooit te oud bent (denk hier opnieuw een smiley, een knipoog dacht ik zo). Even proberen:Deze? Volgens mij gaat dit goed zo,
![]()
quote:Op donderdag 9 november 2006 14:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
absoluut waar! Al moet ik zeggen dat ik het met de sfeer over het algemeen ook wel vind meevallen.Het is niet alleen maar kommer en kwel. Ik ben ook een (relatieve) newbie en ik heb me steeds welkom gevoeld en ik ben enorm geholpen door iedereen. Vorig jaar geleerd hoe te cappen, hoe te plaatsen,hoe het forum werkt en allemaal danzij de users alhier.
BB5 was ook beter vind ik. nu volg ik de cos, en als het daar lijkt dat er wat spannends gebeurd ga ik pas streamen.
Een lekkere fiets of vuurkorfopdracht was in dat opzicht gewoon beter en gezelliger geweest. (hummie is totally to blame)
het pubergedrag van sommigen is me erg tegengevallen. Het blíjven schoppen tegen een voldongen feit zonder proberen is tenenkrommend, maar ik heb er ook geen oplossing voor.![]()
de mods hebben alles geprobeerd en dat hielp niet. stug volhouden is denk ik het beste (helpt ook goed bij 2 jarige peuters met driftbuien![]()
) (en ik vind die scheiding een zegen.
)
toegeven dat je fout zit is moeilijk. het is altijd makkelijker om de fouten van een ander te zien. misschien moeten inderdaad meer mensen kritisch naar hun eigen functioneren kijken. Mezelf neem ik kwalijk dat ik niet duidelijker stelling heb genomen tegen bepaald gedrag. ( alhoewel ik me afvraag wat dat nou geholpen had)
het opengooien van de discussie is wel een supermooie laatste modactie TL![]()
quote:Op donderdag 9 november 2006 14:25 schreef berney het volgende:
100% mee eens, die scheiding is de grote boosdoener.
quote:Op donderdag 9 november 2006 13:09 schreef Pinball het volgende:
Mijn post was niet serieus, mafketel.
oeh.. daar hou ik je aanquote:Op donderdag 9 november 2006 14:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan moeten we hem tijdens de meet maar extra aflebberen
Helemaal met je eens. Ik vind het erg prettig om te zien dat er nu wél een normaal gesprek mogelijk isquote:Overigens vind ik het wel goed dat er nu ook eens zaken open en bloot gezegd worden, zoals gezegd hoop ik op een leuke sfeer voor de laatste weken, misschien dat dit topic het breekpunt kan worden in die optiek
Ik vind het al heel wat dat je toegeeft dat dit een gesprek was, en geen discussiequote:Op donderdag 9 november 2006 15:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
oeh.. daar hou ik je aan![]()
![]()
[..]
Helemaal met je eens. Ik vind het erg prettig om te zien dat er nu wél een normaal gesprek mogelijk is
en helemaal top om te zien dat Disana nu gewoon wel meepost![]()
OPROEP AAN ALLENquote:Op donderdag 9 november 2006 15:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
oeh.. daar hou ik je aan![]()
![]()
[..]
Helemaal met je eens. Ik vind het erg prettig om te zien dat er nu wél een normaal gesprek mogelijk is
en helemaal top om te zien dat Disana nu gewoon wel meepost![]()
ik zie anders nog steeds geen TL kom terug-topicquote:Op donderdag 9 november 2006 15:17 schreef demins het volgende:
[..]
OPROEP AAN ALLEN
Pas een beetje op dat het nu weer niet té knus gaat worden! Ik zie hem ervoor aan gewoon weer terug te komen!![]()
Dat heb jij toch helemaal niet nodig, ben ik bang!quote:Op donderdag 9 november 2006 15:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik zie anders nog steeds geen TL kom terug-topic
quote:Op donderdag 9 november 2006 15:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
don't worry. Kben geen Heintje Davidsquote:Op donderdag 9 november 2006 15:19 schreef demins het volgende:
[..]
Dat heb jij toch helemaal niet nodig, ben ik bang!![]()
Dat is waar! Zingen kun je ook al niet!quote:Op donderdag 9 november 2006 15:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
don't worry. Kben geen Heintje Davids
niet iedereen is gezegend met mijn talent natuurlijkquote:Op donderdag 9 november 2006 15:24 schreef demins het volgende:
[..]
Dat is waar! Zingen kun je ook al niet!![]()
Misschien moet jij maar mod van BB worden. Volgens mij kan jij heel goed tegen dat gestook in het fb!quote:Op donderdag 9 november 2006 15:27 schreef assuranseturix het volgende:
[..]
niet iedereen is gezegend met mijn talent natuurlijk
OT: succes in t zwart
Je bent ook nog gewoon blauw, en de MED laat ook op zich wachten.quote:Op donderdag 9 november 2006 15:18 schreef teamlead het volgende:
mwah.. kdenk niet dat flugel en dáár nou op zitten te wachten hoorquote:Op donderdag 9 november 2006 15:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Misschien moet jij maar mod van BB worden. Volgens mij kan jij heel goed tegen dat gestook in het fb!
Ik waaardeeer je ook enorm als kloon hoor!quote:Op donderdag 9 november 2006 15:35 schreef assuranseturix het volgende:
[..]
mwah.. kdenk niet dat flugel en dáár nou op zitten te wachten hoor![]()
maar ik waardeer het gebaar![]()
quote:Op donderdag 9 november 2006 15:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik waaardeeer je ook enorm als kloon hoor!
Ha! Pas maar op dat ik je volgende maand niet inhaal, jijquote:Op donderdag 9 november 2006 14:56 schreef demins het volgende:
[..]
Eindelijk, een tijdgenoot!Maar gelukkig komt mijn koppositie allerminst in gevaar!
![]()
Nee, ik moet 40 kilo post wegstouwen sorteren.quote:Op donderdag 9 november 2006 15:58 schreef luciano het volgende:
Tis stil overal , ik denk dat er een hoop gelezen wordt nu ........![]()
Dat gaat niet gebeuren!quote:Op donderdag 9 november 2006 16:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ha! Pas maar op dat ik je volgende maand niet inhaal, jijtje.
Er vertrekt een moderator, een nieuwkomer vindt dat ze naar aanleiding daarvan toch maar eens haar mening moet geven, en dit, dit is weer waar het op uitloopt. Zolang er Dit Chats and Dat Topics worden toegestaan om dit soort persoonlijke onzin de ruimte te geven, zie ik eigenlijk niet waarom ik me verder zou verdiepen in de mores van dit forum.quote:Op donderdag 9 november 2006 19:03 schreef Gert het volgende:
Het gaat er hier al net zo hysterisch aan toe als in de FB-reeks.![]()
Ik bedoel:
![]()
![]()
![]()
![]()
PH: de bron van alle kwaad!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Disana, o ze is gewéldig, ik hoú van dat mens!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Joh...stel je niet zo aan.....je ziet toch zelf ook wat er gebeurt vanmiddag....Gert heeft een punt...en niet zo'n klein beetje ook.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Er vertrekt een moderator, een nieuwkomer vindt dat ze naar aanleiding daarvan toch maar eens haar mening moet geven, en dit, dit is weer waar het op uitloopt. Zolang er Dit Chats and Dat Topics worden toegestaan om dit soort persoonlijke onzin de ruimte te geven, zie ik eigenlijk niet waarom ik me verder zou verdiepen in de mores van dit forum.
Volgend jaar, hopelijk. Na een grote schoonmaak.
Welk punt dan Jappie?quote:Op donderdag 9 november 2006 20:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
Joh...stel je niet zo aan.....je ziet toch zelf ook wat er gebeurt vanmiddag....Gert heeft een punt...en niet zo'n klein beetje ook.
dat iemand niet in de cos komt (waar je kunt lezen dat anderen 4x herhalen wat er op de streams gebeurd en verder geen discussie over n onderwerp mag houden) wil natuurlijk niet zeggen dat je bb niet volgd of je niet intereseert.quote:Op donderdag 9 november 2006 14:36 schreef Day het volgende:
[..]
Dat is onzin, Berney, sorry.
Die scheiding is de boosdoener bij een klein aantal users, die de hele scheiding niet eens een kans hebben gegeven, maar vanaf week 1 begonnen te zeuren.
Het gaat prima in COS, er wordt voornamelijk over de streams gepost en een discussie wordt door de mods echt niet direct afgekapt. DE SC-reeks zit inmiddels al op 130ste topic, dat gaat dus ook prima. Als mods bemoeien we ons nauwelijks met wat er daar gepost wordt. M.a.w. het concept 'wil je slap ouwehoeren, ga naar SC, wil je de streams volgen en daarover discussiëren, ga naar COS" is helemaal niet mislukt en had misschien wel een groter kans van slagen gehad, als men het in ieder geval GEPROBEERD had i.p.v. er vanaf dag 1 over te zeuren.
En weet je wat me opvalt? Die zeikerds/zuigers ziet je niet of nauwelijk in COS, die volgen heel die kut-serie niet! Die vinden het gewoon geweldig om de mods te stangen. En daar is het wat mij betreft misgegaan met deze BB-reeks!
I rest Gert's case!quote:Op donderdag 9 november 2006 20:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Welk punt dan Jappie?
Het feit dat PH de shitload over zich heen kreeg? Misschien heb je wel gelijk dat het niet helemaal fair is, maar ik persoonlijk ben al lang blij dat er eens wat meer mensen aangegeven hebben dat het meer dan eens tenenkrommend is geweest wat er in FB gebeurde. Omdat PH zichzelf profileerde als degene die 'tegen' is volgde daaruit het gegeven dat hij degene is die er ook op aangesproken werd. Eigenlijk gebeurde vanmiddag hetzelfde wat er in FB ook meermalen gebeurd is, alleen dan andersom...
Vanmiddag op weg naar huis zat ik nog te denken wat er nou eik allemaal zo anders is dan voorgaande jaren....er zijn eigenlijk maar twee woorden welke in me opkwamen...... "incasseringsvermogen en postinterpretatie" ........ik ben volgens mij nog nooit zo mild geweest als deze jaargang juist omdat ik weet hoeveel kwetsbare niet begrijpende "egootjes" (sorry Talithaquote:En was Disana betreft. Ik ben écht blij dat die aangaf hoe het eruit ziet vanuit het oogpunt van een 'newbie'. Het kan en mag niet de bedoeling zijn dat een forum dermate 'kliekerig' is dat een nieuw iemand niet durft te posten. Ze had een heel erg sterk punt. BB is ondergeschikt geworden aan de manier van posten hier. En dat vind ik erg jammer. We hebben allemaal dezelfde 'afwijking'. Waarom is het dan zo lastig om er ook allemaal sámen van te genieten?
Foei Jappie! Straks gaan ze weer steigeren.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:46 schreef Jappie het volgende:
<knip>
Vanmiddag op weg naar huis zat ik nog te denken wat er nou eik allemaal zo anders is dan voorgaande jaren....er zijn eigenlijk maar twee woorden welke in me opkwamen...... "incasseringsvermogen en postinterpretatie" ........ik ben volgens mij nog nooit zo mild geweest als deze jaargang juist omdat ik weet hoeveel kwetsbare niet begrijpende "egootjes" (sorry Talitha) er tegenwoordig rondlopen.
<knip>
Val jij onder de zeikerds/zuigers dan?quote:Op donderdag 9 november 2006 20:41 schreef Inodder het volgende:
[..]
dat iemand niet in de cos komt (waar je kunt lezen dat anderen 4x herhalen wat er op de streams gebeurd en verder geen discussie over n onderwerp mag houden) wil natuurlijk niet zeggen dat je bb niet volgd of je niet intereseert.
Dat is volgens mij t probleem ik zou gewoon graag over bb lullen zonder ristricties dan mag niet in cos dat mag niet in sc. Voor elk ander onderwerp naar n ander topic is ook geen optie dus gaan we maar dom lullen in sc en volgen ondertussen de streams en kletsen gezellig met elkaar helaas niet over bb waarom de sc niet geheel zonder restricties dus dat je t ook gewoon over bb mag hebben.
sorry dat ik dit ophaal maar kon ff niet laten voelde me n beetje aangevallen omdat ik niet/zelden in cos kom![]()
quote:Op donderdag 9 november 2006 20:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Er vertrekt een moderator, een nieuwkomer vindt dat ze naar aanleiding daarvan toch maar eens haar mening moet geven, en dit, dit is weer waar het op uitloopt. Zolang er Dit Chats and Dat Topics worden toegestaan om dit soort persoonlijke onzin de ruimte te geven, zie ik eigenlijk niet waarom ik me verder zou verdiepen in de mores van dit forum.
Volgend jaar, hopelijk. Na een grote schoonmaak.
quote:Op donderdag 9 november 2006 20:46 schreef Jappie het volgende:
Vanmiddag op weg naar huis zat ik nog te denken wat er nou eik allemaal zo anders is dan voorgaande jaren....er zijn eigenlijk maar twee woorden welke in me opkwamen...... "incasseringsvermogen en postinterpretatie" .......
De reden waarom we het in de SC niet over BB hebben is omdat dat niet mocht (of wij dit gevoel kregen).quote:Op donderdag 9 november 2006 21:03 schreef Day het volgende:
[..]
Dat de vaste users van SC er een gewoonte van hebben gemaakt om helemaal niets over BB te posten ligt niet aan de mods, maar aan zelfregulering.
Dan heb je, ondanks dat je in elke FB te vinden was en af en toe de boel vrolijk aan het opstoken was, de discussies niet goed gevolgd, waarde Manu.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
De reden waarom we het in de SC niet over BB hebben is omdat dat niet mocht (of wij dit gevoel kregen).
Dayquote:Op donderdag 9 november 2006 21:07 schreef Day het volgende:
[..]
Dan heb je, ondanks dat je in elke FB te vinden was en af en toe de boel vrolijk aan het opstoken was, de discussies niet goed gevolgd, waarde Manu.
Je moet me niet teveel credits geven, straks geloof ik het nog echt ookquote:Op donderdag 9 november 2006 21:07 schreef Day het volgende:
[..]
en toe de boel vrolijk aan het opstoken was
ik denk dat ik mezelf ook nog best Newbie mag noemen vandaar deze Post.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Welk punt dan Jappie?
Het feit dat PH de shitload over zich heen kreeg? Misschien heb je wel gelijk dat het niet helemaal fair is, maar ik persoonlijk ben al lang blij dat er eens wat meer mensen aangegeven hebben dat het meer dan eens tenenkrommend is geweest wat er in FB gebeurde. Omdat PH zichzelf profileerde als degene die 'tegen' is volgde daaruit het gegeven dat hij degene is die er ook op aangesproken werd. Eigenlijk gebeurde vanmiddag hetzelfde wat er in FB ook meermalen gebeurd is, alleen dan andersom...
En was Disana betreft. Ik ben écht blij dat die aangaf hoe het eruit ziet vanuit het oogpunt van een 'newbie'. Het kan en mag niet de bedoeling zijn dat een forum dermate 'kliekerig' is dat een nieuw iemand niet durft te posten. Ze had een heel erg sterk punt. BB is ondergeschikt geworden aan de manier van posten hier. En dat vind ik erg jammer. We hebben allemaal dezelfde 'afwijking'. Waarom is het dan zo lastig om er ook allemaal sámen van te genieten?
quote:Op donderdag 9 november 2006 21:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Day, heb het wel gevolgd en je weet dat 1 van de discussiepunten tussen de mods en mij waren of er in de SC over BB gesproken mocht worden. Toen die discussie eindelijk over was, was de behoefte bij sommige users al over om het over BB te hebben....
Hear, hear!quote:Op donderdag 9 november 2006 21:13 schreef Inodder het volgende:
[..]
ik denk dat ik mezelf ook nog best Newbie mag noemen vandaar deze Post.
Je neemt nu de mening van 1 persoon als uitgangspunt voor: Zo ziet het er uit vanuit het oogpunt van een newbie.
Ik ben het er totaal mee oneens en beschouw het als een gebrek aan mensenkennis als je dat denkt.
Als je tussen de regesl door leest zie je dat veel dingen zo kwaad niet bedoeld zijn.
Mij heeft het er iig niet van weerhouden me aan te melden.
Hier bij wil ik ff n compliment maken naar t meerendeel van de Users die mij perfect hebben opgevangen![]()
Waar nodig hulp en antwoord op serieuze vragen, en flink afgezeken met eenop zijn tijd waardoor je je geaccepteerd en een van "de groep" voeld
Dit wil ik graag even beamen.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:17 schreef Day het volgende:
[..]
Maar dit is net zo makkelijk als nu gaan beweren dat discussies in COS niet mogen. Mensen die dat zeggen komen gewoon echt niet in COS of zijn stekeblind.
Dankje!quote:
Sorry maar dit vind ik nou echt zo ontzettend achter de ellebogen.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:22 schreef Peter6000 het volgende:
Flugel is blijkbaar ff met haar PR taken bezig, dat schijnt ook veel tijd te kosten.
De PR van Fok
Probeer 'm eens te verduidelijken dan?quote:Op donderdag 9 november 2006 21:22 schreef Manu82 het volgende:
Ik begrijp dat mijn post verkeerd begrepen word en daarvoor mijn excuses
Geen zin in, betere dingen te doenquote:Op donderdag 9 november 2006 21:23 schreef arneaux het volgende:
[..]
Probeer 'm eens te verduidelijken dan?
Ach gut, een moraalridderquote:Op donderdag 9 november 2006 21:23 schreef arneaux het volgende:
[..]
Sorry maar dit vind ik nou echt zo ontzettend achter de ellebogen.
point taken ook al ben ik het er niet (geheel) mee eensquote:Op donderdag 9 november 2006 21:03 schreef Day het volgende:
[..]
Val jij onder de zeikerds/zuigers dan?
Nee, dus eerst even goed lezen, voordat je wat post.
En als je wel in COS kwam, dan had je dus gemerkt dat daar echt wel gediscussieerd mag worden.
Zelf in SC mag je over BB kletsen, ons enige verzoek was om er geen 2e COS van te maken.
Dat de vaste users van SC er een gewoonte van hebben gemaakt om helemaal niets over BB te posten ligt niet aan de mods, maar aan zelfregulering.
erfgenaamquote:Op donderdag 9 november 2006 21:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Day, heb het wel gevolgd en je weet dat 1 van de discussiepunten tussen de mods en mij waren of er in de SC over BB gesproken mocht worden. Toen die discussie eindelijk over was, was de behoefte bij sommige users al over om het over BB te hebben....
Dat hadden de mods misschien vaker tegen jou moeten zeggen.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Geen zin in, betere dingen te doen
Klassequote:Op donderdag 9 november 2006 21:13 schreef Inodder het volgende:
Als je tussen de regesl door leest zie je dat veel dingen zo kwaad niet bedoeld zijn.
Mij heeft het er iig niet van weerhouden me aan te melden.
Hier bij wil ik ff n compliment maken naar t meerendeel van de Users die mij perfect hebben opgevangen![]()
Waar nodig hulp en antwoord op serieuze vragen, en flink afgezeken met eenop zijn tijd waardoor je je geaccepteerd en een van "de groep" voeld
Ik geloof dat niemand weet wat het discussiepunt nou eigenlijk is. Er word maar, zoals gewoonlijk, wat geroepen en tja, daar moet dan over gezeurd worden.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:28 schreef Jappie het volgende:
Ja..laten we hier met zijn allen de SC/Cos discussie nog eens dunnetjes overdoen.![]()
Ik was even met mijn mannetje een filmpje aan het kijkenquote:Op donderdag 9 november 2006 21:22 schreef Peter6000 het volgende:
Flugel is blijkbaar ff met haar PR taken bezig, dat schijnt ook veel tijd te kosten.
De PR van Fok
sorry zoals ik al zei ik hou er nu over op althans dat is mijn voornemenquote:Op donderdag 9 november 2006 21:28 schreef Jappie het volgende:
Ja..laten we hier met zijn allen de SC/Cos discussie nog eens dunnetjes overdoen.![]()
Ja, je hebt nog gelijk ook. Ik heb er geen zin meer in. Dit is zo vaak en op verschillende manier uitgelegd en besproken!quote:Op donderdag 9 november 2006 21:28 schreef Jappie het volgende:
groot gelijkquote:Op donderdag 9 november 2006 21:34 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, je hebt nog gelijk ook. Ik heb er geen zin meer in. Dit is zo vaak en op verschillende manier uitgelegd en besproken!
Ik heb koppijn, ben in een romantische bui, m'n vent is trainen, daar heb ik dus geen bal aan. Heb nog 1 optie en dat is naar het romantische dinertje van Bart en Lesley kijken.
Dat kan natuurlijk nietquote:Op donderdag 9 november 2006 21:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik was even met mijn mannetje een filmpje aan het kijken
Mwah, het mes snijdt in deze aan twee kanten. Laten we het voor de grap zelfregulering van de meest duistere soort noemen. Ik volg de streams nog wel, hetzij iets minder dan in het begin maar die dip heb ik altijd tussen begin en finale. Ook lees ik de cos 9 van de tien keer. Nu ervaar ik twee dingen:quote:Op donderdag 9 november 2006 21:17 schreef Day het volgende:
[..]
Lekker makkelijk Manu om het zo te brengen.
Het is gewoon duidelijk gemaakt, meerdere keren zelfs, dat het mocht. Wat jullie er zelf mee doen, ligt dan bij jullie.
Maar het is allang duidelijk dat de users die in SC posten, gewoon de voorkeur geven aan slap ouwehoeren. Dat was vorig jaar al duidelijk en nu ook.
Maar dit is net zo makkelijk als nu gaan beweren dat discussies in COS niet mogen. Mensen die dat zeggen komen gewoon echt niet in COS of zijn stekeblind.
Kijk dat is dus wat ik bedoel maar dan beter verwoordquote:Op donderdag 9 november 2006 21:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mwah, het mes snijdt in deze aan twee kanten. Laten we het voor de grap zelfregulering van de meest duistere soort noemen. Ik volg de streams nog wel, hetzij iets minder dan in het begin maar die dip heb ik altijd tussen begin en finale. Ook lees ik de cos 9 van de tien keer. Nu ervaar ik twee dingen:
Als ik in de SC gewoon ff loos ouwehoer en ik noem BB dan kijkt iedereen me zwaar verschrikt aan, of ik het in het boze oog heb gespuugd.
Kom ik daarentegen als notoire slowchatter inhoudelijk over BB ouwehoeren of mijn mening geven in het COS dan is hoongelach, een afzeikende kutposting van arneaux of totale negeren mijn deel.
Ik kan dus absoluut nergens meer mijn ei kwijt over BB, dus ik denk ik doe de SV een poging geven...na nog geen 2 postings kreeg ik al een emmer stront over me heen voor het alleen maar feitenlijk weergeven van wat ik zag. Ik ben daar toen niet op in gegaan omdat dat net na een rel was o.i.d. maar wat ik wil zeggen is dat de COS-ers nu wel handenwrijvend lopen te schoppen naar SC-ers maar ook die hand in eigen boezem mogen steken dat mensen zich totaal niet welkom in de cos voelen, en dat er in de SC gewoon een rare angst hangt om over bb te praten. Het Forum is niet door de scheiding uit elkaar gerukt, maar door Users die zich verhevener voelen, Users die zich onbegrepen voelen en Users die in hun broek schijten voor mod-actie.
Als we nou eerst eens alle vooroordelen weglaten en elkaar weer eens gaan accepteren, zowel SC naar COS toe als andersom, en er ook eens mensen uit de cos die zomaar de SC binnenvallen gerust eens over BB mogen en willen beginnen dan komen we al een heel end!
Er is op dit subfourm totaal geen acceptatie van users onderling, laat staan tolerantie en begrip!
Misschien moet ik het nog een keer duidelijk zeggen: Iedereen zit hier in zijn vrije tijd voor zijn of haar plezier, en niet om een strijd te leveren, hou elkaar in waarde!
Als iedereen dat doet, zal ik de broer van Semih, Arneaux en BBkijker niet meer aanvallen<-----de zogenaamde hand in eigen boezem!
![]()
Ik zou der een punt van maken.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:40 schreef arneaux het volgende:
Ik geloof niet dat het de COSers waren, Bommie, die topics vollulden in FB, is t wel?
quote:
Deze discussie is inmiddels dieper op de pijn in gegaan dan alleen de FB vriend Arneaux! Fluugs en Day en ook anderen hebben het over de totale sfeer op het subforum. Af en toe zie ik wel eens een sneer van een cosser aan een cosser waarvan ik ook denk, moet dat nou....en dan ben ik heel geen lieverdje maar krijg ik toch die indrukquote:Op donderdag 9 november 2006 21:40 schreef arneaux het volgende:
Ik geloof niet dat het de COSers waren, Bommie, die topics vollulden in FB, is t wel?
Ik vond dat jij het heel wat beter verwoordde dan bommie met die pathetische lap tekst!quote:Op donderdag 9 november 2006 21:40 schreef Inodder het volgende:
[..]
Kijk dat is dus wat ik bedoel maar dan beter verwoord
Ik heb eigenlijk niet de indruk dat er een grimmige sfeer hangt eigenlijk hoor? Tuurlijk mensen zijn het niet altijd met elkaar eens maar volgens mij laat iedereen elkaar in zijn waarde?quote:Op donderdag 9 november 2006 21:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Deze discussie is inmiddels dieper op de pijn in gegaan dan alleen de FB vriend Arneaux! Fluugs en Day en ook anderen hebben het over de totale sfeer op het subforum. Af en toe zie ik wel eens een sneer van een cosser aan een cosser waarvan ik ook denk, moet dat nou....en dan ben ik heel geen lieverdje maar krijg ik toch die indruk![]()
De kans is groot met de finale in zicht dat ik weer op het COS te vinden zal zijn, dus ik hoop dat het er gezelliger is dan tot nu toe...
Breekpunt voor mij in de cos was ongeveer na het enorme hoerenvingerfeest met E10 ....3 dagen daarna voelde ik een bepaalde grimmigheid opdoemen. Maargoed misschien ben ik wel overgevoelig![]()
quote:Op donderdag 9 november 2006 21:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vond dat jij het heel wat beter verwoordde dan bommie met die pathetische lap tekst!![]()
quote:Op donderdag 9 november 2006 21:50 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ervaar dit forum dit jaar als zijnde een stuk prettiger dan de vorige editie.
Alle mensen waar ik aversie tegen had zijn opgeflikkerd.![]()
(ja, ik dacht: ik breng gewoon ff een positieve noot in, dat er ook nog users zijn die het wel naar hun zin hebben)
Mooi, is dat ook klaar!quote:Op donderdag 9 november 2006 21:49 schreef arneaux het volgende:
[..]
Waar jij t vandaan haalt dat ik je af loop te zeiken of wat dan ook snap ik echt oprecht niet, serieus.
* stapt er maar snel uit!quote:Op donderdag 9 november 2006 21:54 schreef flugeltje het volgende:
Ergens begin ik het idee te krijgen dat dit topic z'n doel weer aan het voorbij schieten is
En het begon zo goed...
quote:Op donderdag 9 november 2006 21:50 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ervaar dit forum dit jaar als zijnde een stuk prettiger dan de vorige editie.
Alle mensen waar ik aversie tegen had zijn opgeflikkerd.![]()
(ja, ik dacht: ik breng gewoon ff een positieve noot in, dat er ook nog users zijn die het wel naar hun zin hebben)
Jij moet ook niet zulke moeilijke vragen aan de Japster stellen.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:54 schreef flugeltje het volgende:
Ergens begin ik het idee te krijgen dat dit topic z'n doel weer aan het voorbij schieten is
En het begon zo goed...
Dat gaat snel ineens. Peace man!quote:
quote:Op woensdag 8 november 2006 14:07 schreef Pinball het volgende:
Hopelijk krijgen we dan de teamlead terug die tijdens BB5 goed bezig was in de COS, dan is het wat mij betreft dubbel winst.
Ga het eerst maar eens afkussen met Manu! Die knul heeft een minderwaardigheidscomplex opgelopen doordat jij hem iedereens biatch noemt!quote:Op donderdag 9 november 2006 21:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat gaat snel ineens. Peace man!![]()
Nu PH nog even vriendjes worden met Flugel.![]()
En ik moet het nog even goed maken met die Sudoku, met d'r Oprah-gezeur.
Ik heb niets tegen PH hoorquote:Op donderdag 9 november 2006 21:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat gaat snel ineens. Peace man!![]()
Nu PH nog even vriendjes worden met Flugel.![]()
En ik moet het nog even goed maken met die Sudoku, met d'r Oprah-gezeur.
Waarom zou iemand zich moeten interesseren voor wat hier aan incrowd of user bashing plaatsvindt? Ik vermoed dat jij en al degenen die hieraan meedoen (of dit toestaan, of er maar weer redelijk op ingaan) dit niet kunnen uitleggen.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:46 schreef Jappie het volgende:
Voorheen ging het er een stuk steviger aan toe...middels discussies maar ook op het persoonlijke vlak middels boodschappen binnen boodschappen.
Helaas kan dat dit jaar niet omdat zowel de moderators als de users veel minder kunnen hebben....daar kan ik om treuren of janken; maar ik kan ook zeggen fuck it...ik haal mijn plezier wel uit een beetje de clown uithangen in de SC.
Idd Gert. Ze heeft iets tegen mij.quote:
Oe, pick me pick mequote:Op donderdag 9 november 2006 22:01 schreef demins het volgende:
Heb ik (nog) met iemand ruzie eigenlijk?![]()
Dan ben ik gaarne bereid tot goedmaakseks!
Ik begin eerlijk gezegd steeds meer mijn twijfels te krijgen of jij wel een ex-usenetter bent....quote:Op donderdag 9 november 2006 22:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom zou iemand zich moeten interesseren voor wat hier aan incrowd of user bashing plaatsvindt? Ik vermoed dat jij en al degenen die hieraan meedoen (of dit toestaan, of er maar weer redelijk op ingaan) dit niet kunnen uitleggen.
Het is geen kwestie van kunnen] hebben, maar van willen hebben.
Simpel vergelijk: dit is als in principe wel tegen boeren kunnen, maar niet naar een bioscoop gaan waarvan je weet dat het publiek niets ander doet dan boeren. Waarom niet? Omdat je voor de film komt.
Post dan niks.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik begin eerlijk gezegd steeds meer mijn twijfels te krijgen of jij wel een ex-usenetter bent....
Maargoed dat is mijn probleem, je hebt gelijk! Zal je even voor zijn!
~quote:Op donderdag 9 november 2006 22:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Oe, pick me pick me
* springend handje opsteekt
Nou euhhhhquote:Op donderdag 9 november 2006 22:05 schreef demins het volgende:
[..]
~
Ben je wel écht boos op me? Of gaat het weer alleen om de seks?![]()
sorry flugs maar kon t niet laten te reageren op dayquote:Op donderdag 9 november 2006 21:54 schreef flugeltje het volgende:
En het begon zo goed...
mwah een kleine kloonsignalering is altijd op zijn plaats!quote:
Het geeft niks, schat. Je mag best met me van mening verschillen. Maar ik ben zo moe!quote:Op donderdag 9 november 2006 22:06 schreef Inodder het volgende:
[..]
sorry flugs maar kon t niet laten te reageren op day![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |