en kut, beastmastery newbhuntersquote:Op donderdag 9 november 2006 10:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
elke fatsoenlijke hunter ownt een rogue, ook van dichtbij![]()
en zeker pvp hunters want die zijn beastmastery.
Rann is mage,quote:Op donderdag 9 november 2006 10:40 schreef Zosk het volgende:
ben je een rogue?
quote:Op donderdag 9 november 2006 11:06 schreef Rann het volgende:
allemaal combat build met slice&dice...:P
en hunters staan meestal hoger btw dan de rogues :/
quote:
Ten eerste, aangezien 't niet jouw Guild is en het wapen in Naxx dropt mag ik aannemen dat die Hunter het geloot heeft zonder problemen. Dus ik zie 't probleem niet.quote:Op donderdag 9 november 2006 09:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
jawel! wat moet een hunter nou met een melee wapen? beetje uitsloven.
Dalijk lekker melee doen in TBC want je krijgt melee specs voor hunters![]()
alleen de hit en crit zijn een beetje leuk. wat heb je aan die chance on hit? of geld dat ook voor ranged?quote:Op donderdag 9 november 2006 11:49 schreef Migwi het volgende:
[..]
Ten eerste, aangezien 't niet jouw Guild is en het wapen in Naxx dropt mag ik aannemen dat die Hunter het geloot heeft zonder problemen. Dus ik zie 't probleem niet.
Ten tweede, dat je na 2 jaar nou nog niks van Hunters snapt (doet er niet toe of je er wel of niet één zelf speelt) is op z'n minst gezegd slecht. Alhoewel, zo lopen er nog redelijk veel rond helaas.
Oh, en we krijgen helemaal geen melee spec in TBC, wtf![]()
Op zich een aardig idee om alles in stukken te doen, maar het heeft 2 problemen: 1e: je verliest heel veel tijd door het reizen naar de instances tijdens 'raid-time', en ten tweede heb je het probleem dat je 20 en 40 mans instances mixt ...quote:Op donderdag 9 november 2006 09:46 schreef Rann het volgende:
dat klopt
Ik vind die onyxia raids wel leuk, maar 45 minuten ofzo(meeste tijd is voorbereiden
)
Btw ik doe denk ik volgende week donderdag mee i.p.v. woensdag.
We doen namelijk woensdag luci,mag,garr,gehennas + zg
donderdags ony+shazzarah/baron/golomag/sulfuron
vrijdag Domo + rag + aq
ongeveer
Anu?quote:Op donderdag 9 november 2006 11:41 schreef Zosk het volgende:
Nou ff serieus, bij ons is er 1 mage die wel eens bovenaan staat, heel af en toe iemand anders.
Maar hangt uiteraard van het gevecht afMaar 9 van de 10 keer staan er rogues in de top 5
![]()
quote:Op donderdag 9 november 2006 10:24 schreef Zosk het volgende:
en hoeveel dagen per week raid je als casual speler?![]()
Ja nog een keer sorry daarvoor,quote:Op donderdag 9 november 2006 13:45 schreef muhahaha het volgende:
@Rann
Fallout, wij waren gisteren ook in MC maar wij hadden een belabberde run vergeleken met de vorige keren. Op het moment van Vylixan mij whisperde trok ik aggro van een giant en dat had ik niet in de gaten dus ik werd in 2 tikken neergeklapt
.
Bij patchwerk heeft Anunnaki wel eens 1 gestaan volgensmij ja, en nog iemand anders dacht ik. Voor de rest alleen maar rogues in de top5. En ik als enige sword rogue atm sta gewoon tussen de combat dagger rogues met weinig verschil, het verschil ligt alleen aan de crits en poison procsquote:Op donderdag 9 november 2006 14:11 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Anu?
Gemiddelde top 5 bij ons zal je, mits mee, meestal 4 of 5 van deze zien:
Mage, 17/31/3 "Patchwerk spec"
Rogue: 15/31/5 Combat daggers (Perds, CHT)
Rogue: 19/32/0 Combat Swords (CTS, sinds gisteren Iblis, Human.)
Hunter: 5/31/15, Rhok
Mage: 21/30/0 PoM Fire, 8/8 NW en AoE talents
Die 2e mage komt niet mee met single target DPS, maar maakt het goed via AoE'ing. Zodra er single target in het spel komt... Ik kom niet lekker mee met AoE omdat m'n spec daar niet lekker voor is. (Ik heb geen BW, geen Imp Flamestrike, 0.0 AoE'ing talents eik.)
ah 3 tot 4 is toch meer als genoeg, wij raiden 5 dagen per week, vind ik ook casualquote:Op donderdag 9 november 2006 14:13 schreef Gijsje het volgende:
[..]
![]()
3 tot 4 dagen is de bedoeling, heb zelf een aantal maanden in een "hardcore" raiding guild gezeten. Echter wil ik het nu toch wat rustiger aan gaan doen. Woon samen en heb andere dingen, elke dag raiden zit er gewoon niet in. En daarbij heb ik bijna alles gezien. Wil me nu concentreren met de guild op het fun hebben in instances.
Das is ook redelijk casual jaquote:Op donderdag 9 november 2006 14:24 schreef Zosk het volgende:
ah 3 tot 4 is toch meer als genoeg, wij raiden 5 dagen per week, vind ik ook casual![]()
als ik zou werken/sporten zou ik dat ook vinden jaquote:Op donderdag 9 november 2006 15:12 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik vind 3 avonden per week al te veel.
had van mij wel langer mogen durenquote:Op donderdag 9 november 2006 15:17 schreef GameCrazy het volgende:
Eindelijk een datum voor tbc, 16 januari![]()
http://www.gamer.nl/doc/35847
Godzijdank, eindelijk niet meer ‘’verplicht’’ raiden om in pvp op te kunnen tegen andere spelers.quote:Op donderdag 9 november 2006 15:59 schreef Rann het volgende:
Kheb zelf et idee dat TBC beetje de huidige guilds o.a. gaat verpesten...ook het raiden...
MC?.....AQ?....ZG?..... :/
Eindelijk content wat meer dan 10% van de spelers kan zienquote:Op donderdag 9 november 2006 16:07 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Godzijdank, eindelijk niet meer ‘’verplicht’’ raiden om in pvp op te kunnen tegen andere spelers.
5 en 10-mans ftw.
wat zijn die afkortingen allemaal? ik lees regelmatig aq40!quote:Op donderdag 9 november 2006 15:59 schreef Rann het volgende:
Kheb zelf et idee dat TBC beetje de huidige guilds o.a. gaat verpesten...ook het raiden...
MC = molten core, 40 man raid instance in blackrock mountain, lvl60s voornamelijkquote:Op donderdag 9 november 2006 16:19 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
wat zijn die afkortingen allemaal? ik lees regelmatig aq40!
Dat zal zeker gebeuren, heel veel guilds zullen kleiner worden of met 2 teams gaan werken.quote:Op donderdag 9 november 2006 15:59 schreef Rann het volgende:
Ach joh maakt het uitquote:Op donderdag 9 november 2006 14:20 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ja nog een keer sorry daarvoor,, was een beetje springerig vanwege die Cenarion,
.
Trouwens als je nog steeds wil joinen.... Gewoon proberen joh,.
quote:Op donderdag 9 november 2006 10:48 schreef koffiegast het volgende:
[..]
en kut, beastmastery newbhunters
bleh, als er iets saai is is dat het wel
OMG im getting totally wtfpwned!
INTIMIDATIOOOON ENRAGEEEE WOOOT OMG PET TOTALLY WTFPWNS ALL LOLOL
><
meestal mol ik hun pets en dan hun in dat geval, klote beastmastery hunters
Vind het idd altijd wel grappig als mensen mijn pet gaan aanvallen terwijl ik op hun aan het schieten benquote:Op donderdag 9 november 2006 16:40 schreef Migwi het volgende:
[..]
En 1 tip, ga alsjeblieft niet achter de pet aan. Je bezorgt Hunters buikkrampen daarmee.., van het lachen welteverstaan
%hit geldt voor melee en ranged altijd.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
alleen de hit en crit zijn een beetje leuk. wat heb je aan die chance on hit? of geld dat ook voor ranged?
zo ja dan is het wel goed ja. en dat het naar een hunter gaat vind ik een beetje raar jaIk heb idd nog nooit een hunter gehad, 1 keer 1tje gespeeld op lvl 60 ofzo. Waarom zou ik uberhaupt iets van een class moeten weten als ik het niet speel of ga spelen?
En jij maakt er van dat ik er niks vanaf weet, dat zijn jou woorden hou het daar maar op want mij boeit het niet
En ik heb iets gehoord over hunters en melee in TBC hoor.
snap d'r nog niks vanquote:Op donderdag 9 november 2006 16:25 schreef koffiegast het volgende:
[..]
MC = molten core, 40 man raid instance in blackrock mountain, lvl60s voornamelijk
ZG = Zul'Gurub, 20 man raid instance in stranglethorn vale, lvl60s ook
AQ20 = Ahn'Qiraj, 20 man raid instance in silithus, de 20 man versie
AQ40 = Ahn'Qiraj, 40 man raid instance in silithus, de 40 man versie (en moeilijkere)
BWL = Blackwing Lair, 40 man raid instance in blackrock mountain, lvl60s
Naxx = naxxramas, 40 man raid instance in eastern plaguelands, lvl60
in moeilijkheid van makkelijk naar moeilijk
ZG MC AQ20 BWL AQ40 Naxx
Instances, dus afgesloten gebieden waar je geen last hebt van andere spelersquote:Op donderdag 9 november 2006 16:52 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
snap d'r nog niks van
zijn dat quests? en dat 20/40 man betekend met hoeveel mensen je d'r heen gaat?
Geen last van andere spelers?quote:Op donderdag 9 november 2006 16:53 schreef Tain het volgende:
[..]
Instances, dus afgesloten gebieden waar je geen last hebt van andere spelers
newbie omdat het nog minder buttons bashe is dan warlockquote:Op donderdag 9 november 2006 16:40 schreef Migwi het volgende:
[..]
Wat is er 'newbie' aan dan?
Net zo newbie als lolcoil specced Warlocks....
Dit Patch 1.7 gezeur is al een jaar oud hoor. Een maandje na die patch had iedereen toch wel manieren gevonden om ook BM Hunters te verslaan. En dat was zelfs met de betere BW versie (imo was die beter anyway).
Tegenwoordig zijn alleen bots nog BM specced. Oh.., ja, de occasional lvl 60 die niet raid en de mensen die aan 't levelen zijn uiteraard ook, maar verder bijna niemand.
In TBC weet ik nog niet wat de meest gangbare spec wordt, maar zal wel MM zijn.
En 1 tip, ga alsjeblieft niet achter de pet aan. Je bezorgt Hunters buikkrampen daarmee.., van het lachen welteverstaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |