abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43386887
Sinds deze week zelf een guild gevormd, geen idee wat het gaat brengen maar we gaan ons focussen op casual PVE.
-
pi_43386964
en hoeveel dagen per week raid je als casual speler?
Welkom op FOK!
pi_43386994
2-3x denk ik ? keerje mc, keertje aq, keertje zg ?

nowja
ze beginnen toch eerst @ zg
Dussss.... ?
pi_43387031
Mwa, al die nieuwe guilds clearen MC in 1 week
Welkom op FOK!
pi_43387338
o rly ?...
we zitten @ rag vast opt moment

Stel lui willen niet dpsen....

Kzit meestal (met gesync-ed dmgmetres) ongeveer 25% boven de #2 :/.....
Dussss.... ?
pi_43387359
ben je een rogue?
Welkom op FOK!
pi_43387586
quote:
Op donderdag 9 november 2006 10:05 schreef Zosk het volgende:

[..]

elke fatsoenlijke hunter ownt een rogue, ook van dichtbij
en zeker pvp hunters want die zijn beastmastery.
en kut, beastmastery newbhunters
bleh, als er iets saai is is dat het wel
OMG im getting totally wtfpwned!
INTIMIDATIOOOON ENRAGEEEE WOOOT OMG PET TOTALLY WTFPWNS ALL LOLOL

><

meestal mol ik hun pets en dan hun in dat geval, klote beastmastery hunters
  donderdag 9 november 2006 @ 10:48:31 #108
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_43387600
quote:
Op donderdag 9 november 2006 10:40 schreef Zosk het volgende:
ben je een rogue?
Rann is mage, .
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht &gt;:)
pi_43387779
Frost mage that is
tot nu toe elke raid sta ik #1...
Dussss.... ?
pi_43387996
Dan hebben jullie slackende rogues
Welkom op FOK!
pi_43388170
allemaal combat build met slice&dice...:P
en hunters staan meestal hoger btw dan de rogues :/
Dussss.... ?
pi_43388591
quote:
Op donderdag 9 november 2006 11:06 schreef Rann het volgende:
allemaal combat build met slice&dice...:P
en hunters staan meestal hoger btw dan de rogues :/
quote:
Op donderdag 9 november 2006 11:01 schreef Zosk het volgende:
Dan hebben jullie slackende rogues
Welkom op FOK!
pi_43389184
zucht.... en ook nog bijna allemaal wle qiraji/corehound tooth
Nowja, dan slacken de andere mages ook....zelfde build zelfde spelldamage en altijd lager
Dussss.... ?
pi_43389400
Nou ff serieus, bij ons is er 1 mage die wel eens bovenaan staat, heel af en toe iemand anders.
Maar hangt uiteraard van het gevecht af Maar 9 van de 10 keer staan er rogues in de top 5
Welkom op FOK!
pi_43389716
quote:
Op donderdag 9 november 2006 09:19 schreef Zosk het volgende:

[..]

jawel! wat moet een hunter nou met een melee wapen? beetje uitsloven.
Dalijk lekker melee doen in TBC want je krijgt melee specs voor hunters
Ten eerste, aangezien 't niet jouw Guild is en het wapen in Naxx dropt mag ik aannemen dat die Hunter het geloot heeft zonder problemen. Dus ik zie 't probleem niet.
Ten tweede, dat je na 2 jaar nou nog niks van Hunters snapt (doet er niet toe of je er wel of niet één zelf speelt) is op z'n minst gezegd slecht. Alhoewel, zo lopen er nog redelijk veel rond helaas.
Oh, en we krijgen helemaal geen melee spec in TBC, wtf
  † In Memoriam † donderdag 9 november 2006 @ 11:57:11 #116
34726 Fratz
Max
pi_43389908
Gisteren mijn eerste ZG geleid omdat onze normale leider zich niet lekker voelde. Was nogal onverwacht maar wel leuk
Alle bosses gecleard met uitzondering van Edge of Madness en dat ding in het water.
Was nogal verbaasd omdat de helft van de raid uit alts bestond
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_43390347
Edge of madness is irritant ja, maar die hebben we ook onder de duim, zelfde als Jin'do

Gazhranka is easy cookie
Dussss.... ?
pi_43391259
quote:
Op donderdag 9 november 2006 11:49 schreef Migwi het volgende:

[..]

Ten eerste, aangezien 't niet jouw Guild is en het wapen in Naxx dropt mag ik aannemen dat die Hunter het geloot heeft zonder problemen. Dus ik zie 't probleem niet.
Ten tweede, dat je na 2 jaar nou nog niks van Hunters snapt (doet er niet toe of je er wel of niet één zelf speelt) is op z'n minst gezegd slecht. Alhoewel, zo lopen er nog redelijk veel rond helaas.
Oh, en we krijgen helemaal geen melee spec in TBC, wtf
alleen de hit en crit zijn een beetje leuk. wat heb je aan die chance on hit? of geld dat ook voor ranged?
zo ja dan is het wel goed ja. en dat het naar een hunter gaat vind ik een beetje raar ja Ik heb idd nog nooit een hunter gehad, 1 keer 1tje gespeeld op lvl 60 ofzo. Waarom zou ik uberhaupt iets van een class moeten weten als ik het niet speel of ga spelen? En jij maakt er van dat ik er niks vanaf weet, dat zijn jou woorden hou het daar maar op want mij boeit het niet En ik heb iets gehoord over hunters en melee in TBC hoor.
Welkom op FOK!
pi_43391514
quote:
Op donderdag 9 november 2006 09:46 schreef Rann het volgende:
dat klopt
Ik vind die onyxia raids wel leuk, maar 45 minuten ofzo (meeste tijd is voorbereiden )
Btw ik doe denk ik volgende week donderdag mee i.p.v. woensdag.

We doen namelijk woensdag luci,mag,garr,gehennas + zg
donderdags ony+shazzarah/baron/golomag/sulfuron
vrijdag Domo + rag + aq
ongeveer
Op zich een aardig idee om alles in stukken te doen, maar het heeft 2 problemen: 1e: je verliest heel veel tijd door het reizen naar de instances tijdens 'raid-time', en ten tweede heb je het probleem dat je 20 en 40 mans instances mixt ...

Verder denk ik dat die best een goed idee kan zijn .. bij ons wil er geen hond naar AQ, omdat daar relatief weinig te halen is
pi_43392020
Reizen naar de instances ?....valt wel mee, ZG is dicht bij MC, alleen AQ is teleport orgrimmar allemaal vliegen, (binnen 15 min @ gates)

En het heeft ook zo zen voordelen, lekker verspreid, voor ieder wat wils, en elke paar dagen wel een 40 man raid . We verwachten dan ook van mensen dat als ze de 1e raid joinen ook de laatste joinen. OF van te voren een tijd opgeven dat ze moeten gaan, en op dat tijdstip staat de vervanger al klaar
Dussss.... ?
pi_43393224
Wij proberen gewoon zover mogelijk te komen in MC/ZG/AQ20. Als we vroeger klaar zijn dan geplanned gaan we soms naar de andere instance (mits gereset). Zo hadden we laatst na een mc nog een zg run gedaan en 4 bosses gepakt (bat, snake raptor en jindo).
pi_43393392
welke guild zit je eigenlijk?
Dussss.... ?
pi_43393424
Is Khadgar een beetje een leuke (drukke) server?
Ik ben nu net weer met een nieuwe character begonnen daar, maar het was zo stil gisteravond.
IK HEB MIJN ECHTE CLUB EN HAAR SUPPORTERS VERRADEN.
pi_43393462
@Rann

Fallout, wij waren gisteren ook in MC maar wij hadden een belabberde run vergeleken met de vorige keren . Op het moment van Vylixan mij whisperde trok ik aggro van een giant en dat had ik niet in de gaten dus ik werd in 2 tikken neergeklapt .
pi_43394399
quote:
Op donderdag 9 november 2006 11:41 schreef Zosk het volgende:
Nou ff serieus, bij ons is er 1 mage die wel eens bovenaan staat, heel af en toe iemand anders.
Maar hangt uiteraard van het gevecht af Maar 9 van de 10 keer staan er rogues in de top 5
Anu?

Gemiddelde top 5 bij ons zal je, mits mee, meestal 4 of 5 van deze zien:

Mage, 17/31/3 "Patchwerk spec"
Rogue: 15/31/5 Combat daggers (Perds, CHT)
Rogue: 19/32/0 Combat Swords (CTS, sinds gisteren Iblis, Human.)
Hunter: 5/31/15, Rhok
Mage: 21/30/0 PoM Fire, 8/8 NW en AoE talents

Die 2e mage komt niet mee met single target DPS, maar maakt het goed via AoE'ing. Zodra er single target in het spel komt... Ik kom niet lekker mee met AoE omdat m'n spec daar niet lekker voor is. (Ik heb geen BW, geen Imp Flamestrike, 0.0 AoE'ing talents eik.)
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_43394436
quote:
Op donderdag 9 november 2006 10:24 schreef Zosk het volgende:
en hoeveel dagen per week raid je als casual speler?

3 tot 4 dagen is de bedoeling, heb zelf een aantal maanden in een "hardcore" raiding guild gezeten. Echter wil ik het nu toch wat rustiger aan gaan doen. Woon samen en heb andere dingen, elke dag raiden zit er gewoon niet in. En daarbij heb ik bijna alles gezien. Wil me nu concentreren met de guild op het fun hebben in instances.
-
  donderdag 9 november 2006 @ 14:20:08 #127
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_43394661
quote:
Op donderdag 9 november 2006 13:45 schreef muhahaha het volgende:
@Rann

Fallout, wij waren gisteren ook in MC maar wij hadden een belabberde run vergeleken met de vorige keren . Op het moment van Vylixan mij whisperde trok ik aggro van een giant en dat had ik niet in de gaten dus ik werd in 2 tikken neergeklapt .
Ja nog een keer sorry daarvoor, , was een beetje springerig vanwege die Cenarion, .
Trouwens als je nog steeds wil joinen.... Gewoon proberen joh, .
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht &gt;:)
pi_43394811
quote:
Op donderdag 9 november 2006 14:11 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Anu?

Gemiddelde top 5 bij ons zal je, mits mee, meestal 4 of 5 van deze zien:

Mage, 17/31/3 "Patchwerk spec"
Rogue: 15/31/5 Combat daggers (Perds, CHT)
Rogue: 19/32/0 Combat Swords (CTS, sinds gisteren Iblis, Human.)
Hunter: 5/31/15, Rhok
Mage: 21/30/0 PoM Fire, 8/8 NW en AoE talents

Die 2e mage komt niet mee met single target DPS, maar maakt het goed via AoE'ing. Zodra er single target in het spel komt... Ik kom niet lekker mee met AoE omdat m'n spec daar niet lekker voor is. (Ik heb geen BW, geen Imp Flamestrike, 0.0 AoE'ing talents eik.)
Bij patchwerk heeft Anunnaki wel eens 1 gestaan volgensmij ja, en nog iemand anders dacht ik. Voor de rest alleen maar rogues in de top5. En ik als enige sword rogue atm sta gewoon tussen de combat dagger rogues met weinig verschil, het verschil ligt alleen aan de crits en poison procs want de gear is bijna allemaal ongeveer hetzelfde
quote:
Op donderdag 9 november 2006 14:13 schreef Gijsje het volgende:

[..]

3 tot 4 dagen is de bedoeling, heb zelf een aantal maanden in een "hardcore" raiding guild gezeten. Echter wil ik het nu toch wat rustiger aan gaan doen. Woon samen en heb andere dingen, elke dag raiden zit er gewoon niet in. En daarbij heb ik bijna alles gezien. Wil me nu concentreren met de guild op het fun hebben in instances.
ah 3 tot 4 is toch meer als genoeg, wij raiden 5 dagen per week, vind ik ook casual
Welkom op FOK!
pi_43396250
quote:
Op donderdag 9 november 2006 14:24 schreef Zosk het volgende:

ah 3 tot 4 is toch meer als genoeg, wij raiden 5 dagen per week, vind ik ook casual
Das is ook redelijk casual ja bij mij oude guild was het zo dat ze elke dag aan het raiden waren. Je was niet verplicht om elke dag mee te doen maar toch als je online kwam werd je weer "gevraagd" om mee te gaan. Daar had ik op het einde wel genoeg van gehad.
-
pi_43396286
Nou ik vind het niet erg om elke dag te raiden, maar als ik een keer geen zin heb dan raid ik gewoon niet en dan is dat ook niet erg gelukkig maar dat komt eigenlijk nooit voor, want ik raid gewoon mee
Welkom op FOK!
pi_43396333
Ik vind 3 avonden per week al te veel.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_43396345
quote:
Op donderdag 9 november 2006 15:12 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik vind 3 avonden per week al te veel.
als ik zou werken/sporten zou ik dat ook vinden ja
Welkom op FOK!
pi_43396453
Eindelijk een datum voor tbc, 16 januari

http://www.gamer.nl/doc/35847
pi_43396544
quote:
Op donderdag 9 november 2006 15:17 schreef GameCrazy het volgende:
Eindelijk een datum voor tbc, 16 januari

http://www.gamer.nl/doc/35847
had van mij wel langer mogen duren
Welkom op FOK!
pi_43397907
Kheb zelf et idee dat TBC beetje de huidige guilds o.a. gaat verpesten...ook het raiden...

MC?.....AQ?....ZG?..... :/
Dussss.... ?
pi_43398183
quote:
Op donderdag 9 november 2006 15:59 schreef Rann het volgende:
Kheb zelf et idee dat TBC beetje de huidige guilds o.a. gaat verpesten...ook het raiden...

Godzijdank, eindelijk niet meer ‘’verplicht’’ raiden om in pvp op te kunnen tegen andere spelers.

5 en 10-mans ftw.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_43398281
quote:
Op donderdag 9 november 2006 16:07 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Godzijdank, eindelijk niet meer ‘’verplicht’’ raiden om in pvp op te kunnen tegen andere spelers.

5 en 10-mans ftw.
Eindelijk content wat meer dan 10% van de spelers kan zien
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_43398628
quote:

wat zijn die afkortingen allemaal? ik lees regelmatig aq40!
Dit keer zonder signature
pi_43398864
quote:
Op donderdag 9 november 2006 16:19 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

wat zijn die afkortingen allemaal? ik lees regelmatig aq40!
MC = molten core, 40 man raid instance in blackrock mountain, lvl60s voornamelijk
ZG = Zul'Gurub, 20 man raid instance in stranglethorn vale, lvl60s ook
AQ20 = Ahn'Qiraj, 20 man raid instance in silithus, de 20 man versie
AQ40 = Ahn'Qiraj, 40 man raid instance in silithus, de 40 man versie (en moeilijkere)
BWL = Blackwing Lair, 40 man raid instance in blackrock mountain, lvl60s
Naxx = naxxramas, 40 man raid instance in eastern plaguelands, lvl60

in moeilijkheid van makkelijk naar moeilijk
ZG MC AQ20 BWL AQ40 Naxx
pi_43398943
quote:

Dat zal zeker gebeuren, heel veel guilds zullen kleiner worden of met 2 teams gaan werken.
-
pi_43399434
quote:
Op donderdag 9 november 2006 14:20 schreef Sitethief het volgende:

[..]

Ja nog een keer sorry daarvoor, , was een beetje springerig vanwege die Cenarion, .
Trouwens als je nog steeds wil joinen.... Gewoon proberen joh, .
Ach joh maakt het uit . Moet ik maar opletten, ctaraid geeft zelfs een alarm als ik aggro trek .

Run opzich was bagger maar ik had een nieuwe speler die nog nooit in mc was geweest en dat is wel weer leuk. Die vond elke kill echt geweldig. Die is uit Total Rampage gestapt om bij ons te komen.

Met thread sta ik tussen de 1 en de 5 als ik echt vol ga en qua damage dan 15/20 . Heb vaak gehad dat ik vlak voor de kill aggro trek of de boss mij in een flits target. (en dit is pas mc... ). Ony is helemaal erg, p2 vol nuken, lifetappen en verder nuken maar zodra p3 begint is het wachten geblazen en dan uiteindelijk 2 dotjes en wanden en vervolgens nog aggro trekken. Onze tank is goed, het is gewoon de hoeveelheid damage die voortvloeid uit die dotjes .
pi_43399474
quote:
Op donderdag 9 november 2006 10:48 schreef koffiegast het volgende:

[..]

en kut, beastmastery newbhunters
bleh, als er iets saai is is dat het wel
OMG im getting totally wtfpwned!
INTIMIDATIOOOON ENRAGEEEE WOOOT OMG PET TOTALLY WTFPWNS ALL LOLOL

><

meestal mol ik hun pets en dan hun in dat geval, klote beastmastery hunters

Wat is er 'newbie' aan dan?
Net zo newbie als lolcoil specced Warlocks....
Dit Patch 1.7 gezeur is al een jaar oud hoor . Een maandje na die patch had iedereen toch wel manieren gevonden om ook BM Hunters te verslaan. En dat was zelfs met de betere BW versie (imo was die beter anyway).
Tegenwoordig zijn alleen bots nog BM specced. Oh.., ja, de occasional lvl 60 die niet raid en de mensen die aan 't levelen zijn uiteraard ook, maar verder bijna niemand.
In TBC weet ik nog niet wat de meest gangbare spec wordt, maar zal wel MM zijn.

En 1 tip, ga alsjeblieft niet achter de pet aan. Je bezorgt Hunters buikkrampen daarmee.., van het lachen welteverstaan
pi_43399547
quote:
Op donderdag 9 november 2006 16:40 schreef Migwi het volgende:

[..]
En 1 tip, ga alsjeblieft niet achter de pet aan. Je bezorgt Hunters buikkrampen daarmee.., van het lachen welteverstaan
Vind het idd altijd wel grappig als mensen mijn pet gaan aanvallen terwijl ik op hun aan het schieten ben
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_43399624
Ony = Onyxia btw, een 40 man instance waarbij je maar 1 boss killed. Ze dropt daarentegen wel loot vergelijkbaar met de eindbaas van MC en gear van BWL. Moeilijkheidsgraad na MC en voor BWL.

Je hebt ook nog world bosses waaronder een dikke demon genaamd Kazzak en 4 dragons. Onyxia wordt er nu ook vaak onder geschaard maar het verschil is dat je bij de world bosses ook echt buiten vecht en je dus lastig gevallen kan worden door andere (vnl. andere factie die je healers killed).
pi_43399831
quote:
Op donderdag 9 november 2006 12:40 schreef Zosk het volgende:

[..]

alleen de hit en crit zijn een beetje leuk. wat heb je aan die chance on hit? of geld dat ook voor ranged?
zo ja dan is het wel goed ja. en dat het naar een hunter gaat vind ik een beetje raar ja Ik heb idd nog nooit een hunter gehad, 1 keer 1tje gespeeld op lvl 60 ofzo. Waarom zou ik uberhaupt iets van een class moeten weten als ik het niet speel of ga spelen? En jij maakt er van dat ik er niks vanaf weet, dat zijn jou woorden hou het daar maar op want mij boeit het niet En ik heb iets gehoord over hunters en melee in TBC hoor.
%hit geldt voor melee en ranged altijd.
Alleen..., als je de ashbringer kan looten moet je als Hunter toch wel al genoeg %hit hebben van andere items waardoor, omdat hunter %hit capped is op 9%, je niks meer aan de %hit hebt van ashbringer.
2% crit = net zoveel als dat je van 2 1Handers krijgt en die geven nog meer RAP ook en zijn dus, vanzelfsprekend, beter voor raiding Hunters.
Ik ga er vanuit dat deze Hunter 'm dus voor de looks heeft (en terecht ) en voor de imba Raptor Strike crits die je ermee kan doen . Zeker leuk als je Survival specced bent, dan kom je zelfs aan 1k op Plate misschien. En richting 2k op Cloth? Dat zal ze leren om naar je toe te blinken of whatever
Anyway, aangezien ze naar Naxx gaan kan ik alleen concluderen dat het een disenchant zou zijn of dat niemand 'm wou dus nee, raar dat 't naar een Hunter gaat is 't niet

Oh en Hunters en melee is ook in TBC bullshit, net zoals het nu ook bullshit is.
pi_43399882
quote:
Op donderdag 9 november 2006 16:25 schreef koffiegast het volgende:

[..]

MC = molten core, 40 man raid instance in blackrock mountain, lvl60s voornamelijk
ZG = Zul'Gurub, 20 man raid instance in stranglethorn vale, lvl60s ook
AQ20 = Ahn'Qiraj, 20 man raid instance in silithus, de 20 man versie
AQ40 = Ahn'Qiraj, 40 man raid instance in silithus, de 40 man versie (en moeilijkere)
BWL = Blackwing Lair, 40 man raid instance in blackrock mountain, lvl60s
Naxx = naxxramas, 40 man raid instance in eastern plaguelands, lvl60

in moeilijkheid van makkelijk naar moeilijk
ZG MC AQ20 BWL AQ40 Naxx
snap d'r nog niks van

zijn dat quests? en dat 20/40 man betekend met hoeveel mensen je d'r heen gaat?
Dit keer zonder signature
pi_43399940
quote:
Op donderdag 9 november 2006 16:52 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

snap d'r nog niks van

zijn dat quests? en dat 20/40 man betekend met hoeveel mensen je d'r heen gaat?
Instances, dus afgesloten gebieden waar je geen last hebt van andere spelers
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  donderdag 9 november 2006 @ 16:59:19 #148
133629 Mauro