Succes , daar hebben wel meer guilds last van (iig geval op de server waar ik op speel(de) )quote:Op woensdag 8 november 2006 15:26 schreef HansvanOchten het volgende:
Nederlandstalige guild aan het recruiten.
We zitten op de Al'Akir server: www.moonlight-agony.com
We hebben MC/BWL op farm, aq tot aan twin emps en 1 kill in Naxx. Op het moment hebben we problemen met het vullen van de raidspots dus zoeken we een aantal mensen op ons te helpen!
Als je vanuit een MC / BWL oogpunt kijkt, dan zeker, maar de damage die je krijgt door Fire te speccen in AQ is zó enorm hoog. Voor mij was Frost --> Fire een enorme upgrade in damage done. Voor elke mage wel.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:52 schreef Elikian het volgende:
Voor levellen is Firespec veel beter, maar in raids is het niet de damage die telt, maar je survivability, en het vooral niet overaggroen. Daardoor is voor endgaming de frostspec gewoon veel beter dan de fire, de damage komt wel omdat je langer blijft staan
En dan hebben we het niet eens over de crowdcontrol.
Frost mages ftw!
was al een tijdje geleden dat ik me profiel had gepost!quote:Op woensdag 8 november 2006 13:51 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Stop met showen van je gear.![]()
O.k de mijnes dan ook maar http://ctprofiles.net/2513630![]()
alleen als je nef begint te leren is iceblock noodzakelijk... de rest is qua pve overbodig tot die tijd... aangezien je aggro pulled van boss je tog zoiezo verkeerd bezig bent.quote:Op woensdag 8 november 2006 16:34 schreef Elikian het volgende:
Ik was fire spec tot lvl 55 denk ik.
En Legolas, inderdaad is het zo dat je damage enorm veel hoger is in Fire, maar de vraag is of dat het verlies aan survivability and mana saven compenseert, omdat gevechten nu eenmaal langer duren, en de kans op overaggro met fire in het begin een stuk groter is, die je door gebrek aan iceblock niet kunt tegengaan.
Maar ieder zijn ding. In mijn guild zijn nu een flink aantal mages ook weer naar fire aan het speccen. Ik blijf wel lekker coldblooded
hehe niet nodigquote:Op woensdag 8 november 2006 16:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
was al een tijdje geleden dat ik me profiel had gepost!![]()
alleen onze wapens/boots/cloak zijn anders![]()
ow en ik zie nu nog iets, je hebt geen relentless strikes, OMFG!![]()
Mja, ik ben Alliance, dat helpt, en ik heb een redelijk gevoel over m'n threat. Nu zijn de meeste gevechten die wij doen tegenwoordig sowieso niet echt threatgevoelig meer voor ons, behalve dan de Twins, maar daar houd ik het lekker weinig.quote:Op woensdag 8 november 2006 16:34 schreef Elikian het volgende:
Ik was fire spec tot lvl 55 denk ik.
En Legolas, inderdaad is het zo dat je damage enorm veel hoger is in Fire, maar de vraag is of dat het verlies aan survivability and mana saven compenseert, omdat gevechten nu eenmaal langer duren, en de kans op overaggro met fire in het begin een stuk groter is, die je door gebrek aan iceblock niet kunt tegengaan.
Maar ieder zijn ding. In mijn guild zijn nu een flink aantal mages ook weer naar fire aan het speccen. Ik blijf wel lekker coldblooded
In je spellbook staan de nieuwe spell die je leert als je bij een trainer bent geweest.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:59 schreef Ericjuh het volgende:
en nog wat ander s:D hoe krijg je die spells boven het menutje? of komt dat later nog!
Ah, dat balkje!quote:Op woensdag 8 november 2006 19:09 schreef Ericjuh het volgende:
owhh ja.. zit idd verschil in tussen servers.. speel op alonsus!
jij poste een screenhost en het spelbalkje boven het menu heb ik niet!
Dude, +5 weapondamage...:(quote:Op woensdag 8 november 2006 13:51 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Stop met showen van je gear.![]()
O.k de mijnes dan ook maar http://ctprofiles.net/2513630![]()
hehe nu ook de zelfde boots, net gewonnen.quote:Op woensdag 8 november 2006 16:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
was al een tijdje geleden dat ik me profiel had gepost!![]()
alleen onze wapens/boots/cloak zijn anders![]()
ow en ik zie nu nog iets, je hebt geen relentless strikes, OMFG!![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 23:38 schreef Elikian het volgende:
3.5 uur Molten Core .. en Ik heb Netherwind Pants .. dus nu 5x NW
Alleen nog steeds die klote Tier 0.5 Boots .. Lucifron werkt al een maandje of tig niet echt mee
nee, alliance is pas bij Loatheb, Horde @ Gothik. Gothik nog niet down op onze server dus, Loatheb alleen door hordequote:
Nope, NW Chest van Nefarian, maar de Arcanist Boots van Lucifron heb ik nog steeds nietquote:Op woensdag 8 november 2006 23:39 schreef Mauro het volgende:
[..]
NW... ikke hebbuh willuh
btw. maar nog niet eens de arcanist boots?
Dan doe ik het wel met mijn Betrayer's Bootsquote:Op donderdag 9 november 2006 00:03 schreef Elikian het volgende:
[..]
Nope, NW Chest van Nefarian, maar de Arcanist Boots van Lucifron heb ik nog steeds nietGodbetert de eerste boss van MC
Zijn in ons guild (in 2-3 maanden tijd) welgeteld 2x gedropt. Een keer was ik er niet bij, en den andere keer heb ik gepasst voor een guildmate, die nog mindere boots had. Ik heb dus nog steeds de Sorceror's Boots ja
Niet zeuren danquote:Op woensdag 8 november 2006 23:59 schreef Zosk het volgende:
[..]
nee, alliance is pas bij Loatheb, Horde @ Gothik. Gothik nog niet down op onze server dus, Loatheb alleen door horde![]()
jawel! wat moet een hunter nou met een melee wapen? beetje uitsloven.quote:
Voor PVP, dan doe je tenminste nog een beetje dmg als je door een rogue/warrior wordt aangevallen en niet weg kan komenquote:Op donderdag 9 november 2006 09:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
jawel! wat moet een hunter nou met een melee wapen? beetje uitsloven.
Dalijk lekker melee doen in TBC want je krijgt melee specs voor hunters![]()
quote:Op donderdag 9 november 2006 09:29 schreef Rann het volgende:
maar je hebt wel bearbombs dan.....
Sitethief jij bent zo lucky he...waren maar 2 druids in raid, en de andere druid had al bijna compleet cenarion voor basis dkp steeds omdat ie alleen was
Gratz nogmaalsgoeie verbetering
Ja hey wacht ff, dan heb ik Cenarion Helm voor niks gekregen,quote:Add:
Was je nu maar onyxia attuned, dan kon je vanavond
http://www.thottbot.com/?i=27628
krijgen .....die heeft de andere druid ook al
elke fatsoenlijke hunter ownt een rogue, ook van dichtbijquote:Op donderdag 9 november 2006 09:23 schreef Tain het volgende:
[..]
Voor PVP, dan doe je tenminste nog een beetje dmg als je door een rogue/warrior wordt aangevallen en niet weg kan komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |