Neffie dropquote:Op woensdag 8 november 2006 11:11 schreef Zosk het volgende:
Als ik zo is naar de gear kijk van jou warlock, gewoon redelijke gear, nice.
Maar als ik dan die head zie denk ik 'WTF?' dat die ertussen zit![]()
Don't fuck with the Mish'Undare !!!!!!11111111onequote:Op woensdag 8 november 2006 11:11 schreef Zosk het volgende:
Als ik zo is naar de gear kijk van jou warlock, gewoon redelijke gear, nice.
Maar als ik dan die head zie denk ik 'WTF?' dat die ertussen zit![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 10:58 schreef Timmai het volgende:
welke classe moet ik spelen om zo snel mogelijk te levelen? Ik heb nu een aantal geprobeerd: rogue, warlock en paladin, maar elke keer rond lvl 30 begint het beetje te vervelen. Hoe kom ik over die drempel heen?
Als je weet hoe je lock moet spelen dan is het 1 van de makkelijkste classes om te levellenquote:
Rogues en Hunters zijn toch echt snellerquote:Op woensdag 8 november 2006 11:30 schreef Tain het volgende:
[..]
Als je weet hoe je lock moet spelen dan is het 1 van de makkelijkste classes om te levellen
Mage het snelstquote:Op woensdag 8 november 2006 11:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Rogues en Hunters zijn toch echt sneller
Te weinig Paladins in mijn guild, zijn nu net met ZG begonnen met deze guild en we hebben maar 1 paladin die geeneens altijd kanquote:
Dr00ds genoeg, voor elke ZG raid zijn er 4 a 5 die meewillen, alleen dus die pala's waar we een tekort aan hebbenquote:Op woensdag 8 november 2006 12:03 schreef Mauro het volgende:
Bij ons in het guild hebben we er gelukkig genoeg. Wij hebben alleen problemen met het aantal actieve dr00ds..
De Class die jij het leukste vindt....quote:Op woensdag 8 november 2006 10:58 schreef Timmai het volgende:
welke classe moet ik spelen om zo snel mogelijk te levelen? Ik heb nu een aantal geprobeerd: rogue, warlock en paladin, maar elke keer rond lvl 30 begint het beetje te vervelen. Hoe kom ik over die drempel heen?
Mages hebben teveel downtime.quote:Op woensdag 8 november 2006 12:16 schreef Zosk het volgende:
Waarom zegt iedereen rogues/hunters?slechte ervaring met mages?
mage levelt sneller voor mij![]()
Komt omdat je dat leuk vind.quote:Op woensdag 8 november 2006 12:16 schreef Zosk het volgende:
Oh? Geen last van. Meestal ben ik zo ongeveer last man standingquote:Op woensdag 8 november 2006 12:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Mages hebben teveel downtime.
als je een hunter goed speelt hoef je niet te regennenquote:Op woensdag 8 november 2006 12:16 schreef Zosk het volgende:
Ik ook niet.quote:Op woensdag 8 november 2006 12:26 schreef Sitethief het volgende:
Ik vind het helemaal niet raar dat er een tekort aan druids is.......
Hij niet. Hij vond het echt een kutklasse.quote:
Inderdaad, om de zoveel mobs moet ik verdomme weer aan dat water gaan lurken.quote:Op woensdag 8 november 2006 12:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Mages hebben teveel downtime.
Zo weinig dmg doet een hunter ook weer nietquote:Op woensdag 8 november 2006 12:23 schreef Zosk het volgende:
Ja true maar dan nog, een mage doet gewoon meer damage![]()
Kut Class of niet, die hou je toch gewoon?quote:Op woensdag 8 november 2006 12:38 schreef Mauro het volgende:
[..]
Hij niet. Hij vond het echt een kutklasse.
Nu is ie een Pala aan het levellen, die andere vriend een lock en ik een hunter
Oh, en d'r is nog een 4e persoon meegekomen met ons. Die is een warrior aan het levellen
Hangt er een beetje vanaf welke instances je doet.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:20 schreef Borreke het volgende:
Oja, ik heb nog een vraag. Ik wil graag weten hoe ik mijn talents moet invullen. Ik las ergens namelijk dat veel bosses immune zijn voor fire spells, moet ik daarom alles in frost tree gooien of zie ik dit verkeerd ?
Stop met showen van je gear.quote:Op woensdag 8 november 2006 11:23 schreef Zosk het volgende:
Daarom juist, dat ding is fucking pro. En vergeleken bij de rest van je gear is dat wel raar om te zien![]()
En ik weet wel dat dat een Nef drop is hoor![]()
http://ctprofiles.net/103126![]()
Fire is inderdaad erg goed om te levellen. Frost is puur survivability. Lekker kiten en iceblockenquote:Op woensdag 8 november 2006 13:54 schreef Rann het volgende:
Fire 2K crit ? :/...kom ik niet boven de 1500 uit .....met Frost zit ik rond de 1900 crits, met talents natuurlijk
Zelf vind ik Frost veel meer survivabilty hebben, maar fire is misschien is sneller om te levelen (alhoewel ik dit niet zeker weet opt moment, frost is goed gebuffed)
Dan speelt die frost mage niet goed, je moet 5-6 mobs tegelijk aankunnen als frost mage zonder dat je geraakt wordt, tenminste lvl 50+ ofzoquote:Op woensdag 8 november 2006 14:41 schreef koffiegast het volgende:
frost is bij lange na niet beter voor lvle dan fire
een voorbeeld: ik met aardig wat +dmg hoef 2-3 fireballs per mob, terwijl een mage met frost ongeveer evenveel +dmg 5 tot 7 frostbolts moet doen om een mob te mollen.
dats meer mana en meer tijd.
tenminste zo merkte ik het iedere keer weer als ik een frostmage naast me zag lvlen, ik was altijd veel sneller klaar.
Succes , daar hebben wel meer guilds last van (iig geval op de server waar ik op speel(de) )quote:Op woensdag 8 november 2006 15:26 schreef HansvanOchten het volgende:
Nederlandstalige guild aan het recruiten.
We zitten op de Al'Akir server: www.moonlight-agony.com
We hebben MC/BWL op farm, aq tot aan twin emps en 1 kill in Naxx. Op het moment hebben we problemen met het vullen van de raidspots dus zoeken we een aantal mensen op ons te helpen!
Als je vanuit een MC / BWL oogpunt kijkt, dan zeker, maar de damage die je krijgt door Fire te speccen in AQ is zó enorm hoog. Voor mij was Frost --> Fire een enorme upgrade in damage done. Voor elke mage wel.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:52 schreef Elikian het volgende:
Voor levellen is Firespec veel beter, maar in raids is het niet de damage die telt, maar je survivability, en het vooral niet overaggroen. Daardoor is voor endgaming de frostspec gewoon veel beter dan de fire, de damage komt wel omdat je langer blijft staan
En dan hebben we het niet eens over de crowdcontrol.
Frost mages ftw!
was al een tijdje geleden dat ik me profiel had gepost!quote:Op woensdag 8 november 2006 13:51 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Stop met showen van je gear.![]()
O.k de mijnes dan ook maar http://ctprofiles.net/2513630![]()
alleen als je nef begint te leren is iceblock noodzakelijk... de rest is qua pve overbodig tot die tijd... aangezien je aggro pulled van boss je tog zoiezo verkeerd bezig bent.quote:Op woensdag 8 november 2006 16:34 schreef Elikian het volgende:
Ik was fire spec tot lvl 55 denk ik.
En Legolas, inderdaad is het zo dat je damage enorm veel hoger is in Fire, maar de vraag is of dat het verlies aan survivability and mana saven compenseert, omdat gevechten nu eenmaal langer duren, en de kans op overaggro met fire in het begin een stuk groter is, die je door gebrek aan iceblock niet kunt tegengaan.
Maar ieder zijn ding. In mijn guild zijn nu een flink aantal mages ook weer naar fire aan het speccen. Ik blijf wel lekker coldblooded
hehe niet nodigquote:Op woensdag 8 november 2006 16:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
was al een tijdje geleden dat ik me profiel had gepost!![]()
alleen onze wapens/boots/cloak zijn anders![]()
ow en ik zie nu nog iets, je hebt geen relentless strikes, OMFG!![]()
Mja, ik ben Alliance, dat helpt, en ik heb een redelijk gevoel over m'n threat. Nu zijn de meeste gevechten die wij doen tegenwoordig sowieso niet echt threatgevoelig meer voor ons, behalve dan de Twins, maar daar houd ik het lekker weinig.quote:Op woensdag 8 november 2006 16:34 schreef Elikian het volgende:
Ik was fire spec tot lvl 55 denk ik.
En Legolas, inderdaad is het zo dat je damage enorm veel hoger is in Fire, maar de vraag is of dat het verlies aan survivability and mana saven compenseert, omdat gevechten nu eenmaal langer duren, en de kans op overaggro met fire in het begin een stuk groter is, die je door gebrek aan iceblock niet kunt tegengaan.
Maar ieder zijn ding. In mijn guild zijn nu een flink aantal mages ook weer naar fire aan het speccen. Ik blijf wel lekker coldblooded
In je spellbook staan de nieuwe spell die je leert als je bij een trainer bent geweest.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:59 schreef Ericjuh het volgende:
en nog wat ander s:D hoe krijg je die spells boven het menutje? of komt dat later nog!
Ah, dat balkje!quote:Op woensdag 8 november 2006 19:09 schreef Ericjuh het volgende:
owhh ja.. zit idd verschil in tussen servers.. speel op alonsus!
jij poste een screenhost en het spelbalkje boven het menu heb ik niet!
Dude, +5 weapondamage...:(quote:Op woensdag 8 november 2006 13:51 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Stop met showen van je gear.![]()
O.k de mijnes dan ook maar http://ctprofiles.net/2513630![]()
hehe nu ook de zelfde boots, net gewonnen.quote:Op woensdag 8 november 2006 16:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
was al een tijdje geleden dat ik me profiel had gepost!![]()
alleen onze wapens/boots/cloak zijn anders![]()
ow en ik zie nu nog iets, je hebt geen relentless strikes, OMFG!![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 23:38 schreef Elikian het volgende:
3.5 uur Molten Core .. en Ik heb Netherwind Pants .. dus nu 5x NW
Alleen nog steeds die klote Tier 0.5 Boots .. Lucifron werkt al een maandje of tig niet echt mee
nee, alliance is pas bij Loatheb, Horde @ Gothik. Gothik nog niet down op onze server dus, Loatheb alleen door hordequote:
Nope, NW Chest van Nefarian, maar de Arcanist Boots van Lucifron heb ik nog steeds nietquote:Op woensdag 8 november 2006 23:39 schreef Mauro het volgende:
[..]
NW... ikke hebbuh willuh
btw. maar nog niet eens de arcanist boots?
Dan doe ik het wel met mijn Betrayer's Bootsquote:Op donderdag 9 november 2006 00:03 schreef Elikian het volgende:
[..]
Nope, NW Chest van Nefarian, maar de Arcanist Boots van Lucifron heb ik nog steeds nietGodbetert de eerste boss van MC
Zijn in ons guild (in 2-3 maanden tijd) welgeteld 2x gedropt. Een keer was ik er niet bij, en den andere keer heb ik gepasst voor een guildmate, die nog mindere boots had. Ik heb dus nog steeds de Sorceror's Boots ja
Niet zeuren danquote:Op woensdag 8 november 2006 23:59 schreef Zosk het volgende:
[..]
nee, alliance is pas bij Loatheb, Horde @ Gothik. Gothik nog niet down op onze server dus, Loatheb alleen door horde![]()
jawel! wat moet een hunter nou met een melee wapen? beetje uitsloven.quote:
Voor PVP, dan doe je tenminste nog een beetje dmg als je door een rogue/warrior wordt aangevallen en niet weg kan komenquote:Op donderdag 9 november 2006 09:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
jawel! wat moet een hunter nou met een melee wapen? beetje uitsloven.
Dalijk lekker melee doen in TBC want je krijgt melee specs voor hunters![]()
quote:Op donderdag 9 november 2006 09:29 schreef Rann het volgende:
maar je hebt wel bearbombs dan.....
Sitethief jij bent zo lucky he...waren maar 2 druids in raid, en de andere druid had al bijna compleet cenarion voor basis dkp steeds omdat ie alleen was
Gratz nogmaalsgoeie verbetering
Ja hey wacht ff, dan heb ik Cenarion Helm voor niks gekregen,quote:Add:
Was je nu maar onyxia attuned, dan kon je vanavond
http://www.thottbot.com/?i=27628
krijgen .....die heeft de andere druid ook al
elke fatsoenlijke hunter ownt een rogue, ook van dichtbijquote:Op donderdag 9 november 2006 09:23 schreef Tain het volgende:
[..]
Voor PVP, dan doe je tenminste nog een beetje dmg als je door een rogue/warrior wordt aangevallen en niet weg kan komen
en kut, beastmastery newbhuntersquote:Op donderdag 9 november 2006 10:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
elke fatsoenlijke hunter ownt een rogue, ook van dichtbij![]()
en zeker pvp hunters want die zijn beastmastery.
Rann is mage,quote:Op donderdag 9 november 2006 10:40 schreef Zosk het volgende:
ben je een rogue?
quote:Op donderdag 9 november 2006 11:06 schreef Rann het volgende:
allemaal combat build met slice&dice...:P
en hunters staan meestal hoger btw dan de rogues :/
quote:
Ten eerste, aangezien 't niet jouw Guild is en het wapen in Naxx dropt mag ik aannemen dat die Hunter het geloot heeft zonder problemen. Dus ik zie 't probleem niet.quote:Op donderdag 9 november 2006 09:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
jawel! wat moet een hunter nou met een melee wapen? beetje uitsloven.
Dalijk lekker melee doen in TBC want je krijgt melee specs voor hunters![]()
alleen de hit en crit zijn een beetje leuk. wat heb je aan die chance on hit? of geld dat ook voor ranged?quote:Op donderdag 9 november 2006 11:49 schreef Migwi het volgende:
[..]
Ten eerste, aangezien 't niet jouw Guild is en het wapen in Naxx dropt mag ik aannemen dat die Hunter het geloot heeft zonder problemen. Dus ik zie 't probleem niet.
Ten tweede, dat je na 2 jaar nou nog niks van Hunters snapt (doet er niet toe of je er wel of niet één zelf speelt) is op z'n minst gezegd slecht. Alhoewel, zo lopen er nog redelijk veel rond helaas.
Oh, en we krijgen helemaal geen melee spec in TBC, wtf![]()
Op zich een aardig idee om alles in stukken te doen, maar het heeft 2 problemen: 1e: je verliest heel veel tijd door het reizen naar de instances tijdens 'raid-time', en ten tweede heb je het probleem dat je 20 en 40 mans instances mixt ...quote:Op donderdag 9 november 2006 09:46 schreef Rann het volgende:
dat klopt
Ik vind die onyxia raids wel leuk, maar 45 minuten ofzo(meeste tijd is voorbereiden
)
Btw ik doe denk ik volgende week donderdag mee i.p.v. woensdag.
We doen namelijk woensdag luci,mag,garr,gehennas + zg
donderdags ony+shazzarah/baron/golomag/sulfuron
vrijdag Domo + rag + aq
ongeveer
Anu?quote:Op donderdag 9 november 2006 11:41 schreef Zosk het volgende:
Nou ff serieus, bij ons is er 1 mage die wel eens bovenaan staat, heel af en toe iemand anders.
Maar hangt uiteraard van het gevecht afMaar 9 van de 10 keer staan er rogues in de top 5
![]()
quote:Op donderdag 9 november 2006 10:24 schreef Zosk het volgende:
en hoeveel dagen per week raid je als casual speler?![]()
Ja nog een keer sorry daarvoor,quote:Op donderdag 9 november 2006 13:45 schreef muhahaha het volgende:
@Rann
Fallout, wij waren gisteren ook in MC maar wij hadden een belabberde run vergeleken met de vorige keren. Op het moment van Vylixan mij whisperde trok ik aggro van een giant en dat had ik niet in de gaten dus ik werd in 2 tikken neergeklapt
.
Bij patchwerk heeft Anunnaki wel eens 1 gestaan volgensmij ja, en nog iemand anders dacht ik. Voor de rest alleen maar rogues in de top5. En ik als enige sword rogue atm sta gewoon tussen de combat dagger rogues met weinig verschil, het verschil ligt alleen aan de crits en poison procsquote:Op donderdag 9 november 2006 14:11 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Anu?
Gemiddelde top 5 bij ons zal je, mits mee, meestal 4 of 5 van deze zien:
Mage, 17/31/3 "Patchwerk spec"
Rogue: 15/31/5 Combat daggers (Perds, CHT)
Rogue: 19/32/0 Combat Swords (CTS, sinds gisteren Iblis, Human.)
Hunter: 5/31/15, Rhok
Mage: 21/30/0 PoM Fire, 8/8 NW en AoE talents
Die 2e mage komt niet mee met single target DPS, maar maakt het goed via AoE'ing. Zodra er single target in het spel komt... Ik kom niet lekker mee met AoE omdat m'n spec daar niet lekker voor is. (Ik heb geen BW, geen Imp Flamestrike, 0.0 AoE'ing talents eik.)
ah 3 tot 4 is toch meer als genoeg, wij raiden 5 dagen per week, vind ik ook casualquote:Op donderdag 9 november 2006 14:13 schreef Gijsje het volgende:
[..]
![]()
3 tot 4 dagen is de bedoeling, heb zelf een aantal maanden in een "hardcore" raiding guild gezeten. Echter wil ik het nu toch wat rustiger aan gaan doen. Woon samen en heb andere dingen, elke dag raiden zit er gewoon niet in. En daarbij heb ik bijna alles gezien. Wil me nu concentreren met de guild op het fun hebben in instances.
Das is ook redelijk casual jaquote:Op donderdag 9 november 2006 14:24 schreef Zosk het volgende:
ah 3 tot 4 is toch meer als genoeg, wij raiden 5 dagen per week, vind ik ook casual![]()
als ik zou werken/sporten zou ik dat ook vinden jaquote:Op donderdag 9 november 2006 15:12 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik vind 3 avonden per week al te veel.
had van mij wel langer mogen durenquote:Op donderdag 9 november 2006 15:17 schreef GameCrazy het volgende:
Eindelijk een datum voor tbc, 16 januari![]()
http://www.gamer.nl/doc/35847
Godzijdank, eindelijk niet meer ‘’verplicht’’ raiden om in pvp op te kunnen tegen andere spelers.quote:Op donderdag 9 november 2006 15:59 schreef Rann het volgende:
Kheb zelf et idee dat TBC beetje de huidige guilds o.a. gaat verpesten...ook het raiden...
MC?.....AQ?....ZG?..... :/
Eindelijk content wat meer dan 10% van de spelers kan zienquote:Op donderdag 9 november 2006 16:07 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Godzijdank, eindelijk niet meer ‘’verplicht’’ raiden om in pvp op te kunnen tegen andere spelers.
5 en 10-mans ftw.
wat zijn die afkortingen allemaal? ik lees regelmatig aq40!quote:Op donderdag 9 november 2006 15:59 schreef Rann het volgende:
Kheb zelf et idee dat TBC beetje de huidige guilds o.a. gaat verpesten...ook het raiden...
MC = molten core, 40 man raid instance in blackrock mountain, lvl60s voornamelijkquote:Op donderdag 9 november 2006 16:19 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
wat zijn die afkortingen allemaal? ik lees regelmatig aq40!
Dat zal zeker gebeuren, heel veel guilds zullen kleiner worden of met 2 teams gaan werken.quote:Op donderdag 9 november 2006 15:59 schreef Rann het volgende:
Ach joh maakt het uitquote:Op donderdag 9 november 2006 14:20 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ja nog een keer sorry daarvoor,, was een beetje springerig vanwege die Cenarion,
.
Trouwens als je nog steeds wil joinen.... Gewoon proberen joh,.
quote:Op donderdag 9 november 2006 10:48 schreef koffiegast het volgende:
[..]
en kut, beastmastery newbhunters
bleh, als er iets saai is is dat het wel
OMG im getting totally wtfpwned!
INTIMIDATIOOOON ENRAGEEEE WOOOT OMG PET TOTALLY WTFPWNS ALL LOLOL
><
meestal mol ik hun pets en dan hun in dat geval, klote beastmastery hunters
Vind het idd altijd wel grappig als mensen mijn pet gaan aanvallen terwijl ik op hun aan het schieten benquote:Op donderdag 9 november 2006 16:40 schreef Migwi het volgende:
[..]
En 1 tip, ga alsjeblieft niet achter de pet aan. Je bezorgt Hunters buikkrampen daarmee.., van het lachen welteverstaan
%hit geldt voor melee en ranged altijd.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
alleen de hit en crit zijn een beetje leuk. wat heb je aan die chance on hit? of geld dat ook voor ranged?
zo ja dan is het wel goed ja. en dat het naar een hunter gaat vind ik een beetje raar jaIk heb idd nog nooit een hunter gehad, 1 keer 1tje gespeeld op lvl 60 ofzo. Waarom zou ik uberhaupt iets van een class moeten weten als ik het niet speel of ga spelen?
En jij maakt er van dat ik er niks vanaf weet, dat zijn jou woorden hou het daar maar op want mij boeit het niet
En ik heb iets gehoord over hunters en melee in TBC hoor.
snap d'r nog niks vanquote:Op donderdag 9 november 2006 16:25 schreef koffiegast het volgende:
[..]
MC = molten core, 40 man raid instance in blackrock mountain, lvl60s voornamelijk
ZG = Zul'Gurub, 20 man raid instance in stranglethorn vale, lvl60s ook
AQ20 = Ahn'Qiraj, 20 man raid instance in silithus, de 20 man versie
AQ40 = Ahn'Qiraj, 40 man raid instance in silithus, de 40 man versie (en moeilijkere)
BWL = Blackwing Lair, 40 man raid instance in blackrock mountain, lvl60s
Naxx = naxxramas, 40 man raid instance in eastern plaguelands, lvl60
in moeilijkheid van makkelijk naar moeilijk
ZG MC AQ20 BWL AQ40 Naxx
Instances, dus afgesloten gebieden waar je geen last hebt van andere spelersquote:Op donderdag 9 november 2006 16:52 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
snap d'r nog niks van
zijn dat quests? en dat 20/40 man betekend met hoeveel mensen je d'r heen gaat?
Geen last van andere spelers?quote:Op donderdag 9 november 2006 16:53 schreef Tain het volgende:
[..]
Instances, dus afgesloten gebieden waar je geen last hebt van andere spelers
newbie omdat het nog minder buttons bashe is dan warlockquote:Op donderdag 9 november 2006 16:40 schreef Migwi het volgende:
[..]
Wat is er 'newbie' aan dan?
Net zo newbie als lolcoil specced Warlocks....
Dit Patch 1.7 gezeur is al een jaar oud hoor. Een maandje na die patch had iedereen toch wel manieren gevonden om ook BM Hunters te verslaan. En dat was zelfs met de betere BW versie (imo was die beter anyway).
Tegenwoordig zijn alleen bots nog BM specced. Oh.., ja, de occasional lvl 60 die niet raid en de mensen die aan 't levelen zijn uiteraard ook, maar verder bijna niemand.
In TBC weet ik nog niet wat de meest gangbare spec wordt, maar zal wel MM zijn.
En 1 tip, ga alsjeblieft niet achter de pet aan. Je bezorgt Hunters buikkrampen daarmee.., van het lachen welteverstaan
quote:Op donderdag 9 november 2006 17:01 schreef koffiegast het volgende:
[..]
newbie omdat het nog minder buttons bashe is dan warlock
en ik ga heus niet achter de pet als hunter voor me neus staat... soms als er meerdere mensen zijn/weinig hp/mana en ik ren ff weg en die pet me achtervolgd, mol ik hem als het kan (dus als er alweer mensen erbij zijn en uiteraard als de hunter me niet eens kan bereiken) BM hunters zijn wel erg simpel te mollen... maja ik speel tegen alliance en dat is dus vaak handjes vasthoudende alliance
Als ze zo simpel zijn he? Waarom dan zo'n ophef erover?quote:Op donderdag 9 november 2006 10:48 schreef koffiegast het volgende:
[..]
en kut, beastmastery newbhunters
bleh, als er iets saai is is dat het wel
OMG im getting totally wtfpwned!
INTIMIDATIOOOON ENRAGEEEE WOOOT OMG PET TOTALLY WTFPWNS ALL LOLOL
><
meestal mol ik hun pets en dan hun in dat geval, klote beastmastery hunters
Hey Eric, welk level ben je nu? Als je rond de lvl 20 bent gekomen zul je vast wel quests hebben gekregen voor "Deathmines", later krijg je ook Stockades (lvl 24-28) en Gnomeregan (30-35) .. en meer laterquote:Op donderdag 9 november 2006 16:52 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
snap d'r nog niks van
zijn dat quests? en dat 20/40 man betekend met hoeveel mensen je d'r heen gaat?
omdat ze tog irritant blijven, het blijft zo'n kansloos iets, al je talents in je pet investe zodat ie kan stunnen en unstoppable is elke 3 mins.quote:Op donderdag 9 november 2006 17:10 schreef Migwi het volgende:
[..]
[..]
Als ze zo simpel zijn he? Waarom dan zo'n ophef erover?![]()
Ah, ik wou al zeggen.quote:Op donderdag 9 november 2006 17:55 schreef Zosk het volgende:
Migwi, ik bedoelde niet de %hit, dat snap ik dat dat voor beide is (ranged/melee) Maar ik bedoel de chance on hit op Ashbringerdat geld toch alleen als je met het wapen hit? Er zit een chance on hit op, ik zou bijvoorbeeld als hunter (denk ik dan) liever voor CuM gaan dan ashbringer
want die hit krijg je toch wel op je gear, toch?
Als je raid neergaat op 120hp en een hs met maar 240hp extra maar een lock die veel minder dps doet dan is er toch iets niet in orde lijkt mijquote:Op vrijdag 10 november 2006 10:06 schreef Rann het volgende:Hij wil iirc vooral dat je respecced voor de survivability van de raid...
dat is idd duidelijk. Ik heb nu idd 1 quest in ashenvale om daar een dungeon te onderzoeken en 8 corrupted brains te krijgen. die dungeon zit idd vol met elite.quote:
Dungeons zijn instances jaquote:Op vrijdag 10 november 2006 10:38 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
dat is idd duidelijk. Ik heb nu idd 1 quest in ashenvale om daar een dungeon te onderzoeken en 8 corrupted brains te krijgen. die dungeon zit idd vol met elite.
maar overal waar een dungeon achter staat is dus een instance?
ben trouwens op dit moment een elf, level 21, rogue!
SM/Ruin ftw.quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:32 schreef muhahaha het volgende:
Nee maar sm/ruin is wel weer veel mana efficienter en op sommige bosses heb je juist die burst dps nodig. Je moet ook een hoop talents verspillen om die -20% threat te krijgen en dat is gewoon zonde.
Scherm open, reactie getikt, weggeroepen omdat ik wat moest regelen bij een collega, terug en invoeren gekliktquote:
Bijna iedereen speelt het al een aantal maanden, en is dus level 60. Veel zaken gaan dus over eindbazen op lvl 60 en items (wapens, armor) die deze bosses droppen nadat ze neer gaan. Veel van de afkortingen en andere zaken zul je vanzelf leren als je zelf hoger komt, en altijd: feel free to ask.quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:19 schreef BossFight het volgende:
Ik speel het nu een tijdje he, heb een level 20 orc warrior en een level 9 human mage(net mee begonnen).
Okay ik snap dat dit echt compleet newb is enzo maar ik snap echt GEEN HOL van waar jullie het hier 7 van de 10 keer over hebben.
Sorry, dat moest ik even kwijt
/leave 4 was het eerste wat ik deed eigenlijk na die patch dat er nog maar 1 LFG kanaal wasquote:Op vrijdag 10 november 2006 11:30 schreef Elikian het volgende:
[..]
Bijna iedereen speelt het al een aantal maanden, en is dus level 60. Veel zaken gaan dus over eindbazen op lvl 60 en items (wapens, armor) die deze bosses droppen nadat ze neer gaan. Veel van de afkortingen en andere zaken zul je vanzelf leren als je zelf hoger komt, en altijd: feel free to ask.
Het zelf ontdekken van al die dingen is just wat het spel zo mooi maakt. Net zoals de allereerste keer op een griffin
als je net begint zie je al die dingen in LFG channel voorbij schieten
LFG 2M Scholo / Strat / UBRS ... gewoon negeren, dat komt vanzelf
aanvulling voor meer info over talents: http://www.wowwiki.com/Talent_buildquote:Op vrijdag 10 november 2006 11:39 schreef Elikian het volgende:
En de rest van de posts gaat over Specialisaties van je character.
Vanaf level 9 (10?) krijg je iedere keer dat je levelt een talentpunt, dat je kunt investeren in je character, om zodoende jezelf uniek te maken, te specialiseren. Zo kan een mage zich bijvoorbeeld specialiseren in frost magic, fire magic of arcane magic, en een priest in damage of healing. Een druid in healing, balance of feral (vechten in beestform (beer, kat)) .. en voor alle classes zijn er keuzes. Druk op N om te zien wat voor punten je hebt en waar je ze kunt investeren
al dat SM/ruin hierboven gaat over de talenten van de warlocks
En met MD/Ruin doe je weer minder damage. Kan je wel leuk blijven nuken, maar het bijhouden van de andere locks zit er niet in. SM/Ruin blijft, helaas, een van de beste PvE specs. En zeker in Naxx moet je niet met een PvP spec aan komen zetten als lock, want de dps om de rest bij te houden heb je dan gewoon niet. Daarnaast is MD/Ruin gewoonweg kut buiten instances (vind ik zelf hoor, veel te statisch).quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:15 schreef Rann het volgende:
Ach jaelke 120 hp...is weer 120 hp.....geen imp stamina scheel took weer 140 hp....das al weer bijna 300 hp...tikt aan zo
En als je demonolgy gaat...Imp Threat reduction 4tw ! imho.
Sm/ruin veroorzaakt best veel agro...hehe, kun je niet lekker blijven nuken, zoals ik doe
Nieuw kanaal maken speciaal voor lfg was het eerste wat ik deedquote:Op vrijdag 10 november 2006 11:42 schreef Tain het volgende:
[..]
/leave 4 was het eerste wat ik deed eigenlijk na die patch dat er nog maar 1 LFG kanaal was
Werk = 36/40 uur per weekquote:Op vrijdag 10 november 2006 11:58 schreef BossFight het volgende:
Ben wel blij dat ik werk tegenwoordig in plaats van studeer anders zijn dit soort hobby's minder makkelijk te onderhouden
Ik hou van Vael, alle remmen los met unlimited mana, en dan het liefst ook nog even BA zodat ik insta-bolts kan schietenquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:33 schreef muhahaha het volgende:
Ik hou van ragnaros. Alle remmen los.
patchwerkquote:Op vrijdag 10 november 2006 13:57 schreef muhahaha het volgende:
Wat is BA? Ik hou van bosses waarbij aggro niet telt.
Als Warriors beginnen met executen bij Vael, dan haalt niemand ze meer in hoor op de threat-list, bij ons iig niet.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:00 schreef Elikian het volgende:
haha ..dan probeer Vael maar niet
BA = Burning Adrenaline ... is 10 seconden alles doen wat je kan, zonder cooldowns, en dan ben je dood(is een speciale ability van die boss)
I'm a dwarf pally short and stout,quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:40 schreef Rann het volgende:
Nddwlc zingt vaak op TS : voorbeeld :
When I was just a little orc, I asked my trainer, what will I be,
Will I be arms, Will I be fury, This is what she said to me..
Quel serrar serrar, protection you be you be,
Tanking is yours to do, quel serrar, serrar
(quel serrar is 1 van de beste tank wapens)
Misschien hè. misschien....quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:30 schreef PKfotografie het volgende:
net eens geinstalleerd en is nu aan het updaten.
tvp voor de vraagjes dus
hey waar haal ik een andere backpack?quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:01 schreef Mauro het volgende:
[..]
Misschien hè. misschien....
Raak je nog wel verslaafd
Hoop het niet voor je. Heb je nog minder tijd...
Die moet je kopen op auctionhouse ofzoquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:49 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
hey waar haal ik een andere backpack?
hij zit vol![]()
hmmmm eens zoeken zo danquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:50 schreef Mauro het volgende:
[..]
Die moet je kopen op auctionhouse ofzo
Was 't niet een warrior ipv een rogue?quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:43 schreef DjNivek het volgende:
I'm a little ninja short and stout
I take all the loot and hearthstone out.
All the other people scream and shout,
cuz I’m the rogue in full Devout!
Classic.
sm/ruin mag wel de beste damage specc zijn, maar aggro blijft zeker een probleem. Helemaal als je gear een beetje bij topniveau in de buurt begint te komen. Daarnaast levert md/ruin zonder imp te gebruiken in een hoop gevallen weer meer dps.quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:44 schreef DjNivek het volgende:
[..]
En met MD/Ruin doe je weer minder damage. Kan je wel leuk blijven nuken, maar het bijhouden van de andere locks zit er niet in. SM/Ruin blijft, helaas, een van de beste PvE specs. En zeker in Naxx moet je niet met een PvP spec aan komen zetten als lock, want de dps om de rest bij te houden heb je dan gewoon niet. Daarnaast is MD/Ruin gewoonweg kut buiten instances (vind ik zelf hoor, veel te statisch).
kijk dat zijn de mooiere momenten in WoW, ik vond het bijvoorbeeld ook veel leuker als je met 40 man naar onyx ging en der maar 20 overbleven na een deep breath ofzoquote:Op zaterdag 11 november 2006 11:22 schreef Elikian het volgende:
WOAAH
Gisteren Nefarian weer gedaan, en het ging nogal mis in Phase 1, waar we maar met 18 man door heen kwamen, zonder combat resses. (allemaal cooldowns van een 25 minuten woohoo), en maar 1 tank.
Heel weinig dps meer over, en wat zich toen ontspan was een echte epic battle. 34 minuten lang duurde het, tussen alle fears en classcalls door, voor de zerg hadden we een druid bear ingeschakeld .. toen de zerg kwam hadden we net weer 1 combat res, die hebben we aan de warrior gegeven om dood te gaan in de zerg ... en dat lukte, zelfs de zerg kwamen we voorbij.
Op 8% was de cooldown van de fearward echter te lang, en draaide Nefarian zich om. Wipe
34 minuten lang gestreden ... mooiste gevecht dat ik ooit gedaan heb. Echt, we hadden beter verdiend![]()
Nee, denk dat de meeste gewoon de legale versie spelenquote:Op zaterdag 11 november 2006 15:38 schreef EricG het volgende:
Ik snap geen ruk van wat in dit topic staat
Anyway ik zit 'm nu te downloaden, weet iemand of "The world is yourz" ofzo een goede private server is?
Zijn privates niet legaal dan?quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:56 schreef Tain het volgende:
[..]
Nee, denk dat de meeste gewoon de legale versie spelen
hoe level je snel dan? want ik kan nog niet zeggen dat mijn rogue van 21 snel levelt!!quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:55 schreef koffiegast het volgende:
lvl10 is normaal voor beginnende
pros halen (lol) 20 tot 25 in een played daytime
hell no. dan maak ik een pug voor AQ20/ZGquote:Op zondag 12 november 2006 11:57 schreef Echtwuur het volgende:
een echte wower slaapt pas op zondag avond
niet toen ik raide :[ slashcraiquote:Op zondag 12 november 2006 12:37 schreef Elikian het volgende:
Zondagavond? Dat is de beste raid avond .. dan is iedereen thuis en online!
een goede mage sloopt 5 mobs inde tijd dat een goede hunter er 1 doet. AOE ftw.quote:Op woensdag 8 november 2006 12:22 schreef Tain het volgende:
[..]
als je een hunter goed speelt hoef je niet te regennen
Sunday= progress dayquote:Op zondag 12 november 2006 11:57 schreef Echtwuur het volgende:
een echte wower slaapt pas op zondag avond
dat was bij ons dus totaal het tegenovergestelde, iedereen vertyfd van het weekend en zowat de enige dag dat men iets aan school deed.quote:Op zondag 12 november 2006 14:49 schreef thunderbunny het volgende:
[..]
Sunday= progress dayomdat iedereen wakker is en niet moe van werken/school.
Nee, dan ben ik bij m'n ouders thuis en eten we altijd heel lang en kom ik in de queue terecht voor de raid.quote:Op zondag 12 november 2006 12:37 schreef Elikian het volgende:
Zondagavond? Dat is de beste raid avond .. dan is iedereen thuis en online!
Nee 40-45 gaat lekker snel.quote:Op zondag 12 november 2006 16:11 schreef Migwi het volgende:
[..]
Mja, schiet niet op met levelen zo tussen lvl 50 en 55.
oosten van gadgetzan is ook nog een klein stadje waar nog meer quests zijn, verder in het zeer verre zuidwesten is er een losse schildpad (zeer lastig) in het verre zuiden is een beacon en in het midden bij een ruine is er een questgiver en dan heb je nog Zul'farrak en het meest onbekende is dat bepaalde quests 'drops' zijn, bv de schatkaart bij de piraten.. etc.quote:Op zondag 12 november 2006 16:34 schreef Dark_Killah het volgende:
Damn iedereen vind tanaris zo leuk questen enzo, maar in dat stadje vind ik maar 4 questgivers en dan houd het ook op. Zit nu een beetje vast met allemaal van die high lvl quests die ik eigenlijk niet kan completen. -.-
die schildpad is ubermakkelijk, deed ik op lvl 43 alquote:Op zondag 12 november 2006 17:19 schreef koffiegast het volgende:
[..]
oosten van gadgetzan is ook nog een klein stadje waar nog meer quests zijn, verder in het zeer verre zuidwesten is er een losse schildpad (zeer lastig) in het verre zuiden is een beacon en in het midden bij een ruine is er een questgiver en dan heb je nog Zul'farrak en het meest onbekende is dat bepaalde quests 'drops' zijn, bv de schatkaart bij de piraten.. etc.
er is veel meer dan je denkt
lastig betekent niet automatisch moeilijkquote:Op zondag 12 november 2006 18:34 schreef Rahl het volgende:
[..]
die schildpad is ubermakkelijk, deed ik op lvl 43 al
giev!quote:Op zondag 12 november 2006 19:55 schreef Echtwuur het volgende:
kvind de beta toch maar weer veel van hetzelfde.. wts account
Stoer man, ook met een druid zekerquote:Op zondag 12 november 2006 18:34 schreef Rahl het volgende:
[..]
die schildpad is ubermakkelijk, deed ik op lvl 43 al
nee, met een paladin, met een warlock en met een priest.quote:Op zondag 12 november 2006 21:01 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Stoer man, ook met een druid zeker
Gesummoned worden, of kan dat nog niet op zo'n laag lvlquote:Op zondag 12 november 2006 21:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoe kom je als low-lvl goedkoop van Teldrassil naar SW of IF? Ik wil daar nl. beginnen met mn nieuwe NE Rogue
Kan altijd volgens mij ongeacht je level, maarre, zo goedkoop mogelijk is dus gratis en dat doe je door te lopenquote:Op zondag 12 november 2006 21:28 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Gesummoned worden, of kan dat nog niet op zo'n laag lvl?
Hmm, heb al een keer vanaf Darnassus (door da portal lopen) de boot naar Auberdine gepakt, en vanaf daar de boot naar Menethil (sp?), daar aangekomen wilde ik dus naar SW/IF lopen maar dat gaat gewoon nietquote:Op zondag 12 november 2006 21:32 schreef Migwi het volgende:
[..]
Kan altijd volgens mij ongeacht je level, maarre, zo goedkoop mogelijk is dus gratis en dat doe je door te lopen
Trouwens, afgezien van summonen kan je alleen maar lopend in SW komen vanaf Teldrassil.
Hmz, ben je een lvl 1 dan ofzo?quote:Op zondag 12 november 2006 21:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hmm, heb al een keer vanaf Darnassus (door da portal lopen) de boot naar Auberdine gepakt, en vanaf daar de boot naar Menethil (sp?), daar aangekomen wilde ik dus naar SW/IF lopen maar dat gaat gewoon nietAl die hoge lvl creatures lopen af en aan over en langs de weg, dus je kunt er nooit zomaar voorbij lopen. Heb al wel een gryphon master in Menethil Bay gevonden, maar als ik die wil gebruiken zegt ie dat ik nog geen flightpaths ken
Inderdaadquote:Op zondag 12 november 2006 21:43 schreef koffiegast het volgende:
als je rogue kun je op lowerlvls ook al zo geweldig high lvls irriteren.. van die domme newbs lvl60 die je in stv achtervolgen..stealth je voor hun neus..sap...GG
Omdat je die flightpath nog niet hebt idd.quote:Op zondag 12 november 2006 21:32 schreef Migwi het volgende:
Trouwens, afgezien van summonen kan je alleen maar lopend in SW komen vanaf Teldrassil.
Jaquote:
zoek een mage die je naar if of sw wil portallenquote:Op zondag 12 november 2006 23:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jaik heb geen zin om te gaan lvlen in Teldrassil, da wil ik in SW doen, dat bos is tenminste nog leuk
Op youtube staan zequote:Op maandag 13 november 2006 08:51 schreef Sitethief het volgende:
Ik wil filmpjes van vliegende druids ,.
Jawel, kan wel. Gewoon echt op het pad blijven. Bij de tunnel waar een paar high levels staan....rennen! Vanaf level 12 moet dit mogelijk zijn. Ik heb het gisteren met een level 12 alliance druid gedaan. Van Menethil naar IF. 1x dood gegaan.quote:Op zondag 12 november 2006 21:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hmm, heb al een keer vanaf Darnassus (door da portal lopen) de boot naar Auberdine gepakt, en vanaf daar de boot naar Menethil (sp?), daar aangekomen wilde ik dus naar SW/IF lopen maar dat gaat gewoon nietAl die hoge lvl creatures lopen af en aan over en langs de weg, dus je kunt er nooit zomaar voorbij lopen. Heb al wel een gryphon master in Menethil Bay gevonden, maar als ik die wil gebruiken zegt ie dat ik nog geen flightpaths ken
Lieve mage dan, die heeft daar 13s verlies op geledenquote:Op maandag 13 november 2006 02:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb een teleport gedaan voor 5sBen in korte tijd lvl 8 geworden ^^
Gisteren 2 level 7's zien lopen van Loch Modan naar Wetlands en die hebben Menethil ook veilig bereiktquote:Op maandag 13 november 2006 09:43 schreef Takje het volgende:
[..]
Jawel, kan wel. Gewoon echt op het pad blijven. Bij de tunnel waar een paar high levels staan....rennen! Vanaf level 12 moet dit mogelijk zijn. Ik heb het gisteren met een level 12 alliance druid gedaan. Van Menethil naar IF. 1x dood gegaan.
Toevallig gister met een maat van me beide naar Wetlands gelopen, echter de korte route genomen. Even van de dam afspringen, ja je bent dood maar je start dan op het kerkhof in Wetlands. Scheelt toch weer een eindje lopen. En je hoeft de Orcs in de tunnels niet te ontwijken. Alleen de ress sickness is vervelend. Maar voordat je in Menthil Bay bent is die wel weg.quote:Op maandag 13 november 2006 10:06 schreef Tain het volgende:
[..]
Gisteren 2 level 7's zien lopen van Loch Modan naar Wetlands en die hebben Menethil ook veilig bereikt
mja dan zou ik ook vergeten te posten, ik vergeet alles als ik aan het gamen benquote:
Ik heb een nieuwe helm en 300g verdiend aan 20 minuten strat scarletquote:Op maandag 13 november 2006 14:36 schreef PBateman1978 het volgende:
Zal ik dan wat nutteloos posten ?
Ik heb nieuwe bracers.![]()
Nexus Crystals kosten bij ons nog geen 10g ^^quote:Op maandag 13 november 2006 14:46 schreef Rann het volgende:
ik heb gister 2x nexus gekocht voor 25 g (normale pps = 35)
En heb flarecore leggings erbij
Yup, dat gaat idd gebeuren, waarom 20 of 40 man optrommelen als je in de eerste 5 man instances al bijna even goede gear kan krijgen als in Naxxquote:Op maandag 13 november 2006 14:55 schreef Rann het volgende:
kdenk serieus dat TBC de current high end behoorlijk gaat fken.....MC/AQ40/Aq20/ etc....
waarom nodig ? als je gewoon door kan levelen...
Mij niet eigenlijk, de endgame instances voor 25 man worden een stuk moeilijker uiteindelijk dan Naxx. Kijk alleen al naar de stats op van de lvl 60+ gear. Elk item geeft je wel een zooi stamina erbij zowatquote:Op maandag 13 november 2006 15:01 schreef Rann het volgende:
lijkt me echt een dikke domper worden tbh.....
gratsquote:Op maandag 13 november 2006 15:15 schreef Mauro het volgende:
Oh ja.
ff melden dat Luciferon gisteren MIJN arcanist boots heeft gedropt
Omdat ik mijn betrayer boots daarvoor kan inruilenquote:
Vergelijk die eens met mijn magequote:Op maandag 13 november 2006 15:26 schreef Rann het volgende:
Zelf vind ik arcanist set het niet waard....kijk mijn wishlist maar
dit is PRE BWL/ Ossirian
http://www.ctprofiles.net/4464859
Ik heb de arcanist ook in mijn bags zitten totdat ik minstens 5 van de set hebquote:Op maandag 13 november 2006 15:34 schreef Rann het volgende:
Ik was betrayers boots blijven gebruiken...:P ik kan nu ook al full nuken en geen agro krijgen (o.a. door frost talent) dan maar voor extra dps
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |