Deze heb ik zelf een keer opgezocht, puur toeval dus!quote:Op woensdag 8 november 2006 11:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
jawl, dat is goed.
Is deze al eens eerder geweest of wist je dat je um al eens ergens gezien had![]()
Dat is juist... alleen de officiële naam nogquote:Op woensdag 8 november 2006 11:43 schreef redunzl het volgende:
ik gok op het theehuis en het adelaarsnest van Adolf H. in Berchtesgaden (Obersalzberg)
En dat is....quote:Op woensdag 8 november 2006 11:54 schreef redunzl het volgende:
Kehlsteinhaus!!
Ik vind dat je het perfect doet als administrateur van onze GEQWE-club! Ik zou zeggen, houd je daar maar flink mee bezig totdat wij weer op je ingelopen zijnquote:Op woensdag 8 november 2006 12:01 schreef _jero_ het volgende:
Punten in de Wiki zijn bijgewerkt t/m Kastellet voor Its-Jojo-4you
Ik heb redunzl ook het punt meegegeven voor Angkor Wat ook al was die al langsgekomen. Mocht dat niet goed zijn, dan kan dat in overleg uiteraard aangepast worden.
quote:Op woensdag 8 november 2006 12:05 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik vind dat je het perfect doet als administrateur van onze GEQWE-club! Ik zou zeggen, houd je daar maar flink mee bezig totdat wij weer op je ingelopen zijn
thx!quote:Op woensdag 8 november 2006 12:01 schreef _jero_ het volgende:
Punten in de Wiki zijn bijgewerkt t/m Kastellet voor Its-Jojo-4you
Ik heb redunzl ook het punt meegegeven voor Angkor Wat ook al was die al langsgekomen. Mocht dat niet goed zijn, dan kan dat in overleg uiteraard aangepast worden.
Ik heb van deel 5 niks meegeteld. Zo klopt het dus.quote:Op woensdag 8 november 2006 12:07 schreef _jero_ het volgende:
Ik weet alleen niet tot welk moment en_door_slecht het had bijgewerkt in de Wiki bij het begin van deel 5. Maar ik ben gaan tellen vanaf het begin, dus mocht dat niet goed zijn dan moet en_door_slecht dat even corrigeren
En dat terwijl je niet eens weet hoe ik eruit ziequote:Op woensdag 8 november 2006 12:15 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Ik heb van deel 5 niks meegeteld. Zo klopt het dus.
En ik zie dat ik dit tpoic Twentemeisje ga pakken.![]()
Is die avatar dan geen foto van jou?quote:Op woensdag 8 november 2006 12:17 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
En dat terwijl je niet eens weet hoe ik eruit zie![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 12:22 schreef vanOekelen het volgende:
[..]
Is die avatar dan geen foto van jou?![]()
Maakt dat uit? Nog vier punten. D'r op en d'r over!quote:Op woensdag 8 november 2006 12:17 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
En dat terwijl je niet eens weet hoe ik eruit zie![]()
da's helemaal goedquote:Op woensdag 8 november 2006 12:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Houses of parliament canberra australia
Nou je het zegt, ik had hem nog niet gezien ook nog eens.quote:Op woensdag 8 november 2006 12:58 schreef _jero_ het volgende:
Was niet zo moeilijk als de straatnaam in het plaatje staatIk ben alleen net te laat..
Jep, snel gevonden!quote:Op woensdag 8 november 2006 13:07 schreef Zephyrus het volgende:
Mumbai, Gateway of India
quote:Op woensdag 8 november 2006 13:24 schreef staticdata het volgende:
warner brothers movie world?
Dat komt omdat het volgens mij een dierentuin is, geen pretpark.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:17 schreef Spockjuh_ het volgende:
heb toch veel pretparken gezien in mijn leventje maar deze komt me niet bekend voor.
quote:Op woensdag 8 november 2006 13:37 schreef vanOekelen het volgende:
Het europapark, in Rust, Duitsland?
quote:Op woensdag 8 november 2006 13:56 schreef redunzl het volgende:
Chessington World of Adventures, UK?
Ja hoor, in Denemarken, Duitsland, VK en zelfs buiten Europa in de VSquote:Op woensdag 8 november 2006 14:09 schreef _jero_ het volgende:
Oh, zie nu pas de hint van dat koninklijk kasteel..
Ik zat eigenlijk eerst aan Duitsland te denken, wist niet eens dat Legoland meerdere parken had in europa.
lijkt er wel op maar de haven in dubrovnik ligt in het zuiden ipv het noordenquote:Op woensdag 8 november 2006 15:06 schreef Zephyrus het volgende:
Zeer wilde gok: Dubrovnik, Croatië??
Inderdaadquote:Op woensdag 8 november 2006 15:36 schreef vanOekelen het volgende:
Saint-Tropez, Frankrijk
Inderdaad!quote:Op woensdag 8 november 2006 16:11 schreef twentemeisje het volgende:
Jiuquan, China - Shenzhou complex
Nou -J-D-, we wachten nog altijd totdat jij er eentje geraden hebt... kom opquote:Op woensdag 8 november 2006 17:03 schreef -J-D- het volgende:
Nog maar ff een deel onbegrip tonen
Ik blijf zoeken en nadenken en zie het als een schitterende overwinning als het lukt.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:11 schreef Zephyrus het volgende:
[..]
Nou -J-D-, we wachten nog altijd totdat jij er eentje geraden hebt... kom op
quote:Op woensdag 8 november 2006 17:00 schreef Zephyrus het volgende:
Hermanus, Zuid Afrika - Walvisobservatiehoofdstad
http://maps.google.com/?ie=UTF8&z=14&ll=-34.424328,19.236031&spn=0.050126,0.079994&t=k&om=1
in Hermanus... Hebben een rondreis gemaakt met huurauto vanaf Johannesburg, naar boven richting Kruger, via Pilgrim's Rest, God's Window (Blyde River Canyon) etc... toen naar Phalaborwa, daar een dag of 5 gebleven en het Kruger Park verkend. Toen richting Swaziland en Hluhluwe, St. Lucia, Knysna en Durban. Verder gevlogen naar Port Elisabeth en toen de hele tuinroute naar Kaapstad gereden. Ik vond het SUPER!quote:Op woensdag 8 november 2006 18:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
o.a. in Hermanus en in Karroo National Park![]()
jij?
Jij bent heel warmquote:Op woensdag 8 november 2006 22:18 schreef vanOekelen het volgende:
Het kantoor van Neelie Kroes?
Klopt!quote:Op woensdag 8 november 2006 22:23 schreef vanOekelen het volgende:
Het kantoor van het EU-parlement in Straatsburg, Frankrijk
Inderdaadquote:Op woensdag 8 november 2006 22:43 schreef redunzl het volgende:
fort zeelandia in paramaribo, suriname
Ow ok, ik zal binnenkort wel even een lijstje maken met dingen die al geweest zijn....quote:Op woensdag 8 november 2006 23:22 schreef _jero_ het volgende:
Deze is helaas al geweest... Guantanamo Bay op Cuba.
Plaats maar een andere?
goeiemorgen,quote:Op woensdag 8 november 2006 23:58 schreef vanOekelen het volgende:
Diego Garcia airport
in het rijksmuseumquote:Op donderdag 9 november 2006 10:07 schreef twentemeisje het volgende:
Waar vinden we dit prachtige 'schouwspel' (graag exacte locatie omschrijven)...
[afbeelding]
Exactement!quote:Op donderdag 9 november 2006 10:33 schreef _jero_ het volgende:
De waddenzee! Tussen Texel en Vlieland.
http://maps.google.co.uk/?ie=UTF8&z=13&ll=53.162932,5.015602&spn=0.032728,0.080681&t=k&om=1
Vind je?quote:Op donderdag 9 november 2006 10:35 schreef Sitethief het volgende:
Had gekund,.
http://en.wikipedia.org/wiki/Iber%C3%A1_Wetlands
quote:Op donderdag 9 november 2006 12:36 schreef redunzl het volgende:
California State Prison in San Quentin ? !
En je hebt nog wel heel Google tot je beschikkingquote:Op donderdag 9 november 2006 13:01 schreef Sitethief het volgende:
Ik haal dit nivo dus bij lange na niet,.
quote:Op donderdag 9 november 2006 14:05 schreef Sitethief het volgende:
Parijs?
nee, het ligt in europa...quote:Op donderdag 9 november 2006 14:29 schreef twentemeisje het volgende:
Osaka, Japan?
quote:Op donderdag 9 november 2006 14:33 schreef twentemeisje het volgende:
Rome...?
ook wel EURquote:Op donderdag 9 november 2006 14:37 schreef twentemeisje het volgende:
Esposizione Universale Roma
quote:Op donderdag 9 november 2006 15:44 schreef staticdata het volgende:
Wat....Sneeuw
Waar.... op een berg
staticdata +1
er is hier geen vulkaan uitgebartquote:Op donderdag 9 november 2006 16:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
as van een vulkaanuitbarting?
dat had ik even gemist ...quote:Op donderdag 9 november 2006 20:43 schreef staticdata het volgende:
maar salt lake city ligt niet in europa
Hm, volgens mij moet je gewoon even bedenken welke geberten (dus niet een enkele berg) op de wereld wel bekend zijn, maar niet vanwege de hoogte of het skieën.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:49 schreef _jero_ het volgende:
Wie vindt er ook dat je bij zo'n opgave wel de coordinaten of een google maps linkje erbij moet geven? Anders kun je een voor een alle gebergten opnoemen zonder het ook maar te vinden..
Nee, de enige overeenkomst hier is volgens mij de baard.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:52 schreef redunzl het volgende:
Mount Ararat misschien vanwege de ark van Noach?
Ik bedoelde eigenlijk Tora Bora. Maar omdat ik misschien iets teveel gebergte heb gezegd (ipv berg, sommigen zullen Tora Bora als 1 berg zien, ik niet) reken ik hem goed.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:05 schreef redunzl het volgende:
pamir gebergte : bin laden
quote:Op donderdag 9 november 2006 21:19 schreef en_door_slecht het volgende:
Het is Pamukkale, Turkije. Het lullige is alleen dat dit het Aziatische deel van Turkije is...
da's idd helemaal goed!quote:Op vrijdag 10 november 2006 08:54 schreef en_door_slecht het volgende:
Welke: Scientology
Waar: Op 't terrein van Golden Era Productions, Hemet, California
Nee, geen Den Haag.quote:Op vrijdag 10 november 2006 09:31 schreef hjs het volgende:
in Den Haag?
tenminste daar zijn me ook een keer de bomen opgevallen met hun schaduw
Klopt, maar ik had met opzet niet gezegd hoe deze hoek heet, dan zou het wel erg gemakkelijk worden.quote:Op vrijdag 10 november 2006 09:52 schreef _jero_ het volgende:
Speakers corner
edit : Je vroeg alleen waar het was in eerste instantie.
nee, maar je hebt wel het goede landquote:Op vrijdag 10 november 2006 10:24 schreef Harmen1984 het volgende:
Is dat het Zomerpaleis van Tsaar Peter, bij St. Petersburg?
Maar Twentemeisje en Redunzl hadden me al op een idee gebracht.quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:11 schreef hjs het volgende:
He, ik vind dat en_door_slecht gewonnen had, hij plaatste tenminste geen vraagteken
ook nietquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:33 schreef Zephyrus het volgende:
Geen idee... Oakland Cemetery, USA??
nee, het gaat om een hoofdstadquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:38 schreef Zephyrus het volgende:
Ohlsdorf begraafplaats, Hamburg, Duitsland??
quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:05 schreef Spockjuh_ het volgende:
is het de hervormde begraafplaatst in ootmarsum?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:10 schreef _jero_ het volgende:
Almudena in Madrid
Nee, ik heb trouwens de vraag iets aangepast. Alleen aangeven in welke stad het ligt is goedquote:Op vrijdag 10 november 2006 16:32 schreef redunzl het volgende:
ieper, belgië ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |