Deze heb ik zelf een keer opgezocht, puur toeval dus!quote:Op woensdag 8 november 2006 11:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
jawl, dat is goed.
Is deze al eens eerder geweest of wist je dat je um al eens ergens gezien had![]()
Dat is juist... alleen de officiële naam nogquote:Op woensdag 8 november 2006 11:43 schreef redunzl het volgende:
ik gok op het theehuis en het adelaarsnest van Adolf H. in Berchtesgaden (Obersalzberg)
En dat is....quote:Op woensdag 8 november 2006 11:54 schreef redunzl het volgende:
Kehlsteinhaus!!
Ik vind dat je het perfect doet als administrateur van onze GEQWE-club! Ik zou zeggen, houd je daar maar flink mee bezig totdat wij weer op je ingelopen zijnquote:Op woensdag 8 november 2006 12:01 schreef _jero_ het volgende:
Punten in de Wiki zijn bijgewerkt t/m Kastellet voor Its-Jojo-4you
Ik heb redunzl ook het punt meegegeven voor Angkor Wat ook al was die al langsgekomen. Mocht dat niet goed zijn, dan kan dat in overleg uiteraard aangepast worden.
quote:Op woensdag 8 november 2006 12:05 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik vind dat je het perfect doet als administrateur van onze GEQWE-club! Ik zou zeggen, houd je daar maar flink mee bezig totdat wij weer op je ingelopen zijn
thx!quote:Op woensdag 8 november 2006 12:01 schreef _jero_ het volgende:
Punten in de Wiki zijn bijgewerkt t/m Kastellet voor Its-Jojo-4you
Ik heb redunzl ook het punt meegegeven voor Angkor Wat ook al was die al langsgekomen. Mocht dat niet goed zijn, dan kan dat in overleg uiteraard aangepast worden.
Ik heb van deel 5 niks meegeteld. Zo klopt het dus.quote:Op woensdag 8 november 2006 12:07 schreef _jero_ het volgende:
Ik weet alleen niet tot welk moment en_door_slecht het had bijgewerkt in de Wiki bij het begin van deel 5. Maar ik ben gaan tellen vanaf het begin, dus mocht dat niet goed zijn dan moet en_door_slecht dat even corrigeren
En dat terwijl je niet eens weet hoe ik eruit ziequote:Op woensdag 8 november 2006 12:15 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Ik heb van deel 5 niks meegeteld. Zo klopt het dus.
En ik zie dat ik dit tpoic Twentemeisje ga pakken.![]()
Is die avatar dan geen foto van jou?quote:Op woensdag 8 november 2006 12:17 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
En dat terwijl je niet eens weet hoe ik eruit zie![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 12:22 schreef vanOekelen het volgende:
[..]
Is die avatar dan geen foto van jou?![]()
Maakt dat uit? Nog vier punten. D'r op en d'r over!quote:Op woensdag 8 november 2006 12:17 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
En dat terwijl je niet eens weet hoe ik eruit zie![]()
da's helemaal goedquote:Op woensdag 8 november 2006 12:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Houses of parliament canberra australia
Nou je het zegt, ik had hem nog niet gezien ook nog eens.quote:Op woensdag 8 november 2006 12:58 schreef _jero_ het volgende:
Was niet zo moeilijk als de straatnaam in het plaatje staatIk ben alleen net te laat..
Jep, snel gevonden!quote:Op woensdag 8 november 2006 13:07 schreef Zephyrus het volgende:
Mumbai, Gateway of India
quote:Op woensdag 8 november 2006 13:24 schreef staticdata het volgende:
warner brothers movie world?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |