kun je hard hopen lieve schatquote:Op donderdag 9 november 2006 21:50 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
voor mij 28en daar ging het in eerste instantie om haha
maar hij blijft wel een koele vent ook al issie wat te oud voor me hihi
maar dan nog heb ik liever dat speedle niet dood gaan aankomende dinsdag
\quote:Op donderdag 9 november 2006 22:50 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
kun je hard hopen lieve schathahahaha
whaha.. Wat gebeurde er nog meer in seizoen 3..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zal het thuis wat meer ordenen en dan meteen in de OP plaatsen. Voor het volgende topic!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So all I gotta say is What Uuuuuuuup
Check! [TK] OG Loco's Media Hoekje!
Gewoon.. wilde ff kijken wat ik zo nog in seizoen 3 kon plaatsten.. maar eigenlijk verder dan de dingen die ik genoemd had kwam ik niet haha...quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:05 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
zal het thuis wat meer ordenen en dan meteen in de OP plaatsen. Voor het volgende topic!
maaruh waarom wilde je een samenvatting? no offenseik tiep wel hehe
quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:23 schreef OG-Loco het volgende:
Seas. 5 ep. 1seizoen 5 kun je in het usa topic overleggen en kwijt... niet hier...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
junkie ik. nee hoor. valt best mee! enkel kan ik nie wachten tot de dinsdagen hihi.quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:39 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Gewoon.. wilde ff kijken wat ik zo nog in seizoen 3 kon plaatsten.. maar eigenlijk verder dan de dingen die ik genoemd had kwam ik niet haha...
Mgoed.. daarom ben jij ook de Junkie![]()
![]()
quote:
neen 5quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:47 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Seau zeg! komt ie uit seizoen 1?
ja seizoen 3 aflevering 1... Lost Sonquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:55 schreef CherryLips het volgende:
komen er dinsdag weer herhalingen.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:43 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
seizoen 5 kun je in het usa topic overleggen en kwijt... niet hier...
quote:Op woensdag 8 november 2006 16:30 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
we hebben ook een amerikaans topic
CSI: Miami (USA) (Deel 1) *spoilers*
daar kun je alles kwijt over seizoen 5 dat er al word uitgezonden
mag hier op zich ook wel maar binnen spoilertags
uhuh i know maar dat is gewoon algemeen duidelijk toch hihi? of draaf ik nu weer eens door met me detailsquote:Op zondag 12 november 2006 02:03 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Aah oke.. grappig detail trouwens van zijn kleding![]()
word hier in het algemeen niet gelezen die spoiler tags... en hier word enkel nog over seizoen 4 na gepraat. in het algemeen word er in het USA topic over de afleveringen van seizoen 5 nagepraat... je mag het hier best neerzetten maar zal nie zo snel antwoord op komenquote:
Beetje zinloos dusquote:Op zondag 12 november 2006 10:43 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
word hier in het algemeen niet gelezen die spoiler tags... en hier word enkel nog over seizoen 4 na gepraat. in het algemeen word er in het USA topic over de afleveringen van seizoen 5 nagepraat... je mag het hier best neerzetten maar zal nie zo snel antwoord op komen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:50 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Speedle
Ga toch maar weer ff kijken vanaaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |