Dish heeft volgens mij altijd wel kamers (1 minuut van het centrum). Of anders Rodenbach (2 min van het centrum, wel duur).quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:55 schreef TeenWolf het volgende:
hallo enschede, wij (5 studenten) willen een nachtje slapen in enschede, na een wilde stapnacht....hebben jullie tips omtrent een goedkoop hotelletje of huisje wat we kunnen huren binnen een straal van 5 km van enschede?
alvast bedankt
best western dish? en rodenbach?....wel duur.......quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:26 schreef Skv het volgende:
[..]
Dish heeft volgens mij altijd wel kamers (1 minuut van het centrum). Of anders Rodenbach (2 min van het centrum, wel duur).
We zijn het stadia van Ootmarsum al voorbij, vriend.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:33 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
best western dish? en rodenbach?....wel duur.......![]()
is er geen blokhuttendorp ofzo in de buurt?
Ideaal, lijden de vrouwen je niet af van het bier zuipen. Geniaal! De basis voor mijn alcoholisme is daar gelegd.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:58 schreef badkuipje het volgende:
Woehoe, woon al bijna weer een jaartje in Enschede, net achter die flat die in mn achtertuin gebouwd wordt. Leuke stad, relaxte lui, te weinig vrouwen en veel bier.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:01 schreef Q. het volgende:
Ja maar... de campus! Dan kan je net zo goed in Friesland gaan wonen. Of inHengelo
.
Amen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:33 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Nou zeg, een of ander bescheten hok. Ik bedoel, het is wel je studententijd, de mooiste tijd van je leven zeggen sommigen. Die ga je toch niet doorbrengen in een of ander stoffig hok in je eentje waar je uit het raam kan kijken. Misschien levert Acasa er nog wel een paar geraniums bij.
Je zal er in belangrijkste mate zijn voor je opleiding, maar het is juist een tijd van op jezelf leren wonen, de geneugten hiervan ontdekken. Juist ook het samenwonen met anderen leert je veel, bijvoorbeeld voor later als je op een kantoor met collega's samen moet werken.
Denk dat je beter in een groep kan wonen en dan nog beter in de stad. Heb ook een tijdje op de campus gewoond, maar in de stad bevalt me zoveel beter. Je merkt zoveel meer van wat er in het studentenleventje gebeurt.
Que?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:05 schreef Sapstengel het volgende:TUE
Dat in je eentje verstoffen valt wel mee, ik ga sowieso 's avonds wel uit, of naar mensen toe ofzoiets. En als ik dat een keer niet doe, ik kan ook best een avond in mn eentje overleven.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:33 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Nou zeg, een of ander bescheten hok. Ik bedoel, het is wel je studententijd, de mooiste tijd van je leven zeggen sommigen. ...
Nee, ik had het foutquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:57 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Que?
Heb ik weer eens een naamsverandering gemist? Laatst ook al de naamsverandering van de faculteit gemist
Verplichtingen doe je niet aan?... wordt nog wat met je studie danquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat in je eentje verstoffen valt wel mee, ik ga sowieso 's avonds wel uit, of naar mensen toe ofzoiets. En als ik dat een keer niet doe, ik kan ook best een avond in mn eentje overleven.
Ik heb ook bij die groepswoningen gekeken, op de kamerzoekdagen, alleen ik vond het allemaal niet echt relaxed. Ik hou er sowieso van om m'n eigen gang te gaan en dat lukt al moeilijk in een groep met vaste afspraken over eten koken, schoonmaken en dergelijke. Buiten dat verwachten veel groepen dat je ook dingen doet samen met de groep enzo, vind ik opzich niet erg, maar op deze manier is het een verplichting en daar doe ik niet aan.
[..]
Nee, ik had het fout.
Nee? Ben je soms een asociale nerd die allergisch is voor mensen ofzo?quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:35 schreef peristilius het volgende:
Hey man, don't listen to the haters, de campus is best relaxed om te wonen. Het centrum van Enschede is ook niet alles.
Nee, ik ben een sociale gast die een hekel heeft aan top 40 muziek en een beetje uitgekeken is op bier. Goede feesten zoek ik over het algemeen bij vrienden op de campus of elders in Nederland, zo was ik afgelopen weekend bij Awakenings Festival en daarna in de Club 11. Omdat het centrum van Enschede vol zit met bezopen studenten en er bijna nergens fatsoenlijke muziek gedraaid wordt.quote:Op woensdag 4 juli 2007 06:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee? Ben je soms een asociale nerd die allergisch is voor mensen ofzo?
Had er wel zin in, maar zat in Barcelona, dan is het opeens niet meer zo dichtbij.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:16 schreef Wutangtony het volgende:
Voor mensen die zin in een feestje overdag hebben met leuke mensen en techno muziek:
http://www.haveanicedayfestival.nl/
Het is in Eibergen dus mega dichtbij!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |