Ik al iets van twee jaar te lang.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:42 schreef Q. het volgende:
Ik woon al bijna twee jaar niet meer in Enschede..
je neusquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:52 schreef WarPuppy het volgende:
Wat is dat voor iets wat mijn uitzicht op de kerk verneukt op de Oude markt?
zal m'n akihuisgenoot eens vragen of ie t weg wil halenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:29 schreef Skv het volgende:
De wand met sokken enzo? AKI-project..
Geboren in Hengelo, maar ik ben al reeds 17 jaar Enschedeer. Maar daareentegen werk ik wel weer in Hengeloquote:
Wij hebben per 1 augustus een kamer vrij, kom eens langs! (Stuur even pb)quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:36 schreef Ynge het volgende:
Jaja, binnenkort ben ik ook een inwoner van Enschede. Alleen nog een kamer vinden..
zaterdag ben ik ook weer ff in enschede, 't is dan kamerzoekdag op de campus, dus dan moet ik er ook ff bij zijn (ook al ben ik vanaf zondag pas écht officieel bewoner,m aar krijg gelukkig donderdag de sleutels al)quote:
Vind het wel best, in de Hengelo zijn de coffeeshops beter en langer open, de Metropool is ook okee.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:05 schreef Kreator het volgende:
De campus is het gezwel van Enschede. Van mij mogen ze het bij Hengelo trekken.
Helemaal mee eens. Dooie kutstad kutdorpquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:05 schreef Kreator het volgende:
De campus is het gezwel van Enschede. Van mij mogen ze het bij Hengelo trekken.
Moonlight is de beste coffeeshop van Twente, dat ben ik met je eens.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:25 schreef peristilius het volgende:
[..]
Vind het wel best, in de Hengelo zijn de coffeeshops beter en langer open, de Metropool is ook okee.
Bornsestraat, vlakbij Van der Poel.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:34 schreef WarPuppy het volgende:
..waar zit de moonlight?
quote:Toelichting:
In het coffeeshopbeleid van de gemeente Hengelo wordt onder een coffeeshop verstaan “Een inrichting waarin een alcoholvrij horecabedrijf wordt uitgeoefend en waarvoor een vergunning van kracht is als bedoeld in de Drank- en Horecaverordening. Ingevolge de Drank- en Horecaverordening moeten leidinggevenden voor het verkrijgen van een alcoholvrij verlof (….) voldoen aan de eisen die op grond van de Drank- en Horecawet, worden gesteld aan bedrijfsleiders en beheerders. Uit een door de Regiopolitie opgemaakt proces- verbaal nummer 05-086908 is gebleken dat er in een kamer op het perceel Bornsetraat 22 - die in vrije verbinding staat met de coffeeshop Moonlight aan de Bornsestraat 20- een vuistvuurwapen aangetroffen, alsmede een patroonhouder, behorende bij dit wapen, met daarin zeven (7) scherpe patronen. Bovenstaande feiten en omstandigheden hebben twijfel doen rijzen over de vraag of appellant geacht moet worden nog langer te voldoen aan het bovenomschreven zedelijkheids criterium. Om die reden is nader onderzoek ingesteld.
Uit dit onderzoek zijn feiten naar voren gekomen die hebben geleid tot het oordeel dat appellant niet (meer) voldoet aan de moraliteits- of zedelijkheidseisen die de Drank- en Horecawet stelt. Gezien het vorenstaande is het aan appellant verleende alcoholvrijverlof ingetrokken.
De commissie voor de bezwaarschriften is van mening dat de Burgemeester in redelijkheid tot zijn oordeel heeft kunnen komen. De commissie adviseert dan ook het bezwaarschrift ongegrond te verklaren en het bestreden besluit te handhaven.
akkefietje?quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:35 schreef Neleos het volgende:
Moonlight zit dicht toch, vanwege dat akkefietje van de eigenaar met zijn vrouw?
Ga even ergens anders huilen ofzo.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:33 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Oprotten met je Hengelo! Ga maar een Hengelotopic aanmaken ofzo!
Of ze zijn er dusdanig verdwaald dat ze hun huis en pc niet meer terug kunnen vindenquote:Op donderdag 28 juni 2007 09:41 schreef Kreator het volgende:
Die hebben allemaal al zelfmoord gepleegd door depressies, RobbieT.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |