De AH is op koopzondag idd open, de Food Factory zo nu en dan ook geloof ik, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op donderdag 14 december 2006 13:23 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
Vraagje: wie weet welke supermarkten er in Enschede op zondag open zijn?
Hou er wel rekening mee dat het er gruwelijk druk kan zijn. Ik was er laatst een keer op koopzondag tegen 17.00. All kassa's open en rijen tot halverwege de winkel.quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:14 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
Bedankt, met het van Heekplein moet het zeker lukken.
Elit is dicht geloof ik, ze waren gisteren aan het verbouwen en ik zag pamfletten hangen waarop staat dat ze barpersoneel zoeken..quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:34 schreef Mojave het volgende:
Wie weet eigenlijk het fijne van de 7e Hemel en Club Elit?
Over de nieuwe Club Elit, Ik kreeg gister dit mailtje in me inbox:quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:55 schreef Skv het volgende:
[..]
Elit is dicht geloof ik, ze waren gisteren aan het verbouwen en ik zag pamfletten hangen waarop staat dat ze barpersoneel zoeken..
Ik weet niet of ik dit serieus moet nemen...quote:hi ik had je vandaag gebeld naar aanleiding van het nieuwe dancebar LA in
enschede had van een vriend tel nummer van een meid gekregen om contact mt
jullie op te nemen.Had gehoord dat jullie momenteel bij aspen valley
organiseren dus mocht je intresse hebben kun je contact mt me opnemen
Dancebar LA enschede
knibbelbrugsteeg 3
7511 EH enschede
sevak
Zeker, beetje karig zoquote:Op maandag 28 mei 2007 18:32 schreef Moody het volgende:
Nog een Enschedeër hier
Die openingspost kan wel wat beter, een lijstje met voorzieningen en toekomstige voorzieningen/gebouwen mag er wel bij. Enschede is, vooral de laatste jaren, wel een stad waar je trots op kunt zijn
quote:Stroomstoring legt deel Enschede plat
Uitgegeven: 29 mei 2007 21:30
ENSCHEDE - Een deel van Enschede zit sinds dinsdagavond 18.30 uur zonder stroom. Het gaat om drieduizend huishouders, meldt een woordvoerder van energiebedrijf Essent.
ANP
Rond half negen was de helft van hen weer op het stroomnet aangesloten. Het is onduidelijk wanneer de rest weer elektriciteit heeft. Ook over de oorzaak is nog niets bekend.
Niet heel bijzonder.. Wel leuke stad, maar blijf hier niet mn hele leven hangen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:30 schreef de_Druif het volgende:
Is Enschede echt leuk? Ik twijfel nog.. Mijn vriend woont daar.. (en wil daar niet weg)
Het sterke punt van Enschede is dat het een hele groene stad (6 stadsparken) is met veel voorzieningen (universiteit, hogescholen, veel medische voorzieningen etc.) in een heel mooi stukje Nederland. In elke hoek van de stad zit je binnen enkele minuten zit je in een natuurgebied. Grotere steden in de Randstad hebben meer voorzieningen, maar misschien vaak groen en rust. Relatief weinig criminaliteit, lage huizenprijzen, gunstige ligging in de EU (dichtbij enkele Duitse steden die groter dan Amsterdam zijn).quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:30 schreef de_Druif het volgende:
Is Enschede echt leuk? Ik twijfel nog.. Mijn vriend woont daar.. (en wil daar niet weg)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |