et voila:quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:20 schreef immortalsean het volgende:
...
als het echt allemaal staat en klaar is, zal ik weer een paar foto's maken.
Vannacht bij vrienden van me op 14A geslapen, zou zelf nooit op de campus willen wonen eigenlijk..quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:52 schreef Thaleya het volgende:
[..]
Niks mis met wonen op de Campus, als je maar in de goede flat belandtWoon er nu zelf 2,5 jaar en het bevalt me prima
![]()
Komende week gaat moeilijk worden, moet werken, tentamens leren, heb een paar borrels, moet een ontgroeningsperiode in elkaar knutselen, huisborrel regelen, ben zelf hoofddgroepouder dus moet nog presentatie maken/voorbereiden en mensen van mn dispuut motiveren..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 06:47 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Hey wij zouden nog steeds een keertje een biertje doen, Skv? JIj een keertje tijd in de komende week?
Ben net weg bij Vogido na jarenlange trouwe dienst. Voetbal nu in Amsterdamquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
Enschede represend, Velve ghetto oost! Wie zit er hier bij Vogido?
Ik doe met je meequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:28 schreef Skv het volgende:
Nog mensen die de intro (vanaf dinsdag) gaan pilsen (op de UT / in Enschede)?
Ik wel iig!
Schijnt een mooie club te zijn he, nieuw clubhuis, redelijk hoog niveau?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:06 schreef Aardbeikwark het volgende:
[..]
Ben net weg bij Vogido na jarenlange trouwe dienst. Voetbal nu in Amsterdam
quote:
Bwhahah ik ookquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:46 schreef WarPuppy het volgende:
Doegroep papa hiero, HBO dus met gratis drinken in de Aspen aspen
Ah, ik ben vorig jaar van BSK doegroepouder geweest.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:38 schreef Haarbalpasta het volgende:
[..]
Bwhahah ik ook
Tevens ook voor BSK
Noord/Oost.quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:12 schreef Haarbalpasta het volgende:
Waar uit Enschede komen jullie btw?
Ah, me oost (beetje noord oost)quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:46 schreef Skv het volgende:
Geboren in noord (Ankrot), opgegroeid in noord, woon nu in west (Stadsveld).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |