Niet: Wesselerbrink (te ver weg, is wel goedkoopquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:09 schreef tankertuig het volgende:
zit eraan te denken te verhuizen naar enschede... wie kan mij vertellen in welke wijken ik zeker wil wonen en waar zeker niet en dan ook waarom niet?
Inderdaad.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:15 schreef WarPuppy het volgende:
Pathmos vind ik ook niet zon relaxte wijk, stelletje arbeiders daaro.
Mijn idee, ga in het centrum of in de buurt van het Volkspark!
Genoeg aanbod in de stad hoor, nu.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:53 schreef kucuk het volgende:
Vanag 9 augustus woon ik waarschijnlijk ook in Enschede. Wel op de campus maar dat is nog altijd beter dan 3 uur per dag reizen.
Ja, maar dan moet je eerst hospiteren en ik op dit moment weinig vrije tijd heb, gaat dit niet lukken.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:41 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
Genoeg aanbod in de stad hoor, nu.
Moet je op de campus als je niet solitair gaat ook wel. Maar veel mensen lijken het begrip studententijd niet te begrijpenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:22 schreef kucuk het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je eerst hospiteren en ik op dit moment weinig vrije tijd heb, gaat dit niet lukken.
en dat is het ook! want ik woon daar straks...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:54 schreef Salvad0R het volgende:
campus lijkt me prima wonen.
Lekker ver weg van waar alles gebeurtquote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:54 schreef Salvad0R het volgende:
campus lijkt me prima wonen.
Ja je moet er ook naast wonen om er in te participeren.quote:Op zondag 22 juli 2007 12:57 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
Lekker ver weg van waar alles gebeurt![]()
Of je bent gewoon een te laffe dakhaas dat je het niet aandurftquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:22 schreef kucuk het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je eerst hospiteren en ik op dit moment weinig vrije tijd heb, gaat dit niet lukken.
quote:Op zondag 22 juli 2007 13:06 schreef WarPuppy het volgende:
[..]
Of je bent gewoon een te laffe dakhaas dat je het niet aandurft
Nou, leg uit.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:53 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
Moet je op de campus als je niet solitair gaat ook wel. Maar veel mensen lijken het begrip studententijd niet te begrijpen
Niks mis met wonen op de Campus, als je maar in de goede flat belandtquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:55 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
Niet: Wesselerbrink (te ver weg, is wel goedkoop), Campus (voor frusts)
Wel: de rest, hoe dichter bij centrum, hoe beter.
met je konijnquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:52 schreef Thaleya het volgende:
[..]
Niks mis met wonen op de Campus, als je maar in de goede flat belandtWoon er nu zelf 2,5 jaar en het bevalt me prima
![]()
En ik ook, hahaquote:Op donderdag 26 juli 2007 10:02 schreef Intelligence het volgende:
Ik woon lekker relaxed op stadsveld, vlakbij de AH en paar andere supermarkten, niet te duur en wel relaxte burenOp de overburen na dan haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |