maak die andere dan maar snel volquote:Op woensdag 8 november 2006 00:34 schreef versabommie het volgende:
te vroeg ietsje
nee jij alleenquote:
en bedankt weer lui wichtquote:
is je eigen schuldquote:
wrom?quote:
Oh daarom wil je TL niet afzeikenquote:
goh iemand die er ook zo nuchter over denkt als moiquote:Op woensdag 8 november 2006 00:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Oh daarom wil je TL niet afzeiken![]()
Joh dit is toch alleen maar internet, laat je gaan
waarom zou ik TL gaan afzeikenquote:Op woensdag 8 november 2006 00:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Oh daarom wil je TL niet afzeiken![]()
Joh dit is toch alleen maar internet, laat je gaan
Ik sta achter je hoorquote:Op woensdag 8 november 2006 00:53 schreef Gladys het volgende:
[..]
waarom zou ik TL gaan afzeikenzoek het ff lekker zelf uit
![]()
quote:
Je kan wel zien dat jij, dat je niet alles gelezen hebtquote:Op woensdag 8 november 2006 00:53 schreef Gladys het volgende:
[..]
waarom zou ik TL gaan afzeikenzoek het ff lekker zelf uit
![]()
doe eens niet zo zielig jaquote:
quote:
neuh alleen met eiken looizuur hequote:Op woensdag 8 november 2006 00:49 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heb ik vroeger ook gedaan tijdens de vakantie's in een timmerfabriek maar thuis met een Black en Dekker is het toch iets anders![]()
Ps, lekker bleuwe vingers van de lijm![]()
nee en ben het ook niet van planquote:Op woensdag 8 november 2006 00:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je kan wel zien dat jij, dat je niet alles gelezen hebt![]()
je kunt je 2 uur besparen door alleen de huidige fb en sc 125 te lezenquote:Op woensdag 8 november 2006 00:47 schreef Gladys het volgende:
[..]
heb er helemaal geen behoefte aan om die zooi te lezen![]()
vakidiootquote:Op woensdag 8 november 2006 00:59 schreef Inodder het volgende:
[..]
neuh alleen met eiken looizuur he
zelfs dat ga ik niet lezenquote:Op woensdag 8 november 2006 01:00 schreef Inodder het volgende:
[..]
je kunt je 2 uur besparen door alleen de huidige fb en sc 125 te lezen
Je had gelijk, jij gaat het niet gezellig makenquote:Op woensdag 8 november 2006 00:59 schreef Gladys het volgende:
[..]
doe eens niet zo zielig jaik ben pas van 11 uur thuis en denk je dan dat ik die onzin terug ga lezen om jou een plezier te doen ?
Het interesseert me werkelijk geen hol wat TL gedaan heeft en nee ben geen groupie zoals jij zegt... Het interesseert me gewoon niet
![]()
VakKanjers heten die mensen maar dat is maar n BBL opleiding Niveau 2 dacht ik of 1 zelfsquote:
ik vind t gewoon interigerend lees t ook voor niemand anders dan mezelfquote:Op woensdag 8 november 2006 01:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je had gelijk, jij gaat het niet gezellig maken![]()
Meid doe es gek, gooi je haar los![]()
He hallo, het is al 20 jaar geleden voor mequote:Op woensdag 8 november 2006 00:59 schreef Inodder het volgende:
[..]
neuh alleen met eiken looizuur he
Zo hoort het ookquote:Op woensdag 8 november 2006 01:04 schreef Inodder het volgende:
[..]
ik vind t gewoon interigerend lees t ook voor niemand anders dan mezelf
Zo lekker om met je handen iets moois te kunnen maken van houtquote:
k heb laatst wat gemaakt voor n woning in frankrijk van eiken blauw moet er echt van je handen afslijten als ik het goed heb is t n reacie van t zuur met metalen (je hebt gereedschap in je handen)quote:Op woensdag 8 november 2006 01:05 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
He hallo, het is al 20 jaar geleden voor me![]()
Maar je hebt volkomen gelijk, van eiken krijg je blauwe vingers ja![]()
Heb mijn pink nog verbrijzeld in de persbank / tafel![]()
Maar ik weet nu wel hoe je een draaitrap moet tekenen en bouwen![]()
helaas zit ik teveel op kantoorquote:Op woensdag 8 november 2006 01:06 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zo lekker om met je handen iets moois te kunnen maken van hout![]()
Zeg dat nou niet in de buurt van 2 geilaardsquote:Op woensdag 8 november 2006 01:06 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zo lekker om met je handen iets moois te kunnen maken van hout![]()
Gloor met een schuursponsje (10 minuten) en het is weg, daarna je handen met uierzalf insmeren tegen het uitdrogenquote:Op woensdag 8 november 2006 01:09 schreef Inodder het volgende:
[..]
k heb laatst wat gemaakt voor n woning in frankrijk van eiken blauw moet er echt van je handen afslijten als ik het goed heb is t n reacie van t zuur met metalen (je hebt gereedschap in je handen)
Moet je niet doenquote:
quote:Op woensdag 8 november 2006 01:13 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Gloor met een schuursponsje (10 minuten) en het is weg, daarna je handen met uierzalf insmeren tegen het uitdrogen![]()
Niet te geloven wat er na 20 jaar weer bovenkomt![]()
Ben jij van hout dan?quote:Op woensdag 8 november 2006 01:12 schreef Prospera het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet in de buurt van 2 geilaards![]()
Weet niet welke 2 maar iedereen slaap alquote:Op woensdag 8 november 2006 01:12 schreef Prospera het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 november 2006 01:16 schreef Inodder het volgende:
[..]
heb ik voor niets n 2 weken met blauwe poten rondgelopen
![]()
Sorry, ik zal het nooit meer d......... euh gewoon sorryquote:Op woensdag 8 november 2006 01:13 schreef Inodder het volgende:
Tsja laatste peuk en ik ben slapen veel te laat door dat gerel van jullie![]()
Jij en inodder natuurlijkquote:Op woensdag 8 november 2006 01:17 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Weet niet welke 2 maar iedereen slaap alen de geilaards liggen te rukken
![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 01:12 schreef Prospera het volgende:
[..]
hoiquote:
truste pik!quote:
Oww Inodderquote:Op woensdag 8 november 2006 01:20 schreef Inodder het volgende:
[..]
[..]
hoi
![]()
(Mijn hart is niet van steen
Een geval van zuiver hout
Het was het beste dat ik vinden kon
Toen iemand wegging met het goud
Mijn hart is van het hardste hout
Maar het buigt nog als het moet
Maar niet te ver en rustig aan
Ik weet nog niet echt wat het doet
Dit is mijn hart
Mijn houten hart
De dames voor u hebben het alvast verzwaard
Dus wees maar lief
Het kan geen kwaad
En stelen lijkt me niet de moeite waard
Je kan er goed op laten lopen
Dan doet het niet zo'n pijn
Als toen ik het origineel nog had
Het gouden, goud maar klein
Dit hart, ik heb het pas gekocht
Bewust een tweedehands
Je blijft geen gouden kopen
Ook al had je wel de kans
Dit is mijn hart
Mijn houten hart
De dames voor u hebben het alvast verzwaard
Dus wees maar lief
Het kan geen kwaad
En stelen lijkt me niet de moeite waard
Het voordeel van een houten hart
Je bent voorzichtiger met vuur
De splinters zijn voor anderen
Er hoeft geen slot op en is dus helemaal niet duur
Dit is mijn hart
Mijn houten hart )
Trustequote:
quote:
En gelijk een flits van ze op Ned. 3quote:
Hij rukt heerlijk hoorquote:
En nu over de tempel van muziek Het patronaatquote:Op woensdag 8 november 2006 01:28 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En gelijk een flits van ze op Ned. 3![]()
![]()
Zus van Patricia Bquote:
Ga je weg?quote:Op woensdag 8 november 2006 01:41 schreef Prospera het volgende:
* maakt plaats voor Glays, Pat. B, neferphone en zusterje *
Ik weet het niet, misschien is de stekker wel kapot van mn pc.quote:
Dus 2 dames die wel van een eendje houdenquote:
Niet echt veel maar je weet het maar nooitquote:
Zeker de middag / avond dienst deze weekquote:
Ik ben toch jouw PC?quote:Op woensdag 8 november 2006 01:46 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik weet het niet, misschien is de stekker wel kapot van mn pc.
yeps anders moest ik al bijna weer opstaan hequote:Op woensdag 8 november 2006 01:47 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zeker de middag / avond dienst deze week![]()
2quote:Op woensdag 8 november 2006 01:46 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dus 2 dames die wel van een eendje houden![]()
Af en toe gelijk doorgaan naar het werk kan toch geen kwaadquote:Op woensdag 8 november 2006 01:49 schreef Gladys het volgende:
[..]
yeps anders moest ik al bijna weer opstaan he![]()
Ik noem een Gladys, een nefertone en een patries.B.quote:Op woensdag 8 november 2006 01:46 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dus 2 dames die wel van een eendje houden![]()
Prospera en parties, moet ik alles voorkauwenquote:
uhmmm lijkt me geen strak plan,heb toch wel wat slaap nodigquote:Op woensdag 8 november 2006 01:52 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Af en toe gelijk doorgaan naar het werk kan toch geen kwaad![]()
Lekker stappen en door vrienden om 4:30 bij je werk worden afgezet![]()
laat mij er ff buiten zegquote:Op woensdag 8 november 2006 01:52 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik noem een nefertone en een patries.B.
Eend is smakelijk, hij kan ook al zonnegroetjes doen![]()
Die dames ook allemaal??? Zijn jullie gek of geil ofzoquote:Op woensdag 8 november 2006 01:52 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik noem een Gladys, een nefertone en een patries.B.
Je zit nog in ontkenningsfase zie posts van socuteraquote:Op woensdag 8 november 2006 01:52 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Prospera en parties, moet ik alles voorkauwen![]()
haal mij eens snel uit die quotequote:Op woensdag 8 november 2006 01:53 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Die dames ook allemaal??? Zijn jullie gek of geil ofzo![]()
Je vergeet zusquote:Op woensdag 8 november 2006 01:52 schreef Prospera het volgende:
[..]
1X in de week lukte het me nog wel hoor (vroegerquote:Op woensdag 8 november 2006 01:53 schreef Gladys het volgende:
[..]
uhmmm lijkt me geen strak plan,heb toch wel wat slaap nodig
quote:Op woensdag 8 november 2006 01:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je zit nog in ontkenningsfase zie posts van socutera
owww...quote:Op woensdag 8 november 2006 01:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben toch jouw PC?
Mijn stekker is niet stuk hoor
Je staat er niets bijquote:
En weer 1 minderquote:
vroeger zat ik een ploeg (ander bedrijf) waar iedereen zat met de vroege op kwam dagenquote:Op woensdag 8 november 2006 01:55 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
1X in de week lukte het me nog wel hoor (vroeger)
De laatste uren geen alcohol en hopen dat je om 14:00 naar huis kon![]()
Ik neem nooit iets terugquote:
Moet ik echt alles voorkauwenquote:
kijk eens bij 1uur 53quote:
Ja zeg, als ik alles moet opnoemen wat niet stuk is, ben ik nog wel een tijdje bezigquote:Op woensdag 8 november 2006 01:56 schreef Prospera het volgende:
[..]
owww...waaom zei je dat niet eerder dan?
Dat kon bij ons niet, na 3x te laat komen in 1 maand kon je gaanquote:Op woensdag 8 november 2006 01:58 schreef Gladys het volgende:
[..]
vroeger zat ik een ploeg (ander bedrijf) waar iedereen zat met de vroege op kwam dagenWe begonnen om 6,maar tot 10 uur kwamen de collega's een voor een binnen wandelen
![]()
uhhh mijn ploegbaas versliep zich zelf het vaakstquote:Op woensdag 8 november 2006 02:00 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat kon bij ons niet, na 3x te laat komen in 1 maand kon je gaan![]()
quote:
Is niet van mij dusquote:Op woensdag 8 november 2006 01:52 schreef Prospera het volgende:
[..]
Snap het niet dus ja graagquote:Op woensdag 8 november 2006 01:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Moet ik echt alles voorkauwen
Zei je net nog tegen mij![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 02:02 schreef Gladys het volgende:
[..]
uhhh mijn ploegbaas versliep zich zelf het vaakst![]()
Gladys, zie je hoe die isquote:Op woensdag 8 november 2006 02:02 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
[..]
Is niet van mij dus![]()
Prospera of Kribbet, klinkt bijna hetzelfde![]()
plug hem dan er weer in, kan ik ook weer lekker slapenquote:Op woensdag 8 november 2006 02:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja zeg, als ik alles moet opnoemen wat niet stuk is, ben ik nog wel een tijdje bezig![]()
quote:
Dronken en een klein beetje stonedquote:
daarom kan je mijn naam nog wel uit de quote halen die jij plaatstquote:Op woensdag 8 november 2006 02:02 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
[..]
Is niet van mij dus![]()
Prospera of Kribbet, klinkt bijna hetzelfde![]()
ja maar had het nu NIET over het vleesbedrijfquote:Op woensdag 8 november 2006 02:04 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Op het laatst had ik de pech om als enige de sleutel te hebben, als ik te laat was stonden er 22 man buiten te wachten
![]()
Was ook een vleesbedrijf![]()
ik merk hetquote:Op woensdag 8 november 2006 02:07 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dronken en een klein beetje stoned![]()
Ik ga naar bedquote:Op woensdag 8 november 2006 02:06 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
Is het vrouwen/avond-nacht ofzo??
Vorig jaar geen dame te bekennen rond deze tijd![]()
Ik kan het gaatje niet vindenquote:Op woensdag 8 november 2006 02:05 schreef Prospera het volgende:
[..]
plug hem dan er weer in, kan ik ook weer gaan slapen
Ja nog evenquote:Op woensdag 8 november 2006 02:08 schreef Gladys het volgende:
[..]
daarom kan je mijn naam nog wel uit de quote halen die jij plaatst![]()
Ik had het gelijk gedaan hoorquote:Op woensdag 8 november 2006 02:08 schreef Gladys het volgende:
[..]
daarom kan je mijn naam nog wel uit de quote halen die jij plaatst![]()
Mocht je niet meequote:Op woensdag 8 november 2006 02:09 schreef Gladys het volgende:
[..]
ja maar had het nu NIET over het vleesbedrijfHet bedrijf waar ik het over had is verhuisd naar India
![]()
Moet je nog even wachten totdat ik een hele blow oprookquote:
En je ga gaat haar zeker er ook geen link van geven, zo ben je welquote:Op woensdag 8 november 2006 02:11 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ja nog evenDie eend heeft vorige week hele gore teksten over je geschreven, die ga ga ik ook niet weghalen
![]()
Tuurlijk knul, jij welquote:
link ?quote:Op woensdag 8 november 2006 02:11 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ja nog evenDie eend heeft vorige week hele gore teksten over je geschreven, die ga ga ik ook niet weghalen
![]()
Doe maar een 1000 watt bouwlampquote:
ja wel,maar durf niet te vliegenquote:Op woensdag 8 november 2006 02:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Mocht je niet meeVoor een paar maanden lijkt me dat echt geen straf
![]()
Ik kan niet alles onthouden, drink en rook een groot gedeelte van mijn hersentjes weg, Kloder zal het wel weten, die leest allesquote:
Ik kan niet alles onthouden, drink en rook een groot gedeelte van mijn hersentjes weg, Kloder zal het wel weten, die leest allesquote:Op woensdag 8 november 2006 02:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
En je ga gaat haar zeker er ook geen link van geven, zo ben je wel![]()
Heb nog wel 2X 600 watt liggenquote:
De piloot vliegt toch en zelf zit je toch gewoon te wachten met een drankje in je handquote:
Trustequote:
Dat je zoveel rookt vind ik geen probleem, maar maak er niet mijn probleem vanquote:Op woensdag 8 november 2006 02:19 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik kan niet alles onthouden, drink en rook een groot gedeelte van mijn hersentjes weg, Kloder zal het wel weten, die leest alles![]()
Dat je zoveel rookt vind ik geen probleem, maar maak er niet mijn probleem vanquote:
Wil ik zienquote:Op woensdag 8 november 2006 02:14 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Tuurlijk knul, jij wel![]()
Denk dat ik morgen Patries maar is ga afbranden![]()
Beetje gevoelig, eendquote:Op woensdag 8 november 2006 02:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat je zoveel rookt vind ik geen probleem, maar maak er niet mijn probleem van![]()
Ok fosforaquote:
Ik ben ook stoned, maar probeer er alleen mijn probleem van te makenquote:
Ach, ze is al kneus en wicht genoemd hier dus ze zal waarschijnlijk niet eens meer terugkomenquote:
Wie kaatst kan de bal verwachtenquote:Op woensdag 8 november 2006 02:26 schreef KRIBBET het volgende:
Wat ben je onaardig zeg, had juist een heerlijk zakje rookwaar voor je klaarliggen![]()
Ik heb een heerlijke Afghaan drogenquote:Op woensdag 8 november 2006 02:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben ook stoned, maar probeer er alleen mijn probleem van te maken![]()
Ze is dus niet door bommie afgeschrikt want ze zei tot de volgende keerquote:Op woensdag 8 november 2006 02:28 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ach, ze is al kneus en wicht genoemd hier dus ze zal waarschijnlijk niet eens meer terugkomen![]()
Daar gaat je laatste kans op een beetje liefde![]()
Moet ik het net als bij Roel vorig jaar in een tennis-bal verstoppenquote:
Voor mij kan je niet stuk, dus rook je lekker te pletterquote:Op woensdag 8 november 2006 02:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben ook stoned, maar probeer er alleen mijn probleem van te maken![]()
Volgende keer kan ook volgend jaar zijnquote:Op woensdag 8 november 2006 02:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze is dus niet door bommie afgeschrikt want ze zei tot de volgende keer![]()
Kribbet zie je dat?????????quote:Op woensdag 8 november 2006 02:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
Voor mij kan je niet stuk, dus rook je lekker te pletter![]()
![]()
Jammie slaap lekker Eendjequote:Op woensdag 8 november 2006 02:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ok fosfora![]()
Hij zit erin, je kan lekker naar bed![]()
Ik wacht wel, volgens mij is ze het waardquote:Op woensdag 8 november 2006 02:32 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Volgende keer kan ook volgend jaar zijn![]()
Ik zie dat ze een lekker gerookte eend wil, meer nietquote:Op woensdag 8 november 2006 02:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kribbet zie je dat?????????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Morwen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Truste mijn favoriete stalkertjequote:
Volgens mij is het gewoon een kerel die een Stefan met je wil uithalenquote:Op woensdag 8 november 2006 02:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wacht wel, volgens mij is ze het waard![]()
Met jou altijdquote:Op woensdag 8 november 2006 02:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kribbet zie je dat?????????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Morwen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit zei je eerder nog over vrouwen die eendje leuk vindenquote:Op woensdag 8 november 2006 02:35 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik zie dat ze een lekker gerookte eend wil, meer niet![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 01:53 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Die dames ook allemaal??? Zijn jullie gek of geil ofzo![]()
Hij noemt jouw gek, omdat je mij leuk vindquote:Op woensdag 8 november 2006 02:37 schreef Morwen het volgende:
[..]
Met jou altijd![]()
![]()
![]()
![]()
En Kribbet mag er bij in![]()
![]()
Waar mag ik bij inquote:Op woensdag 8 november 2006 02:37 schreef Morwen het volgende:
[..]
Met jou altijd![]()
![]()
![]()
![]()
En Kribbet mag er bij in![]()
![]()
Ik zal die Patries morgen is bellen, hoeveel P. Brandt zullen er wonen in Maarssenquote:Op woensdag 8 november 2006 02:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij noemt jouw gek, omdat je mij leuk vind![]()
Die komt er bij mij niet in hoor
Ik zeg alleen dat je daar niet mijn probleem van moet makenquote:Op woensdag 8 november 2006 02:40 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Waar mag ik bij in![]()
Ik wil wel duidelijkheid want die eend pakt me op alles wat enigzins geestveruimend is
![]()
Ik krijg sterk de indruk dat je Patries een beetje onderschatquote:Op woensdag 8 november 2006 02:43 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik zal die Patries morgen is bellen, hoeveel P. Brandt zullen er wonen in Maarssen![]()
Misschien wil ze wel ergens met me eten![]()
Kribbet wil gewoon een trio en dat probeert ie via jou voor elkaar te krijgenquote:Op woensdag 8 november 2006 02:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij noemt jouw gek, omdat je mij leuk vind![]()
Die komt er bij mij niet in hoor
Bij alles heh en eend is leukquote:Op woensdag 8 november 2006 02:40 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Waar mag ik bij in![]()
Ik wil wel duidelijkheid want die eend pakt me op alles wat enigzins geestveruimend is
![]()
Ik kan maar 1 Brandt in Maarssen vinden, misschien dat haar ouders weten waar ze woont en wat haar telefoonnummer isquote:Op woensdag 8 november 2006 02:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik krijg sterk de indruk dat je Patries een beetje onderschat![]()
Ik hou niet zo van eenden-sexquote:Op woensdag 8 november 2006 02:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
Kribbet wil gewoon een trio en dat probeert ie via jou voor elkaar te krijgen![]()
Je bent gewoon een kloon van Patriesquote:
Hij deed mijn laatst wel een oneerbaar voorstelquote:Op woensdag 8 november 2006 02:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
Kribbet wil gewoon een trio en dat probeert ie via jou voor elkaar te krijgen![]()
Jij bent gewoon een kloon van LS..... moeder bellenquote:Op woensdag 8 november 2006 02:47 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik kan maar 1 Brandt in Maarssen vinden, misschien dat haar ouders weten waar ze woont en wat haar telefoonnummer is![]()
![]()
Ik ga onder je eenden schieten![]()
Morwen ookquote:
Thanxquote:Op woensdag 8 november 2006 02:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Morwen ook![]()
![]()
Ik vergeef je je vol modschap![]()
![]()
In de buurt van Maarssen zei zequote:Op woensdag 8 november 2006 02:43 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik zal die Patries morgen is bellen, hoeveel P. Brandt zullen er wonen in Maarssen![]()
Wat heb je de hele nacht gedaan danquote:Op woensdag 8 november 2006 08:01 schreef Gladys het volgende:
zo het is lichtKijken of ik nu kan slapen
![]()
![]()
tot half 5 gelezen en toen om het kwartier wakker gewordenquote:Op woensdag 8 november 2006 08:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wat heb je de hele nacht gedaan dan
Doe mij ook een bakkie danquote:Op woensdag 8 november 2006 08:04 schreef Gladys het volgende:
toch nog maar eerst een bak thee maken![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 08:04 schreef Gladys het volgende:
http://files.vlarp.nl/fok/roef-marjan-jensen-02.wmv![]()
![]()
![]()
quote:
melk is lekkerquote:Op woensdag 8 november 2006 08:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
MelkIs voor kalveren en andere speengangers
![]()
Doe maar puur natuur dus![]()
Zit nu te luisteren naar Edwin Evers, waren ze ookquote:Op woensdag 8 november 2006 08:13 schreef Gladys het volgende:
[..]
Roef en Marian #5: Hoor ik die Griekse melodie...? weet niet of ze daar trots op moeten zijn![]()
![]()
die snappen niet dat ze echt voor paal staanquote:Op woensdag 8 november 2006 08:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zit nu te luisteren naar Edwin Evers, waren ze ook
wie is een kalfje ?quote:
quote:Op woensdag 8 november 2006 08:18 schreef puntoortje het volgende:
goeiemorgen allemaal ....
En nee, ik was het nietquote:Lieve Marian,
ik ben FA op FOK! Een hele belangreike functie op juillie Forum. Maar ik ga er snel binnenkort even tussenuit. WIl je het overmaken? Want we hebben veel gemeen en jij kan ook FA'en. Medecrew schofferen en hysterisch schelden en schreeywen. Je kunt het heus.
Mail me!
kus Nikky
quote:Op woensdag 8 november 2006 09:11 schreef puntoortje het volgende:
zo lekker stil hier ...
quote:Op woensdag 8 november 2006 09:13 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ben hard aan het werk
Nederland in beweging enzo![]()
zit je nou nog daar te lezen ?quote:Op woensdag 8 november 2006 09:12 schreef Manu82 het volgende:
Uit het gastenboek van Roef en Marian
[..]
En nee, ik was het niet
quote:
je zit gewoon op je luie reet johquote:Op woensdag 8 november 2006 09:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]ben nu bezig met een dribbeltje en ik krijg nu stevige botten volgens Karl
ik gelukkig nietquote:Op woensdag 8 november 2006 09:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]heb de auditie ook eindelijk gezien
![]()
Wie heeft die TT gemaakt ?quote:
wie denk je!quote:
wees blij !!1... het was 3 keer nixquote:
goeiemorgen PHquote:
Hoi oortje, hoe ging het vannacht ? slapen dan bedoel ikquote:
kijk sowieso niet naar dat soort bagger programma'squote:Op woensdag 8 november 2006 09:35 schreef puntoortje het volgende:
[..]
wees blij !!1... het was 3 keer nix
ik heb anders toch 2 maanden op mijn tv moeten wachten die ik ooit,vorige eeuw, bij call-tv heb gewonnenquote:Op woensdag 8 november 2006 09:42 schreef Manu82 het volgende:
Ik constateer een belangrijke verandering b ij de belspelletjes:
In plaats van vanmiddag, heb je tegenwoordig het geld morgen op je rekening
ging eigenlijk wel redelijk... sliep denk 5 minuutjes nadat ik erin was gegaan... daarna wel nog een paar keer wakker geweest ...en werd vanmorgen gewoon van de wekker wakkerquote:Op woensdag 8 november 2006 09:40 schreef PH52 het volgende:
[..]
Hoi oortje, hoe ging het vannacht ? slapen dan bedoel ik![]()
Beterquote:Op woensdag 8 november 2006 09:45 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ging eigenlijk wel redelijk... sliep denk 5 minuutjes nadat ik erin was gegaan... daarna wel nog een paar keer wakker geweest ...en werd vanmorgen gewoon van de wekker wakker
...quote:Op woensdag 8 november 2006 09:48 schreef PH52 het volgende:
[..]
Beter. Hoe lang is dat geleden, dat je door de wekker bent gewekt ?
Goedemorgenquote:Op woensdag 8 november 2006 10:14 schreef demins het volgende:
Goedemorgen, allemaal!![]()
Manu, ga eens studeren lummel! Hoe laat heb je tentamen of examen of hoe dat mag heten?
Dan heb je dus al twéé opties! En als je ze combineert dríe!quote:Op woensdag 8 november 2006 09:56 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...dat was 2 weken geleden toen ik naar walibi ging ... dat kwam door de alcohol...
![]()
goeiemorgen deminsquote:Op woensdag 8 november 2006 10:14 schreef demins het volgende:
Goedemorgen, allemaal!![]()
Manu, ga eens studeren lummel! Hoe laat heb je tentamen of examen of hoe dat mag heten?
quote:Op woensdag 8 november 2006 10:18 schreef demins het volgende:
[..]
Dan heb je dus al twéé opties! En als je ze combineert dríe!![]()
Morgen demins, probeer je nu oortje aan de drank te helpen?quote:Op woensdag 8 november 2006 10:18 schreef demins het volgende:
[..]
Dan heb je dus al twéé opties! En als je ze combineert dríe!![]()
Demins helpt je van de wal in de slootquote:Op woensdag 8 november 2006 10:22 schreef PH52 het volgende:
[..]
Morgen demins, probeer je nu oortje aan de drank te helpen?
Jij zou haar toch aan de pillen helpen en ik aan de drank!quote:Op woensdag 8 november 2006 10:22 schreef PH52 het volgende:
[..]
Morgen demins, probeer je nu oortje aan de drank te helpen?
quote:Op woensdag 8 november 2006 10:39 schreef demins het volgende:
[..]
Hiddink, Geluk, Meeuwis, Vleugel etc. etc.![]()
![]()
Nee demins, ik zou haar aan de man brengen en jij haar aan een goedbetaalde parttime baan, zo was het.quote:Op woensdag 8 november 2006 10:30 schreef demins het volgende:
[..]
Jij zou haar toch aan de pillen helpen en ik aan de drank!Of was het net andersom? Ik word zo vergeetachtig, he...
![]()
wat zijn jullie allemaal aan het bekokstovenquote:Op woensdag 8 november 2006 10:45 schreef PH52 het volgende:
[..]
Nee demins, ik zou haar aan de man brengen en jij haar aan een goedbetaalde parttime baan, zo was het.
quote:
berichtje van TL al gezien?quote:
je ava is wegquote:
met appel?quote:Op woensdag 8 november 2006 12:39 schreef debuurvrouw het volgende:
iemand zin in pannekoeken? ben nou toch aan het bakken
IK IK IK IKquote:Op woensdag 8 november 2006 12:39 schreef debuurvrouw het volgende:
quote:
heej TLquote:
oooo lekker ...maar ik denk niet dat de kids het eerlijk vinden van me ...die zitten aan de krentebolquote:Op woensdag 8 november 2006 12:39 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, lekker, heb ik net een bord patat met kalkoenschnitzel op, ik zit volquote:Op woensdag 8 november 2006 12:39 schreef debuurvrouw het volgende:
Heb net shoarma op dus dankjequote:Op woensdag 8 november 2006 12:39 schreef debuurvrouw het volgende:
quote:
shoarmaquote:Op woensdag 8 november 2006 12:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heb net shoarma op dus dankje![]()
EnTL
Het is wel het eerste wat ik gegeten heb vandaag, maar ben al vanaf 7 uur wakkerquote:
ach als het maar smaakte hequote:Op woensdag 8 november 2006 12:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Het is wel het eerste wat ik gegeten heb vandaag, maar ben al vanaf 7 uur wakker
...zolang ze er maar allemaal lekker van hebben gesmuldquote:Op woensdag 8 november 2006 13:36 schreef debuurvrouw het volgende:
zo, kreeg nog een stelletje bouwvakkers en wat loslopende vriendjes van de jongens te eten, dus alles is nu schoon op!
sorry......
quote:
Was net bij een belspelletje, kon je achter alles moeder of vader zetten, behalve voor vlekquote:
wat een domme doosquote:Op woensdag 8 november 2006 14:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Was net bij een belspelletje, kon je achter alles moeder of vader zetten, behalve voor vlekEn dan heeft Astrid 50 keer gebeld en zegt ze vader
Zoietsquote:Op woensdag 8 november 2006 14:15 schreef PH52 het volgende:
Ik weet niet of het in FB thuishoort, maar ik zou als vervanger voor TL Snaptnix, Cuall of Lovebear willen voordragen.
Overigens ben ik van mening dat er een Poll dient te komen met mogelijke opvolgers zodat de users kunnen bepalen wie er hier de volgende mod wordt.
quote:Op woensdag 8 november 2006 14:31 schreef teamlead het volgende:
doe eend maar........
quote:Op woensdag 8 november 2006 14:31 schreef teamlead het volgende:
doe eend maar........
neuh.. blijven is geen optiequote:Op woensdag 8 november 2006 14:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]je had ook gewoon kunnen stemmen dat je zelf moet blijven
ik mis nog iemandquote:Op woensdag 8 november 2006 14:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zoiets
Poll: Wie is de meest geschikte nieuwe MOD?Versabommie PH52 LekkerSimpel Peter6000 Luciano PC Eend Jappie Gert Teamlead moet blijven Iemand anders
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
je kan toch: iemand anders kiezenquote:
Ze is blontquote:Op woensdag 8 november 2006 14:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
je kan toch: iemand anders kiezen![]()
wie had je in gedachten?!quote:Op woensdag 8 november 2006 14:37 schreef puntoortje het volgende:
ja maar iemand anders kan toch iedereen zijnen niet speciaal 1 iemand anders
quote:
Edit: hij past hem niet aanquote:Op woensdag 8 november 2006 14:43 schreef puntoortje het volgende:
[..]
mezelf natuurlijk
... (geintje met 0,0 stemmen)
![]()
das flauwquote:
waarom sta jij er eiegnlijk niet bij ???quote:
Kreeg je wel bij de naam, maar dan in de grafiek nog steeds dezelfde linkquote:
Ik sta bij iemand andersquote:Op woensdag 8 november 2006 14:48 schreef puntoortje het volgende:
[..]
waarom sta jij er eiegnlijk niet bij ???
Poll: Wie is het meest geschikt als MOD?quote:Op woensdag 8 november 2006 14:53 schreef demins het volgende:
[..]
Als je het maar uit je hoofd laat om mij er bij te zetten!![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 14:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Poll: Wie is het meest geschikt als MOD?Puntoortje PH52 Versabommie Gert Luciano LekkerSimpel Peter6000 PC eend Jappie Demins debuurvrouw Pinball Berney Bong4002 Iemand anders...
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik SC nog helemaal niet genoeg in FBquote:Op woensdag 8 november 2006 15:24 schreef Day het volgende:
[..]
Jij moet je mond houden. Als ik hier wil sc-en, doe ik dat gewoon
Jij SC-t ook genoeg in FB
Volgens mij ben je er geknipt voorquote:Op woensdag 8 november 2006 15:37 schreef luciano het volgende:
*knip
a) NIET meechatten , alleen maar regulerend optreden , en
b) TE streng zijn waarschijnlijk ..... snel een waarschuwing geven achter de schermen via mail en of pm / msn , whatever how , daarna de 2e officiele via het openbare topic , en daarna , pats boem , over en uit ,. zonder discussies , gewoon 48 uur ........ en tot ziens over 48 uur ( of langer )
*knip
Yeah!quote:
GA DAN EEN LIJSTJE MAKENNNNNNN ( in dat topic )quote:Op woensdag 8 november 2006 16:27 schreef luciano het volgende:
Dat zijn er al 2 ...... maar ik zie maar 1 stem .........![]()
Wie is van hout?quote:
das altijd maar afwachtenquote:Op woensdag 8 november 2006 16:50 schreef luciano het volgende:
gezellie ( denk ik , hoop ik )
het is dat ik al gestemd heb anders zou ik je nulletje weg weghalenquote:Op woensdag 8 november 2006 17:00 schreef debuurvrouw het volgende:
wat een akelige nul achter mijn naam![]()
niet dat ik aspiraties heb, maar nul is wel heel nul.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 17:01 schreef puntoortje het volgende:
[..]
het is dat ik al gestemd heb anders zou ik je nulletje weg weghalen
vraag me af of er zoiezo wel iemand bijkomt ... en iedereen die echt WIL "solliciteren" zal dat wel op een andere manier doenquote:Op woensdag 8 november 2006 17:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
tja, waar gaat het over. laat iedereen die wil solliciteren. maar toch is een nul. uhm... nul..![]()
![]()
tja, day en flugel redden het misschien ook wel samen die laatste drie weken. da's ook weer zo. Ik moet eigenlijk eten koken. heb helemaal geen zin. ook nog ouderavond over de nieuwe taalmethode (wel interessant!) kortom. heb het eigenlijk heel druk...quote:Op woensdag 8 november 2006 17:05 schreef puntoortje het volgende:
[..]
vraag me af of er zoiezo wel iemand bijkomt ... en iedereen die echt WIL "solliciteren" zal dat wel op een andere manier doen![]()
hier is het vandaag daandag ( ! ) hij koos patatjes voor het avondetenquote:Op woensdag 8 november 2006 17:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
tja, day en flugel redden het misschien ook wel samen die laatste drie weken. da's ook weer zo. Ik moet eigenlijk eten koken. heb helemaal geen zin. ook nog ouderavond over de nieuwe taalmethode (wel interessant!) kortom. heb het eigenlijk heel druk...![]()
maar al het bouwvolk is weer weg, dus had heel ffies de tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |