HW, waar heb je het over? Ik zeg wat aardigs over een andere dame. In welk woordenboek is dat arrogant?quote:Op woensdag 8 november 2006 15:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zeg, die arrogantie van jou opeens staat je voor geen meter.
Jane, jij komt toch ook de 27e?quote:Op woensdag 8 november 2006 15:28 schreef Jane het volgende:
Btw, Ripley is ook een lekker wijf!
En ja, dat mag ik zeggen, HW!
In HW's woordenboek. Niet op hem letten hoor, hij leeft in zijn eigen wereldjequote:Op woensdag 8 november 2006 15:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
HW, waar heb je het over? Ik zeg wat aardigs over een andere dame. In welk woordenboek is dat arrogant?
Ik zal de 27ste vast noteren, Rip!quote:Op woensdag 8 november 2006 15:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jane, jij komt toch ook de 27e?
Lekker wijf van me![]()
Dacht dat het over jou gingquote:Op woensdag 8 november 2006 15:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
HW, waar heb je het over? Ik zeg wat aardigs over een andere dame. In welk woordenboek is dat arrogant?
Niet gelijk zo janken volgende keer hequote:Op woensdag 8 november 2006 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dacht dat het over jou ging.
Ja, je bent ook wel een lekker wijf, en dat mogen anderen idd best zeggen.
Feestdagen en zo. Maar eerder mag wat mij betreft ook wel, alleen denk ik dat het wat moeilijker gaat worden.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:37 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Het staat genoteerd in de agenda.
Maar waarom kan het niet eerder?
Kom op Gorro, je gaat normaal toch niet studeren op een zatedagavond?quote:Op woensdag 8 november 2006 15:38 schreef Gorro het volgende:
Ik kom waarschijnlijk ook wel, mits mijn tentamens die ik in die week heb niet te veel in de weg zitten.
Je weet het niet met jou de laatste tijdquote:Op woensdag 8 november 2006 15:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Niet gelijk zo janken volgende keer he
Je kent me goed genoeg om te weten dat ik zoiets nooit zou posten
Ga je ook mee HW?quote:Op woensdag 8 november 2006 15:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je weet het niet met jou de laatste tijd.
Neuh, meetings met een bioscoop bezoek, what's the point?quote:
quote:Op woensdag 8 november 2006 15:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je weet het niet met jou de laatste tijd.
... Dus.quote:Op zondag 13 juli 2003 11:14 schreef Tom_Tom- in het vorige topic het volgende:
De volgende keer kom ik ook.
We gaan eerst wat drinken en eten hoorquote:Op woensdag 8 november 2006 15:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, meetings met een bioscoop bezoek, what's the point?
Tof, moet ik tijdens de film 5 keer naar de pleequote:Op woensdag 8 november 2006 15:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
We gaan eerst wat drinken en eten hoorEr zal bier zijn
.
SoK!quote:Op woensdag 8 november 2006 15:50 schreef Mike het volgende:
We moeten eigenlijk de derde mod ook nog overhalen om langs te komen.
Ik neem aan dat jij ook komt, IR?quote:Op woensdag 8 november 2006 15:57 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ben dol op animofilms.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |