Nee, geen Steve Upton maar wel Scott Underworld.quote:Op woensdag 8 november 2006 08:20 schreef cafca het volgende:
Lijkt me een leuke band, met Steve Upton, Chris Cornell en Joe South... (ofwel geen idee...)
quote:What started as two guys with strong voices and one guitar became San Francisco'sby 1994. It was in late 1993 that Patrick Monahan left Erie, PA, and met up with the Los Angeles band the Apostles. Lead singer/guitarist Rob Hotchkiss and fellow guitarist Jim Stafford had basically disbanded by this time, but the chance meeting with Patrick Monahan proved fortuitous, as Hotchkiss extended an invitation to the crooning Monahan to become a two-man band. After making exhaustive appearances in low-key coffeehouses, they decided to form a full band and enlisted former Apostles members Stafford and bassist Charlie Colin. Colin brought along his good friend, drummer Scott Underwood, and
were on their way. ...
Opgezocht en dat is goed.quote:Op woensdag 8 november 2006 09:18 schreef bartrid het volgende:
Train?
niet dat ik weet. Amerikaanse zangeres die van haar `reppert' gaat scheiden.quote:Op woensdag 8 november 2006 10:22 schreef Neleos het volgende:
Gaat Postman scheiden van Anouk?
FedEx, de ex van Fedquote:Op woensdag 8 november 2006 10:24 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Britney Spears?
Kevin Federline?
quote:Op woensdag 8 november 2006 10:24 schreef bartrid het volgende:
[..]
niet dat ik weet. Amerikaanse zangeres die van haar `reppert' gaat scheiden.
in de brede zin van het woordquote:
quote:Op woensdag 8 november 2006 10:35 schreef ranja het volgende:
2 afgevallen X-factor kandidaten
Ze waren erg boos op de jury en hadden groot vertrouwen in hun zangleraar, die wel even conservatorium had gedaan en waar ze al 2 maanden les van hadden
Sinds wanneer heeft Radiohead een zangeres/iemand die zangeres genoemd wordt maar niet kan zingen?quote:Op woensdag 8 november 2006 10:33 schreef ranja het volgende:
[..]
zegt een radiohead-en-andere-whiner-band-fan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |