deze uitspraken zijn gebasseerd op een RL onmoeting aangevuld met uitspraken van hierquote:Op donderdag 9 november 2006 17:28 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dan heb ik bij deze geen hoge dunk van jouw mensenkennis (via internet)..
jemig nu moet ik me overal voor verantwoorden, ik dacht dat het een spel wasquote:Op donderdag 9 november 2006 17:51 schreef Stroekie het volgende:
Stroekie Sanseveria
Sansevieria is een kamerplant die met minimale zorgen door iedereen kan gehouden worden. De plant wordt ook soms vrouwentong genoemd.
Ik een vrouwentong![]()
![]()
omdat je niet van sex houdt, in ieder geval niet heet en vurigquote:Op donderdag 9 november 2006 17:41 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Zeg maar BB
Ik ben nie tonderkoeld enzo![]()
![]()
ja bourgondierquote:Op donderdag 9 november 2006 18:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jemig nu moet ik me overal voor verantwoorden, ik dacht dat het een spel was
de sansevieria is de meest voorkomende kamerplant, heel gewoon dus
in Belgie zie je ze vooral veel, ik vind ook wel dat je een vlaams uiterlijk hebt
tot zo ver
Wie heeft het over uitverkoopquote:Op donderdag 9 november 2006 16:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
verdacht heel verdacht
uitverkoop en dus enorm druk bij de H&M
en meneer gaat eerst kijken op de damesafdeling![]()
In mijn geval dus iig nergens op gebaseerd.quote:Op donderdag 9 november 2006 18:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
deze uitspraken zijn gebasseerd op een RL onmoeting aangevuld met uitspraken van hier
ik weet dat je liever hebt dat ik je wat ongewoner zelfs wat ondeugender vind, maar ik vind dat dus nietquote:Op donderdag 9 november 2006 18:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja bourgondier
en inderdaad sterke plant die niet kapot te krijgen is, en wel altijd groen zal blijven![]()
![]()
Dus verantwoorden, neuh da's niet nodig![]()
je bent het waarschijnlijk al weer vergetenquote:Op donderdag 9 november 2006 18:16 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
In mijn geval dus iig nergens op gebaseerd..
En je typeringen van de meeste anderen kloppen m.i. ook niet.
M'goed... "het is maar internet".
Een halve minuut op de Pann-dansvloer tel ik niet mee als basis waarop je iemands karakter zou kunnen inschatten.quote:Op donderdag 9 november 2006 18:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
je bent het waarschijnlijk al weer vergeten
maar wij hebben elkaar wel degelijk ontmoet
ik heb tijdens die 10 minuten toch wel een heel goed beeld kunnen vast stellen heb ik het ideequote:Op donderdag 9 november 2006 18:19 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Een halve minuut op de Pann-dansvloer tel ik niet mee als basis waarop je iemands karakter zou kunnen inschatten..
Gezien je rare conclusies hier, heb ik het idee dat jouw idee niet klopt.quote:Op donderdag 9 november 2006 18:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb tijdens die 10 minuten toch wel een heel goed beeld kunnen vast stellen heb ik het idee
mensenkennis!quote:Op donderdag 9 november 2006 18:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Gezien je rare conclusies hier, heb ik het idee dat jouw idee niet klopt.
Maarja, sommige mensen zijn erg snel in het trekken van de verkeerde conclusies, en dichten zichzelf een enorme mensenkennis toe..
Ik weet niet of het echt een conclusie is die je bewust trekt, of gewoon een gevoel.quote:Op donderdag 9 november 2006 18:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Gezien je rare conclusies hier, heb ik het idee dat jouw idee niet klopt.
Maarja, sommige mensen zijn erg snel in het trekken van de verkeerde conclusies, en dichten zichzelf een enorme mensenkennis toe..
Ja, nou ja, als iemand het op een forum neerzet, kunnen anderen denken van "hee, ja, dat zou best es kunnen kloppen" en voor je het weet heeft iedereen een raar beeld van je en da's toch lastig in de communicatie.quote:Op donderdag 9 november 2006 18:27 schreef Cybart het volgende:
iemand hier is gepikeerd omdat ie het niet eens is met de mening die iemand over hem heeft gevormd![]()
Niet iedereen heeft zo superveel ervaring in het ontmoeten van internet mensen als jij DM...quote:Op donderdag 9 november 2006 17:28 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dan heb ik bij deze geen hoge dunk van jouw mensenkennis (via internet)..
Een letterlijk waarde-loos spel dus.quote:Op donderdag 9 november 2006 18:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
mensenkennis!
ik heb geen mensenkennis
het is een spel, een woord
zo zie ik jou.
ik zeg niet dat jij zo bent
Neuh, ik verveel me. Het zal me waarlijk een spreekwoordelijke worst zijn wat ene TMM van me denkt.quote:Op donderdag 9 november 2006 18:27 schreef Cybart het volgende:
iemand hier is gepikeerd omdat ie het niet eens is met de mening die iemand over hem heeft gevormd![]()
quote:
Mja, daar heb je ook wel een punt. Een aantal mensen in dit topic zijn heel goed in het continu uitdelen van subtiele steken onder water, en anderen op een bepaalde manier neerzetten. En door de kracht van de herhaling kan idd ook bij anderen een bepaald beeld post vatten.quote:Op donderdag 9 november 2006 18:30 schreef wonderer het volgende:
Ja, nou ja, als iemand het op een forum neerzet, kunnen anderen denken van "hee, ja, dat zou best es kunnen kloppen" en voor je het weet heeft iedereen een raar beeld van je en da's toch lastig in de communicatie.
Kweenie of Dennis het met me eens is maar ik vind het niet zo raar dat mensen een bepaald beeld van zichzelf bij anderen graag willen corrigeren.
'k Ben nog maar op één [HOMO]-meet geweest, toen die in Enschede was, enquote:Op donderdag 9 november 2006 18:31 schreef Petre het volgende:
Niet iedereen heeft zo superveel ervaring in het ontmoeten van internet mensen als jij DM...
Ik gooi gewoon mijn lijnen uit. Je weet nooit wanneer connecties ooit van pas kunnen komenquote:Op donderdag 9 november 2006 08:08 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mijn dank is groot.
Als ik ooit iets terug kan doen...
Ik voel me zó gebruikt!quote:Op donderdag 9 november 2006 18:42 schreef Ang3l het volgende:
Ik gooi gewoon mijn lijnen uit. Je weet nooit wanneer connecties ooit van pas kunnen komen
Ja, ik ben geen VEER!!!!!!quote:Op donderdag 9 november 2006 18:27 schreef Cybart het volgende:
quote:
Sommige mensen schijnen van kluiven te houden. Snap het ook niet.quote:Op donderdag 9 november 2006 18:47 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Pfff... te weinig vlees aan ons.
een springveerquote:
Ik hou wel van kluiven aan échte kippepootjes. Mét vette gekruide glibbervelletjes.quote:Op donderdag 9 november 2006 18:54 schreef Ang3l het volgende:
Sommige mensen schijnen van kluiven te houden. Snap het ook niet.
Geef mij maar MEAT! (maar wel zonder vetrandjes)
WAT EEN KUTSPEL ZEG!!!quote:Op donderdag 9 november 2006 18:31 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Een letterlijk waarde-loos spel dus.! Daarbij is het zeker niet waardevrij wanneer je iemand op een forum verbitterd noemt. Maar het is gewoon een spelletje, right.
.
Maar o wacht!! Door nu negatief op je te reageren, bevestig ik je natuurlijk in je oordeel! Damn, een ware Catch-22! Hoe red ik me hieruit!
[..]
Neuh, ik verveel me. Het zal me waarlijk een spreekwoordelijke worst zijn wat ene TMM van me denkt..
Oh, dat was lang geleden, toen was ik nog jong en onhandigquote:Op donderdag 9 november 2006 19:09 schreef DennisMoore het volgende:
(Tenen-springer...)
Ik ga hem vanavond invullen.quote:Op donderdag 9 november 2006 19:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
WAT EEN KUTSPEL ZEG!!!
ik heb er geen zin meer in
heb mijn deelname al gewist
ik heb niets gezegd
kutspel
Je bent toch kei-technisch?quote:
Ik bestempel mezelf wel als techneut jaquote:Op donderdag 9 november 2006 19:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je bent toch kei-technisch?
quote:Op donderdag 9 november 2006 19:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik bestempel mezelf wel als techneut ja
Zet 'm uit..quote:Op donderdag 9 november 2006 19:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hoe fix ik die piep in mn pc?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |