Sommige mensen schijnen van kluiven te houden. Snap het ook niet.quote:Op donderdag 9 november 2006 18:47 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Pfff... te weinig vlees aan ons.
een springveerquote:
Ik hou wel van kluiven aan échte kippepootjes. Mét vette gekruide glibbervelletjes.quote:Op donderdag 9 november 2006 18:54 schreef Ang3l het volgende:
Sommige mensen schijnen van kluiven te houden. Snap het ook niet.
Geef mij maar MEAT! (maar wel zonder vetrandjes)
WAT EEN KUTSPEL ZEG!!!quote:Op donderdag 9 november 2006 18:31 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Een letterlijk waarde-loos spel dus.! Daarbij is het zeker niet waardevrij wanneer je iemand op een forum verbitterd noemt. Maar het is gewoon een spelletje, right.
.
Maar o wacht!! Door nu negatief op je te reageren, bevestig ik je natuurlijk in je oordeel! Damn, een ware Catch-22! Hoe red ik me hieruit!
[..]
Neuh, ik verveel me. Het zal me waarlijk een spreekwoordelijke worst zijn wat ene TMM van me denkt..
Oh, dat was lang geleden, toen was ik nog jong en onhandigquote:Op donderdag 9 november 2006 19:09 schreef DennisMoore het volgende:
(Tenen-springer...)
Ik ga hem vanavond invullen.quote:Op donderdag 9 november 2006 19:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
WAT EEN KUTSPEL ZEG!!!
ik heb er geen zin meer in
heb mijn deelname al gewist
ik heb niets gezegd
kutspel
Je bent toch kei-technisch?quote:
Ik bestempel mezelf wel als techneut jaquote:Op donderdag 9 november 2006 19:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je bent toch kei-technisch?
quote:Op donderdag 9 november 2006 19:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik bestempel mezelf wel als techneut ja
Zet 'm uit..quote:Op donderdag 9 november 2006 19:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hoe fix ik die piep in mn pc?
zeg BB_Mislukkelingquote:
Domme vraag, dom antwoord...quote:Op donderdag 9 november 2006 19:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
zeg BB_MislukkelingDoe eens niet zo gevat
Ik denk dat dat de muis is, dat gepiepquote:Op donderdag 9 november 2006 19:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hoe fix ik die piep in mn pc?
I wish, deze is kei-hoog en snerpend enzoquote:Op donderdag 9 november 2006 19:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat dat de muis is, dat gepiep![]()
Je harde schijf?quote:Op donderdag 9 november 2006 19:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
I wish, deze is kei-hoog en snerpend enzo
Een muis die z'n staart klem heeft zitten?quote:Op donderdag 9 november 2006 19:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
I wish, deze is kei-hoog en snerpend enzo
De ventilator?quote:
En moet dat dat een woord zijn wat die persoon echt beschrijft, zoals je hem ziet, of mag ook 't woord wat er in je opkomt bij die user?quote:Op donderdag 9 november 2006 08:58 schreef Sitethief het volgende:
Uitdaging, beschrijf elke poster hier met maar een enkel woord,.
Zou kunnenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |