abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 november 2006 @ 23:57:56 #126
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_43381073
Slaap lekker allemaal
ik ga naar mijn nest toe
nog even heerlijk nagenieten van dit spectakel www.osscultureel.nl
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
pi_43381132
Dat is toch wel zo'n afgerangeerd feest...
  donderdag 9 november 2006 @ 00:00:29 #128
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_43381149
quote:
Op woensdag 8 november 2006 23:57 schreef Waxxer het volgende:
Godskolere zeg

Ik heb altijd zo'n grote waffel over dat de Renault Megane II helemaal niet slecht hoeft te zijn, maar ik maar drukken en drukken en drukken en na vijf keer minuten zelfs startte hij omdat de accu het niet goed deed aan het lampje te zien Onderweg ging het benzinepompwaarschuwingslampje branden dus toen piste ik al helemaal in mijn broek, maar gelukkig kwam ik een pomp tegen..

Naja, hopen dat hij het op de terugweg gewoon in een keer doet

Ow en hai
nergens wil ik nooit niet geen gezeik
Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
  donderdag 9 november 2006 @ 00:01:24 #129
92354 Nuvole
feeling good
pi_43381174
quote:
Godskolere zeg

Ik heb altijd zo'n grote waffel over dat de Renault Megane II helemaal niet slecht hoeft te zijn, maar ik maar drukken en drukken en drukken en na vijf keer startte hij omdat de accu het niet goed deed aan het lampje te zien Onderweg ging het benzinepompwaarschuwingslampje branden dus toen piste ik al helemaal in mijn broek, maar gelukkig kwam ik een pomp tegen..

Naja, hopen dat hij het op de terugweg gewoon in een keer doet

Ow en hai

En nog in je broek pissen ook..
Naja, het stonk toch al in die auto, he.
Only the good die young.
  donderdag 9 november 2006 @ 00:02:10 #130
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_43381202
quote:
Op woensdag 8 november 2006 23:59 schreef Waxxer het volgende:
Dat is toch wel zo'n afgerangeerd feest...
Zo zou ik Maaike niet typeren
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
pi_43381287
quote:
Godskolere zeg

Ik heb altijd zo'n grote waffel over dat de Renault Megane II helemaal niet slecht hoeft te zijn
Ben ik blij dat ik je advies niet het opgevolgd en toch maar weer kies voor een Peusj. .
pi_43381335
Hoef ik ook niet bang te zijn voor pisvlekken in de leren bekleding. .
pi_43381349
quote:
Op donderdag 9 november 2006 00:01 schreef Nuvole het volgende:

[..]

En nog in je broek pissen ook..
Naja, het stonk toch al in die auto, he.
Neeee hooooo die was naar een, jawel, zoals dat heet, reconditioningsbedrijf geweest (lees: een poetsbeurt van 100 euro maarja dan is die lijkenl;ucht wel weg en dat is handig als je de grens over moet). Maar echt erg, omdat hij een startknop heeft, blijft hij dus ook proberen. Normaal als een auto niet start is het even *hoest*kuch*proest*, maar dit was dus *hoest*kuch*proest*hoest*kuch*proest*hoest*kuch*proest* per keer. En dan komen er mensen op de fiets voorbij. dan sta je wel een soort van voor lul Nou, toen stond er actieradius 125 km, dat zou ik net moeten redden, maar ik was net Arnhem voorbij of *PIEP*, en dan was er ook nog kutregen... En toen stond er "actieradius: ---- KM" Maaarrrr ik heb het gered en na het tanken startte hij ook nog wat een belevenissen he op de woensdagavond... Was echt bang dat ik opeens stil zou komen te staan langs de snelweg
pi_43381380
quote:
Op donderdag 9 november 2006 00:04 schreef Great_Expectations het volgende:

[..]

Ben ik blij dat ik je advies niet het opgevolgd en toch maar weer kies voor een Peusj. .
Jaaa maar hij deed het hoor na een tijdje
  donderdag 9 november 2006 @ 00:08:11 #135
92354 Nuvole
feeling good
pi_43381395
quote:
Op donderdag 9 november 2006 00:06 schreef Great_Expectations het volgende:
Daarom zit er in taxi's ook altijd lederen bekleding, dat is makkelijker af te nemen bij ongelukjes.
Hoewisset met die Peusj; wanneer gaat het Grote Franse Comfort weer beginnen?
Only the good die young.
pi_43381414
quote:
Op donderdag 9 november 2006 00:06 schreef Great_Expectations het volgende:
Nee, dat sijpelt via de naden naar de electronica van je stoelverstelling
pi_43381461
quote:
Op donderdag 9 november 2006 00:08 schreef Nuvole het volgende:

[..]

Daarom zit er in taxi's ook altijd lederen bekleding, dat is makkelijker af te nemen bij ongelukjes.
Hoewisset met die Peusj; wanneer gaat het Grote Franse Comfort weer beginnen?
Geen idee. Lease & levertijd hč. Ik denk dat ik eerder een Wii dan een Peusj heb. .
pi_43381492
quote:
Op donderdag 9 november 2006 00:08 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Nee, dat sijpelt via de naden naar de electronica van je stoelverstelling
Oh kut. Nou. Ik hoop dat-ie een aardlek-beveiliging heeft, net als de keuken en badkamer hier. .
pi_43381511
Kunnen we niet een apart Waxxers Wilde Belevenissen-topic beginnen? Dan hoef ik hier niet meer te posten. .
  donderdag 9 november 2006 @ 00:13:26 #140
92354 Nuvole
feeling good
pi_43381558
quote:
Op donderdag 9 november 2006 00:06 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Neeee hooooo die was naar een, jawel, zoals dat heet, reconditioningsbedrijf geweest (lees: een poetsbeurt van 100 euro maarja dan is die lijkenl;ucht wel weg en dat is handig als je de grens over moet). Maar echt erg, omdat hij een startknop heeft, blijft hij dus ook proberen. Normaal als een auto niet start is het even *hoest*kuch*proest*, maar dit was dus *hoest*kuch*proest*hoest*kuch*proest*hoest*kuch*proest* per keer. En dan komen er mensen op de fiets voorbij. dan sta je wel een soort van voor lul Nou, toen stond er actieradius 125 km, dat zou ik net moeten redden, maar ik was net Arnhem voorbij of *PIEP*, en dan was er ook nog kutregen... En toen stond er "actieradius: ---- KM" Maaarrrr ik heb het gered en na het tanken startte hij ook nog wat een belevenissen he op de woensdagavond... Was echt bang dat ik opeens stil zou komen te staan langs de snelweg

Wat een hoestbui op wielen. Is dat dan 1x drukken en hij hoestkuchtproest net zo lang door totdat de motor loopt of totdat de accu leeg is?
En op het laatste gaan die actieradiussen altijd pijlsnel omlaag he, dat heb ik tenminste een keer meegemaakt in een Peusj. Ongeveer met 1 kilometer per seconde. En op het laatst zeggen ze maar niks meer, idd.
Kun je nu ook goedkoper tanken, als ingewijde zijnde, zeg maar?
Only the good die young.
pi_43381589
Nah

Overmorgen moet'ie weer terug en dan begint het leven van zegels, airmiles en studie-ellende weer hoor, dus dat topic is van korte duur. Bovendien hoop ik niet dat iemand nu gaat speuren naar alle Meganes in Zwolle en dan de bestuurder ervan observeert.
  donderdag 9 november 2006 @ 00:15:00 #142
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_43381601
quote:
Op donderdag 9 november 2006 00:11 schreef Great_Expectations het volgende:
Kunnen we niet een apart Waxxers Wilde Belevenissen-topic beginnen? Dan hoef ik hier niet meer te posten. .
G_E hoe komt het eigenlijk dat je het hier niet meer leuk vind?
pi_43381661
quote:
Op donderdag 9 november 2006 00:15 schreef TheaterMaMa het volgende:

[..]

G_E hoe komt het eigenlijk dat je het hier niet meer leuk vind?
Dat ligt aan de gemiddelde kwaliteit van de inhoud van de posts. . En die is kut-met-peren. Het is nu zelfs niet meer bij vlagen de moeite waard. .
pi_43381689
quote:
Op donderdag 9 november 2006 00:13 schreef Nuvole het volgende:

[..]

Wat een hoestbui op wielen. Is dat dan 1x drukken en hij hoestkuchtproest net zo lang door totdat de motor loopt of totdat de accu leeg is?
En op het laatste gaan die actieradiussen altijd pijlsnel omlaag he, dat heb ik tenminste een keer meegemaakt in een Peusj. Ongeveer met 1 kilometer per seconde. En op het laatst zeggen ze maar niks meer, idd.
Kun je nu ook goedkoper tanken, als ingewijde zijnde, zeg maar?
Nou, normaal gesproken is het tik-en-broem, maar nu was het tik-en-br....brrrr..... brrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!----(zeg maar dat startgeluid als je auto niet start, dat gaat dan de hele tijd door)...brr...brr..brrrwww....-en-stop. Weer tik en hetzelfe verhaal en uiteindelijk sloeg hij aan. Maar het rare is dat je normaal zelf een sleuteltje omdraait, maar hier is het dus dat je een knopje indrukt en verder niks doet, en dat er dan opeens van alles gebeurt... Naja, misschien dat er iets was aangebleven ofzo, een lampje... Oh nee, dat kan niet want alles gaat uit als je 'm op slot zet. Ik ben echt heel erg de lul als ik hier in Zwolle pech krijg met die auto....
  donderdag 9 november 2006 @ 00:18:29 #145
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_43381698
quote:
Op donderdag 9 november 2006 00:17 schreef Great_Expectations het volgende:

[..]

Dat ligt aan de gemiddelde kwaliteit van de inhoud van de posts. . En die is kut-met-peren. Het is nu zelfs niet meer bij vlagen de moeite waard. .
was het ooit zo grappig dan?
pi_43381742
quote:
Op donderdag 9 november 2006 00:11 schreef Great_Expectations het volgende:
Trouwens, ik maak gewoon een hele scene omdat een auto niet start en omdat de tank bijna leeg was Dat is niet wild, dat is hysterisch en overdreven en dat weet ik wel, maar ik heb geen andere uitlaatklep dan hier
  donderdag 9 november 2006 @ 00:33:43 #147
92354 Nuvole
feeling good
pi_43382123
quote:
Op donderdag 9 november 2006 00:18 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Nou, normaal gesproken is het tik-en-broem, maar nu was het tik-en-br....brrrr..... brrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!----(zeg maar dat startgeluid als je auto niet start, dat gaat dan de hele tijd door)...brr...brr..brrrwww....-en-stop. Weer tik en hetzelfe verhaal en uiteindelijk sloeg hij aan. Maar het rare is dat je normaal zelf een sleuteltje omdraait, maar hier is het dus dat je een knopje indrukt en verder niks doet, en dat er dan opeens van alles gebeurt... Naja, misschien dat er iets was aangebleven ofzo, een lampje... Oh nee, dat kan niet want alles gaat uit als je 'm op slot zet. Ik ben echt heel erg de lul als ik hier in Zwolle pech krijg met die auto....
Heb je geen ANWB-pasje? Of Renault En Route o.i.d. ?
quote:
Op donderdag 9 november 2006 00:19 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Trouwens, ik maak gewoon een hele scene omdat een auto niet start en omdat de tank bijna leeg was Dat is niet wild, dat is hysterisch en overdreven en dat weet ik wel, maar ik heb geen andere uitlaatklep dan hier
Niet jezelf de hele tijd verontschuldigen voor je posts. Die vrolijken de boel tenminste wat op hier. Je bent echt een schrijver.
Only the good die young.
pi_43382264
quote:
Op donderdag 9 november 2006 00:33 schreef Nuvole het volgende:

[..]

Heb je geen ANWB-pasje? Of Renault En Route o.i.d. ?
[..]

Niet jezelf de hele tijd verontschuldigen voor je posts. Die vrolijken de boel tenminste wat op hier. Je bent echt een schrijver.
Nou, mijn moeder haar portemonnee is gejat met het pasje erin en nou ja, anders kunnen ze het wellicht eventueel misschien wel ergens opzoeken, hoop ik dan maar... voor het geval dat. De Renault Route service geldt ook nog volgens mij, er zit iig nog garantie op geloof ik. Nou ja, ik zie wel en anders bel ik mijn ouders wel.

En nouhou
pi_43382379
Maargoed, ik ga slapen

Trusten!
  donderdag 9 november 2006 @ 00:56:21 #150
92354 Nuvole
feeling good
pi_43382638
quote:
Op donderdag 9 november 2006 00:39 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Nou, mijn moeder haar portemonnee is gejat met het pasje erin en nou ja, anders kunnen ze het wellicht eventueel misschien wel ergens opzoeken, hoop ik dan maar... voor het geval dat. De Renault Route service geldt ook nog volgens mij, er zit iig nog garantie op geloof ik. Nou ja, ik zie wel en anders bel ik mijn ouders wel.

En nouhou
quote:
Op donderdag 9 november 2006 00:44 schreef Waxxer het volgende:
Maargoed, ik ga slapen

Trusten!
Driedubbele zekerheid, kan niet beter.
Slaap lekker!
Only the good die young.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: