Ik bedoelde dat andere, oostelijke plaatsje E. waar ik dacht dat hij werkt. Maar als hij van DH komt, dan kan dat idd niet.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:07 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
E.? Eindhoven. Ik woon niet in E. en hij overigens ook niet. Hij moet vanuit D.H. naar A.
Ha Andijvie!quote:
Wat een kutklus lijkt me dat.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:04 schreef wizarddragon het volgende:
Aantal shots, gemiddelde shotlengte, standaarddeviatie, scheefheid, etc. berekenen en dan met de gegevens de stijl van de regisseur bepalen of een vergelijking maken met een andere film.
En kan dat ook echt? Dat daar dan iets zinnigs uitkomt? Of is de conclusie uiteindelijk dat er geen peil op te trekken valt en dat je films helemaal niet statistisch moet willen analyseren omdat het kunst is en geen wetenschap?quote:Op woensdag 8 november 2006 23:04 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Aantal shots, gemiddelde shotlengte, standaarddeviatie, scheefheid, etc. berekenen en dan met de gegevens de stijl van de regisseur bepalen of een vergelijking maken met een andere film.
Petre werkt en woont niet meer in E.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:15 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat andere, oostelijke plaatsje E. waar ik dacht dat hij werkt. Maar als hij van DH komt, dan kan dat idd niet.
[..]
Mja, hier ook wel, z'n gangetje.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:19 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Morgen lekker vrij! Dus goedEn met jou dan?
Vrijdag is nog beter om vrij te hebben. Ik heb mijn roostervrij weer eens niet goed geplandquote:Op woensdag 8 november 2006 23:22 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Mja, hier ook wel, z'n gangetje.
Ik heb vrijdag soort van vrij.
Logisch dan ook!quote:Op woensdag 8 november 2006 23:21 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Petre werkt en woont niet meer in E.
Nou, in mijn geval is er gewoon niet veel te vergelijken met de rest van de film, aangezien wij als werkgroepje een beetje te ambitieus zijn en een fragment met 186-188 shots (=shootout) hebben gekozenquote:Op woensdag 8 november 2006 23:19 schreef Nuvole het volgende:
[..]
En kan dat ook echt? Dat daar dan iets zinnigs uitkomt? Of is de conclusie uiteindelijk dat er geen peil op te trekken valt en dat je films helemaal niet statistisch moet willen analyseren omdat het kunst is en geen wetenschap?
Och, als je donderdag vrij hebt, dan merk je die vrijdagwerkdag ook niet meer.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:23 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Vrijdag is nog beter om vrij te hebben. Ik heb mijn roostervrij weer eens niet goed gepland
eindelijk iemand die het opvaltquote:
Is het ook. Gelukkig mag je ernaast ook de video-game-logic maken van de film. Die is wat makkelijker te doenquote:
Ik was dan ook heel hard en druk aan het bijlezen, dus het viel me opquote:Op woensdag 8 november 2006 23:26 schreef Liyon het volgende:
[..]
eindelijk iemand die het opvaltstroeks!!
quote:Op woensdag 8 november 2006 23:50 schreef wonderer het volgende:
*-je aan Nuvole geeft en eten gaat*
doe je dat voor school?quote:Op woensdag 8 november 2006 23:26 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Is het ook. Gelukkig mag je ernaast ook de video-game-logic maken van de film. Die is wat makkelijker te doen
Eet u smakelijk, en goede bekomst voor daarnaquote:Op woensdag 8 november 2006 23:50 schreef wonderer het volgende:
*-je aan Nuvole geeft en eten gaat*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |