Yup. Maar meer kun je ook niet met die ruimte. Nouja, blauw verven...quote:Op woensdag 8 november 2006 22:09 schreef DennisMoore het volgende:
Daar ben ik nog steeds niet geweest. Maar ik neem aan dat het nog net zo klein is, maar dan groen?
Nee hoor. Ik reageerde alleen maar op iemand die zei dat uitgaan al zo duur is zonder drugs toen ik 'mdma+keta' postte!quote:Op woensdag 8 november 2006 22:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
volgens mij zit jij in het verkeerde toppic
Ooh stoer, drugs.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:16 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik reageerde alleen maar op iemand die zei dat uitgaan al zo duur is zonder drugs toen ik 'mdma+keta' postte!![]()
Drugs zijn niet stoer.quote:
O, jij bent er zo één.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:27 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nee, het is zielig en triest..
Dat komt wel eens voor ja.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
je bent wel hier en niet op MSN
eejisemceejkwadraatquote:Op woensdag 8 november 2006 21:28 schreef Neuroscience het volgende:
mdma+keta
quote:Op woensdag 8 november 2006 22:48 schreef Great_Expectations het volgende:
Het wordt hier nooit meer leuk hè..
En de sufkutten oprotten?quote:Op woensdag 8 november 2006 22:50 schreef Nuvole het volgende:
[..]
![]()
Wel waar!
Ooit nog 'ns, als de leuke mensen weer komen.
![]()
Zoiets.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:51 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En de sufkutten oprotten?.
Ja die verdomde zaate hermenie okquote:Op woensdag 8 november 2006 17:58 schreef Burner82 het volgende:
hey stroekie, ik kom af en toe nog wel eens langs, en geen idee wie er wel en niet nog regelmatig komt![]()
maar, als het via de tam tam ging, snap ik nu wel, waar die herrie vandaan kwamik dacht dat het weer die klote harmonie hier was
Nee gelukkig nietquote:Op woensdag 8 november 2006 22:53 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Kijk, Wiz meldt zich al.
Hart van NL?
Wat moet je dan in godeskristes naam analyseren aan een film mbv spss??quote:Op woensdag 8 november 2006 22:57 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet. Een statistische analyse van de film L.A. confidential met het programma SPSS
.
Ik heb maar 130 uur uit laten betalen, want die 160 uur krijg ik nooit op voor het eind van het jaar. Zeker nu ze vandaag weer begonnen met het roepen van het woord "overwerk"quote:Op woensdag 8 november 2006 21:56 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik heb nog 11 dagen die ik de rest van het jaar op ga maken. Lekker een dagje per week vrij, plus tussen kerst en oud&nieuw.
Aantal shots, gemiddelde shotlengte, standaarddeviatie, scheefheid, etc. berekenen en dan met de gegevens de stijl van de regisseur bepalen of een vergelijking maken met een andere film.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:01 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Wat moet je dan in godeskristes naam analyseren aan een film mbv spss??
Komt ie vanaf E. ?quote:Op woensdag 8 november 2006 23:00 schreef wizarddragon het volgende:
Maar goed, ff m'n containerfatsoeneren, want Petre86 arriveert over ongeveer een kwartier.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |