Oh God.quote:Op woensdag 8 november 2006 00:02 schreef Vlarp het volgende:
Roef en Marjan treden op bij Jensen:
http://files.vlarp.nl/fok/roef-marjan.wmv
Roef en Marjan nemen Fok! Forum over van Danny
http://files.vlarp.nl/fok/roef-marjan-jensen-02.wmv
Nee..quote:Op woensdag 8 november 2006 00:19 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oh God..
Wil ik daar wel mee geassocieerd worden?.
Uhm.. nou, ik zat als een bezetene die 2 filmpjes te knippen enzo en te proberen er een goed filmpje van te maken en en en ik wilde de eerste zijn die een filmpje van Roef en Marjan bij Jensen uploadde en en ik wilde het allemaal zoo snel!quote:Op woensdag 8 november 2006 00:32 schreef Waxxer het volgende:
Vlarp hyper??
Hoe gaat dat dan in zijn werk, leg eens uit?Aan ons?
Nounounounounou!quote:Op woensdag 8 november 2006 00:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm.. nou, ik zat als een bezetene die 2 filmpjes te knippen enzo en te proberen er een goed filmpje van te maken en en en ik wilde de eerste zijn die een filmpje van Roef en Marjan bij Jensen uploadde en en ik wilde het allemaal zoo snel!
Dus tochquote:Op woensdag 8 november 2006 01:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Jim Bakkum zit i.d. SoHo nu en ik werd daarom gebeld
Stroek,quote:
drop d'ropquote:Op woensdag 8 november 2006 08:11 schreef Ang3l het volgende:
*uche*
Daar heb je Burner ook weerquote:Op woensdag 8 november 2006 16:51 schreef Burner82 het volgende:
een goeie bijna avond allemaal
welcome terugquote:Op woensdag 8 november 2006 16:51 schreef Burner82 het volgende:
een goeie bijna avond allemaal
Je wou hem toch MINDER xenuwachtig maken?quote:Op woensdag 8 november 2006 17:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dan vraag je Vlarp mee?
Ik vond Vlarpske best lievig, zo de eerste keer! Liever met Herbie dan met jouquote:Op woensdag 8 november 2006 18:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je wou hem toch MINDER xenuwachtig maken?
quote:Op woensdag 8 november 2006 18:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik vond Vlarpske best lievig, zo de eerste keer! Liever met Herbie dan met jou
Jij hupte de eerste keer, je was aan het dweilen vanwege Dr Sjoerd, je liep te kwijlen met Hicham..quote:Op woensdag 8 november 2006 18:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]Wat is dàt nou weer voor nonsens?!!?!
Ja, want Hicham had z'n DS mee enzo.quote:Op woensdag 8 november 2006 18:51 schreef Ang3l het volgende:
Kwijlde ik met Hicham?
O dat weet ik niet meer. Ik dacht dat die meer aan m'n Markje vastgeplakt zat
En ik ben altijd meestal lief op stap!!!
Dan kan ik hem beter meevragenquote:Op woensdag 8 november 2006 17:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dan vraag je Vlarp mee?
Dat las ik!quote:Op woensdag 8 november 2006 18:36 schreef Ang3l het volgende:
Je wou hem toch MINDER xenuwachtig maken?
O ja die had zo'n hondjequote:Op woensdag 8 november 2006 18:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja, want Hicham had z'n DS mee enzo.
Ik had juist verwacht dat ik in de Soho liever was dan op Innercityquote:bij Innercity was je wel lievig ja
Dat was helemaal niet beledigend!!!!quote:
It wasn't mequote:Op woensdag 8 november 2006 19:03 schreef Vlarp het volgende:
Ik voel me overigens vandaag wéér grieperig
quote:Op woensdag 8 november 2006 19:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja die had zo'n hondje
[..]
Ik had juist verwacht dat ik in de Soho liever was dan op Innercity
Mwoa.. ik heb nog 22 dagen tot 1 mei..quote:Op woensdag 8 november 2006 19:16 schreef DennisMoore het volgende:
Dagen kopen? 'k Heb nog 217 uur....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |