Sitethief: ontdekkendquote:Op donderdag 9 november 2006 08:58 schreef Sitethief het volgende:
Uitdaging, beschrijf elke poster hier met maar een enkel woord, ;P .
Stroek: knuffelbeerquote:
zodat je mensen stroop op de mond kan smerenquote:Op donderdag 9 november 2006 10:09 schreef NathaN het volgende:
*zelf maar stroopwafels geregeld heb*
quote:Op donderdag 9 november 2006 10:09 schreef NathaN het volgende:
*zelf maar stroopwafels geregeld heb*
Ieuw, da's bijna net zo erg als dat mijn moeder vroeger speculaasjes in de melk doopte en die dan als broodbeleg op haar boterham ging rangschikkenquote:Op donderdag 9 november 2006 10:15 schreef Sitethief het volgende:
[..].
Mag ik er ook een paar?
En dan even een paar minuten bovenop mijn kop koffie leggen,.
Boven de koffie Stroek! Zodat ie lekker zacht word,quote:Op donderdag 9 november 2006 10:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ieuw, da's bijna net zo erg als dat mijn moeder vroeger speculaasjes in de melk doopte en die dan als broodbeleg op haar boterham ging rangschikken
Ik sop wel bij andere zakenquote:Op donderdag 9 november 2006 11:28 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Boven de koffie Stroek! Zodat ie lekker zacht word,.
En speculaas op brood is yummie, maar niet soppen aub!
Dat vraagt om en feauteauquote:Op donderdag 9 november 2006 12:21 schreef beaverhausen het volgende:
*neerplof*
Pffff... net terug van de H&M.. om 10 uur toen ik binnenkwam was de damesafdeling al helemaal leeg geplunderd..
Gelukkig heb ik wel de jas die ik wilde hebben kunnen bemachtigen.
Oh ja.. en haai heaumeaux en meer van zulks.
Die jas is op de site ook veel mooier dan wanneer ik hem aanhebquote:Op donderdag 9 november 2006 13:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja dan zie ik die Jas wel, maar niet als jij hem aan hebt![]()
quote:Op donderdag 9 november 2006 13:47 schreef NathaN het volgende:
Goh, volgens mij zag ik net iets dat erg op CDP leek...
Dit soort zinnen met die avatar klopt gewoon nietquote:
verdacht heel verdachtquote:Op donderdag 9 november 2006 12:21 schreef beaverhausen het volgende:
*neerplof*
Pffff... net terug van de H&M.. om 10 uur toen ik binnenkwam was de damesafdeling al helemaal leeg geplunderd..
Gelukkig heb ik wel de jas die ik wilde hebben kunnen bemachtigen.
Oh ja.. en haai heaumeaux en meer van zulks.
Was je op t Mediaparkquote:Op donderdag 9 november 2006 13:47 schreef NathaN het volgende:
Goh, volgens mij zag ik net iets dat erg op CDP leek...
Bij de H en M is het toch continu uitverkoopquote:Op donderdag 9 november 2006 16:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
verdacht heel verdacht
uitverkoop en dus enorm druk bij de H&M
en meneer gaat eerst kijken op de damesafdeling![]()
fel rozequote:Op donderdag 9 november 2006 17:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
FUCHSIA????
ik vond eenzaam niet de hele lading dekkenquote:Op donderdag 9 november 2006 17:21 schreef DennisMoore het volgende:
Verbitterd?.
Wat een ontzéttende flauwekul. 'k Ben best heel tevreden..
Een soms wat sarcastisch gevoel voor humor, da's heel wat anders... En daarnaast zit ik hier niet om vrienden te maken en neem ik dus soms geen blad voor de mond..
hahaquote:Op donderdag 9 november 2006 17:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik vond eenzaam niet de hele lading dekken
Nee, want ook 'eenzaam' slaat de plank mis. Mensen die 'alleen' zijn, zijn zéker niet altijd eenzaam.quote:Op donderdag 9 november 2006 17:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik vond eenzaam niet de hele lading dekken
natuurlijk roep je reactie's met zulke stellige poneringenquote:Op donderdag 9 november 2006 17:21 schreef Cybart het volgende:
is inderdaad een vreemde
luister dennis dat is mijn indruk van jou, er zullen er ook vast zijn die een indruk van mij hebben waar ik het niet mee eens ben, maar wat doe je er aanquote:Op donderdag 9 november 2006 17:26 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, want ook 'eenzaam' slaat de plank mis. Mensen die 'alleen' zijn, zijn zéker niet altijd eenzaam.
Einzelgängers bijvoorbeeld voelen zich daar uitstekend bij.
Dan heb ik bij deze geen hoge dunk van jouw mensenkennis (via internet).quote:Op donderdag 9 november 2006 17:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
luister dennis dat is mijn indruk van jou, er zullen er ook vast zijn die een indruk van mij hebben waar ik het niet mee eens ben, maar wat doe je er aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |