Heb ja My Brother NIkhil alquote:Op donderdag 9 november 2006 00:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
weltrusten
ik vond hem niet bijzonderquote:
De toewijding van zn zus en zn vriendje vond ik zo mooi. Maar ja, misschien ligt het aan de cultuur dat het me aanspreektquote:
Mijn bakbeest uit 1989 doet gewoon nog heel liefquote:Op donderdag 9 november 2006 00:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Neeee hooooo die was naar een, jawel, zoals dat heet, reconditioningsbedrijfgeweest (lees: een poetsbeurt van 100 euro
maarja dan is die lijkenl;ucht wel weg en dat is handig als je de grens over moet). Maar echt erg, omdat hij een startknop heeft, blijft hij dus ook proberen. Normaal als een auto niet start is het even *hoest*kuch*proest*, maar dit was dus *hoest*kuch*proest*hoest*kuch*proest*hoest*kuch*proest* per keer. En dan komen er mensen op de fiets voorbij. dan sta je wel een soort van voor lul
Nou, toen stond er actieradius 125 km, dat zou ik net moeten redden, maar ik was net Arnhem voorbij of *PIEP*, en dan was er ook nog kutregen... En toen stond er "actieradius: ---- KM" Maaarrrr ik heb het gered en na het tanken startte hij ook nog
wat een belevenissen he op de woensdagavond... Was echt bang dat ik opeens stil zou komen te staan langs de snelweg
En toch en toch en toch zie ik je hier dagelijks. Is dat omdat:quote:Op donderdag 9 november 2006 00:17 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat ligt aan de gemiddelde kwaliteit van de inhoud van de posts.. En die is kut-met-peren. Het is nu zelfs niet meer bij vlagen de moeite waard.
.
*ibuprofennetje 400mb aangeef*quote:
Sitethief: ontdekkendquote:Op donderdag 9 november 2006 08:58 schreef Sitethief het volgende:
Uitdaging, beschrijf elke poster hier met maar een enkel woord, ;P .
Stroek: knuffelbeerquote:
zodat je mensen stroop op de mond kan smerenquote:Op donderdag 9 november 2006 10:09 schreef NathaN het volgende:
*zelf maar stroopwafels geregeld heb*
quote:Op donderdag 9 november 2006 10:09 schreef NathaN het volgende:
*zelf maar stroopwafels geregeld heb*
Ieuw, da's bijna net zo erg als dat mijn moeder vroeger speculaasjes in de melk doopte en die dan als broodbeleg op haar boterham ging rangschikkenquote:Op donderdag 9 november 2006 10:15 schreef Sitethief het volgende:
[..].
Mag ik er ook een paar?
En dan even een paar minuten bovenop mijn kop koffie leggen,.
Boven de koffie Stroek! Zodat ie lekker zacht word,quote:Op donderdag 9 november 2006 10:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ieuw, da's bijna net zo erg als dat mijn moeder vroeger speculaasjes in de melk doopte en die dan als broodbeleg op haar boterham ging rangschikken
Ik sop wel bij andere zakenquote:Op donderdag 9 november 2006 11:28 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Boven de koffie Stroek! Zodat ie lekker zacht word,.
En speculaas op brood is yummie, maar niet soppen aub!
Dat vraagt om en feauteauquote:Op donderdag 9 november 2006 12:21 schreef beaverhausen het volgende:
*neerplof*
Pffff... net terug van de H&M.. om 10 uur toen ik binnenkwam was de damesafdeling al helemaal leeg geplunderd..
Gelukkig heb ik wel de jas die ik wilde hebben kunnen bemachtigen.
Oh ja.. en haai heaumeaux en meer van zulks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |