Ja, maar niet alleen doe ik altijd mijn boodschappen bij AH, daar zijn ze ook nog eens het allerlekkerst! Vooral die van de Edah zijn viesquote:Op zaterdag 2 december 2006 01:48 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Voor zover ik weet heeft bijna elke winkel de 17 cent toetjes.
Heb ze al eens gekocht bij de Aldi, C1000 en Edah.
Groente en fruit van de Edah zijn ook niet te vertrouwen. Vandaag trof ik een gebarsten banaan aan, ik bedoel maar... Dus ik fiets liever wat verder naar de AH, want daar maak ik dat soort dingen nooit mee.quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, maar niet alleen doe ik altijd mijn boodschappen bij AH, daar zijn ze ook nog eens het allerlekkerst! Vooral die van de Edah zijn vies.
en je krijgt ook nog een gratis plastic tasjequote:Op zaterdag 2 december 2006 20:27 schreef Whizzkith het volgende:
(De zelfscankassa's van de) JumboNooit rijen
![]()
En nog een ruime, goedkope aanbieding ook![]()
Vanuit waarquote:Op dinsdag 28 november 2006 23:49 schreef The_Terminator het volgende:
Van 't weekend even gemaakt:
[afbeelding]
*Eensch, echt vlák eropquote:Op woensdag 29 november 2006 00:07 schreef MaxMark het volgende:
Hmm, die staan wel redelijk in de achtertuin bij die mensen.
Ja, maar dan vergeet ie mijn vraag weer!quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:25 schreef MaxMark het volgende:
Gelukkig kom je er een week later nog even op terug
Het is de supermarkt die het makkelijkste te bereiken is vanuit het huis van TARA, maar als we hier eenmaal weg zijn, kom ik er ook nooit meer!quote:Op zondag 3 december 2006 20:47 schreef Jegorex het volgende:
Edah kom ik ook nooit meer, ze zijn 2x zo duur als de C1000.
Vergeten.quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:25 schreef MaxMark het volgende:
Gelukkig kom je er een week later nog even op terug
En het was nog wel zo'n belangrijkequote:Op dinsdag 5 december 2006 08:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, maar dan vergeet ie mijn vraag weer!
Hoe kom jij aan die Starbucksmokquote:Op dinsdag 5 december 2006 14:12 schreef Bob. het volgende:
Oh, heb ik zowat het hele topic gemist.![]()
Nouja, een beetje late tvp dan nog maar.![]()
Die is niet van mij.quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:43 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan die Starbucksmok?
Daar fiets ik dagelijks langsquote:Op woensdag 29 november 2006 09:47 schreef 2dope het volgende:
Ik was te laat op school omdat er tegenwoordig schijnbaar een file staat vanaf het hoendiep ter hoogte van de suikerfabriek tot aan paddepoel / ringwegdinges..
Das dan heulgaar geen vriendelijke damequote:Op dinsdag 5 december 2006 15:15 schreef Bob. het volgende:
[..]
Die is niet van mij.De vriendelijke dame van de Starbucks wilde hem weer terug toen ik mijn koffie op had.
![]()
Maar ze maakte zulke lekkere koffie voor me.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:30 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Das dan heulgaar geen vriendelijke dame
Ja, die hebben ze daar he.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:49 schreef Bob. het volgende:
[..]
Maar ze maakte zulke lekkere koffie voor me.![]()
Hoe kun je!quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:05 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ja, die hebben ze daar he.
Toen ik voor mijn allereerste keer in Starbucks kwam, bestelde ik een cola
Nog nooit geprobeerd... Weer een reden om terug te gaanquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:11 schreef Bob. het volgende:
[..]
Hoe kun je!![]()
Al moet ik eerlijk toegeven dat ik vooral kwam voor de heerlijke broodjes.![]()
Broodjes met mozzarella en zongedroogde tomaten en pesto.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:24 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Nog nooit geprobeerd... Weer een reden om terug te gaan
Kom, we gaan een kleine franchise hier in Groningen beginnenquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:28 schreef Bob. het volgende:
[..]
Broodjes met mozzarella en zongedroogde tomaten en pesto.![]()
Oh god ik wil een Starbucks in Nederland.
Lijkt me een geniaal idee.quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:33 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Kom, we gaan een kleine franchise hier in Groningen beginnen![]()
Dat was het hele punt, ze verkopen er geen frisdrankquote:Op dinsdag 5 december 2006 23:38 schreef Bob. het volgende:
[..]
Lijkt me een geniaal idee.En dan mogen wij dus natuurlijk gratis de hele dag koffie drinken en broodjes eten.
(En vooruit, jij mag aan de cola.
)
In onze Starbucks wel.quote:Op woensdag 6 december 2006 00:08 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dat was het hele punt, ze verkopen er geen frisdrank
Hm nee, maar welke idioot zou er nou niet in een Starbucks inclusief cola willen investeren, dat komt wel goed.quote:Op woensdag 6 december 2006 00:13 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
Heb jij een startkapitaal?
Zie PMquote:Op woensdag 6 december 2006 00:19 schreef Bob. het volgende:
[..]
Hm nee, maar welke idioot zou er nou niet in een Starbucks inclusief cola willen investeren, dat komt wel goed.![]()
Geeft niet, investeerders krijgen gratis koffie, dus dat scheelt dan weer in de kosten als je niet drinktquote:Op woensdag 6 december 2006 00:40 schreef Jegorex het volgende:
Ik investeer ook
Alleen drink ik geen koffie
Ik neem de cola welquote:Op woensdag 6 december 2006 00:47 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Geeft niet, investeerders krijgen gratis koffie, dus dat scheelt dan weer in de kosten als je niet drinkt [afbeelding]
Ik zag het ook vanmiddag, mochten van die kinders met die hijsbak versieringen in het ding hangenquote:
Wij hebben het hier vast over de Edahquote:Op dinsdag 5 december 2006 08:56 schreef freecell het volgende:
[..]
Het is de supermarkt die het makkelijkste te bereiken is vanuit het huis van TARA, maar als we hier eenmaal weg zijn, kom ik er ook nooit meer!
Liggen inderdaad regelmatig dingen in de schappen die overdatum zijn, klachten worden niet serieus genomen, het personeel is niet erg aardig, de frisdrankflessen zijn van een wel bijzonder slechte kwaliteit (we moeten ze altjd erg goed nakijken!!) en we vonden een keer groene! gehaktballetjes in koeling. Toen we dat aangaven deden ze ook al niet erg sympathiekEn ze zijn inderdaad duur!
Ik vind het een rotwinkel!
Maar ze hebben er niet alles.quote:Op donderdag 7 december 2006 15:37 schreef Ladylicious het volgende:
AH Zuiderdiep is lief
Had bij de kassa een fles wijn door mn tas heen gedrukt en kreeg gewoon een nieuwe
Ze hebben al meer dan die aan de oude ebbinge en m'n keus is tussen die 2quote:Op donderdag 7 december 2006 15:56 schreef Bob. het volgende:
[..]
Maar ze hebben er niet alles.En deze is nog best groot..
![]()
Zo'n flat.quote:Op donderdag 7 december 2006 15:51 schreef freecell het volgende:
Wij gaan verhuizen
Maar we blijven in de stad
We hebben een huis aan de Wilgenlaan. Erg leuk allemaal
jup, maar dan tussen de Bessemoerstraat en Moesstraat. Uitkijkend op de Noorderbegraafplaatsquote:Op donderdag 7 december 2006 19:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zo'n flat.
LeukBij de Paddepoel
Oh, een blok verderquote:Op donderdag 7 december 2006 23:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
jup, maar dan tussen de Bessemoerstraat en Moesstraat. Uitkijkend op de Noorderbegraafplaats
Ah daar wonen gezellige sociaalvaardige mensen!quote:Op donderdag 7 december 2006 23:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
jup, maar dan tussen de Bessemoerstraat en Moesstraat. Uitkijkend op de Noorderbegraafplaats
Boeiendquote:Op donderdag 7 december 2006 23:50 schreef Jesse- het volgende:
[..]
Ah daar wonen gezellige sociaalvaardige mensen!
succes met je nieuwe buren
Dat hebben ze gister avond al uitgezonden.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:48 schreef MaxMark het volgende:
D'r stonden gisteravond ook 2 busjes van '4 in het land' op de Grote Markt. Misschien dat ze het vanavond uitzenden
Dat was dan weer goede reclame voor de stadquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:57 schreef Jesse- het volgende:
[..]
Dat hebben ze gister avond al uitgezonden.
En het was in en in triest, lokale stumperts die in het gronings slechte kut liedjes zingen, domme josti's in de drie gezusters die niet in het nederlands kerstwensen gingen uitspreken etc
om te huilen was het
Dat is een KUT endquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:24 schreef Jegorex het volgende:
Vanmorgen moest ik even naar het UMCG voor een controle, was lekker op de fiets van Paddepoel naar het UMCG gefietst.
Toen ik klaar was liep ik terug naar mijn fietsje en zie ik dat mijn voorband leeg was.
Ik, een arme patiënt, moest toen helemaal terug lopen naar Paddepoel en niemand die medelijden met mij had
Gelukkig ben ik weer terug, zometeen even kijken of mijn geplakte band nog vol is en dan boodschappen doen.
Moet hij maar niet in paddepoel gaan wonenquote:
Opzich gelijk, maar ik woon dan ook 'maar' in Hoogkerkquote:Op zaterdag 9 december 2006 00:13 schreef Jesse- het volgende:
[..]
Moet hij maar niet in paddepoel gaan wonen
Mja, dat was een tijdje geleden al bekend. Was toen nog op RTL4quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:25 schreef teigan het volgende:
http://www.tvnoord.nl/nieuws/index.asp?actie=totaalbericht&pid=62275
De martinitoren blijft voorlopig dus dicht.....
Scheer je dan eens weg uit het Groningen stad topic!quote:Op zaterdag 9 december 2006 00:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Opzich gelijk, maar ik woon dan ook 'maar' in Hoogkerkmkay
Schoftschurkquote:Op zaterdag 9 december 2006 15:18 schreef Jesse- het volgende:
[..]
Scheer je dan eens weg uit het Groningen stad topic!
Je hoort er niet eens bij
Beetje weird...quote:Op zondag 10 december 2006 21:30 schreef Whizzkith het volgende:
Wie gaat er nou op de balustrade zitten
Als ik hem wel was had ik de politie gebeld.quote:Op zondag 10 december 2006 21:36 schreef StarGazer het volgende:
Blij dat ik niet die jongen was die op de bus stond te wachten
Mjah, de jongen uit de reconstructie is nooit richting politie gestapt, de vlerk, vandaar ook zijn getuigenis.quote:Op maandag 11 december 2006 00:31 schreef Renesite het volgende:
Als ik hem wel was had ik de politie gebeld.
Jawel, maar ookal als er niets gebeurd. als je uberhaupt je beentjes al over de balustrade gooit is er iets goed geks.quote:Op maandag 11 december 2006 00:33 schreef nietzman het volgende:
[..]
Mjah, de jongen uit de reconstructie is nooit richting politie gestapt, de vlerk, vandaar ook zijn getuigenis.
Overigens is na deze reconstructie het laatste beetje vertrouwen wat ik in borderliners had wel vertrokken..
Ik kende die jongen vrij goed, heb een paar jaar bij hem in de klas gezeten.quote:Op zondag 10 december 2006 21:43 schreef Cassius het volgende:
Iets minder hallelujah-drama had wel gemogen. Maar idd, de reconstructie was wel aangrijpend.
Nee,quote:Op maandag 11 december 2006 10:45 schreef nietzman het volgende:
Welk beeld? Dat er maar een geschifte borderliner tussen hoeft te zitten om een 1+1-2 sommetje te maken?
hoe zit het dan eigenlijk, ik dacht namelijk ook dat er in de bijbel stond dat het echt not done is zeg maar..quote:Op maandag 11 december 2006 11:01 schreef freecell het volgende:
[..]
- En het meest schokkende dat ik gehoord heb: Dat zelfmoord als doodzonde wordt gezien. Dat is echt nietzo!
Misschien is zelfmoord wel helemaal prima, maar is het alleen dood-zonde..?quote:Op maandag 11 december 2006 11:03 schreef teigan het volgende:
[..]
hoe zit het dan eigenlijk, ik dacht namelijk ook dat er in de bijbel stond dat het echt not done is zeg maar..
En Marcel,. zoon van Herman Broodquote:Op donderdag 7 december 2006 23:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh, een blok verderDat ken ik
Dat deel van de Wilgenlaan vind ik wat minder gezellig to be honest
![]()
Er woonde daar nog wel een Fokker geloof ik![]()
quote:Op maandag 11 december 2006 12:27 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Misschien is zelfmoord wel helemaal prima, maar is het alleen dood-zonde..?
Hmm, overlijden aan kanker is geen doodzonde en overlijden aan de gevolgen van een depressie of andere psychische stoornis dus ook zien.quote:Op maandag 11 december 2006 11:03 schreef teigan het volgende:
[..]
hoe zit het dan eigenlijk, ik dacht namelijk ook dat er in de bijbel stond dat het echt not done is zeg maar..
geen last van gehad, toen ik naar mijn werk fietste was het droog, toen ik terug kwam ook en vanavond was het ook droog. Ik heb wel collega's die later moesten beginnen helemaal doorweekt binnen zien komenquote:Op maandag 11 december 2006 12:44 schreef Renesite het volgende:
Wat een zeikdag in Groningen, de hele dag wat regen enzo.
Ik las iets over een (van beneden bijna niet te zien) hekquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:19 schreef manou het volgende:
is al bekend wat ze gaan doen met de martinitoren in de zin van veiligheid? hoop wel dat volgend zomer de toren gewoon weer open is!!!
Ze gaan van die grote luchtkussen/kastelen onder de martinitoren zettenquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:19 schreef manou het volgende:
is al bekend wat ze gaan doen met de martinitoren in de zin van veiligheid? hoop wel dat volgend zomer de toren gewoon weer open is!!!
quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:27 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Ze gaan van die grote luchtkussen/kastelen onder de martinitoren zetten![]()
En en en en!!! Ook trampolines?!!!!11eins?quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:27 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Ze gaan van die grote luchtkussen/kastelen onder de martinitoren zetten![]()
Zoiets had een of ander ontwerpbureau bedacht:quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:22 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Ik las iets over een (van beneden bijna niet te zien) hek![]()
Het is gewoon niet hetzelfdequote:Op dinsdag 12 december 2006 23:02 schreef Cassius het volgende:
[..]
Zoiets had een of ander ontwerpbureau bedacht:
[afbeelding]
Mja, ik weet het niet hoor![]()
Euhm... ohja.....quote:
Ik ga meequote:Op woensdag 13 december 2006 20:57 schreef freecell het volgende:
Ik heb hem al
(hey Maok, wat doe jij zaterdagochtend om 9.00?? Dan ga ik namelijk even naar het huisje, als je meewilt?)
puur@folkingestraat?quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:06 schreef manou het volgende:
wat is op dit moment een beetje de hotspot van de stad? nog steeds puur@folkingestraat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |