ik vind het niet zo'n spectaculaire verbouwing.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:16 schreef josvr het volgende:
Trouwens: de kijker mist weer een hoop. Het storten van een betonvloer bestaat uit een slurf waaruit beton komt (de isolatie en bewapening ligt al in ieder huis!!).
Hebben zij wel een funderingsberekening laten maken? Beton weegt wel wat meer dan houten balken.
Trouwens, zo'n uitbouw met zadeldak haalt de charme van zo'n puntdak weg. Zo'n puntdak met grote overstek gecombineerd met een vierkant huis, heeft toch een beetje een notariswoning uitstraling. Met zo'n zadeldak als uitbouw haal je toch een gedeelte van de charme weg.
Een vraagprijs willen van 420.000 euro voor een kleine 3-kamer woning... Beetje naief van ze of niet?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:46 schreef josvr het volgende:
[..]
Ja het is 260.000 euro voor 70 m2 (zeggen ze), maar de eerste verdieping is een punt dak (pyramidedak) en 7m tuin.
MAAR, dit is WEL de VELUWE (Oterlo) EN VRIJSTAAND, dus dat scheelt. Oterlo = nationaal park om de hoek.
Alles leek ook best soepel te gaan eigenlijk, afgezien van het huwelijksaanzoek was het niet zo'n opvallende aflevering.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:21 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik vind het niet zo'n spectaculaire verbouwing.
dat stel met die litouwse zwager, dat was veeeeeel leuker om te zien.
dit is net eigen huis en tuin: een droge opsomming van feiten met weinig inhoudelijks
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:58 schreef Marsepein het volgende:
Ik vond het allemaal erg neutraal en standaard![]()
En het kan wel in Otterlo staan, 420.000 EURO verwachten voor een 3 kamer woning.... Dat koopt toch echt niemand? Hoeveel m2 grond zat er eigenlijk bij?
Ik heb een paar klusacties van die jongen gezien. Het schuren van wat balken boven. 'Alles klaar en gedaan?', 'Ja, alles gedaan', 'Hier ook?', 'Nee, daar moet nog', 'En hier dan?', 'Nee, ook nog even doen', 'En dit balkje?', ' Ohhh, vergeten', 'Ja dat dacht ik wel!'
En dan de buitengevel in de voorstrijk zetten. Zien dat het niet klaar is en dan nog een tip moeten krijgen dat echt alles in de voorstrijk moet
Wij kijken vooral voor Bob. Ouwe meuk, ouwe zooi, enz.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:17 schreef Jape het volgende:
[..]
Alles leek ook best soepel te gaan eigenlijk, afgezien van het huwelijksaanzoek was het niet zo'n opvallende
Moest wel lachen om de opmerking van Bob Sikkes dat het boven net een seniorenflat was
Inderdaad aankoop 260K + KK (25K? of is 260K inclusief?) + 112K verbouwen = kleine 4 ton voor een gast van 26 die net zijn eigen bedrijf is begonnen en een studentje en die telt niet mee voor hypo-verschaffer. Lijkt me een beetje onrealistisch. Ondernemers krijgen alleen ene hypotheek na overleg van 3 jaar financiele details en dan krijgen ze nog een conservatieve hypotheek.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:17 schreef Jape het volgende:
[..]
Wel leuk dat de mensen +/- even oud waren als mijn vrienin en ik, maar welke starters wonen er nou in een huis van 370.000 euro? Of dat eigen bedrijfje van die jongen loopt heel goed, of papa en mama hebben bijgesproken, lijkt me zo.
Weer iemand die een mening heeft maar nooit kijkt....quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:21 schreef lady-wrb het volgende:
dit is net eigen huis en tuin: een droge opsomming van feiten met weinig inhoudelijks
net op internet even gekeken...rare lui ja.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:51 schreef FoXje het volgende:
Het waren iid behoorlijke kakkers, en niet erg sympathiek!
Verwacht jij een programma van 4 uur ofzo?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:16 schreef josvr het volgende:
Trouwens: de kijker mist weer een hoop. Het storten van een betonvloer bestaat uit een slurf waaruit beton komt (de isolatie en bewapening ligt al in ieder huis!!).
Hebben zij wel een funderingsberekening laten maken? Beton weegt wel wat meer dan houten balken.
Trouwens, zo'n uitbouw met zadeldak haalt de charme van zo'n puntdak weg. Zo'n puntdak met grote overstek gecombineerd met een vierkant huis, heeft toch een beetje een notariswoning uitstraling. Met zo'n zadeldak als uitbouw haal je toch een gedeelte van de charme weg.
371.000 staat hier ergens in het topic.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:21 schreef Scorpie het volgende:
Hoeveel was nou uiteindelijk de taxatiewaarde?
idd, ik zou daar 't eindresultaat nog wel eens willen zienquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:21 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik vind het niet zo'n spectaculaire verbouwing.
dat stel met die litouwse zwager, dat was veeeeeel leuker om te zien.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:20 schreef bbtb77 het volgende:
[..]
Weer iemand die een mening heeft maar nooit kijkt....
Bekende voice -overquote:Op donderdag 27 september 2007 12:59 schreef michiel5 het volgende:
Is toch gewoon een kopie van een engels programma?
Verder wel leuk om af en toe te zien, vooral als ze onverwachte grote tegenvallers tegenkomen. Heerlijk ook hoe de voice-over altijd alles beter weet
Klopt 371.000, notabene ze waren teleurgesteld ookquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:23 schreef bleiblei het volgende:
[..]
371.000 staat hier ergens in het topic.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |