abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 23 oktober 2007 @ 21:21:41 #101
37843 lady-wrb
kortaf
pi_54119245
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 21:16 schreef josvr het volgende:
Trouwens: de kijker mist weer een hoop. Het storten van een betonvloer bestaat uit een slurf waaruit beton komt (de isolatie en bewapening ligt al in ieder huis!!).

Hebben zij wel een funderingsberekening laten maken? Beton weegt wel wat meer dan houten balken.

Trouwens, zo'n uitbouw met zadeldak haalt de charme van zo'n puntdak weg. Zo'n puntdak met grote overstek gecombineerd met een vierkant huis, heeft toch een beetje een notariswoning uitstraling. Met zo'n zadeldak als uitbouw haal je toch een gedeelte van de charme weg.
ik vind het niet zo'n spectaculaire verbouwing.
dat stel met die litouwse zwager, dat was veeeeeel leuker om te zien.
dit is net eigen huis en tuin: een droge opsomming van feiten met weinig inhoudelijks
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 21:28:00 #102
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54119442
Het is wel mooi geworden, maar ik ben benieuwd of ze idd aan die 420 gaan komen...
pi_54119558
Pff het waren wel naieve mensen zeg. Totaal geen verstand van verbouwen, alleen een beetje behang afkrabben en schilderen (met hulp van anderen). Hadden gehoopt op ruim 50.000 euro overwaarde en kwamen uit op een verlies van 2.000 euro... En als je ze dan vraagt of er nog tegenvallers waren.... Euuh nee hoor!!!!

edit- gemiddelde taxatie 371.000 euro.
pi_54119643
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 20:46 schreef josvr het volgende:

[..]

Ja het is 260.000 euro voor 70 m2 (zeggen ze), maar de eerste verdieping is een punt dak (pyramidedak) en 7m tuin.

MAAR, dit is WEL de VELUWE (Oterlo) EN VRIJSTAAND, dus dat scheelt. Oterlo = nationaal park om de hoek.
Een vraagprijs willen van 420.000 euro voor een kleine 3-kamer woning... Beetje naief van ze of niet?
pi_54123025
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 21:21 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

dit is net eigen huis en tuin: een droge opsomming van feiten met weinig inhoudelijks
Alles leek ook best soepel te gaan eigenlijk, afgezien van het huwelijksaanzoek was het niet zo'n opvallende aflevering.

Wel leuk dat de mensen +/- even oud waren als mijn vrienin en ik, maar welke starters wonen er nou in een huis van 370.000 euro? Of dat eigen bedrijfje van die jongen loopt héél goed, of papa en mama hebben bijgesprongen, lijkt me zo. 420.000 euro had me helemaal overdreven geleken (idd naief, maarja, je ziet veel mensen die denken dat huizen per definitie zo uit het niets zomaar in waarde stijgen), maar al met al zullen ze niet over die 2.000 euro in zitten, als ze hier echt prettig kunnen wonen.

Moest wel lachen om de opmerking van Bob Sikkes dat het boven net een seniorenflat was

[ Bericht 2% gewijzigd door Jape op 24-10-2007 09:56:09 ]
pi_54125641
Ik vond het allemaal erg neutraal en standaard

En het kan wel in Otterlo staan, 420.000 EURO verwachten voor een 3 kamer woning.... Dat koopt toch echt niemand? Hoeveel m2 grond zat er eigenlijk bij?

Ik heb een paar klusacties van die jongen gezien. Het schuren van wat balken boven. 'Alles klaar en gedaan?', 'Ja, alles gedaan', 'Hier ook?', 'Nee, daar moet nog', 'En hier dan?', 'Nee, ook nog even doen', 'En dit balkje?', ' Ohhh, vergeten', 'Ja dat dacht ik wel!'

En dan de buitengevel in de voorstrijk zetten. Zien dat het niet klaar is en dan nog een tip moeten krijgen dat echt alles in de voorstrijk moet
pi_54127432
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 00:58 schreef Marsepein het volgende:
Ik vond het allemaal erg neutraal en standaard

En het kan wel in Otterlo staan, 420.000 EURO verwachten voor een 3 kamer woning.... Dat koopt toch echt niemand? Hoeveel m2 grond zat er eigenlijk bij?

Ik heb een paar klusacties van die jongen gezien. Het schuren van wat balken boven. 'Alles klaar en gedaan?', 'Ja, alles gedaan', 'Hier ook?', 'Nee, daar moet nog', 'En hier dan?', 'Nee, ook nog even doen', 'En dit balkje?', ' Ohhh, vergeten', 'Ja dat dacht ik wel!'

En dan de buitengevel in de voorstrijk zetten. Zien dat het niet klaar is en dan nog een tip moeten krijgen dat echt alles in de voorstrijk moet
goeie aanpak he.. zoudie in alles zo gedisciplineerd zijn?
  woensdag 24 oktober 2007 @ 08:42:18 #108
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_54127737
Die douche was toch totaal onbruikbaar! Waarom zeggen de taxateurs daar niets van ???
opgezegd@fok.nl
  woensdag 24 oktober 2007 @ 08:43:02 #109
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_54127740
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 23:17 schreef Jape het volgende:

[..]

Alles leek ook best soepel te gaan eigenlijk, afgezien van het huwelijksaanzoek was het niet zo'n opvallende

Moest wel lachen om de opmerking van Bob Sikkes dat het boven net een seniorenflat was
Wij kijken vooral voor Bob. Ouwe meuk, ouwe zooi, enz.
opgezegd@fok.nl
pi_54127900
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 23:17 schreef Jape het volgende:

[..]

Wel leuk dat de mensen +/- even oud waren als mijn vrienin en ik, maar welke starters wonen er nou in een huis van 370.000 euro? Of dat eigen bedrijfje van die jongen loopt heel goed, of papa en mama hebben bijgesproken, lijkt me zo.
Inderdaad aankoop 260K + KK (25K? of is 260K inclusief?) + 112K verbouwen = kleine 4 ton voor een gast van 26 die net zijn eigen bedrijf is begonnen en een studentje en die telt niet mee voor hypo-verschaffer. Lijkt me een beetje onrealistisch. Ondernemers krijgen alleen ene hypotheek na overleg van 3 jaar financiele details en dan krijgen ze nog een conservatieve hypotheek.

Aan de uitstraling van dit stel te zien (aardappel-in-de keel types) zal de famillie wel bijgesprongen hebben.

Of erfenis ofzo.
  woensdag 24 oktober 2007 @ 09:51:13 #111
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_54128751
Het waren iid behoorlijke kakkers, en niet erg sympathiek!
opgezegd@fok.nl
pi_54129339
quote:
Weer iemand die een mening heeft maar nooit kijkt....
pi_54130528
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 09:51 schreef FoXje het volgende:
Het waren iid behoorlijke kakkers, en niet erg sympathiek!
net op internet even gekeken...rare lui ja.
en dan zegt hij zomaar opeens tegen haar hou je bek....zou ik toch niet pikken als hij zo`n grote mond tegen me gaf op tv.
daarvoor ook al een keer toen zij er wat van zei dat hij met de buurman stond te kletsen toen ze met zijn moeder hard aan het werk was.
wel een leuk huisje op zich...maar toch nooit van zn leven niet voor dat geld.
pi_54130560
Die van gisteren

Tering, wat een rasmongool 1e klas, en zij spoorde ook niet
pi_54130619
Hoeveel was nou uiteindelijk de taxatiewaarde?
  woensdag 24 oktober 2007 @ 11:23:12 #116
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_54130656
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 21:16 schreef josvr het volgende:
Trouwens: de kijker mist weer een hoop. Het storten van een betonvloer bestaat uit een slurf waaruit beton komt (de isolatie en bewapening ligt al in ieder huis!!).

Hebben zij wel een funderingsberekening laten maken? Beton weegt wel wat meer dan houten balken.

Trouwens, zo'n uitbouw met zadeldak haalt de charme van zo'n puntdak weg. Zo'n puntdak met grote overstek gecombineerd met een vierkant huis, heeft toch een beetje een notariswoning uitstraling. Met zo'n zadeldak als uitbouw haal je toch een gedeelte van de charme weg.
Verwacht jij een programma van 4 uur ofzo? .
Is toch geen reet aan, een klusprogramma kijken waar ze de wapening van het beton leggen?

Ik wist niet dat ze 420K verwachtten voor dat huis .
Ongelooflijk hey . Hoe haal je dat in je hoofd. Woon je in de middle of nowhere met een legerbasis op de hoek, veel F16's in de lucht en dan verwacht je 420.000 euro te kunnen "vragen" voor zoon minihuisje? .
Crisis.... Dan ben je wel beetje wereldvreemd hoor. Zouden die lui geen ouders hebben die ze vierkant uitlachen als ze met dat verhaal op bezoek komen .
  woensdag 24 oktober 2007 @ 11:23:36 #117
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_54130666
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 11:21 schreef Scorpie het volgende:
Hoeveel was nou uiteindelijk de taxatiewaarde?
371.000 staat hier ergens in het topic.
  woensdag 24 oktober 2007 @ 13:10:43 #118
34839 4br4x4s
Enjoy the silence
pi_54133096
quote:

[..]

idd, ik zou daar 't eindresultaat nog wel eens willen zien
pi_54134535
Omdat we voor TV programma's een heel eigen subforum hebben en het in K&W duidelijk gaat over het zelf klussen en wonen verhuizen we dit topic naar FTR.

K&W >> FTR
  † In Memoriam † woensdag 24 oktober 2007 @ 14:19:06 #120
37843 lady-wrb
kortaf
pi_54134589
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 10:20 schreef bbtb77 het volgende:

[..]

Weer iemand die een mening heeft maar nooit kijkt....

ik ben verdorie elke week van de partij, mafkees
pi_54141125
Vond het geen leuke aflevering, vroeg me ook werkelijk af waarom een stel als dit zich heeft 'aangeboden' om op tv te komen; echt voor het laten zien van hun huis of om 'leuk en romantisch' een huwelijksaanzoek met een compleet camera team om je heen op tv te doen?
denk zelf het laatste, want qua klussen viel er niets te zien, een professioneel aannemers bedrijf, prachtig, je legt een ton neer en huurt een bedrijf in en hop, huis klaar, geweldig, maar maakt nog geen leuk programma wat mij betreft.
de aanschaf van het huis (rekensommetjes zijn al voor mij gedaan door anderen) vond ik ook een totaal on realistisch beeld geven voor andere starters op de woningmarkt, want zoals gezegd; als bedrijfsstarter moet je eerst 3 jaar cijfers kunnen tonen voor je een hypotheek krijgt en dan op basis van die cijfers / inkomsten een hypotheek (want studente heeft zo goed als geen inkomen), dan vindt ik het echt enorm knap dat je zo'n 4 ton bij elkaar raapt, dus kan bijna niet anders dan middels een financiele injectie van paps & mams.
leuk voor ze, maar toch jammer, zie liever mensen die het echt zelf doen.

verder qua stel niet echt leuke kijk tv, zij niet veel in beeld, hij niet al te snugger en al helemaal geen klusser.
kan soms grappig zijn maar dat was dit ook al niet.

huis zelf: leuk huisje, maar een totaal geschifte prijs wat mij betreft. mini tuin, trap die je je nek kost, badkamer die echt knullig gedaan is, woonkamer niet al te slim ingedeeld, groot toekomsting appartementencomplex ernaast dat van bovenaf recht je tuin (privacy nul dus) inkijkt, overvliegende F16's... al met al m.i. onmogelijk om dit ooit rendabel te verkopen en volgens mij is dat toch wat je meestal doet met een starterswoning.
(zou het daarom starterswoning heten...)

jammer, gemiste kans deze aflevering wat mij betreft, op naar volgende week en met een beetje geluk komt dat stel van vorige week met die geweldige Litouwse zwager nog een keer terug als het klaar is.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  woensdag 24 oktober 2007 @ 19:44:22 #122
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_54141557
Helemaal eens met WRH
opgezegd@fok.nl
  woensdag 24 oktober 2007 @ 19:56:20 #123
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_54141849
quote:
Op donderdag 27 september 2007 12:59 schreef michiel5 het volgende:
Is toch gewoon een kopie van een engels programma?

Verder wel leuk om af en toe te zien, vooral als ze onverwachte grote tegenvallers tegenkomen. Heerlijk ook hoe de voice-over altijd alles beter weet
Bekende voice -over
  woensdag 24 oktober 2007 @ 20:09:15 #124
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_54142151
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 11:23 schreef bleiblei het volgende:

[..]

371.000 staat hier ergens in het topic.
Klopt 371.000, notabene ze waren teleurgesteld ook Ze hadden meer verwacht.
Die douche vind ik niet mooi Net wat Bob ook zei als ze in de witte bak staan om te douchen komt er water overeen. Ook niet slim zo.
pi_54153233
Die douche was echt achterlijk... Dat moet er gewoon weer uitgesloopt worden en dan komt er waarschijnlijk een nieuwe douchebak met cabine (wat misschien niet eens past).

Echt stelletje naieve kakkers waren het... Ze hebben verlies gedraaid trouwens! Dus die financiele injectie zal ook eenmalig zijn denk ik.
  donderdag 25 oktober 2007 @ 09:37:25 #126
63432 Petra76
no, but...yeah, but...
pi_54153705
Ik vond die twee kakkers te triest voor woorden. En die bouwvakkers maar werken, terwijl de opdrachtgevers gewoon dagen niet komen kijken naar de vorderingen...ja alleen om vanuit de auto een fotootje te nemen van het huis.

En dan die belachelijke vraagprijs Waar halen ze uberhaupt het geld vandaan vroeg ik me af. Zij studeert nog en hij heeft pas een eigen bedrijfje opgericht. Daar moeten wel rijke ouders achter zitten.

Vooral die jongen was echt een zak, ik snap niet dat zij nog met zo'n eikel wil trouwen. Ze mag niet eens commentaar op hem leveren; hij riep tot twee keer toe voor de camera dat ze d'r bek moest houden
  donderdag 25 oktober 2007 @ 09:37:55 #127
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_54153711
Die douche was echt onbruikbaar zo. Jammer dat ze daar dan zo weinig aandacht aan besteden.
opgezegd@fok.nl
  † In Memoriam † donderdag 25 oktober 2007 @ 10:31:44 #128
43556 miss_dynastie
pi_54154526
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 09:37 schreef Petra76 het volgende:
Ik vond die twee kakkers te triest voor woorden. En die bouwvakkers maar werken, terwijl de opdrachtgevers gewoon dagen niet komen kijken naar de vorderingen...ja alleen om vanuit de auto een fotootje te nemen van het huis.
En dan ook niet door hebben dat ze dan net ff een tandje minder hard werken dan wanneer je het in de gaten houdt en vooral normaal doet
  donderdag 25 oktober 2007 @ 10:41:04 #129
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_54154690
quote:

En dan die belachelijke vraagprijs Waar halen ze uberhaupt het geld vandaan vroeg ik me af. Zij studeert nog en hij heeft pas een eigen bedrijfje opgericht. Daar moeten wel rijke ouders achter zitten.

Vooral die jongen was echt een zak, ik snap niet dat zij nog met zo'n eikel wil trouwen. Ze mag niet eens commentaar op hem leveren; hij riep tot twee keer toe voor de camera dat ze d'r bek moest houden
Die bouwvakker zei al dat ze niet veel belangstelling hebben, ik vind dat erg onbeschoft van hun Geen koffie met broodjes kwam ze brengen Goed, ze worden wel voor betaald, maar ik vond dat ze wel belangstelling moesten tonen naar die harde werkers
  † In Memoriam † donderdag 25 oktober 2007 @ 10:47:03 #130
43556 miss_dynastie
pi_54154783
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 10:41 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Die bouwvakker zei al dat ze niet veel belangstelling hebben, ik vind dat erg onbeschoft van hun Geen koffie met broodjes kwam ze brengen Goed, ze worden wel voor betaald, maar ik vond dat ze wel belangstelling moesten tonen naar die harde werkers
Nou ja, het gaat vooral om het werk dat ze doen, ik snap niet waarom ze daar geen interesse in hadden. Ruim zelf even op i.p.v. dat die lui op jouw kosten doen in een lager tempo dan dat je het zelf kan. Ik heb zelf nooit zoveel met bouwvakkers 'verwennen', ik heb daar serieus op een ander forum eens een draadje over gezien, hoe zorg je ervoor dat ze zich vrolijk voelen qua eten en drinken. Nou, niet, eten en zo zorgen ze zelf maar voor, ik zou pannenbier brengen en verder moeten ze zich toch zelf redden, maar dat je er vooral op vertrouwt dat die mensen even hard werken als jij er niet bent, dat snap ik niet.
  donderdag 25 oktober 2007 @ 11:04:44 #131
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_54155067
Zo werkt het niet met bouwvakkers. Zorg voor koffie en broodjes en alles gebeurt ineens een stuk netter. Niet moeilijk over doen, gewoon accepteren, iedereen blij.
opgezegd@fok.nl
  † In Memoriam † donderdag 25 oktober 2007 @ 13:01:15 #132
37843 lady-wrb
kortaf
pi_54157669
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 10:47 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nou ja, het gaat vooral om het werk dat ze doen, ik snap niet waarom ze daar geen interesse in hadden. Ruim zelf even op i.p.v. dat die lui op jouw kosten doen in een lager tempo dan dat je het zelf kan. Ik heb zelf nooit zoveel met bouwvakkers 'verwennen', ik heb daar serieus op een ander forum eens een draadje over gezien, hoe zorg je ervoor dat ze zich vrolijk voelen qua eten en drinken. Nou, niet, eten en zo zorgen ze zelf maar voor, ik zou pannenbier brengen en verder moeten ze zich toch zelf redden, maar dat je er vooral op vertrouwt dat die mensen even hard werken als jij er niet bent, dat snap ik niet.
mijn is schilder. en als je die verhalen hoort, vreselijk soms.
en je hoeft ze niet te verwennen met broodjes enzo, maar gewoon al normaal een praatje maken, interesse tonen en ja, wat extra drinken op een gruwelijk hete dag of iets extra warms als het koud is, kan hij best waarderen.

maar de werkelijkheid is vaak schrijnend anders: geen plek om het brood op te eten, niet naar het toilet mogen, geen mogelijkheid om handen te wassen, afgesnauwd worden of komen zeuren dat het een troep is.
en het gekke is: hoe poeniger de klant, hoe erger de omstandigheden.
pi_54158585
quote:
Die fragmenten werden ook nog even herhaald bij De Wereld Draait Door
Reactie: "Wat een zak!!"
pi_54158833
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 13:45 schreef Jape het volgende:

[..]

Die fragmenten werden ook nog even herhaald bij De Wereld Draait Door
Reactie: "Wat een zak!!"
  donderdag 25 oktober 2007 @ 14:22:14 #135
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_54159384
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 13:01 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

en het gekke is: hoe poeniger de klant, hoe erger de omstandigheden.
'Gewone' mensen kunnen het werk beter waarderen denk ik. Ik ben zelf een simpele vent en toen hier onze badkamer en keuken werden verbouwd kon ik vakwerk echt wel waarderen.

Als jejezelf beter vindt dan iemand die met de handen werkt, tja.
opgezegd@fok.nl
  donderdag 25 oktober 2007 @ 15:49:42 #136
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_54161171
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 10:47 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dan waren ze helemaal niet klaar met het huis..terwijl het nu ook niet helemaal af is.
Want die gozer zei tegen Bob dat ze een raam in moet doen in de logeerkamer, en daar het geld niet voor hadden zoiets hoorde ik En bij de trap was ook nog niet goed. Nee, het is maar goed dat de bouwvakkers er waren... Anders was het zelfde als vorige week daar was ook niet helemaal af.
  donderdag 25 oktober 2007 @ 15:53:15 #137
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_54161235
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 11:04 schreef FoXje het volgende:
Zo werkt het niet met bouwvakkers. Zorg voor koffie en broodjes en alles gebeurt ineens een stuk netter. Niet moeilijk over doen, gewoon accepteren, iedereen blij.
Je laat de bouwvakkers niet werken zonder koffie en wat te eten.
Wel erg hoor ..Dat is hier bij ons wel koffie zit er wel in.Vind ik heel normaal.
  † In Memoriam † donderdag 25 oktober 2007 @ 16:09:17 #138
43556 miss_dynastie
pi_54161625
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 13:01 schreef lady-wrb het volgende:
en je hoeft ze niet te verwennen met broodjes enzo, maar gewoon al normaal een praatje maken, interesse tonen en ja, wat extra drinken op een gruwelijk hete dag of iets extra warms als het koud is, kan hij best waarderen.
Tuurlijk, dat lijkt me logisch. Maar het moet geen gewoonte zijn dat je mensen moet verwennen, opdat ze normaal hun werk doen. En dat wordt soms wel gesuggereerd (niet door jou dus he, absoluut niet). Ik ben wel benieuwd waar je dan moet plassen volgens die mensen? Een schilder zal toch niet bij elk klusje zo'n dixie meenemen, lijkt me.
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 15:53 schreef Haaibaaike het volgende:
Je laat de bouwvakkers niet werken zonder koffie en wat te eten.
Wel erg hoor ..Dat is hier bij ons wel koffie zit er wel in.Vind ik heel normaal.
Koffie kan ik op zich inkomen, waarom een bouwvakker niet voor zijn eigen eten kan zorgen is me een raadsel en daar zou ik beslist geen gewoonte van maken.
  † In Memoriam † donderdag 25 oktober 2007 @ 16:38:01 #139
37843 lady-wrb
kortaf
pi_54162140
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 16:09 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Tuurlijk, dat lijkt me logisch. Maar het moet geen gewoonte zijn dat je mensen moet verwennen, opdat ze normaal hun werk doen. En dat wordt soms wel gesuggereerd (niet door jou dus he, absoluut niet). Ik ben wel benieuwd waar je dan moet plassen volgens die mensen? Een schilder zal toch niet bij elk klusje zo'n dixie meenemen, lijkt me.
[..]

Koffie kan ik op zich inkomen, waarom een bouwvakker niet voor zijn eigen eten kan zorgen is me een raadsel en daar zou ik beslist geen gewoonte van maken.
waar ze moeten plassen? in de tuin,tegen de muur, of als ze in de buurt van de werkplaats aan het werk zijn, gaan ze daar.
soms moeten ze in de werkbus eten, omdat er geen plek voor hen is te kunnen eten.
dixie's moeten worden gehuurd en kosten geld.
  donderdag 25 oktober 2007 @ 17:14:37 #140
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_54162790
Als het toilet beschikbaar is dan zie ik niet in waarom een schilder of stucadoor ofzo niet even daar kan plassen.
opgezegd@fok.nl
  † In Memoriam † donderdag 25 oktober 2007 @ 18:43:51 #141
37843 lady-wrb
kortaf
pi_54164832
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 17:14 schreef FoXje het volgende:
Als het toilet beschikbaar is dan zie ik niet in waarom een schilder of stucadoor ofzo niet even daar kan plassen.
zo denk jij erover, maar neem nou van mij aan dat er mensen zijn die :
- dat niet willen
-gewoon weggaan en de boel afsluiten

en dan sta je daar met je goeie gedrag.
  donderdag 25 oktober 2007 @ 18:53:45 #142
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_54165078
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 17:14 schreef FoXje het volgende:
Eens met jou
pi_54503972
Ben het er gedeeltelijk mee eens.
Als eigen baas maak ik behoorlijk lange dagen, uurtje factuurtje en niet gewerkt is niet betaald.
ik ben dus bij werk aan mijn huis ook op pad en sorry, ik sluit mijn huis ook gewoon af dan.
niet omdat ik de bouwvakkers/ tuinmannen / whatever niet vertrouw, maar omdat ik 2 katten heb die absoluut niet buiten mogen komen en bovendien aanzienlijk later thuiskom dan de bouwvakkers etc vertrekken.
(die vertrekken rond 4 uur echt wel, ik kom rond 8 uur pas thuis, moet mijn huis dan al die tijd onafgesloten, alles open blijven al die tijd?)

als ik er ben en ik doe echt mijn best (of partner) om gedeeltelijk thuis te zijn op zulke momenten, in de vorm van thuiswerken, maar dat kan de ene keer wel en de andere keer niet.
ik doe dan echt wel mijn best maar soms houdt het dan gewoon op.
ik probeer wel altijd in de ochtend de tijd te nemen met koffie en haal meestal wat koek ofzo voor smiddags, wat ik dan achterlaat, sorry meer dan dat is gewoon niet mogelijk en dat is geen onwil.

(of wordt ik nu ook door de bouwvak politie aangevallen?)
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  donderdag 11 februari 2010 @ 11:18:41 #144
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_77876353
Bob is altijd goed: ouwe schijtkeuken, bagger, meuk, schijthok
opgezegd@fok.nl
  donderdag 11 februari 2010 @ 12:21:58 #145
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_77879429
Goeie kick, was weer een mooie aflevering gisteren. Hadden ze lekker gepland allemaal, die mensen!
  donderdag 11 februari 2010 @ 13:03:01 #147
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_77880000
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 12:48 schreef Jape het volgende:
Goeie kick, was weer een mooie aflevering gisteren. Hadden ze lekker gepland allemaal, die mensen!
Muur erin, muur eruit, en dan zeiken op de buurman.
opgezegd@fok.nl
  † In Memoriam † donderdag 11 februari 2010 @ 13:12:51 #148
37843 lady-wrb
kortaf
pi_77880415
ik zat ook al te zoeken vanochtend.
is er geen actueler topic? ik kan me haast niet voorstellen dat er geen is
  † In Memoriam † donderdag 11 februari 2010 @ 15:56:35 #149
43556 miss_dynastie
pi_77886637
Ik heb me rotgelachen, gewoon 16k verloren, het nog niet eens af hebben en dan is ook nog zo'n beetje alles slecht gedaan, waardoor een koper alles over zal moeten doen. Maar gelukkig hebben ze een goede band met de buren
  donderdag 11 februari 2010 @ 16:22:40 #150
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_77887552
Dat hebben ze toch niet meer goede band met de buren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')