No youre not!quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:16 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Goed, doe ik 10 eurie, maar dan verwacht ik ook een orade van een kantje of 3.....![]()
![]()
Toch niet in de SC hè?quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:16 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Goed, doe ik 10 eurie, maar dan verwacht ik ook een orade van een kantje of 3.....![]()
![]()
ik vertel niks, ik schop iedereen hier naar de helquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:16 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Nah...oké, vertel. Waarom ben je zo chagrijnig en zo? Wil je er over praten? Even uithuilen? Kom maar!![]()
Verandering van spijs doet eten....quote:
Ik wacht op je, dat weet je hequote:Op dinsdag 7 november 2006 21:21 schreef Patricia.B het volgende:
Evelien gaat bijna beginnen![]()
Echt leuk is het hier toch niet![]()
Dag Eendje![]()
Wat voor examen? Wij helpen je wel..... Gaat het toevallig over de dinsdagrevolutie ? Kun je gewoon de FB als antwoorden gaan neerpennen....quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik vertel niks, ik schop iedereen hier naar de hel
Ben gewoon sjaggo omdat ik morgen examen heb
quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wacht op je, dat weet je he![]()
Tot in betere tijden![]()
![]()
A ride to hell!quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik vertel niks, ik schop iedereen hier naar de hel
Ben gewoon sjaggo omdat ik morgen examen heb
Dat hangt ervan af of jij hier wegblijft of niet!quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:23 schreef Patricia.B het volgende:
[..]
Hoop dat het morgen leuker is hier
![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
edit
[ Bericht 3% gewijzigd door teamlead op 07-11-2006 21:05 (Grens gevonden, gefeliciteerd) ]
Dus ik krijg niet eens de kans om me voor te stellenquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:23 schreef Patricia.B het volgende:
[..]
![]()
en jou schop ik helemaal naar de tyfus, het gaat over economie en ik weet het allemaal niequote:Op dinsdag 7 november 2006 21:23 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Wat voor examen? Wij helpen je wel..... Gaat het toevallig over de dinsdagrevolutie ? Kun je gewoon de FB als antwoorden gaan neerpennen....![]()
*Smooth*quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wacht op je, dat weet je he![]()
Tot in betere tijden![]()
![]()
Je zou het alleen maar moeilijker maken voor Bommie, die balanceert nu momenteel op een gespannen draadje, volgens mij.....quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:24 schreef puntoortje het volgende:
waar is bommie nou .... wou vragen of zijn tt hier boven mag
Dat moet die kutkneus dan lekker zelf weten! Ik heb geen grens geraakt maar in zijn optiek wel. So be it!quote:
quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
IN mijn optiek is het verwijderen van teksten in de slowchat die niet eens half zo beledigend zijn als het veelgebruikte "kneus" van TL zo onegveer als mod toegeven dat je totaal niet weet wat je moet doen als mod. In dit licht is TL een volledig incapabele slechtlezende mod geen geduld, geen inhoud en geen tolerantie jegens users.
Samenvattend zou ik dus TL zijn favoriete woord kunnen gebruiken en aangezien hij daar volledig toestemming voor heeft gegeven en dit voorbeeld steeds heeft gegeven kan ik dus met een gerust hart zeggen dat TL een zielige kneus is en een ongelooflijk slechte mod!
Ik ook van jouquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
en jou schop ik helemaal naar de tyfus, het gaat over economie en ik weet het allemaal nie
Ik voel een edit opkomenquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat moet die kutkneus dan lekker zelf weten! Ik heb geen grens geraakt maar in zijn optiek wel. So be it!
Ik heb godverdomme in bb5 en 6 continu partij getrokken voor die gast en nu gaat die doodleuk de enige nog postbare plek voor mij verzieken met zijn nieuwe kutregeltjes!
Hij edit zich maar lekker een varkenspoot! Al wor hij voortaan door de hele fok-community gebashed , ik brand mijn handen niet meer aan zijn verdediging...quote:
Overigens is dit dus wel de reden waarom ik bij voorkeur geen inhoudelijke discussie meer aanzwengel in de FBquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:27 schreef demins het volgende:
Eindelijk bijgelezen! Ik heb niet de indruk gekregen dat ik mijn mening over TL hoef te herzien! Toch maar weer even bellen met mijn collega's van de GGZ in Heerlen. Een gedwongen opname zal niet lang meer uit kunnen blijven. Alleen pillen tegen een ziek en verdorven karakter, die hebben ze nog niet.
[..]
vast wel, met een beetje mazzel begint TL zo weer spaans te lullenquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:23 schreef Patricia.B het volgende:
[..]
![]()
Tja elk zinnig woord dat je kunt zeggen edit die gek tochquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
Overigens is dit dus wel de reden waarom ik bij voorkeur geen inhoudelijke discussie meer aanzwengel in de FB![]()
Whehehehequote:Op dinsdag 7 november 2006 21:24 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dus ik krijg niet eens de kans om me voor te stellen![]()
Dat hij de spaanse chol$#@%$#@&^%#&%#*(^@*&^@#*&^!@#&^#@^*@#&*@#*!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
vast wel, met een beetje mazzel begint TL zo weer spaans te lullen![]()
![]()
meer dan dat... ik hou de MED angstvallig in de gaten...quote:
Demins!quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:27 schreef demins het volgende:
Eindelijk bijgelezen! Ik heb niet de indruk gekregen dat ik mijn mening over TL hoef te herzien! Toch maar weer even bellen met mijn collega's van de GGZ in Heerlen. Een gedwongen opname zal niet lang meer uit kunnen blijven. Alleen pillen tegen een ziek en verdorven karakter, die hebben ze nog niet.
[..]
Ik ook, kan ik gelijk die ip-adressen theorie van me toetsen !quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:32 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
meer dan dat... ik hou de MED angstvallig in de gaten...
Dream on!quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:32 schreef Nostalgist het volgende:
Stilte aan het moddiemod front.... Achter de schermen gaat het er nu heet aan toe, vermoed ik....
quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ook, kan ik gelijk die ip-adressen theorie van me toetsen !![]()
Buuv !!!!!!!!quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:34 schreef debuurvrouw het volgende:
goeienavond vriendjes en vriendinnetjes van de SC![]()
![]()
Die heb ik ook maar even opengegooidquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:32 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
buuuuuufquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:34 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
Jazeker, als je midden in een discussie valt kom je met fluisteren niet ver!quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Demins!![]()
![]()
![]()
Ben je nou zo aan het schreeuwen?![]()
![]()
Nou zeg, dat is ook niet aardigquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat hij de spaanse chol$#@%$#@&^%#&%#*(^@*&^@#*&^!@#&^#@^*@#&*@#*!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alleen dit helpt ons ook niet echt verder......jij en ik kunnen dit soort manieren van kritiek krijgen wel hebben schat ik zo in...TL niet.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tja elk zinnig woord dat je kunt zeggen edit die gek toch![]()
Ik zie het al helemaal voor me:quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:32 schreef Nostalgist het volgende:
Stilte aan het moddiemod front.... Achter de schermen gaat het er nu heet aan toe, vermoed ik....
Een overgevoelige kleuter is het!quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:36 schreef Jappie het volgende:
[..]
Alleen dit helpt ons ook niet echt verder......jij en ik kunnen dit soort manieren van kritiek krijgen wel hebben schat ik zo in...TL niet.![]()
Hee buuvquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:34 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
TL ligt nu onder de bank met tranen in zijn ogen, wie brengt hem een zakdoekjequote:Op dinsdag 7 november 2006 21:36 schreef Jappie het volgende:
[..]
Alleen dit helpt ons ook niet echt verder......jij en ik kunnen dit soort manieren van kritiek krijgen wel hebben schat ik zo in...TL niet.![]()
Kep geen zakdoekje voor hem maar wel een ^%@#R%&^%R&^%@#*&^%T#@*&^%*@#$%^!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:38 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
TL ligt nu onder de bank met tranen in zijn ogen, wie brengt hem een zakdoekje![]()
Goedenavond buuf!quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:34 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
Volg Flügeltjes raad maar op (zie FB) dan sla je twee vlliegen in één klap. (of stoot) Anders kan je nog altijd lampjes gaan ophangen en zo bij Fluugs thuis...quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:38 schreef versabommie het volgende:
Whehehe ik pissed op die teringdwerg, krijg ik net een slag in me nek van mijn vrouw...bijna ene kilo rollade op
quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:32 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[afbeelding]
zo, ik ga de sfeer ff verhogen.. de drankjes komen zo..![]()
Er is ook nog een middenweg.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:35 schreef demins het volgende:
[..]
Jazeker, als je midden in een discussie valt kom je met fluisteren niet ver!![]()
![]()
![]()
Hee de klussende buurvrouwquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:34 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
Wéér bitterballen?quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[afbeelding]
zo, ik ga de sfeer ff verhogen.. de drankjes komen zo..![]()
Op......... de grond?quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:38 schreef versabommie het volgende:
Whehehe ik pissed op die teringdwerg, krijg ik net een slag in me nek van mijn vrouw...bijna ene kilo rollade op
quote:
Snotver, daar ben ik dan effe lekker mee met mijn hese stem!quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:35 schreef demins het volgende:
[..]
Jazeker, als je midden in een discussie valt kom je met fluisteren niet ver!![]()
![]()
![]()
Flugeltje is aan het vredestichten en dat siert haar, alleen gaat ze mij wat te makkelijk voorbij aan de feiten zoals die er nu liggen!quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:40 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Volg Flügeltjes raad maar op (zie FB) dan sla je twee vlliegen in één klap. (of stoot) Anders kan je nog altijd lampjes gaan ophangen en zo bij Fluugs thuis...
ach, vertel maar. waar kan ik jou dan blij mee maken?!quote:
Dat zal een hele doos met zakdoekjes worden ik voorzie een tranendal waar geen eind aan komtquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kep geen zakdoekje voor hem maar wel een ^%@#R%&^%R&^%@#*&^%T#@*&^%*@#$%^!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Alles goed hierquote:
groaaaaaarrrrr!!!! Vlammetjes!!!quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[afbeelding]
dan maar wat pittigers aandragen...
de muren al wel bijnaquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:45 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Alles goed hierStaat de keuken al
![]()
oehhhh lekkkkker ...dank buufquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[afbeelding]
klinkt alsof het een fluitje van een cent is allemaal...maar leer mij vrouwen kennen tijdens een verbouwing.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
de muren al wel bijna![]()
morgen laatste loodjes. en dan volgende week dak. dan naar camping. vloer eruit rausen in het oude deel nieuwe vloer, keuken erin klaar is klara...![]()
OOOHHH dus volgende week nog 3 uurtjes werk en je kan gaan inrichtenquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
de muren al wel bijna![]()
morgen laatste loodjes. en dan volgende week dak. dan naar camping. vloer eruit rausen in het oude deel nieuwe vloer, keuken erin klaar is klara...![]()
Is dat vegadinges?quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:48 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
klinkt alsof het een fluitje van een cent is allemaal...maar leer mij vrouwen kennen tijdens een verbouwing.![]()
YESSSSSSSSSSSSS... heerlijk!!quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:49 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
OOOHHH dus volgende week nog 3 uurtjes werk en je kan gaan inrichtenGaat best snel zo he
![]()
beats me...quote:
Hmm...vrouw met karakter. I love it!quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ik heb eerlijk nog nergens last van...
heb fluitend zakken portlandcement in de keuken opgestapeld en draai al een week of drie om de nieuwe deuren heen die tegen de tafel aanstan (3x 2.35 hoog, dus die liggen echt wel in de weg) ik kan er nog steeds om lachen.
Oh gezellig de kerst in een tentje, wel koud hoorquote:
Jij eerstquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:53 schreef Manu82 het volgende:
en nu ben ik nog chagrijniger enzo, val allemaal dood
oké o'ké...vertel het maar weer...quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:53 schreef Manu82 het volgende:
kom maar Manu, kan je examenstress niet wegnemen, wel ervoor zorgen dat je er even niet aan denkt.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:53 schreef Manu82 het volgende:
Hela, niet alle vrouwen over een kam scheren, he!!quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:48 schreef Mike1964 het volgende:
klinkt alsof het een fluitje van een cent is allemaal...maar leer mij vrouwen kennen tijdens een verbouwing.![]()
Maakt niet uit, heb toch niet echt trek na die kouwe drukte hier.quote:
yups.. schema gaat nog goed. het zal uiteindelijk wel wat langer duren. maar goed. daar hou ik in ieder geval rekening mee. en we gaan in een huisje, dus helemaal tobben is het niet...quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:54 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Oh gezellig de kerst in een tentje, wel koud hoor![]()
Maar het gaat nog volgens schema![]()
Welles!quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:56 schreef chas het volgende:
[..]
Hela, niet alle vrouwen over een kam scheren, he!!![]()
*KUSMAK*quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:53 schreef Manu82 het volgende:
Dat durf ik onder het nieuwe regime niet te vertellen!quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ach, vertel maar. waar kan ik jou dan blij mee maken?!![]()
BRING IT ON!quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[afbeelding]
doe maar pm-en dan...quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:58 schreef demins het volgende:
[..]
Dat durf ik onder het nieuwe regime niet te vertellen!![]()
OEF, Je zei regime hihihiquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:58 schreef demins het volgende:
[..]
Dat durf ik onder het nieuwe regime niet te vertellen!![]()
neeeeeee stoom komt uit me oren van die *^&%@#&^$@^#%$^%!@$^%R~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:04 schreef debuurvrouw het volgende:
is iedereen nu ineens weggegaan ofzo?!
Ze hebben hun mond vol met bitterballen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:04 schreef debuurvrouw het volgende:
...ik was ff warme chocomellie aan het makenquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:04 schreef debuurvrouw het volgende:
jij bitterbal!quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:06 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ze hebben hun mond vol met bitterballen.
Hey buuf meet die deuren is ik gok dat ze 2.315m zijn lolquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ik heb eerlijk nog nergens last van...
heb fluitend zakken portlandcement in de keuken opgestapeld en draai al een week of drie om de nieuwe deuren heen die tegen de tafel aanstan (3x 2.35 hoog, dus die liggen echt wel in de weg) ik kan er nog steeds om lachen.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:08 schreef Inodder het volgende:
[..]
Hey buuf meet die deuren is ik gok dat ze 2.315m zijn lol
hoi allemaal![]()
grbl wat leest mijn ook rel gaande iemand n link zodat ik niet alles vanaf gister avond terug hoef te lezen?
Sommige tongetjes zijn flink (aan) gebrand, zo te lezen!quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:06 schreef Talitha het volgende:
Ze hebben hun mond vol met bitterballen.
Drankie hapje...je kent het wel...quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:04 schreef debuurvrouw het volgende:
alweer donders goed idee ik ook weerquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:06 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...ik was ff warme chocomellie aan het maken
dat zeker...quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:11 schreef chas het volgende:
[..]
Sommige tongetjes zijn flink (aan) gebrand, zo te lezen!![]()
Doe er zelf maar moeite voor luiwammes.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:08 schreef Inodder het volgende:
[..]
Hey buuf meet die deuren is ik gok dat ze 2.315m zijn lol
hoi allemaal![]()
grbl wat leest mijn ook rel gaande iemand n link zodat ik niet alles vanaf gister avond terug hoef te lezen?
ooit wel maar wil nu snel op de hoogt zijnquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:11 schreef puntoortje het volgende:
[..]
hoi noddie ... linkie heb je niet nodig jij gaat toch alles lezen
![]()
... geen koffie meer in de avond.. dan moet ik toch iets anders verzinnenquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:13 schreef Inodder het volgende:
[..]
alweer donders goed idee ik ook weer![]()
i try not to doordeweeks. anders ben ik helemaal in no time vierkant...quote:
ik dronk eerder altijd gewoon water sinds ik hier op fok zit vaak bier of nog wat sterkers trouwens maar ben al de hele week nuchterquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:14 schreef puntoortje het volgende:
[..]
... geen koffie meer in de avond.. dan moet ik toch iets anders verzinnen
quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:14 schreef Inodder het volgende:
[..]
ooit wel maar wil nu snel op de hoogt zijn![]()
fb pagina 3 ofzo beginnenquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:14 schreef Inodder het volgende:
[..]
ooit wel maar wil nu snel op de hoogt zijn![]()
Maakt ut uit buuv..buurman zit toch al gevangen in je webquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
i try not to doordeweeks. anders ben ik helemaal in no time vierkant...![]()
![]()
wat bommie zegt ongeveerquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:16 schreef Inodder het volgende:
nou kom op waar moet ik t ongeveer zoeken dan als n link teveel moeite is
please puntjuh
![]()
![]()
ja, maar ben zelf ook nog iemandquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:18 schreef Jappie het volgende:
[..]
Maakt ut uit buuv..buurman zit toch al gevangen in je web![]()
![]()
Maar de maatvoering van de verbouwing dan?quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:18 schreef Jappie het volgende:
[..]
Maakt ut uit buuv..buurman zit toch al gevangen in je web![]()
![]()
Muts idd al op, want morgen vroeg op voor het vervolg!quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:22 schreef Talitha het volgende:
Wachten we nog ergens op of is iedereen z'n slaapmuts al aan het opzetten?
Wat een ouderwetse jaren 70 gedachte....quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, maar ben zelf ook nog iemand![]()
gezond gewicht en verder niet teveel zeuren. ben heus niet hyperslank..
ik probeer het feestje nog een beetje gaande te houden, maar het kakt wat in. ff bommie weer uit de fb slepen...quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:22 schreef Talitha het volgende:
Wachten we nog ergens op of is iedereen z'n slaapmuts al aan het opzetten?
nee ik zat ernaast, die nieuwe fb en dan pagina 1 !quote:
ben er al....zie het bewijs:quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik probeer het feestje nog een beetje gaande te houden, maar het kakt wat in. ff bommie weer uit de fb slepen...![]()
WHAHAHAAAAAAAAA... dat lukt je toch niet!quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:23 schreef debuurvrouw het volgende:
ik probeer het feestje nog een beetje gaande te houden, maar het kakt wat in. ff bommie weer uit de fb slepen...![]()
Jij verwacht morgenvroeg een rel?quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:23 schreef demins het volgende:
[..]
Muts idd al op, want morgen vroeg op voor het vervolg!![]()
Mag ik jurylid zijn?quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
ben er al....zie het bewijs:
[FB 6] Feedback
je hebt wat mij betreft absoluut een punt.verwijzen en dan alsnog deleten is te gek. maar je komt er nu zeker niet uit en je bereikt meer door morgen even af te wachten.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
ben er al....zie het bewijs:
[FB 6] Feedback
Nee...dat mag je niet......gewoon weer die lederhose aan en die huismoedertjes het hoofd op hol brengenquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:23 schreef versabommie het volgende:
Mag ik jullie doen aanschouwen, mijn gelijk:
jij had iig de goeie FB ...ik had hem naar deel 1 gestuurdquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee ik zat ernaast, die nieuwe fb en dan pagina 1 !
ja, ga zo ook mijn bh opfikken...quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat een ouderwetse jaren 70 gedachte....![]()
je oordeel graag nu?quote:
quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, ga zo ook mijn bh opfikken...![]()
nee maar serieus, als hij zou willen dat ik maatje 34 zou krijgen ga ik me ook niet uithongeren. en ik ga me ook niet tot vette klep laten uitgroeien omdat hij daar geen problemen mee heeft...
die gaat hij toch wel lezenquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:29 schreef puntoortje het volgende:
[..]
jij had iig de goeie FB ...ik had hem naar deel 1 gestuurd![]()
![]()
![]()
ow, dat moet je zelf weten schat, waar jij je prettig bijvoelt.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
maar wat vind buurman daar nu zelf van![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:05 schreef teamlead het volgende:
[..]
waarom zijn sommige mensen en ik zeg met nadruk sommige te imbiciel om te SC'en in het daarvoor bestemde topic?
quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ow, dat moet je zelf weten schat, waar jij je prettig bijvoelt.
ergo: een Oetje!quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:34 schreef demins het volgende:
De Kale Kobold meent gewaardeerde users te kunnen kwalificeren als zwakzinnig, maar is niet in staat de terminologie goed gespeld over het voetlicht te brengen! Hij behoort daarmede tot de ergste soort: een puur slecht karakter gepaard gaande met domheid!
[..]
Ik vond de catering fan-tas-tisch!!!quote:
quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vond de catering fan-tas-tisch!!!
*PROEST*quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:34 schreef demins het volgende:
De Kale Kobold meent gewaardeerde users te kunnen kwalificeren als zwakzinnig, maar is niet in staat de terminologie goed gespeld over het voetlicht te brengen! Hij behoort daarmede tot de ergste soort: een puur slecht karakter gepaard gaande met domheid!
[..]
Sorry, ben een vegatutje.quote:
Demins, ik ben dan taalkundig niet een licht zoals jij, maar waarom is jouw nickname net als de mijne zonder hoofdletter? Doet dat geen zeer, elke dag dat je er tegenaan kijkt?quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:34 schreef demins het volgende:
[..]
nee, ik typte gewoon letterlijk wat hij zei toen ik het m vroeg.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
ik ben de buurman toch zeker niet...ja vanuit jouw huis bekeken natuurlijk weer wel..
![]()
je zou jureren over de discussie m.i.!quote:
Tja, bommie is natuurlijk veel aardiger dan ik.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vond de catering fan-tas-tisch!!!
nee dat niet..quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:41 schreef Talitha het volgende:
[..]
Tja, bommie is natuurlijk veel aardiger dan ik.![]()
![]()
Ah...quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee, ik typte gewoon letterlijk wat hij zei toen ik het m vroeg.![]()
![]()
![]()
ik vind het zelf ook wel lichtelijk verwarrend soms.. wanneer de buurman bedoeld is en wanneer echt "de buurman" bedoelt.. wordtquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ah......wat ben ik toch ook een domkopf.
![]()
Even aardig toch wel?quote:
tuurlijk! twijfelde je daaraan?quote:
die slaapt al volgens mijquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Demins, ik ben dan taalkundig niet een licht zoals jij, maar waarom is jouw nickname net als de mijne zonder hoofdletter? Doet dat geen zeer, elke dag dat je er tegenaan kijkt?
och maar dit leest hij morgenochtend, en ik schat in dat hij het Hilton wel eens kan gaan bezoekenquote:
Je weet niet wat je bij me losmaakt! Het is een afschuwelijke vergissing, ruim een jaar geleden gemaakt in de spanning en opwinding van het voor het eerst van mijn leven registreren op een forum! En ik zie het élke post die ik plaats opnieuw en iedere keer snijdt het door mijn ziel! Het verklaart grotendeels de deplorabele toestand waarin ik verkeer!quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Demins, ik ben dan taalkundig niet een licht zoals jij, maar waarom is jouw nickname net als de mijne zonder hoofdletter? Doet dat geen zeer, elke dag dat je er tegenaan kijkt?
Niet dat mijn mening veel zal toevoegen aan alles wat al door anderen is gemeld, maar goed....quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
je zou jureren over de discussie m.i.!
NU staan we quit!quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:49 schreef demins het volgende:
[..]
Je weet niet wat je bij me losmaakt! Het is een afschuwelijke vergissing, ruim een jaar geleden gemaakt in de spanning en opwinding van het voor het eerst van mijn leven registreren op een forum! En ik zie het élke post die ik plaats opnieuw en iedere keer snijdt het door mijn ziel! Het verklaart grotendeels de deplorabele toestand waarin ik verkeer!![]()
Sjesus, waar is mijn woordenboek.....quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:49 schreef demins het volgende:
[..]
Je weet niet wat je bij me losmaakt! Het is een afschuwelijke vergissing, ruim een jaar geleden gemaakt in de spanning en opwinding van het voor het eerst van mijn leven registreren op een forum! En ik zie het élke post die ik plaats opnieuw en iedere keer snijdt het door mijn ziel! Het verklaart grotendeels de deplorabele toestand waarin ik verkeer!![]()
He Chas ? ...doe jij eens een Basic Instinct!quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:51 schreef chas het volgende:
[..]
Sjesus, waar is mijn woordenboek.....
Pffffffff... gevonden!
Die fout is morgen weer weg....jouw nick daarentegen ...:Pquote:
Ehummm... ik wil wel iets uitleggen, maar ik ben bang dat dat in dit forum niet hoort!quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:40 schreef versabommie het volgende:
quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:54 schreef luciano het volgende:
dit bericht is gewijzigd door jappie op 07/11/2006 om 22.57
HuH? Lieverd, dat doe ik altijd!quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:56 schreef Jappie het volgende:
He Chas ? ...doe jij eens een Basic Instinct!![]()
![]()
...waarom ik ...hihiquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:57 schreef luciano het volgende:
ZO , hebbe jullie ff wat te lezen , en zeg niet dat je het NIET leest , want dan lieg je dat je barst , hihihi ( i quote Puntje )
Kolere, dit lees ik morgen wel!quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:54 schreef luciano het volgende:
Ok , ff een update peeps ........ook voor FB , crosspostje dus .......
<knip>
Time will tell who will laugh at this huge posting and spit on me as usual again, OR ............who will take me forfuckssake 1 time in my BB-life seriouis !
HEIR HEIR !!!!!!!
Hehehehe...quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:57 schreef luciano het volgende:
ZO , hebbe jullie ff wat te lezen , en zeg niet dat je het NIET leest , want dan lieg je dat je barst , hihihi ( i quote Puntje )
hoi gladysquote:
klaar met lezen, lieve noddiequote:Op dinsdag 7 november 2006 23:05 schreef Inodder het volgende:
pfffffffffffffffffffffffffffffffffff
ben je erdoor?quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:05 schreef Inodder het volgende:
pfffffffffffffffffffffffffffffffffff
Dag schatteke!quote:
damm je kent me k was gewoon vooraan begonnenquote:
Trustuh vrouw van buurman.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:07 schreef debuurvrouw het volgende:
truste jongenlui...ik weer eens lekker naar m'n warme bedje
![]()
en nou niet zonder mij verder gaan relllen want ik heb morgen helegaar geen tijd om dat allemaal weer bij te lezen...![]()
slaap lekker buuf ..tot morgen ochtendquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:07 schreef debuurvrouw het volgende:
truste jongenlui...ik weer eens lekker naar m'n warme bedje
![]()
en nou niet zonder mij verder gaan relllen want ik heb morgen helegaar geen tijd om dat allemaal weer bij te lezen...![]()
dag jappie...quote:
LOLquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:06 schreef luciano het volgende:
Kusje voor chasic_instinct , my favorite redhead ( leest ice nog mee , nee toch hoop ik !? )![]()
slaap lekker deminsquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:08 schreef demins het volgende:
[..]
Dag schatteke!Dan ga ik ook maar... echt nu!
![]()
[en natuurlijk nog even zwaaien in de FB!]
Dag ougie!quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:08 schreef demins het volgende:
[..]
Dag schatteke!Dan ga ik ook maar... echt nu!
![]()
[en natuurlijk nog even zwaaien in de FB!]
petraaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:11 schreef petraa het volgende:
zo bij gelezen, nu kan ik ff mee ouwehoeren![]()
LOLquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:11 schreef petraa het volgende:
zo bij gelezen, nu kan ik ff mee ouwehoeren![]()
ja maar je bent hier zo snel ut draadje kwijtquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:12 schreef chas het volgende:
[..]
LOL
Het bijlezen doe ik tussendoor wel als ik zin heb!
En anders gewoon de draad oppakken!![]()
ben nu bij je post aanbeland die ik in deze post quotequote:
hahahaquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:15 schreef Inodder het volgende:
[..]
ben nu bij je post aanbeland die ik in deze post quote![]()
volgens mij heb je iedereen weggejaagdquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:18 schreef Inodder het volgende:
zow nu ben ik hier
*IEKSSSSS*quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:18 schreef Inodder het volgende:
zow nu ben ik hier
sollyquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:23 schreef chas het volgende:
[..]
*IEKSSSSS*
Ik schrik me de kolere, gek!
??quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:24 schreef chas het volgende:
[..]
Ga jij voor het nieuwe topic? Hehhehe
quote:
...das prive schat ... ff editten SVPquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:29 schreef luciano het volgende:
Puntertje ... doe jij je persoonlijke bericht op SM MSN eens aanpassen , .................. zooo31 oktober 2006
![]()
Had je beter achter de schermen kunnen zeggen, nu vestig je extra de aandacht eropquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:30 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...das prive schat ... ff editten SVP
... had ik later ook door jaquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Had je beter achter de schermen kunnen zeggen, nu vestig je extra de aandacht erop
Yep....quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:34 schreef Inodder het volgende:
pff wat n plomp topic
hoi dayquote:
slaap lekker schatquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:36 schreef Jappie het volgende:
[..]
Yep....![]()
the "swung" is er een beetje uit ..... Jappie is outta here....![]()
![]()
ik doelde eigenlijk op sc 124quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:36 schreef Jappie het volgende:
[..]
Yep....![]()
the "swung" is er een beetje uit ..... Jappie is outta here....![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:38 schreef Inodder het volgende:
[..]
ik doelde eigenlijk op sc 124![]()
maar destemin![]()
Hoi Day!quote:
LOLquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:29 schreef luciano het volgende:
Puntertje ... doe jij je persoonlijke bericht op SM MSN eens aanpassen , die is zooo31 oktober 2006
![]()
Potver... mis ik het......quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:30 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...das prive schat ... ff editten SVP
neuh ik doe geen topics openen ik ben pas halverwege de vorige als de nieuwe al open is begin nu aan 125quote:
quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:50 schreef Inodder het volgende:
[..]
neuh ik doe geen topics openen ik ben pas halverwege de vorige als de nieuwe al open is begin nu aan 125
Trust oortje middeltje had gewerkt gister las ik nu weerquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:51 schreef puntoortje het volgende:
... ik ga slapen ...![]()
![]()
![]()
slaap lekker allemaal
ajuus!quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:57 schreef luciano het volgende:
Truste peeps , ik ga nog ff een spelletje canasta spelen op yahoo , waar ik al jarennnnnnnn speel , das geiniger dan dit hier ...... en zoals ik al zei ........ tomorrow a new day , with new opportunities ......... or not ........... Time will tell
HEIR HEIR !!!![]()
![]()
![]()
cu laterzzzquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:57 schreef luciano het volgende:
Truste peeps , ik ga nog ff een spelletje canasta spelen op yahoo , waar ik al jarennnnnnnn speel , das geiniger dan dit hier ...... en zoals ik al zei ........ tomorrow a new day , with new opportunities ......... or not ........... Time will tell
HEIR HEIR !!!![]()
![]()
![]()
maak je niet zo dik over je mening jongen!quote:Op woensdag 8 november 2006 00:00 schreef luciano het volgende:
Welkom terug op aarde Bommelt ...............was ik nog ff vergeten te zeggen , het is prijzenswaardig wat je zolang het proberen vol te houden , maar eens ...........blah blahh blahhh enz .. je kent het wel .............. maar ik respecteer ALLE meningen , alleen is die grote post MIJN MENING , en ik ga ervanuit dat die OOK gerespecteerd wordt .. daar is het een forum voor .........
trusteeeeeeeeeeeeeee
Hey jij hebt nog weinig aan mening gegeven!quote:
mijn mening staat er al wel tussen zou dus niets aan de discussie toevoegen en de boel dus alleen maar verder opstoken maar ben t met jullie eens hoorquote:Op woensdag 8 november 2006 00:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey jij hebt nog weinig aan mening gegeven!
HEIR HEIR!quote:
Kom jij het weer gezellig maken?quote:
niet echtquote:
Ow je hebt TL ook nog wat te zeggen?quote:
quote:Op woensdag 8 november 2006 00:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ow je hebt TL ook nog wat te zeggen?![]()
troep? kwalitatief hoogstaande huiliepostingsquote:Op woensdag 8 november 2006 00:23 schreef Gladys het volgende:
[..]ik ga die troep echt niet teruglezen
![]()
heb al hele dag met een vervelende huilie moeten werken zegquote:Op woensdag 8 november 2006 00:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
troep? kwalitatief hoogstaande huiliepostings![]()
Stond je voor een spiegel?quote:Op woensdag 8 november 2006 00:25 schreef Gladys het volgende:
[..]
heb al hele dag met een vervelende huilie moeten werken zeg![]()
![]()
zou zomaar kunnen jaquote:
doe het lekker zelfquote:Op woensdag 8 november 2006 00:36 schreef versabommie het volgende:
isdie al vol ? schiet eens op met posten ?
Wat had had je voor tekst ingedachten danquote:Op woensdag 8 november 2006 00:36 schreef versabommie het volgende:
isdie al vol ? schiet eens op met posten ?
vertel eens over je kartonnen doos ?quote:Op woensdag 8 november 2006 00:37 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wat had had je voor tekst ingedachten dan![]()
![]()
of over je achterlijke auto!quote:Op woensdag 8 november 2006 00:37 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
je kunt op zijn minst helpen !quote:
SCHUURquote:Op woensdag 8 november 2006 00:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
vertel eens over je kartonnen doos ?
kartonnen schuur?quote:
OOHH die gaat binnenkort naar de garage, er schijnt een nieuwe airco in te moetenquote:
Jij smeekt echt om een ban hequote:Op woensdag 8 november 2006 00:37 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
neeh had je maar niet zo'n bout opmerking net moeten makenquote:Op woensdag 8 november 2006 00:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
je kunt op zijn minst helpen !
kribbiequote:Op woensdag 8 november 2006 00:40 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
OOHH die gaat binnenkort naar de garage, er schijnt een nieuwe airco in te moeten![]()
sommige mensen kennen hun grenzen niet!quote:
welke boutopmerking hebben we het nu over?quote:Op woensdag 8 november 2006 00:41 schreef Gladys het volgende:
[..]
neeh had je maar niet zo'n bout opmerking net moeten maken![]()
Merbauquote:
Kom maar bij eendjequote:Op woensdag 8 november 2006 00:41 schreef Gladys het volgende:
[..]
neeh had je maar niet zo'n bout opmerking net moeten maken![]()
kan dat wel in zo'n veredelde bakfiets?quote:Op woensdag 8 november 2006 00:40 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
OOHH die gaat binnenkort naar de garage, er schijnt een nieuwe airco in te moeten![]()
die van nog geen kwartier geledenquote:Op woensdag 8 november 2006 00:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
welke boutopmerking hebben we het nu over?![]()
quote:
quote:
dat kunnen er nog steeds 40 zijnquote:
De Nihola bakfiets is voor mijn vrouw en de hond en de auto mag ik gebruikenquote:Op woensdag 8 november 2006 00:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
kan dat wel in zo'n veredelde bakfiets?
Wij probeerde het tenminste nog een beetje inhoudelijk, ik denk dat die zuigers die alleen maar slowchattend lopen te stoken hem echt wel eens zouden kunnen krijgenquote:Op woensdag 8 november 2006 00:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
sommige mensen kennen hun grenzen niet!![]()
Van hem wisten we dat al een tijdje, nu moet "patries" het nog ondervindenquote:Op woensdag 8 november 2006 00:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
sommige mensen kennen hun grenzen niet!![]()
De dag dat Kribbie een ban krijgt zal ik vieren als bevrijdingsdag!quote:Op woensdag 8 november 2006 00:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wij probeerde het tenminste nog een beetje inhoudelijk, ik denk dat die zuigers die alleen maar slowchattend lopen te stoken hem echt wel eens zouden kunnen krijgen![]()
Jij gebruikt je hondquote:Op woensdag 8 november 2006 00:44 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
De Nihola bakfiets is voor mijn vrouw en de hond en de auto mag ik gebruiken![]()
uitermate intrigerend hoor ben je alleen wel 4 uur drukquote:Op woensdag 8 november 2006 00:23 schreef Gladys het volgende:
[..]ik ga die troep echt niet teruglezen
![]()
maar het is elke letter waardquote:Op woensdag 8 november 2006 00:46 schreef Inodder het volgende:
[..]
uitermate intrigerend hoor ben je alleen wel 4 uur druk![]()
Ach, we hebben hier net een heelrijk rustig weekend gehad zonder jou dus als ik je een plezier kan doen..........quote:Op woensdag 8 november 2006 00:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
De dag dat Kribbie een ban krijgt zal ik vieren als bevrijdingsdag!![]()
heb er helemaal geen behoefte aan om die zooi te lezenquote:Op woensdag 8 november 2006 00:46 schreef Inodder het volgende:
[..]
uitermate intrigerend hoor ben je alleen wel 4 uur druk![]()
Patries wou niet met je praten he?quote:Op woensdag 8 november 2006 00:45 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Van hem wisten we dat al een tijdje, nu moet "patries" het nog ondervinden![]()
quote:
?? ik bewerk bijna alleen maar hardhout geen probleem mee hoorquote:Op woensdag 8 november 2006 00:42 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
MerbauDe deur is ook van hardhout dus het was nog niet zo makkelijk om er een kattenluik in te zagen
![]()
hartstikke interessant, dat dwerg-gate!quote:Op woensdag 8 november 2006 00:47 schreef Gladys het volgende:
[..]
heb er helemaal geen behoefte aan om die zooi te lezen![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 00:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
hartstikke interessant, dat dwerg-gate!![]()
1 dag aanstelster!quote:Op woensdag 8 november 2006 00:47 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ach, we hebben hier net een heelrijk rustig weekend gehad zonder jou dus als ik je een plezier kan doen..........![]()
Heb ik vroeger ook gedaan tijdens de vakantie's in een timmerfabriek maar thuis met een Black en Dekker is het toch iets andersquote:Op woensdag 8 november 2006 00:48 schreef Inodder het volgende:
[..]
?? ik bewerk bijna alleen maar hardhout geen probleem mee hoor![]()
ach irl en forum scheiden is heel makkelijk. irl krijgt iedereen een nieuwe kans van mequote:
Het voelde als een heel weekendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |