???? jij slaat de plank mis vriend! Het hele punt van anarchie is dat er niet een machtspositie is!quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:59 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Anarchie en machtsgeilheid ligt dicht tegen elkaar aan....![]()
Wat heb jij geslikt?quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je wist al waar het over ging, voordat je wist waar het over ging![]()
![]()
![]()
![]()
Mwoahhh, begin maar zou ik zeggen, we zien vanzelf wel wanneer we geëdit worden... Overigens heb ik geen sandalen, wel TEVA's, mag dat ook? (oh ja, voor de duidelijkheid, die draag ik dan zonder sokken...)quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik wilde het over je sandalen hebben maar ik weet niet hoelang we precies hebben voor die discussie...is de policy niet helemaal duidelijk over!
Maar toch snap ik het nietquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je wist al waar het over ging, voordat je wist waar het over ging![]()
![]()
![]()
![]()
Stel jij je eens even netjes voor aan Patriesquote:
Moet lukken! De rappe topicopeners zijn momenteel druk bezig.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:04 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ok, ik hoop dat ik de kans krijg.....![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
die discussie voeren we hier toch ook nu? Ik verwijder die discussie niet, ik edit hem niet. Vrijuit discussieren over een onderwerp naar keuze.. have fun. Maar dat betekent niet dat een zo duidelijk aangegeven grens dan opeens wel overschreden mag worden.
Een heleboel zaken mogen volgens de policy niet. Maar omdat dit SC is zou het opeens wel mogen? Post tubgirl eens in dit of een ander topic. Het resultaat zal hetzelfde zijn. en nee, post TG nu maar gewoon niet, je snapt wat ik bedoel
quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen weekend al verschillende liefdesverklaringen verstuurd naar FA's
![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
???? jij slaat de plank mis vriend! Het hele punt van anarchie is dat er niet een machtspositie is!
Jij bent zelfs te dom om mee te flirten!quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:06 schreef Patricia.B het volgende:
[..]
Maar toch snap ik het nietHier mocht je het over alles hebben maar niet over iets wat een modje niet leuk vind
![]()
![]()
Ja, in het bewuste denken.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
???? jij slaat de plank mis vriend! Het hele punt van anarchie is dat er niet een machtspositie is!
Niet als ik het voor het zeggen heb in die anarchie!quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:07 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ja, in het bewuste denken.
Daaronder zit een onbewuste wens om het helemaal anders gaan doen. Anarchie is een illusie. Er zullen altijd leiders uit anarchie voortkomen.
imho natuurlijk.
Je begint aan een discussie zonder eindquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:07 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
eheh... Zonder machtspositie is er geen anarchie mogelijk, zoals ook de duivel niet kan bestaan zonder god...
OMG! waar begin ik aan!
quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:06 schreef Talitha het volgende:
[..]
Moet lukken! De rappe topicopeners zijn momenteel druk bezig.![]()
quote:
What everquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:07 schreef Patricia.B het volgende:
[..]
Je komt niet tussen Eendje en mij![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Niet als ik het voor het zeggen heb in die anarchie!
quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Niet als ik het voor het zeggen heb in die anarchie!
Doe die heilige ogen dan maar weer lekker toe...meneer de uil is al veel eerder langs geweest.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:07 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ja, in het bewuste denken.
Daaronder zit een onbewuste wens om het helemaal anders gaan doen. Anarchie is een illusie. Er zullen altijd leiders uit anarchie voortkomen.
imho natuurlijk.
Nee laat maar, dit soort discussies voer ik liever IRL...quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je begint aan een discussie zonder eind
Ik ga je strax misschien antwoord geven
quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:07 schreef Patricia.B het volgende:
[..]
Je komt niet tussen Eendje en mij![]()
En je argument is ?quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:11 schreef Jappie het volgende:
[..]
Doe die heilige ogen dan maar weer lekker toe...meneer de uil is al veel eerder langs geweest.![]()
Een doos die jou leuk vind, daar hoef ik mij niet aan voor te stellen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Stel jij je eens even netjes voor aan Patries![]()
Patriciaquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Stel jij je eens even netjes voor aan Patries![]()
Wie...Patty ? ...neh...die heeft afgedaan na vanavond...ik ben veel domme wichten tegengekomen in mijn leven maar ergens trek ook ik een grens.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hoi Jappie
![]()
Jij wil dus ook zo graag![]()
Dus jij bent die Bommie waar ze me voor waarschuwdequote:Op dinsdag 7 november 2006 21:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij bent zelfs te dom om mee te flirten!![]()
Die stinkeend mag je houden!
quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:13 schreef Mike1964 het volgende:
Kutkneus mag dus niet...das dan weer duidelijk.
Kan geen engelsquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
What ever...ken je dat gezegde soms niet ? ...if it walks like a duck....talks like a duck...it probably is a duck....
![]()
ok, zie je 2 december welquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:12 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Nee laat maar, dit soort discussies voer ik liever IRL...
Nah...oké, vertel. Waarom ben je zo chagrijnig en zo? Wil je er over praten? Even uithuilen? Kom maar!quote:
Dat zou ik zeer op prijs stellen. Mijn teksten onder jouw ogen is als paarlen voor de zwijnen, dik vet varken!quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:14 schreef Patricia.B het volgende:
[..]
Dus jij bent die Bommie waar ze me voor waarschuwde![]()
Na Luciano de 2de die ik niet meer lees![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wie...Patty ? ...neh...die heeft afgedaan na vanavond...ik ben veel domme wichten tegengekomen in mijn leven maar ergens trek ook ik een grens.![]()
![]()
Goed, doe ik 10 eurie, maar dan verwacht ik ook een orade van een kantje of 3.....quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je had betaald voor een statement....een argument kost je 3 euro meer.![]()
Mag ik je geen patries noemen?quote:
quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat zou ik zeer op prijs stellen. Mijn teksten onder jouw ogen is als paarlen voor de zwijnen, dik vet varken!![]()
Weet ik tenminste ook wat er net ge-edit is in FB.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:13 schreef Mike1964 het volgende:
Kutkneus mag dus niet...das dan weer duidelijk.
Ik lees het toch niet meerquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat zou ik zeer op prijs stellen. Mijn teksten onder jouw ogen is als paarlen voor de zwijnen, dik vet varken!![]()
Wij hebben mensenkennis, vriend Jap!quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wie...Patty ? ...neh...die heeft afgedaan na vanavond...ik ben veel domme wichten tegengekomen in mijn leven maar ergens trek ook ik een grens.![]()
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
Weet ik tenminste ook wat er net ge-edit is in FB.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |