Het was goed het is nou redelijkquote:Op vrijdag 1 december 2006 22:15 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
neej man, volg je dat niet..tis kicke
![]()
jij hierquote:Op zondag 3 december 2006 00:02 schreef -Mo- het volgende:
Ahdaarisdepauperslowchatvanjulliegekketjappiesweer.
Ja hallo, nu kan ik juist niet wachten tot seizoen 6 begint...quote:Op zondag 3 december 2006 12:52 schreef Jay_Snake het volgende:
Er is natuurlijk maar 1 manier om het vol te houden tot 14 januari en dat is door de prequel van Season 6 te bekijken, dus doe dat dan ook!
Part1:
http://www.youtube.com/watch?v=YfcGyKIx3Bk
Part2:
http://www.youtube.com/watch?v=RTe5XMjSQgY
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is niet zo'n bijzondere prequel.quote:Op zondag 3 december 2006 13:16 schreef Richardfun het volgende:
Ik zit nu in de UB te studeren, maar ik ga het maar thuis doen. Kan me niet concentreren nu ik weet dat die prequel er is, maar ik hem niet kan kijken. (Geen geluid bij de pc's in de UB)
Te laat, ben al thuisquote:Op zondag 3 december 2006 13:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het is niet zo'n bijzondere prequel.
Deze prequel komt van de season5 dvd. Die hoort pas vanaf volgende week verkocht te worden, dus ik gok dat de website ook pas voor die tijd gepland staat.quote:Op zondag 3 december 2006 14:15 schreef DaMart het volgende:
Dan noemen ze een website in de prequel... doet de link het niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ten percent faster with a sturdier frame
quote:Op zondag 3 december 2006 16:41 schreef TC03 het volgende:
Die prequel slaat echt he-le-maal nergens op.johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...dat was ook de bedoeling hé
hi
quote:Op zondag 3 december 2006 16:41 schreef TC03 het volgende:
Die prequel slaat echt he-le-maal nergens op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
Hoeveel meer duidelijkheid wil je?quote:Op zondag 3 december 2006 17:28 schreef -J-D- het volgende:
Net seizoen 5 afgekeken
Ben nog in extase... Zoals iedereen kan ik niet wachten tot er meer duidelijkheid is over s6 in the USA
Dat is in amerika iddquote:Op zondag 3 december 2006 17:44 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Hoeveel meer duidelijkheid wil je?![]()
14 januari de 2 hour premiere, en 15 januari eps 3 en 4. Daarna elke week een ep, zonder breaks.
quote:Op zondag 3 december 2006 16:50 schreef Richardfun het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ten percent faster with a sturdier frame
We bespreken hier dan ook de Amerikaanse uitzendingen. Zie TT. 24 (VS)quote:Op zondag 3 december 2006 17:51 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Dat is in amerika idd
Maar het zal wel ff duren voordat het in NL komt?
Dat wordt dus downloaden wachten
okquote:Op zondag 3 december 2006 18:07 schreef TC03 het volgende:
[..]
We bespreken hier dan ook de Amerikaanse uitzendingen. Zie TT. 24 (VS)
Zijn de uitzendingen al zo snel beschikbaar bij nieuwsgroepen?quote:Op zondag 3 december 2006 18:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het internet kent onbegrensde mogelijkheden.
Ja. Paar uur na uitzenden meestal. In high resolution 700MB versie vaak ook nogquote:Op zondag 3 december 2006 18:35 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Zijn de uitzendingen al zo snel beschikbaar bij nieuwsgroepen?
quote:Op zondag 3 december 2006 18:06 schreef TC03 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
Word.quote:Op zondag 3 december 2006 22:40 schreef -Mo- het volgende:
Ik ga een Toyota kopen.
Zo verschrikkelijk slecht.![]()
Beter gewoon niet meer prequel maken, niet serieus te nemen deze shit.
Amen. So uncalled for.quote:Op zondag 3 december 2006 22:40 schreef -Mo- het volgende:
Ik ga een Toyota kopen.
Zo verschrikkelijk slecht.![]()
Beter gewoon niet meer prequel maken, niet serieus te nemen deze shit.
ofquote:let's put on some fine music with the new radio system of Toyota
ofquote:it's easy to navigate to amerika, just press here
quote:luckily, we have AIRCO
Sterke!quote:Op zondag 3 december 2006 22:55 schreef XxxPimxxX het volgende:
luckily, we have airco
9 minuten te lang.quote:Op maandag 4 december 2006 00:51 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Jammer dat hij maar 10 mins duurt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |