quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:14 schreef Xrenity het volgende:
Maar won nou PSP de beste handheld prijs?
Daar ben ik het ook niet echt mee eens.quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:40 schreef Xrenity het volgende:
liberty city stories best game overall
Scheelt je geen zak. Daarvoor moet je zeker niet gaan vooral als je ook nog eens je kaartje erbij rekentquote:Op vrijdag 24 november 2006 19:36 schreef wc-eend het volgende:
Zijn er ook games met korting te koop?? Want ik ben wel van plan om GoW te halen ofzo, maarja hier thuis krijg ik hem voor 44 euro, maar als die goedkoper is op de beurs haal ik hem daar..
Was zeker leuk ! en druk ..Mis die mooie vrouwen van xbox 360 nog op de foto !!quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het was leukAlleen ik heb de kaartjes voor morgen nog niet binnen van Fok!.
vrijkaartjequote:Op vrijdag 24 november 2006 19:43 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Scheelt je geen zak. Daarvoor moet je zeker niet gaan vooral als je ook nog eens je kaartje erbij rekent
je kon wel GoW spelen in de hummerquote:Op vrijdag 24 november 2006 22:18 schreef Kijana het volgende:
Gameplay was wel leuk, maar klein. Niet veel goodies kunnen scoren maar wel wat leuke posters. Gamekings hadden 't geluid wel erg hard aan staan en die hummer van GoW kon je dus niet in spelen alleen een demonstratie zien, hoorde ik pas toen ik bij de deur was gekomen... maar krijg wel een faceplate thuis gestuurd.
En ik zag nog een klasgenoot die bleek bij Gameparty te staan hehe.
Hehe, dat was wel droog idd.quote:Op zaterdag 25 november 2006 01:59 schreef Niek. het volgende:
Wat ik wel opvallend vond tijdens de gameawards was dat er een enrom boe-geroep kwam toen het over de ps3 ging.... sony verliest populariteit?
Kloptquote:Op zaterdag 25 november 2006 10:50 schreef AffenStrudel het volgende:
Relatief dure grap wel eigenlijk.
15 euro+18 euro reiskosten+geld op nog wat te drinken daaro.
PSP beste handheldquote:Game van het Jaar: GTA: Liberty City Stories
Beste Nintendo DS game: New Super Mario Bros. (Metroid Prime Hunters, Brain Training)
Beste Handheld: PSP (Nintendo DS, GBA)
Beste GameCube game: Mario Smash Football (Chibi Robo, Mario Party 7)
Beste PlayStation 2 Game: Black (Shadow of the Colossos, PES5)
Beste PSP Game: GTA Liberty City Stories (Loco Roco, Tekken)
Beste 360 game: Saints Row (Dead Rising, Oblivion)
Beste GameCube game: Mario Smash Football (Chibi Robo, Mario Party 7)
Beste Nintendo DS game: New Super Mario Bros. (Metroid Prime Hunters, Brain Training
Beste PC game: FEAR (Company of Heroes, Oblivion)
Beste Console: Xbox 360 (PS2, PC)
Speciale Award voor Best Sound: Call of Duty 2 (Guitar Hero, Lumines)
Beste Online Game: Call of Duty 2 (Saints Row, Guild Wars Factions)
Die iets grotere met enorm grote borsten staat deze maand in de playboy. Dat is misschien beter dan al dat blauwe, hehehequote:Op zaterdag 25 november 2006 12:09 schreef Rorata het volgende:
iemand foto's van die bodypaint chicks?
we vodnen haar er nou niet echt leuk uitzienquote:Op zaterdag 25 november 2006 12:23 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Die iets grotere met enorm grote borsten staat deze maand in de playboy. Dat is misschien beter dan al dat blauwe, hehehe
U gaat door voor de magnetronquote:Op zaterdag 25 november 2006 12:56 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Das die meid uit Beauty and the Nerd![]()
Mja die MS kerel zei iets van dat ze de hele ochtend zoiets hadden gedaan maar iedereen ging de settings veranderen ofzo en daarom kon je nauwelijks spelen en hij zei dat als je het spel nog niet had gespeeld dat je dan steeds dood ging en dat zou dan niet leuk zijn en daarom gaf ie maar een demonstratiequote:Op vrijdag 24 november 2006 22:37 schreef wobbel het volgende:
vond het wel beetje tegenvallen als je binnenkwam enzo....
[..]
je kon wel GoW spelen in de hummer
greep je kans dan en ging op de fotoquote:Op zaterdag 25 november 2006 11:10 schreef roediej het volgende:
[..]
zoals ik hier boven ook aan gaf, foto's??Vond die brunette lekkr
![]()
Hij was minder dan de gamexpo vorig jaar, welke minder was dan de gamexpo van 2004, er zit dus een mooie dalende lijn in, maar het is nog steeds leuk genoeg om volgend jaar weer te gaanquote:Op zaterdag 25 november 2006 16:26 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Die zuigde helaas niet, nee de beurs zelf
Veel rijen?? vond het enorm meevallen, vrijwel elke console was bezet maar even wachten, of heel intimiderend achter een kereltje van 1,60meter gaan staan en je kon vrijwel direct gamenquote:Op zaterdag 25 november 2006 16:33 schreef Wessiej het volgende:
Nouja, GameXpo vorig jaar was leuk, PU gameplay vorig jaar (schijnt naar horen zeggen) ook wel leuk te zijn.
Gaan ze samen is het bagger.
Ik ga zo volgend jaar echt niet, ik heb 3 spellen gespeeld daar, de rest waren rijen van hier tot Tokyo, veel te kleine ruimte.
Ze haden leuke ideeën, maar heel slecht uitgevoerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |