quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:14 schreef Xrenity het volgende:
Maar won nou PSP de beste handheld prijs?
Daar ben ik het ook niet echt mee eens.quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:40 schreef Xrenity het volgende:
liberty city stories best game overall
Scheelt je geen zak. Daarvoor moet je zeker niet gaan vooral als je ook nog eens je kaartje erbij rekentquote:Op vrijdag 24 november 2006 19:36 schreef wc-eend het volgende:
Zijn er ook games met korting te koop?? Want ik ben wel van plan om GoW te halen ofzo, maarja hier thuis krijg ik hem voor 44 euro, maar als die goedkoper is op de beurs haal ik hem daar..
Was zeker leuk ! en druk ..Mis die mooie vrouwen van xbox 360 nog op de foto !!quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het was leukAlleen ik heb de kaartjes voor morgen nog niet binnen van Fok!.
vrijkaartjequote:Op vrijdag 24 november 2006 19:43 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Scheelt je geen zak. Daarvoor moet je zeker niet gaan vooral als je ook nog eens je kaartje erbij rekent
je kon wel GoW spelen in de hummerquote:Op vrijdag 24 november 2006 22:18 schreef Kijana het volgende:
Gameplay was wel leuk, maar klein. Niet veel goodies kunnen scoren maar wel wat leuke posters. Gamekings hadden 't geluid wel erg hard aan staan en die hummer van GoW kon je dus niet in spelen alleen een demonstratie zien, hoorde ik pas toen ik bij de deur was gekomen... maar krijg wel een faceplate thuis gestuurd.
En ik zag nog een klasgenoot die bleek bij Gameparty te staan hehe.
Hehe, dat was wel droog idd.quote:Op zaterdag 25 november 2006 01:59 schreef Niek. het volgende:
Wat ik wel opvallend vond tijdens de gameawards was dat er een enrom boe-geroep kwam toen het over de ps3 ging.... sony verliest populariteit?
Kloptquote:Op zaterdag 25 november 2006 10:50 schreef AffenStrudel het volgende:
Relatief dure grap wel eigenlijk.
15 euro+18 euro reiskosten+geld op nog wat te drinken daaro.
PSP beste handheldquote:Game van het Jaar: GTA: Liberty City Stories
Beste Nintendo DS game: New Super Mario Bros. (Metroid Prime Hunters, Brain Training)
Beste Handheld: PSP (Nintendo DS, GBA)
Beste GameCube game: Mario Smash Football (Chibi Robo, Mario Party 7)
Beste PlayStation 2 Game: Black (Shadow of the Colossos, PES5)
Beste PSP Game: GTA Liberty City Stories (Loco Roco, Tekken)
Beste 360 game: Saints Row (Dead Rising, Oblivion)
Beste GameCube game: Mario Smash Football (Chibi Robo, Mario Party 7)
Beste Nintendo DS game: New Super Mario Bros. (Metroid Prime Hunters, Brain Training
Beste PC game: FEAR (Company of Heroes, Oblivion)
Beste Console: Xbox 360 (PS2, PC)
Speciale Award voor Best Sound: Call of Duty 2 (Guitar Hero, Lumines)
Beste Online Game: Call of Duty 2 (Saints Row, Guild Wars Factions)
Die iets grotere met enorm grote borsten staat deze maand in de playboy. Dat is misschien beter dan al dat blauwe, hehehequote:Op zaterdag 25 november 2006 12:09 schreef Rorata het volgende:
iemand foto's van die bodypaint chicks?
we vodnen haar er nou niet echt leuk uitzienquote:Op zaterdag 25 november 2006 12:23 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Die iets grotere met enorm grote borsten staat deze maand in de playboy. Dat is misschien beter dan al dat blauwe, hehehe
U gaat door voor de magnetronquote:Op zaterdag 25 november 2006 12:56 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Das die meid uit Beauty and the Nerd![]()
Mja die MS kerel zei iets van dat ze de hele ochtend zoiets hadden gedaan maar iedereen ging de settings veranderen ofzo en daarom kon je nauwelijks spelen en hij zei dat als je het spel nog niet had gespeeld dat je dan steeds dood ging en dat zou dan niet leuk zijn en daarom gaf ie maar een demonstratiequote:Op vrijdag 24 november 2006 22:37 schreef wobbel het volgende:
vond het wel beetje tegenvallen als je binnenkwam enzo....
[..]
je kon wel GoW spelen in de hummer
greep je kans dan en ging op de fotoquote:Op zaterdag 25 november 2006 11:10 schreef roediej het volgende:
[..]
zoals ik hier boven ook aan gaf, foto's??Vond die brunette lekkr
![]()
Hij was minder dan de gamexpo vorig jaar, welke minder was dan de gamexpo van 2004, er zit dus een mooie dalende lijn in, maar het is nog steeds leuk genoeg om volgend jaar weer te gaanquote:Op zaterdag 25 november 2006 16:26 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Die zuigde helaas niet, nee de beurs zelf
Veel rijen?? vond het enorm meevallen, vrijwel elke console was bezet maar even wachten, of heel intimiderend achter een kereltje van 1,60meter gaan staan en je kon vrijwel direct gamenquote:Op zaterdag 25 november 2006 16:33 schreef Wessiej het volgende:
Nouja, GameXpo vorig jaar was leuk, PU gameplay vorig jaar (schijnt naar horen zeggen) ook wel leuk te zijn.
Gaan ze samen is het bagger.
Ik ga zo volgend jaar echt niet, ik heb 3 spellen gespeeld daar, de rest waren rijen van hier tot Tokyo, veel te kleine ruimte.
Ze haden leuke ideeën, maar heel slecht uitgevoerd.
meer en duidelijker??:Pquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:33 schreef nubie het volgende:
[..]
greep je kans dan en ging op de foto![]()
vooruit
[[url=http://img140.imagevenue.com/loc493/th_66018_DSC00815_123_493lo.JPG]afbeelding][/URL]
![]()
Ik hoop dat je een handheld hebt en die mee neemt, dan heb je wat te doen tijdens het wachten. Geloof me, jij gaat veel, heel veel wachten.quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:03 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Ik ben er zondag. Heb er best zin in, vooral het checken van de Wii (Zelda!) en de PS3 lijkt me tof. Ook Gears of War wil ik wel ff spelen
Whehe. Eens even kijken of er wat vette Halo figures bij staan, kijken of ik die mee kan nemenquote:Op zaterdag 25 november 2006 22:35 schreef Kijana het volgende:
Je kon er Halo of Warcraft en nog wat action figures kopen
Ikquote:Op zaterdag 25 november 2006 22:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wie gaat er morgen ?
Precies, elk jaar zuigt die beurs maar ik ga er nog steeds altijd heen denk dat het meerendeel voor de gezelligheid is dat ik gaquote:Op zaterdag 25 november 2006 23:27 schreef Khadgar het volgende:
Doet het ook maar ik ga gericht kijken naar enkele dingen die ik waarschijnlijk het komende half jaar wil aanschaffen, tis voor mij heel specifiek informatie inwinnen en dingen uitproberen dus.
1) De Nintendo Wii
2) De Freesmachine van Elektuur
3) Harmony Remotes van Logitech
En zo heb ik nog een paar dingetjes die ik gewoon even in mijn handen moet hebben.
De betere comicstores in nederland heeft gewoon van dat soort figuurtjes, de Yendor in rotterdam heeft er echt superveel!quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:00 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Whehe. Eens even kijken of er wat vette Halo figures bij staan, kijken of ik die mee kan nemen![]()
Oke bedankt, dan ga ik niet naar Gameplay.quote:Op zondag 26 november 2006 10:16 schreef Xrenity het volgende:
Je moest overal zoooo lang wachtenHeb Wii geskipped omdat ik het meeste al gespeeld had.
Heb een half uur/uur gewacht voor PS3, voor een trailer van 4 minuten en 5 minuutjes spelen.quote:Op zondag 26 november 2006 10:57 schreef nlboy het volgende:
[..]
Oke bedankt, dan ga ik niet naar de Gameplay.
Volgens mij speelde die gast in GTST... ik weet het wel zeker eigenlijkquote:Op zondag 26 november 2006 10:16 schreef Xrenity het volgende:
Ps3 stand was belachelijk
Lair speelde wel geinig though.
Je moest overal zoooo lang wachtenHeb Wii geskipped omdat ik het meeste al gespeeld had.
Wie was trouwens die dude bij de Gears of War hummer? Ik weet zeker dat ik hem ergens van kon.
Dat idee had ik ook.quote:Op zondag 26 november 2006 11:07 schreef linebear het volgende:
[..]
Volgens mij speelde die gast in GTST... ik weet het wel zeker eigenlijk
quote:Hallo,
Al enkele weken keek ik uit naar jullie event, al was het vooral vanwege de PS3. Nou heb ik op de console mogen spelen, maar dat ik 2,5 uur heb moeten wachten om er maar even op te spelen(lees:6 min) vind ik toch wel een slechte zaak hoor. Waarom hebben jullie niet naar buiten gebracht dat er maar 8 PS3's beschikbaar waren, want dit is niets meer dan lokkerij. Verder heb ik nog meer kritiekpunten die mij zijn bijgebleven, ik licht ze even toe:
- Waarom waren er in vredesnaam geen demopods met Gears of War erop ? Het spel kon je dan wel in de limo spelen, maar vraag niet wat de wachtrijen waren.
- Jullie kondigde met enthousiasme aan dat de Gameplay 2006 groter dan ooit zou worden. Sorry maar hier heb ik dus echt niets van gemerkt. Laten we het op een paar vierkante meters groter houden dan vorig jaar.
- Waarom stonden games als Assassin's Creed en Brothers In Arms:Hell's Highway wel op de lijst van de speelbare games en waren ze nergens te bekennen ?
- Hoe komt het dat ze zo slecht was gesteld met de eet voorzieningen. Er was maar een kraampje waar je hotdogs kon halen en het schijnt ook nog dat je 20 min op een broodje moest wachten. En over voorzieningen gesproken, voor een plasje moest je 50 euro cent betalen, tot grote verbazing van iedereen.
En zo kan ik nog wel een aantal punten van kritiek noemen. Het viel mij gewoon tegen als gamer dat er zulke grootse dingen werden beloofd en er maar weinig van terecht kwam. Vorig jaar vond ik het ook al matig, maar dit jaar is echt drastisch naar beneden gegaan. Laten we hopen dat jullie iets met dit kritiek doen, want anders zal ik(na 4 jaar) en vele anderen volgend jaar het event aan ons voorbij laten gaan.
Mvg,
XXX, een teleurgestelde gamer....
WOOT! Was de apenheul ook op de gameplay te vinden?quote:Op zondag 26 november 2006 11:37 schreef Xrenity het volgende:
Stond in die PS3 stand met 2 apen die helemaal flipten toen ze de fucking console zagen staan. En bellen naar iemand 'HIER STAAT DE PS3 WAAAAAAAAAA'.
Aapjes
netjes jaquote:Op zondag 26 november 2006 11:28 schreef Cyberia18 het volgende:
Man wat viel het dit jaar weer lekker tegen zegVorig jaar was het ook niet al te best, maar dit jaar was het huilen met de pet op. Men liep toch stoer te roepen dat de Gameplay grootser dan ooit wordt ? My ass! Gameplay 2006 was even groot als de Gameplay 2005. Verder had ik nog meer kritiek welke je hieronder in mijn gestuurde email kunt lezen.
[..]
Precies mijn woorden.quote:Op zondag 26 november 2006 15:08 schreef Chevalric het volgende:
Oh, en de Sony PS3 stand was het toppunt van arrogantie: "je mag onze nieuwe console alleen zien als je er een uur voor in de rij gaat staan". Bij de Wii moest je ook in de rij, maar daar kon je tenminste zien hoe 't ding er uit zag, en hoe anderen speelden.
Als ze volgende keer Gamekingsquote:Op zondag 26 november 2006 16:24 schreef Ipho het volgende:
Dit was het toppunt wat een bagger beurs.![]()
Hij mag zich schamen.quote:Op zondag 26 november 2006 17:33 schreef Niek. het volgende:
JJ heeft voor de Gameplay een paar keer in dit topic gepost, vraag me af of hij nog wat van zich laat horen.... op zn minst een soort van "We zullen de kritiek meenemen in de evaluatie"![]()
Als ze volgende keer Axe stand maken met probeer verpakingen deoquote:Op zondag 26 november 2006 17:30 schreef Slappy het volgende:
[..]
Als ze volgende keer Gamekingsweg laten word het vast minder druk.
En ander publiek want Tmf is toch wel koning in alles verneuken![]()
Feit is dat 80% (fanboys, kinders) het wél naar hun zin had - en dus is de beurs dan geslaagd.quote:Op zondag 26 november 2006 17:33 schreef Niek. het volgende:
JJ heeft voor de Gameplay een paar keer in dit topic gepost, vraag me af of hij nog wat van zich laat horen.... op zn minst een soort van "We zullen de kritiek meenemen in de evaluatie"![]()
Ik heb haar geneukt!quote:
EA is de uitgever van het spel en is ook nog een van de sponsoren. Dit verklaart al heel veel lijkt mijquote:Op zondag 26 november 2006 17:44 schreef Slappy het volgende:
Ja de boer eet alleen wat ie kent.
Zie de uitslag.
Beste Ps2 spel Blackniet dat het een slecht spel is maar waarom staat Dragonqeust niet op nummer 1
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |