Ja krijg je via msn.quote:
Nee, is niet speel baarquote:Op donderdag 23 november 2006 19:53 schreef Niek. het volgende:
Assasins creed zou toch speelbaar zijn? het valt me in een keer op dat hij n iet meer op de website van de gameplay staat....
Zien er goed uit! Gasten van Gamekings ook ff kieken hae.quote:
quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:56 schreef Oksel het volgende:
Ik ga niet. Ik wacht wel 13 dagen, dan ga ik lekker thuis voor lul staan..
ja dan is het tering druk het is uitverkocht voor de zaterdagquote:Op vrijdag 24 november 2006 15:03 schreef jorienvdherik het volgende:
morgen wordt het leuk
Echte mannen gaan zondagquote:
quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:12 schreef wc-eend het volgende:
Wat is een goede tijd om morgen te komen? Ik hoef toch niet om 09:00 al te zijn ofzo heh?? Ik ben een beurzen n00b en dit wordt me eerste beurs ever..
Jah heeee... heb een vrijkaartje.. wil wel ff kijken maar heb dus geen ideequote:
denk dat 8 uur verstandiger isquote:Op vrijdag 24 november 2006 16:12 schreef wc-eend het volgende:
Wat is een goede tijd om morgen te komen? Ik hoef toch niet om 09:00 al te zijn ofzo heh?? Ik ben een beurzen n00b en dit wordt me eerste beurs ever..
ja zelfs met de bus van goude naar woerdequote:Op vrijdag 24 november 2006 16:30 schreef wc-eend het volgende:
En de treinen rijden kut... gaat me 1.5 uur kosten van rotterdam centraal naar utrecht
Mijn vrijkaartje die ik met de fok prijsvraag heb gewonnen had ik vorige week zaterdag binnen, die wordt opgestuurd door de gameplay orgi zelf.. niet door fok..quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het was leukAlleen ik heb de kaartjes voor morgen nog niet binnen van Fok!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |