Agh, er zijn er weinig, ik gok dat ik de enige man met een paardestaart ga zijnquote:Op zondag 12 november 2006 23:54 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Jeweets![]()
Maar hoe kunnen we je herkennen dan?
Ok, ik zal wel met een Airborne pet (misschien zelfs met helm zijn) ivm Brothers in Arms Hell's Highwayquote:Op zondag 12 november 2006 23:57 schreef Morthill het volgende:
[..]
Agh, er zijn er weinig, ik gok dat ik de enige man met een paardestaart ga zijn
quote:Op zondag 12 november 2006 23:57 schreef Morthill het volgende:
[..]
Agh, er zijn er weinig, ik gok dat ik de enige man met een paardestaart ga zijn
quote:Op maandag 13 november 2006 00:15 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Ok, ik zal wel met een Airborne pet (misschien zelfs met helm zijn) ivm Brothers in Arms Hell's Highway![]()
Moeilijk meenemen? zet hem gewoon opquote:Op maandag 13 november 2006 14:21 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Ik denk dat ik mijn helm nog serieus mee ga nemen ook. Ff een hartje op verven en dan naar de BiA:HH stand gaan
Volgens mij zouden ze dat wel waarderen
Wel moeilijk meenemen overigens.
Volgens mij was er geen limiet, je kon ze gewoon bij de kassa kopen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:19 schreef nlboy het volgende:
Ziet er nou een limiet (met kaartjes) zoals voorgaande jaren? Want ik koop liever op de HCC dagen een kaartje, dan dat ik het van te voren koop. Zodat ik dan nog kan kijken of ik zin/tijd heb om naar toe te gaan.
Topquote:Op dinsdag 14 november 2006 23:21 schreef =HellFire= het volgende:
Yep, aanwezig. Wellicht het hele weekend...
Een nog niet nader te benoemen stand met een nog niet nader te benoemen console would do the trick?quote:
Heeft gamer.nl een eigen stand waar de ps3 speelbaar is?quote:Op woensdag 15 november 2006 15:32 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Een nog niet nader te benoemen stand met een nog niet nader te benoemen console would do the trick?Ik laat het jullie nog wel weten denk ik.
Herkenning? Eerste dag Gears t-shirt ( je bent GoW-nerd of je bent het niet he!). Of check m'n fotoboek...
Als ik je tegen kom schreeuw ik wel gewoon heel hard "Hellfire!!"quote:Op woensdag 15 november 2006 15:32 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Een nog niet nader te benoemen stand met een nog niet nader te benoemen console would do the trick?Ik laat het jullie nog wel weten denk ik.
Herkenning? Eerste dag Gears t-shirt ( je bent GoW-nerd of je bent het niet he!). Of check m'n fotoboek...
Geen idee. Weet wel dat we ergens anders bij staan. Een stand waar je niet om heen wil.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:51 schreef Niek. het volgende:
[..]
Heeft gamer.nl een eigen stand waar de ps3 speelbaar is?
Deal.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:52 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Als ik je tegen kom schreeuw ik wel gewoon heel hard "Hellfire!!"
ah, ook gijquote:Op dinsdag 14 november 2006 23:21 schreef =HellFire= het volgende:
Yep, aanwezig. Wellicht het hele weekend...
zie ik je niet johquote:Op donderdag 16 november 2006 22:09 schreef wobbel het volgende:
Ik ga ook naar de HCC en Gameplay op 24 nov
moet wel
Gears?quote:Op woensdag 22 november 2006 10:58 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Mmmm, misschien dat ik alleen maar zaterdag ga, vrijdag heb ik weer een xbox360 lan
WHOLE DAY LONG!
Gears op LAN is echt ultiem.quote:Op woensdag 22 november 2006 11:06 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Met 8 man![]()
Saints Row/Prey/CoD2/3/Marvel Ultimate Alliance![]()
Dit heb je nou al drie keer gezegd...quote:Op maandag 13 november 2006 14:21 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Ik denk dat ik mijn helm nog serieus mee ga nemen ook.
quote:Op woensdag 22 november 2006 17:38 schreef Niek. het volgende:
http://www.freerecordshop.nl/shop/content/akties/gameplay/?utm_content=level5-product1&utm_campaign=FRS
De Free Record Shop aanbiedingen voor de gameplay staan online.
Geen idee, zou best kunnen dat ze die op de HCC hebben neergezet.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:41 schreef Slappy het volgende:
[..]
![]()
Komt Nedgame enzo ook op de Gameplay beurs?
Oe veel FOK!kers aanwezig dusquote:Op donderdag 23 november 2006 10:04 schreef miss_bleu het volgende:
uhuh!!!! ik ben om 1 uur klaar en dan ga ik richting jaarbeurs
Ik loop overal rond. Gieling gaat met mij mee.quote:Op donderdag 23 november 2006 10:46 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Ik loop of rond of sta in de gameparty stand
Doe me je telefoon nummer.quote:Op donderdag 23 november 2006 16:48 schreef Egamer het volgende:
Ik ga zondag, met 1 doel: Ipho meeten.
Ga ook morgen, ook alleen, heb ook nog geen kaartje, maar ook niet direct de behoefte met iemand anders rond te lopenquote:Op donderdag 23 november 2006 17:51 schreef Heintje het volgende:
Ik ga morgen ook. Alleen zo als ik het nu zie ga ik alleen. Misschien dat er nog iemand is die alleen gaat. Kunnen we afspreken en samen rond lopen.
Ik heb trouwens nog geen kaartje maar ik verwachtd at dat morgen geen probleem is, zeker als ik zorg dat ik er op tijd ben.
Inderdaad, ik ga morgen er ook alleen heen. Als je alleen bent, kun je doen wat je zelf wilt.quote:Op donderdag 23 november 2006 18:09 schreef Niek. het volgende:
[..]
Ga ook morgen, ook alleen, heb ook nog geen kaartje, maar ook niet direct de behoefte met iemand anders rond te lopen
Vidn het juist wel relaxt alleen rond te wandelen, gamen wat/waar/wanneer ik wil,Het merendeel van de bezoekers zal perse op de wii/ps3 willen spelen terwijl die consoles mij juist totaal niet kunnen boeien
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |