* nlboy meldt zich al vervanger.quote:Op donderdag 9 november 2006 13:13 schreef Ashavan het volgende:
Zou graag gaan maar heb dan een kart toernooi
Moet je volgens mij 5 euro bij betalen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:14 schreef Slappy het volgende:
Als je naar Hcc gaat kan je hier toch ook in?
Net als cartman bij de special olympics?quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:55 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Ik kan al heel goed kwijlen![]()
Mental retard is dan ook mijn beste act!
Dus je moet die kaarten bij Hcc ingang kopenquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:31 schreef jjbe het volgende:
Even voor de duidelijkheid
- je kunt ook kaarten aan de deur kopen aangezien er de link met HCC is. Het is dus nooit uitverkocht.
- die 5 euro, daarvoor moet je bij de HCC zijn, dat was niet iets wat Gameplay wilde
- Gameplay staat los van HCC, is sinds dit jaar een eigen event.
- als je rust wil, kom vrijdag
JJ
Nee, alleen als ze dus al "uitverkocht" zouden zijn. Ze zijn te koop bij de freerecordshop en via internet, als ze via een van die manieren niet meer te koop zijn kan je ze dus aan de kassa kopen via de hcc.quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:39 schreef Slappy het volgende:
[..]
Dus je moet die kaarten bij Hcc ingang kopen![]()
Wie is we ?quote:Op zaterdag 11 november 2006 12:50 schreef jjbe het volgende:
Het heeft niks te maken met uitverkocht of niet. De HCC dagen werken niet met uitverkocht. Je kunt altijd naar binnen en als het te druk is, tja, dan loop je even rondje in den andere zaal. Hierdoor zullen er ook altijd kaarten voor Gameplay aan de deur te koop zijn. We hebben slechts een berperkt aantal kaarten in de voorverkoop en die gaan erg hard ja.
Maar dan koop je je kaartje gewoon aan de deur. Kortom, je komt altijd naar binnen.
Maar waarom dan maar een beperkt aantal in de voorverkoop?quote:Op zaterdag 11 november 2006 12:50 schreef jjbe het volgende:
Het heeft niks te maken met uitverkocht of niet. De HCC dagen werken niet met uitverkocht. Je kunt altijd naar binnen en als het te druk is, tja, dan loop je even rondje in den andere zaal. Hierdoor zullen er ook altijd kaarten voor Gameplay aan de deur te koop zijn. We hebben slechts een berperkt aantal kaarten in de voorverkoop en die gaan erg hard ja.
Maar dan koop je je kaartje gewoon aan de deur. Kortom, je komt altijd naar binnen.
Ah DE jj dusquote:Op zaterdag 11 november 2006 14:20 schreef _Supreme het volgende:
JJ zit bij de organisatie van Gameplay...
De JJ als in "De JJ van de PU" ofquote:Op zaterdag 11 november 2006 16:57 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ah DE jj dus
En die heeft pas zo kort een FOK! account
Het is gewoon hetzelfde programma hoor.quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:22 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
PU![]()
Toen Gamekings nog bij de Box kwam![]()
Nu bij TMF![]()
quote:Op zondag 12 november 2006 13:07 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Het is gewoon hetzelfde programma hoor.
Gamekings is met de overstap van the bod naar tmf niet zo heel erg veranderd, kopspijkers hebben ze aardig aan gesleuteld.quote:Op zondag 12 november 2006 16:38 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Zelfde als kopspijkers en koppensnellers![]()
Mwa, vindt de sfeer gewoon anders, meer popi jopi dan eerstquote:Op zondag 12 november 2006 19:52 schreef Niek. het volgende:
[..]
Gamekings is met de overstap van the bod naar tmf niet zo heel erg veranderd, kopspijkers hebben ze aardig aan gesleuteld.
Het alternatief is dat programma op veronica (ben de naam even kwijt) maar dat is helemaal bagger, suffe voice over verteld wat over het spel maar er word neits van een mening gegeven en dan weet je dus nog niet of die game het kopen waard is of niet. Bij gamekings slaat het af en toe nergens op, maar vind het altijd wel vermakelijk en altijd genoeg info om te beoordelen of een game die 60euro waard is of niet.quote:Op zondag 12 november 2006 19:56 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Mwa, vindt de sfeer gewoon anders, meer popi jopi dan eerst
Enfin, ik ga misschien zowel vrijdag als zaterdag.
Heb ik al voorgesteldquote:Op zondag 12 november 2006 20:03 schreef Niek. het volgende:
Kunnen we geen FOK! meet houden op de gameplay?![]()
Was dat niet de KamaSutra beursquote:Op zondag 12 november 2006 22:34 schreef Slappy het volgende:
Is die martel pingpong machine er ook nog
Als je iemand scoort bij jou dat je dan zo zweepslag/stroomschok krijgt
Komt allen dan langs de stand van PS-games, ik kan daar namelijk toch niet wegquote:Op zondag 12 november 2006 20:03 schreef Niek. het volgende:
[..]
Kunnen we geen FOK! meet houden op de gameplay?![]()
PS-games? Hoe kunnen we je herkennen?quote:Op zondag 12 november 2006 23:17 schreef Morthill het volgende:
[..]
Komt allen dan langs de stand van PS-games, ik kan daar namelijk toch niet wegdus dan meeten we daar
quote:Op zondag 12 november 2006 23:15 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Was dat niet de KamaSutra beurs![]()
quote:Op zondag 12 november 2006 23:30 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Zou het leuk zijn om 360 afstandbediening mee te nemen
Tijdens een demonstratie van een spel het Xboxmenu activeren
Kan helaas niet, zal wel cool zijn, kan je bij BiA:HH ff meespelen met de developerquote:Op zondag 12 november 2006 23:32 schreef Niek. het volgende:
[..]je brengt me op ideen, dnek dat ik een 360 controller in mn rugzak gooi
![]()
Straks in een keer op alle schermen het xboxmenu te zien![]()
Maar als mn 360 aanstaat en de controller uit, als ik dan even die guide knop ingedrukt houd dan verbind hij zelf met de xbox, of is dat dan omdat er geen controller met snoer is aangesloten?quote:Op zondag 12 november 2006 23:36 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Kan helaas niet, zal wel cool zijn, kan je bij BiA:HH ff meespelen met de developer
Maar bij draadloze controller moet je eerst bij de 360 zelf knop indrukken (zodat de 360 actief naar een signaal gaat zoeken), anders pakt de 360 de controller niet en heeft het geen nut.
Bij een afstandbediening daarentegen....![]()
![]()
Behalve dan niet. Ik neem tenminste aan dat ik niet met Batman kleren loop als ik World of Warcraft moet demoënquote:
Probeer dat maar eens bij een andere 360, dan werkt het nietquote:Op zondag 12 november 2006 23:40 schreef Niek. het volgende:
[..]
Maar als mn 360 aanstaat en de controller uit, als ik dan even die guide knop ingedrukt houd dan verbind hij zelf met de xbox, of is dat dan omdat er geen controller met snoer is aangesloten?
Trek je wel veel bekijksquote:Op zondag 12 november 2006 23:45 schreef Morthill het volgende:
[..]
Behalve dan niet. Ik neem tenminste aan dat ik niet met Batman kleren loop als ik World of Warcraft moet demoën
World of Warcraft Trading Card Gamequote:Op zondag 12 november 2006 23:49 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Probeer dat maar eens bij een andere 360, dan werkt het niet
Volgens mij slaat de 360 dan het signaal op.
Heb dat wel een keer bij een vriend gedaan, draadloze controller meegenomen en hij stond nog op die van hem, had ik hem van te voren alvast aangezet![]()
[..]
Trek je wel veel bekijks
En WoW:The Burning Crusade of gewoon WoW?
Gewoon doen, dan gaat iedereen straks speculeren over een nieuw rasquote:Op zondag 12 november 2006 23:45 schreef Morthill het volgende:
[..]
Behalve dan niet. Ik neem tenminste aan dat ik niet met Batman kleren loop als ik World of Warcraft moet demoën
Ow, was dat niet Magic the Gathering voor noobs?quote:Op zondag 12 november 2006 23:50 schreef Morthill het volgende:
[..]
World of Warcraft Trading Card Game
Magic is toch al voor n00bs?quote:Op zondag 12 november 2006 23:51 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Ow, was dat niet Magic the Gathering voor noobs?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |