quote:Op woensdag 8 november 2006 18:27 schreef KansloosForEver het volgende:
jammer van die pukkel op dr kin. Wel een geile uitstraling. Die rechter is lelijk
![]()
eerste anytimequote:Op woensdag 8 november 2006 19:04 schreef dRobje het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Was me in het eerste geval nog niet eens opgevallen.quote:Op woensdag 8 november 2006 19:07 schreef koffiegast het volgende:
[afbeelding]
die gast op de muur, EROPGEPLAKTzie dat dan rofl
quote:Op woensdag 8 november 2006 19:04 schreef dRobje het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooie jampotglazen!quote:Op woensdag 8 november 2006 19:04 schreef dRobje het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Stelletje pubersquote:Op woensdag 8 november 2006 19:43 schreef Dhr.Jambers het volgende:
mij ook nie man wtf zie ik nu pas :S,snap alleen nog steeds nie wat sp betekent![]()
die eerste is leukquote:Op woensdag 8 november 2006 22:03 schreef RobbieT het volgende:
En hier nog een paar:
http://video.google.nl/videoplay?docid=4360597623768491237
Lekker hoor.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:15 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Daar moete we het maar mee doen voor vandaag!![]()
quote:Op donderdag 9 november 2006 01:00 schreef naamloos.txt het volgende:
Je kan toch een bruid kopen tegenwoordig? Ik wil er 8 uit Zweden!![]()
wow wow wow woooowquote:Op donderdag 9 november 2006 11:23 schreef Dhr.Jambers het volgende:
[afbeelding]
sorry maarh moest nog eens deze tevoorschijn toveren![]()
juist jij zou moeten weten dat ik dat juist leuk vindquote:Op donderdag 9 november 2006 11:36 schreef Megalomaniac het volgende:
*zucht* Kom op man, die blonde slet is toch niets! xD
quote:Op donderdag 9 november 2006 11:42 schreef dRobje het volgende:
[..]
juist jij zou moeten weten dat ik dat juist leuk vind
Ze heet sophie en woont in bilthoven.. xDquote:Op donderdag 9 november 2006 12:29 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
kwartetjeDie rechter heeft juist een gave zonnebril man
het ging toch ook om lekkere breezers?quote:Op donderdag 9 november 2006 12:47 schreef ArendBarend het volgende:
Zijn gewoon lekkere wijven...
wat is haar nummer?quote:Op donderdag 9 november 2006 12:44 schreef dRobje het volgende:
[..]
Ze heet sophie en woont in bilthoven.. xD
is dat niet bij Defqonquote:
Wat een feest was dat he! ;Dquote:
doen!quote:Op donderdag 9 november 2006 14:55 schreef jstn het volgende:
[..]
Wat een feest was dat he! ;D
Iemand de dvd van defqon al gedownload/gekocht?
Kijk het deel van Zany, en dan op het begin, zon wijf met een geel rokje!
O... M... G.
(Als ik thuis ben van stage zal ik ff kijken of ik het kan capturen en een gifje er van kan maken).
poging tot het overtreffen van de dvd:quote:Op donderdag 9 november 2006 15:29 schreef pinominie het volgende:
heb t even nagekeken en die dvd is zo goed dat hij me zelfs van dit topic afleid!
quote:Op donderdag 9 november 2006 15:55 schreef dRobje het volgende:
[..]
poging tot het overtreffen van de dvd:
[afbeelding]
quote:
quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:53 schreef dRobje het volgende:
[..]
![]()
kom ff met betere dan
ben vanmorgen een beetje inspiratieloos
(al kan ik dat in 1 klap goedmaken door 'barmeisje' te zeggen)
quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:00 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Minimumleeftijd weer omlaaggehaald??
i shall do my bestquote:Op vrijdag 10 november 2006 11:32 schreef Megalomaniac het volgende:
Wat een hoeren hey! xD
Barmeisje
Vanavond naar Arnhem...maarre ik verwacht wel dat je ff alle info verzameld omtrent BARMEISJUH.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:18 schreef bokkiej het volgende:
echt een lelijkerd dat barmeisje
@$!%@^$@#& oooooooh!!!quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:18 schreef bokkiej het volgende:
echt een lelijkerd dat barmeisje
Heb je het nu over je vrouw?quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:32 schreef bokkiej het volgende:
smaak genoeg dat meisje valt in het niet bij de vrouw waar ik continu naast wakker wordt.
het is echt een lelijk ding met een lelleke neus
lelijke neus?quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:32 schreef bokkiej het volgende:
smaak genoeg dat meisje valt in het niet bij de vrouw waar ik continu naast wakker wordt.
het is echt een lelijk ding met een lelleke neus
Juist!quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:35 schreef dRobje het volgende:
[..]
lelijke neus?
lief dopneusje haha
dus dan is het eigenlijk logisch om nu te zeggen 'show maar eens waar je naast wakker word'
quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:33 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Heb je het nu over je vrouw?![]()
hoef niets te bewijzen, dat ik dr lelijk vindt mag ik gerust zeggenquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:35 schreef dRobje het volgende:
[..]
lelijke neus?
lief dopneusje haha
dus dan is het eigenlijk logisch om nu te zeggen 'show maar eens waar je naast wakker word'
ik zeg ook niet dat je iets moet bewijzen.. ben gewoon benieuwd waar jij dan naast wakker wordt als je het barmeisje al lelijk vind.. dan moet het wel een jessica alba type zijn naast jequote:Op vrijdag 10 november 2006 12:43 schreef bokkiej het volgende:
[..]
hoef niets te bewijzen, dat ik dr lelijk vindt mag ik gerust zeggen
wat is daar nou leuk aan?quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:31 schreef dRobje het volgende:
[..]
idd.. als je dit niet leuk vind heb je niet bepaald smaak
[afbeelding]
Dan heb ik blijkbaar geen smaakquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:31 schreef dRobje het volgende:
[..]
idd.. als je dit niet leuk vind heb je niet bepaald smaak
[afbeelding]
Allebei jammer.quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:25 schreef LaPrestige het volgende:
[afbeelding]
Die linker is een beetje jammer![]()
Net als met baby's zeker.. Tegen een mooi kind zeg je 'wat een mooi kind', en tegen een lelijk kind zeg je 'wat een lief kind'quote:
ja.. eigenlijk vind ik dr heel lelijkquote:Op vrijdag 10 november 2006 13:54 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Net als met baby's zeker.. Tegen een mooi kind zeg je 'wat een mooi kind', en tegen een lelijk kind zeg je 'wat een lief kind'
rechts papa: jullie moeten NU naar huis komen, het is inmiddels al half 11!quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:10 schreef Megalomaniac het volgende:
[heleboel foto's]
[afbeelding]
LibanonXP![]()
Oh. My. God.quote:
dan zie ik de toekomst toch heel somber inquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:33 schreef Badabingea het volgende:
Jeugd heeft de toekomst, je weet!
Dat sowieso!quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:39 schreef dRobje het volgende:
[..]
dan zie ik de toekomst toch heel somber in
samengeknepen oogjesquote:Op vrijdag 10 november 2006 15:15 schreef koffiegast het volgende:
[afbeelding]
vind rechter wel mooie kop, maar das maybe omdat het me herinnert aan de vorm kop die ik bij een lekkere aziaat heb gezien
why should i do that?quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:40 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Dat sowieso!![]()
ps. maak eens een feauteauboeck aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |