tegen slapeloosheidquote:
Waar kan ik de motivatie om dat topic te sluiten ergens nalezen?quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:24 schreef luciano het volgende:
Maar ik heb het hem ook wel makkelijk gemaakt door de link te posten hier .
Maar nu kunnen ze tenminste niet zeggen dat ik alleen dans als de kat van huis is ...![]()
Scherp opgemerkt !quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:29 schreef demins het volgende:
[..]
Waar kan ik de motivatie om dat topic te sluiten ergens nalezen?![]()
Ik ben dan ook erg benieuwd naar de bijles die jij gehad hebtquote:
ik ben chagrijnig en gestressd en wil iedereenquote:Op dinsdag 7 november 2006 16:41 schreef debuurvrouw het volgende:
dus je bent niet blij, maar je lacht toch?!![]()
of was het een droevig-ingetogen lach?
Heb je dat laatste niet altijdquote:Op dinsdag 7 november 2006 16:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik ben chagrijnig en gestressd en wil iedereen![]()
nou, hou je niet in. zou ik zo zeggen.....quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik ben chagrijnig en gestressd en wil iedereen![]()
als ik chagrijnig ben krijg ik een banquote:Op dinsdag 7 november 2006 16:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou, hou je niet in. zou ik zo zeggen.....![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
als ik chagrijnig ben krijg ik een banniet echt positief geloof ik............
Ik gaquote:
kom je trouwens nog naar het 2 x 2 kooigevecht....... TL-Bash_day de enige echte meet ?quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:19 schreef puntoortje het volgende:
Kneusquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:28 schreef luciano het volgende:
[..]
kom je trouwens nog naar het 2 x 2 kooigevecht....... TL-Bash_day de enige echte meet ?
nee ik kom nietquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:28 schreef luciano het volgende:
[..]
kom je trouwens nog naar het 2 x 2 kooigevecht....... TL-Bash_day de enige echte meet ?
pfffff mietje ... uhm ... gemeen hoorquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:25 schreef luciano het volgende:
[..]
Ik gaaanbieden om je ff op te komen warmen ...... voor je het weet heb ik een slechte naam hier , en da kenne we nie hebbu hè !
![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dacht je ook dat hij met hierna, na die betreffende post van hem bedoelde
Volgens mij is het te ingewikkeld voor hemzelf![]()
![]()
Ik ga daar een serieus bedoelde vraag over stellen, ff kijken of die blijft staanquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:36 schreef Manu82 het volgende:
Toch is TL wel goed in deletenHeeft zelfs een post van Flugel gedelete
Hij heb het maar druk met ons jou , ouwe relnicht !quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:36 schreef PC eend het volgende:
Hij zal zo wel gedelete worden, dus hier ook maar ff
[..]
They make me do itquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:38 schreef luciano het volgende:
[..]
Hij heb het maar druk met ons jou , ouwe relnicht !
gok usquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:47 schreef puntoortje het volgende:
kijken wat er met de mijne gebeurd
kusje ?quote:
Die is al weg!quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:47 schreef puntoortje het volgende:
kijken wat er met de mijne gebeurd
Dag lieve, adembenemend mooie Day! Gezellie dat je er bent!quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:46 schreef Day het volgende:
Waarom kan het nou nooit gewoon gezelllig en vriendelijk zijn hier?![]()
Je weet wel, dat er gewooon vragen worden gesteld en dat wij dan die netjes beantwoorden en dat er af en toe een grapje wordt gemaakt? Waarom dat venijnige? Waar zijn al die leuke BB-users gebleven?![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:46 schreef Day het volgende:
Waarom kan het nou nooit gewoon gezelllig en vriendelijk zijn hier?![]()
Je weet wel, dat er gewooon vragen worden gesteld en dat wij dan die netjes beantwoorden en dat er af en toe een grapje wordt gemaakt? Waarom dat venijnige? Waar zijn al die leuke BB-users gebleven?![]()
Eigenlijk is alléén die van Puntje weg! Wat die ooit met TL gedaan heeft, of heeft nagelaten?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |