En iets met kinderen?quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:48 schreef Nesle het volgende:
Ik kom niet verder dan Medisch arts of Machine
kinder-...-commiss...quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:54 schreef PatriotOnline het volgende:
chr kinderartsencommissie?
Nesle -1quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:58 schreef Nesle het volgende:
Kinder co-anesthesismirscm
sorry hoor, maar dit bedenk je toch niet???? feli met je puntjequote:Op dinsdag 7 november 2006 16:58 schreef Nesle het volgende:
Kinder co-anesthesismirscm
Dit meen je toch niet?quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:00 schreef PatriotOnline het volgende:
[..]
sorry hoor, maar dit bedenk je toch niet???? feli met je puntje
baalt
Kinder...commissaris is al juist...quote:
Dacht al, dat laatste stuk was gewoon ale letters die ik nog over had aanmekaar geplaktquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:02 schreef PatriotOnline het volgende:
[..]
sorry, was een beetje verlamd
![]()
Dat kan niet, er is 1 letter fout...quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:04 schreef PatriotOnline het volgende:
kinderrechter commissaris!
PatriotOnline +1quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:05 schreef PatriotOnline het volgende:
kinderrechten commissaris met een n
Volgende keer verzin ik iets voor je spataderenquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:06 schreef PatriotOnline het volgende:
wil je nooit meer zo'n vraag stellen...is niet goed voor mijn bloeddruk...![]()
![]()
![]()
![]()
ff wat bedenken
Nope.quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:18 schreef Homdeck het volgende:
baarle-hertog
Ook niet. Homdeck komt wat beter in de goede richting.quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:21 schreef SaskiaR het volgende:
Eindhoven?
Je bedoelt waarschijnlijk Ulestraten. Maar dat is gemeente Meerssen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:22 schreef Yurithemaster het volgende:
Maastricht?
Ja, het ligt in Noord-Brabant. Wat je dan met Weert wil, is me niet duidelijk, dat ligt in Limburg. Zowel de stad als het gehucht (wat ook bij Meerssen hoort trouwens).quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:23 schreef SaskiaR het volgende:
Weert? Het is wel Brabant dacht ik
Goede richting, maar nog wat Homdeckser denken...quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:26 schreef SaskiaR het volgende:
Pardon, excuses aan beledigde Limburgers/Weertenaren. Laatste gok Breda.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:27 schreef Homdeck het volgende:
Baarle-Nassau?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |