Kom jij ook?quote:Op zondag 12 november 2006 11:45 schreef KonnieKipke het volgende:
Amersfoort? Wordt het geen Fokkers willen SHE-meeten meet?
quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:58 schreef ymme het volgende:
Lijkt me erg gezellig
Denk alleen dat ik mijn aanhang echt niet mee krijg.
Die vindt het hele fok! gebeuren maar onzin.
Gezellig!quote:Maar he, jullie hebben vast genoeg aan mij alleen
WAAR? WAAR?quote:Op zondag 12 november 2006 12:52 schreef SHE het volgende:
Riep iemand diner?
Dinerquote:Op zondag 12 november 2006 12:43 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Kom jij ook?![]()
[..]
Oh, dat ken ik ja, nou dan maar niet...![]()
[..]
Gezellig!
Als het ploegje niet zo groot wordt, kan er misschien gedineerd worden bij mij...![]()
Nee, tuurlijk niet, dan had ik gevraagd of we op bezoek konden komen.quote:
Misschien leuk om de WoS'ers ook uit te nodigen.quote:Op maandag 13 november 2006 20:42 schreef SHE het volgende:
Ik vind Maart eigenlijk ook wel het leukst, want dan hebben we grote kans op baby-beestjes!
Bovendien is het weer dan ook wat aangenamer.
Dan moet je 's avonds gaan, na negenen ofzoquote:Op woensdag 13 december 2006 19:51 schreef Netsplitter het volgende:
Amersfoort.
Pas geweest, mooie dierentuin.
Alleen toch jammer van die gillende kinderen...
Ik mis jou het meest Pierre!quote:Op woensdag 13 december 2006 19:48 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Misschien leuk om de WoS'ers ook uit te nodigen.
Ongeveer hetzelfde slag volk, zal best klikken![]()
ps. mis je "ons " af en toen een beetje?![]()
Je moet ze ook niet boven de leeuwenkuil hangenquote:Op woensdag 13 december 2006 19:51 schreef Netsplitter het volgende:
Alleen toch jammer van die gillende kinderen...
Jij woont toch in een dierentuin?quote:Op maandag 18 december 2006 18:40 schreef Jasza het volgende:
Ik kom ook, dan maken we een croftybom speciaal voor Pierre![]()
quote:Op maandag 8 januari 2007 11:16 schreef Oblivion het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Morgen nog, aub! Het wordt tijd!![]()
Ben het wel met je eens, hou ook niet zo van dieren opgesloten in hokjes...quote:Op zondag 14 januari 2007 15:42 schreef TechXP het volgende:
tsss... lekker een forummeet houden waar TechXP niet bij kan zijn he door zijn principes... nou misschien ga ik dan wel lekker een protest houden bij de dierentuinDan doe ik toch een beetje mee bij de forummeet
wmb. primaquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:19 schreef SHE het volgende:
Wat denken we van zondag 1 april?
( geen grappie! )
Alleen als er nagetafeld wordt bij Castell!quote:Op zondag 4 maart 2007 16:15 schreef SHE het volgende:
1 april mensen, wie bied !
Is daar wat mis mee?quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:05 schreef SHE het volgende:
Als alleen jij en ik er zijn; is het namelijk geen meeting meer, maar een date
Zit weinig anders op, ik merk 't welquote:We wachten gewoon af en desnoods schuiven we wat; het is lente, dus het gaat vanzelf wel kriebelen bij de F&F-ers!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |