hangen ze daar aaneengeklonken met kettingen. krijgen we weer een soort van schandaal omdat de ratten verzopen zijn.quote:Op woensdag 8 november 2006 19:59 schreef vipergts het volgende:
Ik snap niet dat het zo lang moet duren om wat hippies uit een fort te krijgen, had het volgepompt met water voordat er 1 meter water staat zijn ze allemaal vrijwillig vertrokken. en als ze klagen we zijn nat we hebben het koud whoesh een vlammenwerper erop
Je hebt gelijk. De krakers hebben het erg mooi opgeknapt. Het bouwzeil, dichtgelaste deuren, timmerhout en graffiti was precies wat de gemeente in gedachten had!quote:Op woensdag 8 november 2006 19:35 schreef OFfSprngr het volgende:
Dat is zo of je dat grappig vind of niet of het past gewoon niet in je beperkte verstand om te accepteren dat je niet een hele groep kunt afrekenen op veroordelen die jouw behoud omdat je zelf niet open staat voor iets anders dan je eigen mening of zoals in de meeste gevallen niet eens een eigen mening bezit en die vlakkeloos overneemt van anderen omdat dat makkelijk is, nu nog een werkelijk argument van jouw kant niet gebasseerd op een stereotype denkbeeld.
Waar staan de verslagen van die 'restauraties'? Ik en benieuwdquote:Op woensdag 8 november 2006 19:35 schreef OFfSprngr het volgende:
Dat is zo of je dat grappig vind of niet of het past gewoon niet in je beperkte verstand om te accepteren dat je niet een hele groep kunt afrekenen op veroordelen die jouw behoud omdat je zelf niet open staat voor iets anders dan je eigen mening of zoals in de meeste gevallen niet eens een eigen mening bezit en die vlakkeloos overneemt van anderen omdat dat makkelijk is, nu nog een werkelijk argument van jouw kant niet gebasseerd op een stereotype denkbeeld.
het maakt mij eigenlijk geen fok uit hoe het fort er nu uitziet. het gaat me om het principe dat mensen niet het recht hebben zich iets toe te eigenen dat niet van hen is.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:28 schreef PLAE@ het volgende:
[afbeelding]
Zo zal het er nu bij lange na niet meer uitzien![]()
ik zou ze er op een stille nacht uitslaan, of brand stoken.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:35 schreef PLAE@ het volgende:
HOE ZOU JIJ JE VOELEN ALS UITSCHOT JE PAND ZOU BEZETTEN EN DAT OOK NOG EENS TIJDELIJK LEGAAL IS
Nee, dat is je naar hun niveau verlagen. Ik ben wel van mening dat alle gemaakte kosten op hen verhaald worden.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:36 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik zou ze er op een stille nacht uitslaan, of brand stoken.
Zo ziet het er nog steeds precies uitquote:Op woensdag 8 november 2006 20:28 schreef PLAE@ het volgende:
[afbeelding]
Zo zal het er nu bij lange na niet meer uitzien![]()
je hebt je CapsLock nog aan staan.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:35 schreef PLAE@ het volgende:
HOE ZOU JIJ JE VOELEN ALS UITSCHOT JE PAND ZOU BEZETTEN EN DAT OOK NOG EENS TIJDELIJK LEGAAL IS
Ik deed die hippie even na. Overigens kon je prima zien op tv dat het een ravage is met overal 'bouwmaterialen/rommel' en ik lust helaas geen koffiequote:
ik vind dat je dieven je huis mag uitslaan. zonder buitenproportioneel geweldquote:Op woensdag 8 november 2006 20:59 schreef freud het volgende:
[..]
Nee, dat is je naar hun niveau verlagen. Ik ben wel van mening dat alle gemaakte kosten op hen verhaald worden.
Mogen zij dan hun eigen 3 ton verhalen op de gemeente aan kosten vorr het opknappen?quote:Op woensdag 8 november 2006 20:59 schreef freud het volgende:
[..]
Nee, dat is je naar hun niveau verlagen. Ik ben wel van mening dat alle gemaakte kosten op hen verhaald worden.
Ik denk dat hun definitie van opknappen anders is dan jij denkt.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:57 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Mogen zij dan hun eigen 3 ton verhalen op de gemeente aan kosten vorr het opknappen?
Tering, hou je bek aubquote:Op woensdag 8 november 2006 22:57 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Mogen zij dan hun eigen 3 ton verhalen op de gemeente aan kosten vorr het opknappen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |