LE-ZEN. De krakers gooien niet met verfbommen, dat zijn de sympathisanten die erbuiten staan.quote:Op woensdag 8 november 2006 01:19 schreef PLAE@ het volgende:
Die krakers mogen zich diep schamen. Zo'n fort verhuren voor feesten, de gigantische bende die het er is, en een beetje met verfbommen lopen gooien
Is er een wezenlijk verschil? Nee. Komop zeg ga iemand anders voor de gek houdenquote:Op woensdag 8 november 2006 02:12 schreef Andromache het volgende:
[..]
LE-ZEN. De krakers gooien niet met verfbommen, dat zijn de sympathisanten die erbuiten staan.
Nee nooit daar nee. Je ziet toch zo al op de beelden dat het een bende is + dat de boel nu gesloopt wordt.quote:En wbt die feesten: ben jij er ooit geweest dan? Hoe kun jij beoordelen of het er een bende is of niet nadien?
De eigenaar gaat het pand laten bezetten door antikrakers als de krakers eruit zijn. Dat geeft wel aan dat het nog tijden gaat duren voordat men wat aan dat pand gaat doen... hoe triest...quote:Op woensdag 8 november 2006 02:48 schreef Andromache het volgende:
Als die krakers er niet in hadden gezeten, was de lokale hangjeugd er allang ingetrokken, al bierblikjes en peuken en andere rotzooi achterlatend. Geen gemeente die dat opruimt, hoor. Is dat dan opeens wel gerechtvaardigd? Zodra er het bordje krakers aan vasthangt, wordt er opeens moord en brand geschreeuwd, want ja, krakers zijn maar een eng stelletje. Ik ben ervan overtuigd dat er meer bende zou zijn geweest als er geen krakers in hadden gezeten! Nee, het zal mij benieuwen hoe lang het fort nu leeg gaat staan. De beoogde projectontwikkelaar zal zijn handen vast weer van het project aftrekken, te duur, weet ik veel wat, en zijn we weer terug op hetzelfde punt.
En ja, er lijken ook buurtbewoners bij de sympathisanten te staan. Ik weet niet wie dan de verfbommetjes zou gooien, maar het zijn in ieder geval niet de fortbewoners die dat doen. Dat is hetgeen jij suggereert.
Feit blijft dat zowel jij als ik de echte situatie ter plekke niet kennen. Vooralsnog ga ik er dan vanuit dat je de mensen gewoon moet laten zitten totdat er daadwerkelijk concrete plannen zijn. Ik bedoel maar, enkele buurtbewoners willen zelfs graag dat de krakers er blijven! Dan kan er toch niet veel slechts aan de hand zijn.
Durf je niet voor je eigen mening uit te komenquote:Op woensdag 8 november 2006 11:37 schreef MartijnA3 het volgende:
edit: never mind.
Jawel hoor, maar ik postte iets wat niet waar was, kwam ik achteraf achter, dus heb ik het weer weggehaald.quote:Op woensdag 8 november 2006 11:54 schreef ymme het volgende:
[..]
Durf je niet voor je eigen mening uit te komen
Natuurlijk mag datquote:Op woensdag 8 november 2006 14:27 schreef MartijnA3 het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar ik postte iets wat niet waar was, kwam ik achteraf achter, dus heb ik het weer weggehaald.
Mag dat?
Kwestie van schoonmaken en klaar.quote:Op woensdag 8 november 2006 02:48 schreef Andromache het volgende:
Als die krakers er niet in hadden gezeten, was de lokale hangjeugd er allang ingetrokken, al bierblikjes en peuken en andere rotzooi achterlatend.
Politie? Die zijn zo corrupt als de pest.. man, ze durven een paar vervelende allachtonen niet aan te pakken, maar ze gaan wel controleren op fietsen op de stoep op een plek waar de rest van de weg is afgesloten... laffe honden, dat zijn de mensen bij de politie!!!quote:Op woensdag 8 november 2006 15:22 schreef Napalm het volgende:
[..]
Kwestie van schoonmaken en klaar.
Een fort verbouwen tot woon en receptieruimte wil dus zeggen dat men gaat boren, breken en andere onherstelbare verniellingen aanricht. Edit: volgens teeltekst heeft het geteisem ook nog met een lasapparaat de deuren verizket om zo een dagje langer te kunnen blijven.
Kraken zuigt en ik snap niet waarom men niet gewoon een stapel traangas-granaten en wilde honden op het geteisem loslaat.. Verder denken nogal wat mensen dat het een leuke sport is zich te verzetten tegen de politie. Blijkbaar moet er eens wat zwaarder gestraft worden..
Spreekt een afgewezen agent....quote:Op woensdag 8 november 2006 16:16 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Politie? Die zijn zo corrupt als de pest.. man, ze durven een paar vervelende allachtonen niet aan te pakken, maar ze gaan wel controleren op fietsen op de stoep op een plek waar de rest van de weg is afgesloten... laffe honden, dat zijn de mensen bij de politie!!!
(en vaak nog mensen die het vroeger leuk vonden om stoer te doen enzo).
http://www.nrc.nl/buitenland/article535210.ecequote:Op woensdag 8 november 2006 16:16 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Politie? Die zijn zo corrupt als de pest.. man, ze durven een paar vervelende allachtonen niet aan te pakken, maar ze gaan wel controleren op fietsen op de stoep op een plek waar de rest van de weg is afgesloten... laffe honden, dat zijn de mensen bij de politie!!!
(en vaak nog mensen die het vroeger leuk vonden om stoer te doen enzo).
quote:Op woensdag 8 november 2006 18:14 schreef OFfSprngr het volgende:
De krakers van Pannerden hadden allemaal werk en stoken het geld in het restaureren van het fort,
Hou je bek eens, vieze kuthippie. En koop ergens leestekensquote:Op woensdag 8 november 2006 19:35 schreef OFfSprngr het volgende:
Dat is zo of je dat grappig vind of niet of het past gewoon niet in je beperkte verstand om te accepteren dat je niet een hele groep kunt afrekenen op veroordelen die jouw behoud omdat je zelf niet open staat voor iets anders dan je eigen mening of zoals in de meeste gevallen niet eens een eigen mening bezit en die vlakkeloos overneemt van anderen omdat dat makkelijk is, nu nog een werkelijk argument van jouw kant niet gebasseerd op een stereotype denkbeeld.
hangen ze daar aaneengeklonken met kettingen. krijgen we weer een soort van schandaal omdat de ratten verzopen zijn.quote:Op woensdag 8 november 2006 19:59 schreef vipergts het volgende:
Ik snap niet dat het zo lang moet duren om wat hippies uit een fort te krijgen, had het volgepompt met water voordat er 1 meter water staat zijn ze allemaal vrijwillig vertrokken. en als ze klagen we zijn nat we hebben het koud whoesh een vlammenwerper erop
Je hebt gelijk. De krakers hebben het erg mooi opgeknapt. Het bouwzeil, dichtgelaste deuren, timmerhout en graffiti was precies wat de gemeente in gedachten had!quote:Op woensdag 8 november 2006 19:35 schreef OFfSprngr het volgende:
Dat is zo of je dat grappig vind of niet of het past gewoon niet in je beperkte verstand om te accepteren dat je niet een hele groep kunt afrekenen op veroordelen die jouw behoud omdat je zelf niet open staat voor iets anders dan je eigen mening of zoals in de meeste gevallen niet eens een eigen mening bezit en die vlakkeloos overneemt van anderen omdat dat makkelijk is, nu nog een werkelijk argument van jouw kant niet gebasseerd op een stereotype denkbeeld.
Waar staan de verslagen van die 'restauraties'? Ik en benieuwdquote:Op woensdag 8 november 2006 19:35 schreef OFfSprngr het volgende:
het maakt mij eigenlijk geen fok uit hoe het fort er nu uitziet. het gaat me om het principe dat mensen niet het recht hebben zich iets toe te eigenen dat niet van hen is.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:28 schreef PLAE@ het volgende:
[afbeelding]
Zo zal het er nu bij lange na niet meer uitzien![]()
ik zou ze er op een stille nacht uitslaan, of brand stoken.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:35 schreef PLAE@ het volgende:
HOE ZOU JIJ JE VOELEN ALS UITSCHOT JE PAND ZOU BEZETTEN EN DAT OOK NOG EENS TIJDELIJK LEGAAL IS
Nee, dat is je naar hun niveau verlagen. Ik ben wel van mening dat alle gemaakte kosten op hen verhaald worden.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:36 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik zou ze er op een stille nacht uitslaan, of brand stoken.
Zo ziet het er nog steeds precies uitquote:Op woensdag 8 november 2006 20:28 schreef PLAE@ het volgende:
[afbeelding]
Zo zal het er nu bij lange na niet meer uitzien![]()
je hebt je CapsLock nog aan staan.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:35 schreef PLAE@ het volgende:
HOE ZOU JIJ JE VOELEN ALS UITSCHOT JE PAND ZOU BEZETTEN EN DAT OOK NOG EENS TIJDELIJK LEGAAL IS
Ik deed die hippie even na. Overigens kon je prima zien op tv dat het een ravage is met overal 'bouwmaterialen/rommel' en ik lust helaas geen koffiequote:
ik vind dat je dieven je huis mag uitslaan. zonder buitenproportioneel geweldquote:Op woensdag 8 november 2006 20:59 schreef freud het volgende:
[..]
Nee, dat is je naar hun niveau verlagen. Ik ben wel van mening dat alle gemaakte kosten op hen verhaald worden.
Mogen zij dan hun eigen 3 ton verhalen op de gemeente aan kosten vorr het opknappen?quote:Op woensdag 8 november 2006 20:59 schreef freud het volgende:
[..]
Nee, dat is je naar hun niveau verlagen. Ik ben wel van mening dat alle gemaakte kosten op hen verhaald worden.
Ik denk dat hun definitie van opknappen anders is dan jij denkt.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:57 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Mogen zij dan hun eigen 3 ton verhalen op de gemeente aan kosten vorr het opknappen?
Tering, hou je bek aubquote:Op woensdag 8 november 2006 22:57 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Mogen zij dan hun eigen 3 ton verhalen op de gemeente aan kosten vorr het opknappen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |