Linkin Park zuigt.quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:05 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Wanneer ga je een parodie maken op dat nummer van linkin park, My December?
Ik ken het nummer niet eens.quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:13 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Daarom moet jij laten zien hoe het wél moet.
Laat tijdens dat concert je tanden er gewoon uit slaan, zodat je met een goed excuus weg kan blijven van de tandarts.quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:32 schreef mcDavid het volgende:
Heb ik weer. Eindelijk weer eens een tof optreden dat in mijn budget past, moet ik de ochtend daarna om 8:50 bij de tandarts zijn.
Lameraden... jij zou wel vrijwilliger willen zijn dat ff te doen?quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Laat tijdens dat concert je tanden er gewoon uit slaan, zodat je met een goed excuus weg kan blijven van de tandarts.
Dat kwam helemaal niet eens in me op.quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:49 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Lameraden... jij zou wel vrijwilliger willen zijn dat ff te doen? [afbeelding]
Maar nu je het idee kent?quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat kwam helemaal niet eens in me op..
Bwoah. Is te overwegen.quote:
Hier heb je een fakkel. Slacht maar af, die kou.quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:54 schreef cerror het volgende:
Kou moet dood.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:35 schreef Mokster het volgende:
Ik wil ook onder mijn dekens.
Ik voel mezelf extreem zielig vandaag.
Ik word emo van die rot-herfst.
Geeft niksquote:Op dinsdag 7 november 2006 13:56 schreef ehqo het volgende:
Allejezus e. Kutzak. Wat flik jij nou hè.
Feestjequote:Op dinsdag 7 november 2006 16:50 schreef JDude het volgende:
Stilte.
Adieu. Ik post vannacht wel weer, waarschijnlijk in aardig aangeschoten toestand.
De herfst moet dood. Stom ding. Beetje donker en somber zijn. Pffff. Schande!quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:35 schreef Mokster het volgende:
Ik wil ook onder mijn dekens.
Ik voel mezelf extreem zielig vandaag.
Ik word emo van die rot-herfst.
quote:
God ik moet echt beter leren lezenquote:Op dinsdag 7 november 2006 16:31 schreef JDude het volgende:
Zeau. Mijn werk zit er weer op. Vanavond naar Gogol Bordello & Danko Jones.
Vuige rock, en hossende zigeuners!quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:31 schreef JDude het volgende:
Die trommelnegert?quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:56 schreef Memento-Mori het volgende:
Hoooooooooooooooooooooooooooihuisgenoten zijn kut
![]()
Ja negert had huistaak niet gedaanquote:
Kijk anders eens of er toevallig een stuk bamboe naast de plee ligt. Je weet maar nooit met die negerts!quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ja negert had huistaak niet gedaanen nu was er geen wcpapier en mijn eigen rollen waren ook op dus ik ging van supermarkt naar huis naar de supermarkt
gogol bordello is vetquote:Op dinsdag 7 november 2006 16:31 schreef JDude het volgende:
Die ken ik nog niet, ook maar eens opzoeken dus.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:12 schreef killswitch het volgende:
[..]
gogol bordello is vet
heb ze op lowlands gezien
danko jones is niet helemaal mijn ding maar gogol bordello moet je zeker gaan luisterenquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:30 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Die ken ik nog niet, ook maar eens opzoeken dus.
Danko Jones is wel okay, ook lang niet meer gehoord. *opzoeken
Hippe shit!quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:56 schreef killswitch het volgende:
oeh en check mijn toffe aankoop
50 euro en nee niet van de vrachtwagen en ook niet 2ehands
[[url=http://i13.tinypic.com/2upv3b9.jpg]afbeelding][/url]
plaatje is klikbaar voor grotere versie
Mijn hoofd zit nu al een halve minuut lang mee te stuiteren op uw avatar.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:52 schreef Teringjakkie het volgende:
Zeau, nu keihard programmeren.
Rustig maar, ik ben alweer op m'n ori account.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:04 schreef Nosh het volgende:
[..]
Mijn hoofd zit nu al een halve minuut lang mee te stuiteren op uw avatar.
Oh, maar ik zei niet dat ik het erg vond.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:07 schreef cerror het volgende:
[..]
Rustig maar, ik ben alweer op m'n ori account.
Nog een uurtje moks!quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:48 schreef Mokster het volgende:
En zo zachtjes aan komt er dan toch een einde aan deze ogenschijnlijke eindeloze dag.
Doe gewoon als ik, ga om zeven uur naar bed als je vindt dat het een kutdag is.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:48 schreef Mokster het volgende:
En zo zachtjes aan komt er dan toch een einde aan deze ogenschijnlijke eindeloze dag.
Verdulle c.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:00 schreef cerror het volgende:
Nog een uurtje moks!
En dan begint de volgende eindeloze dag.
Het probleem van deze dag was voornamelijk alle verplichtingen die het onmogelijk maakten om mijn ogen te sluiten en de dag in het donker en in gepaste stilte aan mij voorbij te laten gaan.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:04 schreef Chowi het volgende:
Doe gewoon als ik, ga om zeven uur naar bed als je vindt dat het een kutdag is.
Sorry, het is een gave vloek...quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:05 schreef Mokster het volgende:
[..]
Verdulle c.
Ik voelde eindelijk een soort van blijheid.
En dat doe je nu met één opmerking weer geheel teniet.
Het leven als één grote comateuze middagdutje zien.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Doe gewoon als ik, ga om zeven uur naar bed als je vindt dat het een kutdag is.
Fuck verplichtingen!quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:06 schreef Mokster het volgende:
[..]
Het probleem van deze dag was voornamelijk alle verplichtingen die het onmogelijk maakten om mijn ogen te sluiten en de dag in het donker en in gepaste stilte aan mij voorbij te laten gaan.
Behalve verplichte seks! (als je er mee te maken hebt natuurlijk)quote:
Volgens mij kan je ook verplichte seks ook fucken?quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:15 schreef cerror het volgende:
[..]
Behalve verplichte seks! (als je er mee te maken hebt natuurlijk)
quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:15 schreef cerror het volgende:
[..]
Behalve verplichte seks! (als je er mee te maken hebt natuurlijk)
Ja. De volgende keer ga ik gewoon neuken. Daar word ik altijd heel blij van.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:10 schreef Chowi het volgende:
Fuck verplichtingen!
Beestialiteit is niet echt m'n ding Chow!quote:
Image shack schatteke..quote:
* cerror meldt aan voor de lange rij.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:19 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ja. De volgende keer ga ik gewoon neuken. Daar word ik altijd heel blij van.
Die andere avatar van teringjakkie was nog ergerquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:04 schreef Nosh het volgende:
[..]
Mijn hoofd zit nu al een halve minuut lang mee te stuiteren op uw avatar.
Eén van de weinige die níét lullig tegen je doet, moet jij hebben, hm?quote:
Ja sorry ik ben het overzicht een beetje kwijt hoorquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
Eén van de weinige die níét lullig tegen je doet, moet jij hebben, hm?
Ik word niet blij van neuken. Ik word blij van de sigaret erna. Is dat raar?quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:19 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ja. De volgende keer ga ik gewoon neuken. Daar word ik altijd heel blij van.
quote:
Zolang het neuken ervoor wel een voorwaarde is voor het blij worden van een sigaret niet.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik word niet blij van neuken. Ik word blij van de sigaret erna. Is dat raar?.
http://geocities.com/obliriator/quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:20 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Die andere avatar van teringjakkie was nog ergermét link naar hiepelaktiefe internetpagina
met een kei aanstekelijk deuntje
.
Dat ligt eraan.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:24 schreef Chowi het volgende:
Ik word niet blij van neuken. Ik word blij van de sigaret erna. Is dat raar?.
Aan hoe lekker de sigaret is?quote:
Hoeveel seconden hield jij het vol?quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:28 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dude! Daar wor je echt gek van als je er te lang naar kijkt!
een stuk of 30 denk ik.. Maar ik deed het er niet om een record neer te zetten hequote:Op dinsdag 7 november 2006 23:30 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Hoeveel seconden hield jij het vol?.
Over voordringen gesproken, heb ik nog een tip voor de wintersporters:quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:32 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik doelde op voordringen. Niet hoffelijk. Wel snel.
Oeh. I like the sound of that lassie.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:32 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik doelde op voordringen. Niet hoffelijk. Wel snel.
Ik heb het in een tabblad gezet, en wiebel nu mee op een combinatie tussen semi-Kantonees gebrabbel en gegiechel.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:30 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Hoeveel seconden hield jij het vol?.
Ik verveelde me een jaar geleden.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:36 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik heb het in een tabblad gezet, en wiebel nu mee op een combinatie tussen semi-Kantonees gebrabbel en gegiechel.
Komop, hij was niet eens grappig!quote:
Gewoon een chinees volksmuzakje versneld en een tyfus irritant lachje eronder gezet.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:45 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ik vind dat muziekje gewoon zo leuk!
Ik heb verse popcorn.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:48 schreef Dribbel_ het volgende:
ik heb een tosti en nu zijn jullie jaloers![]()
Straf?quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:52 schreef Mokster het volgende:
Ik ga gewoon zonder eten naar bed!
Met wie?quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:52 schreef Mokster het volgende:
Ik ga gewoon zonder eten naar bed!
Nee toch?quote:
*Tiek stiekem wat eten toestopt...quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:59 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Voor straf zonder eten naar bed! [afbeelding]
*Nét de andere kant op kijkt...quote:Op woensdag 8 november 2006 00:01 schreef Janetje het volgende:
[..]
*Tiek stiekem wat eten toestopt...
*pets.quote:Op woensdag 8 november 2006 00:01 schreef Janetje het volgende:
[..]
*Biz vastbindt..quote:
Wat lief.quote:Op woensdag 8 november 2006 00:01 schreef Janetje het volgende:
[..]
Buh. kuthondquote:Op woensdag 8 november 2006 00:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat ben je toch een bitch(nicht)![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 00:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
*Biz vastbindt..
Blijf van me af, vuig wijf.
Interessantquote:Op woensdag 8 november 2006 00:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
*Biz vastbindt..
Blijf van me af, vuig wijf.
kusje erop hequote:Op woensdag 8 november 2006 00:09 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Buh. kuthond.
[..]!
én ik ga slapen. dag schatjes.
Wheheh, dr flesje is wel gelijk open!quote:Op woensdag 8 november 2006 00:16 schreef rompompom het volgende:
Big Brother heeft ook z'n goede kanten. Uit Kroatië:
http://embed.break.com/MTc5NTcw
dikke auto oaquote:Op woensdag 8 november 2006 01:20 schreef Janetje het volgende:
Skype, snot en een biertje ter ontsmetting, wat kan een mens nog meer wensen?
Hebbie gekocht dan?quote:Op woensdag 8 november 2006 01:31 schreef cerror het volgende:
Late night shoppin' it's fantastic.
Het was een quote van een briljant filmpje!quote:
quote:Op woensdag 8 november 2006 01:34 schreef cerror het volgende:
[..]
Het was een quote van een briljant filmpje!
quote:Op woensdag 8 november 2006 01:34 schreef cerror het volgende:
[..]
Jij kent 'm?quote:
En die quote kwam al eerder langs.quote:Op woensdag 8 november 2006 01:34 schreef cerror het volgende:
[..]
ff kijken hoe gehoorzaam ze zijnquote:Op woensdag 8 november 2006 01:53 schreef cerror het volgende:
Wat de neuk?
Goed afgericht Drib.quote:Op woensdag 8 november 2006 01:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ff kijken hoe gehoorzaam ze zijn![]()
Ik sta er zelf van verbaasd.quote:Op woensdag 8 november 2006 01:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ff kijken hoe gehoorzaam ze zijn![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:55 schreef ehqo het volgende:
[..]
Géén: Fipo/lapo/hoi/doei/linkerbaan/nutteloze smileyposts; BeF is géén opkrik-post-topic.
[..]
Kut-crewquote:Op woensdag 8 november 2006 01:52 schreef nikky het volgende:
Jah hoi
Dribbel for Reichskanselier!quote:Op woensdag 8 november 2006 01:54 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik sta er zelf van verbaasd.
Indoctrinatie.
quote:
quote:Op woensdag 8 november 2006 02:00 schreef cerror het volgende:
Zeg nikky, wat ben je vrolijk.
Zo ken ik mezelf niet..quote:
Sorry mits.quote:
quote:
quote:Op woensdag 8 november 2006 02:04 schreef nikky het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=BCS6W6z96ck
En wat wil je daarmee zeggen?quote:Op woensdag 8 november 2006 02:05 schreef rompompom het volgende:
Trouwens niet het soort 'nieuwe' user wat ik in BeF had verwacht. Misschien wel naïef, met al zoveel crew
quote:Op woensdag 8 november 2006 02:04 schreef nikky het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=BCS6W6z96ck
Cryptisch posten is zó 1920.quote:Op woensdag 8 november 2006 02:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
Precies wat er staat, eigenlijk. Maar als je het verkeerd op wil vatten, leef je uit
Als jij nou eens gaat zoeken in mijn posthistory wanneer ik hier heb gereageerd. Ik ben een zogenaamde "gelegenheidsuser"quote:Op woensdag 8 november 2006 02:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
Precies wat er staat, eigenlijk. Maar als je het verkeerd op wil vatten, leef je uit
Of we beginnen KuT Keigave Utrecht Treffer!quote:Op woensdag 8 november 2006 02:07 schreef remlof het volgende:
[..]
zullen we BeF toch maar naar FC schoppen dan?
Oftewel je vindt ze alleen goed genoeg als je je verveeltquote:Op woensdag 8 november 2006 02:09 schreef nikky het volgende:
[..]
Als jij nou eens gaat zoeken in mijn posthistory wanneer ik hier heb gereageerd. Ik ben een zogenaamde "gelegenheidsuser"![]()
cerror zei net ook al dat ik een pot was..quote:Op woensdag 8 november 2006 02:04 schreef nikky het volgende:
We zijn lost Janetje.
*mond-op-mond-beademing doetquote:Op woensdag 8 november 2006 02:10 schreef cerror het volgende:
Teveel crew.... moet.... ademen.... moet......
Tsssk ben je een wijf ofzo dat alles woord voor woord moet worden uitgelegd?quote:Op woensdag 8 november 2006 02:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Oftewel je vindt ze alleen goed genoeg als je je verveelt![]()
Je bent de enige... op fok.... de wereld....quote:
Jouw postaantal vertelt me dat ik dat niet ga doen. Op je woord geloven enzo.quote:Op woensdag 8 november 2006 02:09 schreef nikky het volgende:
[..]
Als jij nou eens gaat zoeken in mijn posthistory wanneer ik hier heb gereageerd. Ik ben een zogenaamde "gelegenheidsuser"![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 02:10 schreef cerror het volgende:
Teveel crew.... moet.... ademen.... moet......
en ik moet nog aan de afwasquote:Op woensdag 8 november 2006 02:12 schreef nikky het volgende:
[..]
Tsssk ben je een wijf ofzo dat alles woord voor woord moet worden uitgelegd?
Ik-post-hier-als-ik-tijd-heb-en-het-gezellig-is-usert
... van wie je dat niet zou willen?quote:Op woensdag 8 november 2006 02:13 schreef cerror het volgende:
[..]
Je bent de enige... op fok.... de wereld....
of PijP: Provoceren in je Pielemuisquote:Op woensdag 8 november 2006 02:10 schreef nikky het volgende:
[..]
Of we beginnen KuT Keigave Utrecht Treffer!
Hey, jouw woorden!quote:Op woensdag 8 november 2006 02:14 schreef Janetje het volgende:
[..]
... van wie je dat niet zou willen?
Kun je als FA niet de regelafstand verkleinen ofzo? Dan kun je er niet tussendoor lezen.quote:Op woensdag 8 november 2006 02:12 schreef nikky het volgende:
[..]
Tsssk ben je een wijf ofzo dat alles woord voor woord moet worden uitgelegd?
Ik-post-hier-als-ik-tijd-heb-en-het-gezellig-is-usert
Maar goed dat ik mezelf nooit serieus neem..quote:
Moet je eens doen. (denk door... en door)quote:Op woensdag 8 november 2006 02:15 schreef Janetje het volgende:
[..]
Maar goed dat ik mezelf nooit serieus neem..
nee ik laat je topic nog heel even open Dribbel_quote:Op woensdag 8 november 2006 02:15 schreef Dribbel_ het volgende:
Kijk het gehalte leuke mensen in BeF gaat wel omhoog zo
ehh... remlof moest jij teovallig niet nog ergens slotjes zetten ?![]()
Ik snap 'm nietquote:Op woensdag 8 november 2006 02:16 schreef cerror het volgende:
[..]
Moet je eens doen. (denk door... en door)
Mwah.. nog vaker?quote:Op woensdag 8 november 2006 02:16 schreef cerror het volgende:
[..]
Moet je eens doen. (denk door... en door)
Dat klinkt alleen maar als een anarchie-dorstende SOA.quote:Op woensdag 8 november 2006 02:14 schreef remlof het volgende:
[..]
of PijP: Provoceren in je Pielemuis
quote:Op woensdag 8 november 2006 02:16 schreef remlof het volgende:
[..]
nee ik laat je topic nog heel even open Dribbel_
quote:
quote:
DAT IS GEEN SARCASME PI NAAB!quote:
quote:
Een échte vrouw had dat allang gedaan.quote:
waarom heb je mijn afwas dan nog niet gedaanquote:Op woensdag 8 november 2006 02:26 schreef nikky het volgende:
[..]
Een échte vrouw had dat allang gedaan.
Neppert
Neequote:Op woensdag 8 november 2006 02:15 schreef rompompom het volgende:
[..]
Kun je als FA niet de regelafstand verkleinen ofzo? Dan kun je er niet tussendoor lezen.
Omdat ik een Hassan heb.quote:Op woensdag 8 november 2006 02:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
waarom heb je mijn afwas dan nog niet gedaan
Boe een huismenneke?quote:
Hquote:Op woensdag 8 november 2006 02:30 schreef nikky het volgende:
[..]
Nee
Ik kan het
wel doen
zoals Baukel dat altijd
postte als je dat irriteert
Dat zou ik niet durven te beweren.quote:Op woensdag 8 november 2006 02:31 schreef cerror het volgende:
[..]
Boe een huismenneke?
Ik weiger te geloven!
Mooiquote:
Die van ons heet James.quote:Op woensdag 8 november 2006 02:31 schreef cerror het volgende:
[..]
Boe een huismenneke?
Ik weiger te geloven!
Hier piept en kraakt het alleen als je de deur dicht doet en z'n draaiknop op het goede programma zet.quote:Op woensdag 8 november 2006 02:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mijne eet rijst en klikt met z'n tong en heet marvin
Eerst.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:22 schreef Mokster het volgende:
Gewoon creatief invoegen.
Ik mocht eerst.quote:
Surequote:
Indien wel. Sterf. Ik ga slapen.quote:
die foto is dus gemaakt met de gekocht cam, dus voor dat geld geen verkeerde aankoopquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:03 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Hippe shit!
Maarre, voor die prijs, niet te veel kwaliteit verwachten hoor!
Ik wil ook zo'n dagquote:Op woensdag 8 november 2006 10:17 schreef Misstique het volgende:
Luie klootzakdagen zijn gewoon tof af en toe..
Ik vergat dat dit BeF is, en jullie niet doen aan dingen als 'sociale verplichtingen' of 'uit je bed komen'.quote:Op woensdag 8 november 2006 10:17 schreef Misstique het volgende:
Waarom zouden we je in vredesnaam moeten tegenhouden?
Wat nou 'jullie'?! Wij zijn al zeker twee topics helemáál geen kliek meer!quote:Op woensdag 8 november 2006 10:29 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik vergat dat dit BeF is, en jullie niet doen aan dingen als 'sociale verplichtingen' of 'uit je bed komen'..
Dat is alleen bij bazen zo, die verplichten je bijnaquote:Op woensdag 8 november 2006 10:29 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik vergat dat dit BeF is, en jullie niet doen aan dingen als 'sociale verplichtingen' of 'uit je bed komen'..
Exact! You tell him rpp!quote:Op woensdag 8 november 2006 10:33 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wat nou 'jullie'?! Wij zijn al zeker twee topics helemáál geen kliek meer!
Een groep users die totáál niks met elkaar te maken hebben, op een toevallige voorliefde voor alcohol en frituurvoedsel na dan.quote:Op woensdag 8 november 2006 10:33 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wat nou 'jullie'?! Wij zijn al zeker twee topics helemáál geen kliek meer!
Lijkt me lekker. Ik heb net een nieuw bed dat nog onschuldig en onbedorven is...quote:Op woensdag 8 november 2006 10:49 schreef Misstique het volgende:
Neucken?
Dat je het effe weet!!quote:Op woensdag 8 november 2006 11:04 schreef Nosh het volgende:
[..]
Een groep users die totáál niks met elkaar te maken hebben, op een toevallige voorliefde voor alcohol en frituurvoedsel na dan.
Mwah, eerder onverwacht.quote:Op woensdag 8 november 2006 11:22 schreef rompompom het volgende:
Dat was niet de bedoeling, begrijp ik uit je teleurstelling?
Boeiend, 's middags houden ze toch geen alcoholcontroles!quote:Op woensdag 8 november 2006 11:30 schreef JDude het volgende:
Ik heb geloof ik gezegd dat ik vanmiddag wel kon werken, maar volgens mij is mijn promillage nog steeds te hoog. Zo maar even bellen met een puikende smoes.
Jawel hoor, heb laatst om één uur 's middags een BOB-sleutelhanger mogen verdienen.quote:Op woensdag 8 november 2006 11:39 schreef mcDavid het volgende:
Boeiend, 's middags houden ze toch geen alcoholcontroles!
Ik al een paar maandenquote:Op woensdag 8 november 2006 11:40 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben al klaar met school voor vandaag
Ik ken dat wel jaquote:Op woensdag 8 november 2006 11:30 schreef JDude het volgende:
Ik heb geloof ik gezegd dat ik vanmiddag wel kon werken, maar volgens mij is mijn promillage nog steeds te hoog. Zo maar even bellen met een puikende smoes.
Als we zo gaan beginnenquote:
Praat met me.quote:Op woensdag 8 november 2006 09:11 schreef Nosh het volgende:
Ik ga Ch.'s advies volgen, de complete dag in bed liggen, en halfslapend vuige kutseries kijken.
Hoi Sjowie.quote:
Ik had een tentamen van aardrijkskunde. Waar bén je als ik je nodig heb?quote:Op woensdag 8 november 2006 12:10 schreef JDude het volgende:
[..]
Hoi Sjowie.
Oh kut dat mocht hier niet meer. Nou. Ehm. Nog wat meegemaakt, recent?
In je vuige fantasieën.quote:Op woensdag 8 november 2006 12:29 schreef Chowi het volgende:
Waar bén je als ik je nodig heb?
Als je dat wist, hoefde je geen topografie meer te doen in ieder gevalquote:Op woensdag 8 november 2006 12:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik had een tentamen van aardrijkskunde. Waar bén je als ik je nodig heb?
Tof, mijn kamer is een puinzooi! Kom maar opruimen!quote:Op woensdag 8 november 2006 14:34 schreef MudBabe het volgende:
Ik heb weer eens tijd over...
Ik kom er aan.. Alles kan en mag weg???quote:Op woensdag 8 november 2006 14:36 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Tof, mijn kamer is een puinzooi! Kom maar opruimen!
Het meeste wel ja. Oh dr staat ook nog een flinke afwas, mocht je snel klaar zijn.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:40 schreef MudBabe het volgende:
[..]
Ik kom er aan.. Alles kan en mag weg???
bye bye henkquote:Op woensdag 8 november 2006 14:40 schreef MudBabe het volgende:
[..]
Ik kom er aan.. Alles kan en mag weg???
Of is je hoofd te groot?quote:Op woensdag 8 november 2006 15:34 schreef mcDavid het volgende:
Mijn kamer is te klein!
Je avatarquote:
mijnes officieel ook maar 3m werkte ookquote:Op woensdag 8 november 2006 15:34 schreef mcDavid het volgende:
Mijn kamer is te klein!
Zulks een herseninhoud kan jij alleen maar van dromenquote:
Ik ben in de deuropening gaan staanquote:Op woensdag 8 november 2006 15:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mijnes officieel ook maar 3m werkte ook
Zolang er maar niet daadwerkelijk een Sinterklaas uit je kleren komt gekropen...quote:
Dat zou wel een bummer zijn jaquote:Op woensdag 8 november 2006 15:45 schreef JDude het volgende:
[..]
Zolang er maar niet daadwerkelijk een Sinterklaas uit je kleren komt gekropen...
kinkyquote:Op woensdag 8 november 2006 15:45 schreef JDude het volgende:
[..]
Zolang er maar niet daadwerkelijk een Sinterklaas uit je kleren komt gekropen...
"Langs de randjes JD, langs de randjes..."quote:Op woensdag 8 november 2006 15:45 schreef JDude het volgende:
quote:Op woensdag 8 november 2006 16:07 schreef Mokster het volgende:
[..]
"Langs de randjes JD, langs de randjes..."
stukje ui crediteuren debiteuren waarin hans teeuwen sinterklaas speeltquote:Op woensdag 8 november 2006 16:52 schreef mcDavid het volgende:
nou zit ik al 5 minuten te denken over een subtiele manier om te zeggen dat ik hem niet snap
Ok jullie mogen me schoppen.
nou vertelquote:Op woensdag 8 november 2006 16:54 schreef Chowi het volgende:
Weten jullie wat ík heb?
Een joint?quote:Op woensdag 8 november 2006 16:54 schreef Chowi het volgende:
Weten jullie wat ík heb?
Link?quote:Op woensdag 8 november 2006 16:55 schreef killswitch het volgende:
[..]
stukje ui crediteuren debiteuren waarin hans teeuwen sinterklaas speelt
Tieten!quote:Op woensdag 8 november 2006 16:54 schreef Chowi het volgende:
Weten jullie wat ík heb?
Een linkeroogpupil. Doei!quote:
alstuquote:Op woensdag 8 november 2006 16:57 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Link?
[ [afbeelding] ]
[..]
Tieten!
om pheno dan maar even te quoten:quote:Op woensdag 8 november 2006 17:03 schreef Mokster het volgende:
Ik denk dat ik het welletjes vind voor vandaag.
Ik moet nog even wachten tot mijn teerbeminde baas weer eens op zijn plek zit.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:06 schreef killswitch het volgende:
om pheno dan maar even te quoten:
"linkerbaan"
een post-it op ze'n monitor plakken voldoet niet?quote:Op woensdag 8 november 2006 17:10 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik moet nog even wachten tot mijn teerbeminde baas weer eens op zijn plek zit.
Zodat ik het hem ook nog even kan mededelen.
quote:
[..]
Ik heb dat hele debiteuren-crediteuren gemistquote:Op woensdag 8 november 2006 17:16 schreef Mokster het volgende:
[..]
Toch schandalig hoor mcD. Dat je dit niet reeds kende.![]()
Ik anders ook niet.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:16 schreef Mokster het volgende:
[..]
Souvlaki to you too!quote:Op woensdag 8 november 2006 17:18 schreef cerror het volgende:
Olé, moussaka!
In de tijd dat jullie debiteuren-crediteuren keken, zat ik te F5-en op het FOK!eilandquote:Op woensdag 8 november 2006 17:26 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik voel ineens een generatiekloof.
Maar verder ben je wel lief.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:26 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ja. U bent geweldig!quote:Op woensdag 8 november 2006 17:30 schreef Twisted_fok het volgende:
Maar verder ben je wel lief.
Even een check trouwens: heb je mn mailtje gehad vandaag?
Wij wilden die gaan kiijken toen we met de hele familie bij ons Sinterklaas gingen vieren. Toch maar niet gedaan. Was geloof ik maar goed ook, met een aantal onder tien erbijquote:Op woensdag 8 november 2006 17:16 schreef Mokster het volgende:
[..]
ik ken het dan weer welquote:Op woensdag 8 november 2006 17:26 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ach. Wat is oud?quote:Op woensdag 8 november 2006 17:41 schreef killswitch het volgende:
ow wacht dat houd dus in dat ik ook oud ben he![]()
Stok. Ik ben nog stokker.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:41 schreef killswitch het volgende:
[..]
ow wacht dat houd dus in dat ik ook oud ben he![]()
Oma's die naar Disco Giants gaan om zich even jong te kunnen voelen.quote:
Omdat "ze al de hele week gewerkt hebben"quote:Op woensdag 8 november 2006 17:45 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Oma's die naar Disco Giants gaan om zich even jong te kunnen voelen.![]()
Of euhm.. 'oudere jongeren' die daar ook heen gaan en vervolgens veel eerder moe zijn en naar huis willen dan de oma's.![]()
Kinderen ook hoor, tegenwoordigquote:Op woensdag 8 november 2006 17:46 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik voel me over het algemeen zeer onvolwassen.
Maar mét seks.
Dát dan weer wel.
Zeg! Ik dacht dat we nét zouden doen alsof we er niet geweest waren.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:45 schreef Twisted_fok het volgende:
Oma's die naar Disco Giants gaan om zich even jong te kunnen voelen.![]()
Of euhm.. 'oudere jongeren' die daar ook heen gaan en vervolgens veel eerder moe zijn en naar huis willen dan de oma's.![]()
Doe Strauss de groeten van me!quote:Op woensdag 8 november 2006 17:47 schreef JDude het volgende:
Hoi. Ik vertrek vanavond naar Wenen. Vrijdag weer terug.
Tof!quote:Op woensdag 8 november 2006 17:47 schreef JDude het volgende:
en wat weet jij daar van danquote:Op woensdag 8 november 2006 17:47 schreef rompompom het volgende:
[..]
Kinderen ook hoor, tegenwoordig
quote:Op woensdag 8 november 2006 17:55 schreef mcDavid het volgende:
Wheheh, Henk is bezig met het kraken van een doppinda.Al een minuut of 10.
Nobody really cares!quote:Op woensdag 8 november 2006 17:47 schreef JDude het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |