Linkin Park zuigt.quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:05 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Wanneer ga je een parodie maken op dat nummer van linkin park, My December?
Ik ken het nummer niet eens.quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:13 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Daarom moet jij laten zien hoe het wél moet.
Laat tijdens dat concert je tanden er gewoon uit slaan, zodat je met een goed excuus weg kan blijven van de tandarts.quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:32 schreef mcDavid het volgende:
Heb ik weer. Eindelijk weer eens een tof optreden dat in mijn budget past, moet ik de ochtend daarna om 8:50 bij de tandarts zijn.
Lameraden... jij zou wel vrijwilliger willen zijn dat ff te doen?quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Laat tijdens dat concert je tanden er gewoon uit slaan, zodat je met een goed excuus weg kan blijven van de tandarts.
Dat kwam helemaal niet eens in me op.quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:49 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Lameraden... jij zou wel vrijwilliger willen zijn dat ff te doen? [afbeelding]
Maar nu je het idee kent?quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat kwam helemaal niet eens in me op..
Bwoah. Is te overwegen.quote:
Hier heb je een fakkel. Slacht maar af, die kou.quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:54 schreef cerror het volgende:
Kou moet dood.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:35 schreef Mokster het volgende:
Ik wil ook onder mijn dekens.
Ik voel mezelf extreem zielig vandaag.
Ik word emo van die rot-herfst.
Geeft niksquote:Op dinsdag 7 november 2006 13:56 schreef ehqo het volgende:
Allejezus e. Kutzak. Wat flik jij nou hè.
Feestjequote:Op dinsdag 7 november 2006 16:50 schreef JDude het volgende:
Stilte.
Adieu. Ik post vannacht wel weer, waarschijnlijk in aardig aangeschoten toestand.
De herfst moet dood. Stom ding. Beetje donker en somber zijn. Pffff. Schande!quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:35 schreef Mokster het volgende:
Ik wil ook onder mijn dekens.
Ik voel mezelf extreem zielig vandaag.
Ik word emo van die rot-herfst.
quote:
God ik moet echt beter leren lezenquote:Op dinsdag 7 november 2006 16:31 schreef JDude het volgende:
Zeau. Mijn werk zit er weer op. Vanavond naar Gogol Bordello & Danko Jones.
Vuige rock, en hossende zigeuners!quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:31 schreef JDude het volgende:
Die trommelnegert?quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:56 schreef Memento-Mori het volgende:
Hoooooooooooooooooooooooooooihuisgenoten zijn kut
![]()
Ja negert had huistaak niet gedaanquote:
Kijk anders eens of er toevallig een stuk bamboe naast de plee ligt. Je weet maar nooit met die negerts!quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ja negert had huistaak niet gedaanen nu was er geen wcpapier en mijn eigen rollen waren ook op dus ik ging van supermarkt naar huis naar de supermarkt
gogol bordello is vetquote:Op dinsdag 7 november 2006 16:31 schreef JDude het volgende:
Die ken ik nog niet, ook maar eens opzoeken dus.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:12 schreef killswitch het volgende:
[..]
gogol bordello is vet
heb ze op lowlands gezien
danko jones is niet helemaal mijn ding maar gogol bordello moet je zeker gaan luisterenquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:30 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Die ken ik nog niet, ook maar eens opzoeken dus.
Danko Jones is wel okay, ook lang niet meer gehoord. *opzoeken
Hippe shit!quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:56 schreef killswitch het volgende:
oeh en check mijn toffe aankoop
50 euro en nee niet van de vrachtwagen en ook niet 2ehands
[[url=http://i13.tinypic.com/2upv3b9.jpg]afbeelding][/url]
plaatje is klikbaar voor grotere versie
Mijn hoofd zit nu al een halve minuut lang mee te stuiteren op uw avatar.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:52 schreef Teringjakkie het volgende:
Zeau, nu keihard programmeren.
Rustig maar, ik ben alweer op m'n ori account.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:04 schreef Nosh het volgende:
[..]
Mijn hoofd zit nu al een halve minuut lang mee te stuiteren op uw avatar.
Oh, maar ik zei niet dat ik het erg vond.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:07 schreef cerror het volgende:
[..]
Rustig maar, ik ben alweer op m'n ori account.
Nog een uurtje moks!quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:48 schreef Mokster het volgende:
En zo zachtjes aan komt er dan toch een einde aan deze ogenschijnlijke eindeloze dag.
Doe gewoon als ik, ga om zeven uur naar bed als je vindt dat het een kutdag is.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:48 schreef Mokster het volgende:
En zo zachtjes aan komt er dan toch een einde aan deze ogenschijnlijke eindeloze dag.
Verdulle c.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:00 schreef cerror het volgende:
Nog een uurtje moks!
En dan begint de volgende eindeloze dag.
Het probleem van deze dag was voornamelijk alle verplichtingen die het onmogelijk maakten om mijn ogen te sluiten en de dag in het donker en in gepaste stilte aan mij voorbij te laten gaan.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:04 schreef Chowi het volgende:
Doe gewoon als ik, ga om zeven uur naar bed als je vindt dat het een kutdag is.
Sorry, het is een gave vloek...quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:05 schreef Mokster het volgende:
[..]
Verdulle c.
Ik voelde eindelijk een soort van blijheid.
En dat doe je nu met één opmerking weer geheel teniet.
Het leven als één grote comateuze middagdutje zien.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Doe gewoon als ik, ga om zeven uur naar bed als je vindt dat het een kutdag is.
Fuck verplichtingen!quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:06 schreef Mokster het volgende:
[..]
Het probleem van deze dag was voornamelijk alle verplichtingen die het onmogelijk maakten om mijn ogen te sluiten en de dag in het donker en in gepaste stilte aan mij voorbij te laten gaan.
Behalve verplichte seks! (als je er mee te maken hebt natuurlijk)quote:
Volgens mij kan je ook verplichte seks ook fucken?quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:15 schreef cerror het volgende:
[..]
Behalve verplichte seks! (als je er mee te maken hebt natuurlijk)
quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:15 schreef cerror het volgende:
[..]
Behalve verplichte seks! (als je er mee te maken hebt natuurlijk)
Ja. De volgende keer ga ik gewoon neuken. Daar word ik altijd heel blij van.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:10 schreef Chowi het volgende:
Fuck verplichtingen!
Beestialiteit is niet echt m'n ding Chow!quote:
Image shack schatteke..quote:
* cerror meldt aan voor de lange rij.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:19 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ja. De volgende keer ga ik gewoon neuken. Daar word ik altijd heel blij van.
Die andere avatar van teringjakkie was nog ergerquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:04 schreef Nosh het volgende:
[..]
Mijn hoofd zit nu al een halve minuut lang mee te stuiteren op uw avatar.
Eén van de weinige die níét lullig tegen je doet, moet jij hebben, hm?quote:
Ja sorry ik ben het overzicht een beetje kwijt hoorquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
Eén van de weinige die níét lullig tegen je doet, moet jij hebben, hm?
Ik word niet blij van neuken. Ik word blij van de sigaret erna. Is dat raar?quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:19 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ja. De volgende keer ga ik gewoon neuken. Daar word ik altijd heel blij van.
quote:
Zolang het neuken ervoor wel een voorwaarde is voor het blij worden van een sigaret niet.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik word niet blij van neuken. Ik word blij van de sigaret erna. Is dat raar?.
http://geocities.com/obliriator/quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:20 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Die andere avatar van teringjakkie was nog ergermét link naar hiepelaktiefe internetpagina
met een kei aanstekelijk deuntje
.
Dat ligt eraan.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:24 schreef Chowi het volgende:
Ik word niet blij van neuken. Ik word blij van de sigaret erna. Is dat raar?.
Aan hoe lekker de sigaret is?quote:
Hoeveel seconden hield jij het vol?quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:28 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dude! Daar wor je echt gek van als je er te lang naar kijkt!
een stuk of 30 denk ik.. Maar ik deed het er niet om een record neer te zetten hequote:Op dinsdag 7 november 2006 23:30 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Hoeveel seconden hield jij het vol?.
Over voordringen gesproken, heb ik nog een tip voor de wintersporters:quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:32 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik doelde op voordringen. Niet hoffelijk. Wel snel.
Oeh. I like the sound of that lassie.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:32 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik doelde op voordringen. Niet hoffelijk. Wel snel.
Ik heb het in een tabblad gezet, en wiebel nu mee op een combinatie tussen semi-Kantonees gebrabbel en gegiechel.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:30 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Hoeveel seconden hield jij het vol?.
Ik verveelde me een jaar geleden.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:36 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik heb het in een tabblad gezet, en wiebel nu mee op een combinatie tussen semi-Kantonees gebrabbel en gegiechel.
Komop, hij was niet eens grappig!quote:
Gewoon een chinees volksmuzakje versneld en een tyfus irritant lachje eronder gezet.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:45 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ik vind dat muziekje gewoon zo leuk!
Ik heb verse popcorn.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:48 schreef Dribbel_ het volgende:
ik heb een tosti en nu zijn jullie jaloers![]()
Straf?quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:52 schreef Mokster het volgende:
Ik ga gewoon zonder eten naar bed!
Met wie?quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:52 schreef Mokster het volgende:
Ik ga gewoon zonder eten naar bed!
Nee toch?quote:
*Tiek stiekem wat eten toestopt...quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:59 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Voor straf zonder eten naar bed! [afbeelding]
*Nét de andere kant op kijkt...quote:Op woensdag 8 november 2006 00:01 schreef Janetje het volgende:
[..]
*Tiek stiekem wat eten toestopt...
*pets.quote:Op woensdag 8 november 2006 00:01 schreef Janetje het volgende:
[..]
*Tiek stiekem wat eten toestopt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |