abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45016692
GArcia doet t nu goed bij AGOVV toch?
pi_45016769
Garcia deed het goed bij AGOVV en is toen naar Heerenveen gegaan.

Houwing is ook een goed voorbeeld. En Oulida natuurlijk ook nog, ooit het protogé van Cruijff.
  donderdag 4 januari 2007 @ 20:29:50 #178
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_45017056
Glaucio de Jesus Carvalho oftewel Glaucio; nooit meer wat van gehoord?!
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_45043938
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 18:34 schreef Erasmusch het volgende:
Cor Varkevisser, 1 vd weinigen van die lichting die echt gefaald is
Nu zelfs wissel bij VVV-Venlo achter Rein Baart, die terugkwam uit de hoofdklasse naar de profs.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_45043981
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 20:16 schreef ElYefe het volgende:
Thijs Houwing.. Deze jongen moest Vennegoor doen vergeten, heeft het bij Twente nooit kunnen waarmaken, via de Graafschap en Cambuur verdiend die nu zijn geld bij Kozakken Boys.
Kozakken Boys betaalt beter dan Cambuur.

8 goals voor Thijs, maar ook 7 gele kaarten dit seizoen.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 5 januari 2007 @ 16:41:34 #181
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_45044327
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 18:34 schreef Erasmusch het volgende:
Cor Varkevisser, 1 vd weinigen van die lichting die echt gefaald is
mislukt is of gefaald heeft bedoel je waarschijnlijk ?
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
  vrijdag 5 januari 2007 @ 16:44:20 #182
160733 FritsBom
De Vakantieman
pi_45044429
Ikedia was ooit het grootste talent ter wereld.
It's a cold caffeine in a nicotine cloud. Now the touch of your fingers, lingers burning in my memory. I've been 86ed from your scheme in a melodramatic nocturnal scene: a refugee from a disconcerted affair.
pi_45045165
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 16:41 schreef Bjoro het volgende:

[..]

mislukt is of gefaald heeft bedoel je waarschijnlijk ?
Klopt
Mooie lichting was dat. Behalve dat pleurisventje.
pi_45045325
Waar zitten die medespelers van hem nu ook alweer?

Trouwens, die gouden A1 van Ajax die ongeslagen de titel pakte en met dubbele cijfers van de Feyenoord A1 won, die is ook vast al genoemd. Er werd toen gedacht dat die mannen jarenlang het Nederlandse voetbal gingen domineren. De meesten zijn nog wel prof, maar alleen Van der Meyde haalde Oranje en slaagde echt. En nu ook niet zo.

Mannen als Pascal Heije, Mitchell Piqué, Sander Keller, Michael van der Kruis, Darl Douglas, Kevin Bobson.
www.thuisuiteten.nl
pi_45045459
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 17:09 schreef methodmich het volgende:

Trouwens, die gouden A1 van Ajax die ongeslagen de titel pakte en met dubbele cijfers van de Feyenoord A1 won, die is ook vast al genoemd. Er werd toen gedacht dat die mannen jarenlang het Nederlandse voetbal gingen domineren. De meesten zijn nog wel prof, maar alleen Van der Meyde haalde Oranje en slaagde echt. En nu ook niet zo.

Mannen als Pascal Heije, Mitchell Piqué, Sander Keller, Michael van der Kruis, Darl Douglas, Kevin Bobson.
Brutil Hose!
  vrijdag 5 januari 2007 @ 17:21:56 #186
160733 FritsBom
De Vakantieman
pi_45045768
Kwakkie Kwansa
It's a cold caffeine in a nicotine cloud. Now the touch of your fingers, lingers burning in my memory. I've been 86ed from your scheme in a melodramatic nocturnal scene: a refugee from a disconcerted affair.
pi_45045778
quote:
Sprockel, Swerts: Vitesse
Van Persie: Arsenal
Buffel: Rangers
Buys: Feyenoord
Olfers, Oost: Sparta
Leonardo: Ajax
Loovens: Cardiff
Smolarek: BVB
Van Driel Fortuna?

uhm wie had je nog meer
pi_45046058
Boutahar misschien en Nito Sequeira?

En FritsBom, Quansah speelde niet in dat team.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 5 januari 2007 @ 17:33:46 #189
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_45046103
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 17:21 schreef FritsBom het volgende:
Kwakkie Kwansa
Zit toch nog bij Heracles.
pi_45046291
Ohja, Boutahar. Van Dieren was al eerder toch?
pi_45046336
Volgens mij is Van Dieren inderdaad van de generatie met René Bot en Ellery Cairo.
www.thuisuiteten.nl
pi_45090401
quote:

Ik heb die a1 nooit zien spelen maar van mensen die hun wel zagen begreep ik altijd dat het wel een heel sterk team was maar individuele kwaliteiten tekort kwam. Als je Kevin Bobson toen in de a1 van DWS zette won die A1 niet met 5-0 van Ajax A1. En dat konden van Schuppen en Ruiter en Blanker dus wel. Blanker zelfs 4 keer.....
pi_45090707
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 18:46 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

ik kwam via Google een foto van hem tegen:

[afbeelding]
Hij speelde mee met Lucky Ajax, tegen vv heeg. Hij was echt razandsnel! Hij scoorde volgens mij iets van 2-3 doelpunten. Er stond laatsten ook nog iets in de VI. Echt jammer, zou prima staan bij Twente heb ik het gevoel. Heeft ook een techniek van jewelste.

Tevens speelde Baki Mercimek ook mee, tegenwoordig Besiktas. En ook Michel Kreek(tegenwoorig amateur?)

[ Bericht 5% gewijzigd door hello_moto1992 op 06-01-2007 22:11:11 ]
pi_45110956
Kreek is gewoon helemaal gestopt destijds toch en nu jeugdtrainer in Amsterdam?
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 maandag 8 januari 2007 @ 07:21:16 #195
7889 tong80
Spleenheup
pi_45134162
Johan Derksen 25 jaar geleden in de VI :

'Ik heb de enige waardige opvolger van Cruijff gezien, Ton Blanker gaat de wereld veroveren.'

Het enige wat ie heeft veroverd is een Dolly Dot.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_45215843
quote:
Op maandag 8 januari 2007 07:21 schreef tong80 het volgende:
Johan Derksen 25 jaar geleden in de VI :

'Ik heb de enige waardige opvolger van Cruijff gezien, Ton Blanker gaat de wereld veroveren.'

Het enige wat ie heeft veroverd is een Dolly Dot.

Jaloers?

Als jij ook maar iets van zijn persoonlijke omstandigheden zou weten (ik zet ze hier niet neer) dan zou jij dit soort dingen nooit roepen.

Ton Blanker heeft een ongelovelijk groot ongeluk gehad waardoor hij in eerste instantie nooit meer kon lopen. Teruggevochten en in de eerste twee europa cup 1 duels scoorde hij twee keer drie keer, nog altijd een record. Hij heeft in de bak gezeten, maar uiteindelijk wel degelijk wat van zijn leven gemaakt.
pi_45215893
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 16:30 schreef GeorgKacher het volgende:

[..]

Jaloers?

Als jij ook maar iets van zijn persoonlijke omstandigheden zou weten (ik zet ze hier niet neer) dan zou jij dit soort dingen nooit roepen.

Ton Blanker heeft een ongelovelijk groot ongeluk gehad waardoor hij in eerste instantie nooit meer kon lopen. Teruggevochten en in de eerste twee europa cup 1 duels scoorde hij twee keer drie keer, nog altijd een record. Hij heeft in de bak gezeten, maar uiteindelijk wel degelijk wat van zijn leven gemaakt.
Maar hij voldoet wel degelijk aan het topic criterium
pi_45216350
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 16:31 schreef sjimz het volgende:

[..]

Maar hij voldoet wel degelijk aan het topic criterium
Dat betwist ik toch ook niet? Natuurlijk en dus noem ik hem ook. Prachtige foto trouwens van hem in het mooi boek leerschool Ajax.
  Trouwste user 2022 woensdag 10 januari 2007 @ 17:12:42 #199
7889 tong80
Spleenheup
pi_45217581
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 16:41 schreef GeorgKacher het volgende:

[..]

Dat betwist ik toch ook niet? Natuurlijk en dus noem ik hem ook. Prachtige foto trouwens van hem in het mooi boek leerschool Ajax.
Ik val hem toch niet af. Ik ben juist mild. Maar enige ironie mag toch wel ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_45217675
Je zei niks ten nadele van Blanker wat mij betreft. Ik bedoel, als je nu Frizzle Sizzle had gezegd ipv een Dolly Dot.
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')