FC Groningenquote:Op zondag 12 november 2006 18:49 schreef sjimz het volgende:
Dat zou de Ajax sensatie uit Singapore worden

Ja ik weet dat hij uiteindelijk bij FC Groningen ging spelen.. Maar Ajax had hem al een contract aangeboden.quote:

bron: wikipediaquote:Froylán Ledezma Stephens (San José, 2 januari 1978) is een voetballer uit Costa Rica. In het verleden stond de aanvaller onder contract bij AFC Ajax.
Ledezma begon zijn profcarrière in eigen land bij LD Alajuelense. Hij debuteerde op 24 september 1995 in de competitie. In twee seizoenen scoorde Ledezma 35 doelpunten: 14 in 1995/96 en 21 in 1996/97). In 1997 kocht Ajax hem van Alajuelense voor tien miljoen gulden. Overigens had ook Feyenoord serieuze belangstelling, maar Ajax (in het persoon van Arie Van Eijden) plukte hem eerder van Schiphol, daarop volgde het zogenaamde herenaccoord tussen de twee clubs. Ledezma tekende bij Ajax voor vijf jaar, maar hij wist bij de Amsterdamse club nooit door te breken. Via Cerro Porteño (2002) in Paraguay en The Strongest in Bolivia, keerde Ledezma uiteindelijk terug bij Alajuelense. Met deze club won Ledezma in 2004 de CONCACAF Champions Cup en in 2005 de landstitel.
Froylán Ledezma is tevens international voor Costa Rica. In mei 2005 werd de aanvaller door de nationale voetbalbond voor één jaar geschorst wegens wangedrag. Ledezma liep eind maart 2005 boos weg bij de nationale selectie, omdat hij boos was dat hij voor het WK-kwalificatieduel met Trinidad & Tobago niet in de basis stond. De schorsing van Ledezma geldt zowel voor het nationaal elftal als voor de nationale competitie. In mei 2006 loopt zijn schorsing af, maar het is zeer de vraag of Ledezma geselecteerd zal worden om met Costa Rica deel te nemen aan het Wereldkampioenschap voetbal 2006 in Duitsland.
Bondscoach Guimaraes heeft in april 2006 besloten Ledezma thuis te laten voor het WK in Duitsland.

Anders lees je het topic even door voordat je info postquote:Op zondag 12 november 2006 20:41 schreef Stpan het volgende:
Over talenten die contracten tekenen......
[..]
bron: wikipedia
En waarom is Dominggus Lim Duan eigenlijk nooit doorgebroken?

Ik vind de 2e pagina altijd zwaar overschat en lees die daarom nooit doorquote:Op zondag 12 november 2006 20:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Anders lees je het topic even door voordat je info post![]()

Daarom staat ie ook al op de 1ste paginaquote:Op zondag 12 november 2006 20:47 schreef Stpan het volgende:
[..]
Ik vind de 2e pagina altijd zwaar overschat en lees die daarom nooit door

quote:Op zondag 12 november 2006 20:47 schreef Stpan het volgende:
[..]
Ik vind de 2e pagina altijd zwaar overschat en lees die daarom nooit door

Laat mij nou een slap excuus aandragen!quote:Op zondag 12 november 2006 20:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Daarom staat ie ook al op de 1ste paginaNotabene in de OP

Jou en dat topic kennende, neen!!!quote:Op woensdag 22 november 2006 02:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De topic doet me denken aan KJH.
Is dat gek?

Hij wilde zelf naar A1 destijds, Ajax wilde hem in A2 houden. Toen kwam Juve.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:46 schreef GeorgKacher het volgende:
En Sergio de Windt stond binnen Ajax niet bekend als een groot talent als ik Blind moet geloven.

In vergelijking met Juventus niet neequote:Op donderdag 4 januari 2007 16:46 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hij wilde zelf naar A1 destijds, Ajax wilde hem in A2 houden. Toen kwam Juve.
Inmiddels spelend voor Argon, ook geen gekke vereniging.

ik kwam via Google een foto van hem tegen:quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:15 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik kom net in FM Elmas Ferdi tegen, van het Turkse Rizespor. Volgens mijn scout nog wel een aardig talent ook. Komt van Ajax en heeft 9 wedstrijden voor RKC gespeeld, volgens dit spel. Iemand meer over hem?

Dat is nog niet eens een hele oude foto aan de kicksen van hem te zien.quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
ik kwam via Google een foto van hem tegen:
[afbeelding]

Nu zelfs wissel bij VVV-Venlo achter Rein Baart, die terugkwam uit de hoofdklasse naar de profs.quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:34 schreef Erasmusch het volgende:
Cor Varkevisser, 1 vd weinigen van die lichting die echt gefaald is

Kozakken Boys betaalt beter dan Cambuur.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:16 schreef ElYefe het volgende:
Thijs Houwing.. Deze jongen moest Vennegoor doen vergeten, heeft het bij Twente nooit kunnen waarmaken, via de Graafschap en Cambuur verdiend die nu zijn geld bij Kozakken Boys.
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |