Na 4 jaar geldpakken op de bank van Chelsea is ie nu een muziekmanagementsboekingbureau begonnen.quote:

Zonde zonde zonde......ik was een groot liefhebber van zijn zeldzame talent, zijn wonderschone doelpunt tegen Atletico Madrid van afstand staat nog op mijn netvlies gebrand...quote:

Sorry, maar niet iedereen keert de andere wang toe na op de andere gespuugd te zijn. Nederland hoefde hem niet, Duitsland verwelkomde hem. Tja...quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij zelfs mof geworden. Kut oportunist.

quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:40 schreef Borkydude het volgende:
Bert Konterman
Heeft zo'n stichting die het christendom in het voetbal wil betrekken

quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:42 schreef tordesmonats het volgende:
marcel meeuwis (jeugd willem II), zo'n 10 jaar geleden zei co adriaanse nog dat hij beter was dan cruijff op die leeftijd
nu anoniem bij roda jc
marco v basten, zo'n 25 jaar geleden zeiden ze dat hij beter was dan cruijff op die leeftijd
kijk wat er van hem geworden is

Geweldig programma was dat.quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:05 schreef DIGGER het volgende:
Jason Lee.
Groot talent, speelde nog met Pi-Air samen bij Nottingham Forest totdat zijn vreemde kapsel werd opgepikt door Frank Skinner & David Baddiel. Die maakten er in hun populaire TV show "Fantasy Football League" grappen over (He's got a pineapple on his head) en dat ging direct alle stadions waar hij speelde rond.

quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Guus is inderdaad een topartiest geworden!

Ruim na zijn loopbaan die hem bij Feyenoord en Rangers bracht. Vind ik hier niet echt passen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:40 schreef Borkydude het volgende:
Bert Konterman

Nee weet ik, hij moest ook in het topic van voetballers die voor lul stonden, maar via dat kwam ik hier en deed hem per ongeluk hierquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:07 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ruim na zijn loopbaan die hem bij Feyenoord en Rangers bracht. Vind ik hier niet echt passen.

Ik zie het probleem niet?quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:40 schreef Borkydude het volgende:
Bert Konterman

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |